Přihlásit se a přidat příspěvek
  • U společnosti Digifit jsem si zakoupil NOVÝ notebook a jaké bylo mé překvapení, když jsem ho doma vybalil z krabice. NOVÝ notebook měl vyšroubované všechny šroubky ze spodního víka. To znamená, že tento obchod mi prodal buď repasovaný ntb, nebo s vyměnėnými díly. Při konfrontaci druhý den se prodavač omluvil a peníze vrátil. Za vrácené peníze jsem si koupil ntb v Alze, kde mám 100% záruku,že se mi toto nemůže stát. Martin Zíka

    • Vážený pane Zika.
      Je mi velice lito , že jste tuto situaci pobral takto negativně.
      Věřte, že rozhodně nemáme zapotřebí prodávat Vám nějaký repasovaný notebook za nový.
      My každé zboží před odesláním nebo vyzvednutím kontrolujeme . Píšeme to v každém detailu produktu. Nikdy nic nikomu netajíme. Nove zboží přijde . My ho rozbalíme, zkontrolujeme zda je vše jak má byt a pote vydáme, nebo odešleme. Lide si to na nás chválí a berou to jako bonus, ze nemusí hned řešit případné reklamace jako u neprověřeného zboží
      Navíc mají možnost například rovnou rozšířit si notebook dle svých představ o paměť ram, či SSD
      Jenže zde se stala chyba ta, že dodavatel nám den předním , než jste notebook zakoupil poslal notebook rozbalený. Což bylo kolegovi divné. Psal mi to jak je to možné, ale Já už bohužel měsíc ležím s covidem zápalem plic v nemocnici a kolega tam byl na vše sám a jelikož bylo obrovské množství objednávek a já v domnění, ze je notebook v pořádku Vám napsal, ze si notebook můžete vyzvednout, aniž bych věděl zde je zkontrolovaný kolegou nebo ne.
      To byla opravdu moje chyba za kterou se moc omlouvám. Vše se vyřešilo. Vše jsme si vysvětlili. Tak věřím, že po jedné pro všechny nepříjemné zkušenosti na nás nezanevřete. Krásný den. Michael z DIGIFIT.cz

  • Výborné jednání, po nevhodné nakoupenem dárků k Vánocům byla možná výměna i po uplynutí 14 dnů, skvělý obchod!

  • Skvělá domluva (podpora zákazníka: vše v naprostém pořádku - poradí a velice příjemné vystupování), zaslání velmi rychlé a zboží v naprostém pořádku. Naprostá spokojenost.

  • Obchod na 100%doporučuji, ceny dobre ,krásne zabalené a dodání rychlé

  • Obchod vřele doporučuji. Výborná komunikace a bleskové dodání. Osobní kontakt ze strany obchodníka. Skvělé

  • Kupoval jsem herní NB, po objednávce, ten samý den odesláno. Druhý den byl doma. Nadstandardní komunikace, skvělá cena. Obchod vřele doporučuji!

  • Vše v pořádku, do té doby než chcete vrátit zboží a peníze dle zákona.
    V té chvíli přichází velice podivný email, s vyžádaním vrácení zboží/poštou/: "nejpozději zítra"! jinak
    to nebude akceptováno.
    Zboží s poškozeným vstupem pro jack,v neoficiálním balení/ krabička/.
    Obchod na zvážení.

    • Vážený pane Kostka,
      Vše začalo tím, že jste od nás chtěl koupit 2x předváděcí telefon Samsung Note 9 s tím, že ho skladem nemáme, ale máme Vám ho sehnat . S kolegou jsme Vám ho sháněli kde se jen dalo. Každý den jste volal, jestli jsme Vám ho sehnali a když jsme Vám tedy potvrdili, že druhý den bude, tak jste se najednou úplně otočil, že vlastně nevíte, zda o něj máte zájem a že tedy vezmete jen jeden a druhý ať udáme atd. To byla první věc, co nás zaskočila, zda si z nás jen děláte srandu, nebo to je v pořádku. Ale ok, jeden jsme Vám poslali.
      Volal jste jak jste spokojen, že do 14ti dnů "možná" koupíte i ten druhý, ale tyhle telefony my opravdu 14dní držet nemůžeme, jelikož jde o nedostatkové zboží a u Vás nikdy člověk neví zda se nerozhodnete ho pak nekoupit. Pár dní před 14ti denní lhůtou voláte kolegovi, že nejde jack, tak jsme Vám říkali, ať nám ho pošlete na diagnostiku, nebo že Vám ho opravíme atd. Na to jste se pak již neozval, ale poslední den možnosti vrácení ve 14ti denní lhůtě jste napsal, že odstupujete od smlouvy. Ano i po tom co jsme si s Vámi vše prožili jsme k tomu přistoupili tak, že pošlete telefon a peníze Vám vrátíme. Na to zavoláte kolegovi, že telefon je poškozený a uznáte, že je poškozený Vaší vinou tím, že jednu dotykovou tužku i hrot jste rozbil úplně a na telefonu je nějaké škrábnutí od toho. Tak to se na mě nezlobte v tomto případě jsme na Vás již opravdu apelovali, abyste telefon odeslal co nejdříve a pero, které je součástí telefonu buď zakoupil, nebo nějak opravil, nebo Vám o to pero bude ponížena částka na vrácení. To je přeci naprosto logické, když si na 14 dní něco vypůjčíte, zničíte a pak to vrátíte jakoby nic?
      My zákazníkům vycházíme vstříc, jak to jen jde, ale opravdu všechno má své meze a když to prostě rozbiji, tak uznám chybu a nebudu se dožadovat něčeho jiného.
      Moc nás mrzí Vaše nespokojenost, ale čeho je moc , toho je příliš, to kdyby se takto každý zákazník choval k eshopu a voral s ním, tak to to můžou veškeré eshopy zabalit. A opravdu si nestěžujeme, jen uvádíme věci na pravou míru, hezký den Michael z https://www.digifit.cz/

  • Dobrý den.

