Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží přišlo poškozené

    Bohužel se jedná o první zkušenost s digifit a náš spor nyní musí řešit ČOI. Bylo mi doručeno poškozené zboží a obchod odmítá výměnu zboží či vrácení peněz, kvůli tomu, že mu dopravce zamítl reklamaci.

    Reakce obchodu DIGIFIT

    Dobrý den. Mrzí nás komplikace s objendávkou. Spor jsme s Vámi vyřešili k vaší spokojenosti vrácením kupní ceny za dodání poškozené objednávky.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přišel ve výborném stavu za dobrou cenu.
    • Přišel ve stavu kde, se vypíná ukáže Apple logo na 5 sec. pak logo zmizí a zase.

    Reakce obchodu DIGIFIT

    Dobrý den. Vzhledem k tomu, že od vás nemáme zpětnou vazbu, a telefon byl několikrát před odesláním zkontrolován se domníváme zda se nestal problém například při přetahování dat nebo po aktualizaci systému.

    Vzhledem k tomu že od koupi již uběhlo 14 dnů budeme rádi když nám poskytnete přinejmenším zpětnou vazbu, abychom vám mohli pomoci problém vyřešit.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Jako dárek jsem dostal sluchátka ale poškozená!!!!!!!!!

    Reakce obchodu DIGIFIT

    Dobrý den.
    Velice nás mrzí, že Vám dorazil poškozený dárek "Sluchátka". Bohužel od Vás ani po 14 dnech co jste objednávku dostal nemáme žádný vzkaz ani dotaz ohledně nápravy. Bohužel ani my nejsme vědmy a tak nemůžeme vědět, že máte sluchátka poškozená. Kdyby jste nám napsal dříve než udával negativní hodnocení zaslali bychom Vám nová sluchátka nebo jiný dárek dle vašeho výběru. Nyní máme v nabídce nové dárky - Antivirový program, značkovou myš k počítači, látková podložka pod myš dle vlastního vzoru a v neposlední řadě zančkovou HP Carry brašnu na 15" notebook a další..
    Pokud změníte názor kontaktujte nás, rádi se domluvíme a situaci kvůli nepovedeným sluchátkům vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.
    Krásný den. Tým DIGIFIT.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez českého návodu, problém s uvedením do provozu.

    Reakce obchodu DIGIFIT

    Dobrý den. Návod ke každému zařízení prodávané na našich Webových stránkách je k dispozici v papírové podobě. A to buď přímo u zařízení nebo v elektronické podobě v zařízeních jako jsou mobilní telefony nebo notebooky či PC.
    Pokud má zákazník problém s uvedením zařízení do provozu nebo je chce předvést na prodejně může využít našich školených odborníků, kteří vám rádi produkt představí a pomohou s jejich uvedením do provozu, popřípadě zodpoví všechny vaše otázky. Děkujeme za hodnocení a věříme ze pro příště se na nás obrátíte, pokud budete mít jakýkoliv problém. Hezky den. Tým DIGIFIT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rozbalení i použité zboží prodano jako nové.
    • po zapnutí byl systém uzamčen heslem.

    Reakce obchodu DIGIFIT

    Děkujeme za recenzi pane Ivanov. Každopádně zde došlo k nedorozumění, jelikož u zboží byl štítek a i pc bylo v kategorii předváděcí. Každopádně i přes to jsme se Vám omluvili a omlouvame se znovu za to, že kolega tam nesmazal heslo, což je opravdu naše chyba. Peníze zpět jste měl ještě ten den na účtu. Předváděcí zboží máme i vice jak o 30% levnější, u tohoto PC dokonce 34% od nového. Tak se na nás nezlobte ještě vice budeme zboží kontrolovat, je to pro nás další zkušenost. Krásný den tým DIGIFIT.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Smazáno na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo doručeno GLS po 2 dnech doručování-dle avízs

    Reakce obchodu DIGIFIT

    Dobrý den. Mrzí nás, že jste nespokojený s dopravou. Bohužel rozvoz přepravce neovlivníme a mrzí nás to. Zásilka byla expedována v pracovní den Vašeho objednání. Objednávku jste provedl ve večerních hodinách. My jsme ji následující den vyexpedovali a následující den Vám měla být doručována, bohužel kvůli plné kapacitě DEPA ve vašem okrese bylo doručení z kapacitních důvodů přesunuto na následující den. Zde jsme tedy nepochybili my, ale přepravce, kterého jste si pro doručení vybral.

    Přikládám ještě data Vaši trasy :

    Sledování balíku
    Doručen: 2021-07-09 13:37:24
    Na doručení: 2021-07-09 08:21:07
    Uskladněn na depu: 2021-07-08 19:00:59
    Překročená kapacita doručovací trasy: 2021-07-08 18:44:50
    Na doručení: 2021-07-08 08:55:31
    Příchod na depo: 2021-07-08 07:15:45
    Příjem balíku: 2021-07-07 18:36:00
    Vyzvednuto: 2021-07-07 16:31:00
    Vyzvednuto: 2021-07-07 16:30:59
    Přepravní data přijata: 2021-07-07 16:28:37
    Dobírková data přijata: 2021-07-07 16:28:37