    Ctěl bych se podělit o svou zkušenost s obchodem Digifit.

    1) velmi přehledná nabídka a za mě profesionálně vytvořené www stránky s nabídkou
    2) velmi rychlá reakce na chatu s ochotou obsáhle vysvětlit dotazy a dokonce i vyjít vstříc nestandartním přáním.
    3) Zboží bylo připraveno k vyzvednutí během "chvíle"
    4) Profesionální a slušné jednání i osobně

    Za mě rozhodně obchod, kde, když budu potřebovat, budu hledat elektroniku jako první.

  • Vhledem k tomu,že mi odešel nečekaně jiný notebook Dell,honem jsem hledal nějaký pro každodení práci. Narazil jsem na fa.DIGIFT a po několikátém návratu a přečtení mnoha recenzí jsem se na tyto stránky vrátil a zvolil jsem repasovaný Dell Latitude s SSD diskem za velmi přijatelnou cenu.Po odeslání objednávky následovala bleskurychlá reakce v potvrzení objednávky a tel.ověření mé identity. Zboží bleskurychle(téměř ,,meteleskublesku,,)přišlo na moji adresu a po zaplacení kartou u dodávající společnost bylo moje. Po rozbalení nootebook jako nový, i když jsem předpokládal kosmetické vady našel jsem pouze dvě tečky na stříbrném víku,prostě paráda.
    Okamžitě jsem zapojil a doinstaloval potřebné aplikace a již ,,maká,, jak víno. Má německou klávesnici,což mi nevadí,
    komu by to vadilo, lze připojit pro práci v kanclu ap. normální klávesnici za cca 100,-Kč a může se makat jak o závod. Možná,že by bylo dobré na to zákazníky upozornit,aby nebyli překvapeni a jak to lze technicky obejít.
    Děkuji a přeji mnoho dalších prodaných dobrých výrobků. Fanda P.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

    Je to již poněkolikáté co recenzi píšou konkurenční obchody a zde vidíte, že to heureka maže.
    Opět je to tady. EMA, NEBO KDO TO JE U NÁS SAMOZŘEJMĚ OPĚT ŽÁDNOU TAKOVOU OBJEDNÁVKU ANI REKLAMACI NEMÁ .

    Navíc náš servis je velmi důkladný a i když závadu u produktu nezjistí, tak se zákazníkovi volá a řeší se s ním možné příčiny proč se to neprojevilo a případně pro spokojenost zákazníka se mu nabídne jiný kus výměnou. A poslat telefon pouze s tím, že závada neprojevila, navíc jak si zde někdo vymýšlí dvakrát ta samá závada, to opravdu není náš směr a servis rozhodně nemá zapotřebí se takto k zákazníkům chovat.

    Rozhodně pokud ale případně má kdokoliv podobný problém, který byl v recenzi zmíněn, tak za nás rozhodně doporučuji určitě předat to soudnímu znalci, aby to prošetřil.

    To je pouze rada od nás.
    U nás se servisu a zakoupení bát nemusíte, a je vidět, že někomu vadí právě to, že se k zákazníkům chováme rozumně, což mnoho obchodů nedokáže a tak mají potřeby nás urážet a psát stále stejné a podobné komentáře stále dokola na jedno kopyto.
    Sami pak vidíte že i HEUREKA je pak sama maže, protože se jedná jen a pouze o nekalé praktiky konkurenčních obchodů.

    Přejeme všem krásná slunečný den tým GGPC

  • Zatím DVAKRÁT reklamovaný telefon, DVAKRÁT stejná závada dotykového displeje.
    Zaměstnance servisu bych na hodinu propustila,ve vyjádření stálo že se závada neprojevila a to dvakrát po sobě. Nezbývá mne nic jiného než to poslat na třetí reklamaci a potom co mne opět servis sdělí,že se závada neprojevila budu muset celou věc předat soudnímu znalci a následně opět řešit s obchodem GGPC. Rozhodně už si od nich nic nekoupím a není ještě všemu konec,velice mě zklamali neochotou a nechutí opravit mi telefon.

    Během těch reklamací jsem se mimo jiné dozvěděla, že prodané zboží bylo mimo oficiální zastoupení značky - čemuž vlastně odpovídá i záruční servis.

  • Obchod jsem vybíral podle recenzí. Zboží dorazilo nové, tak jak bylo inzerováno. DOPORUČUJI.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • + Telefon mi od GGPC funguje
    + Je jako nový
    + Dostala jsem kryt a nalepili mi sklo
    + Rychle dorazil
    + Sleva na další nákup

    - Sleva jde uplatnit jenom na elektroniku nad 3000kč
    - Nemohla jsem platit kartou u dopravce

    • Mockrát děkujeme za recenzi, hodnocení a i zde v diskuzi. Věříme že Vám bude sloužit jak má, pěkný večer tým Ggpc

    • Ještě k té slevě, ono jde o 300kc a když zakoupíte notebook do 5000kc tak sleva 300kc je celkem příjemná.

  • Obchod proběhl na jedničku. Po objednávce jsem byl vyzván k osobnímu odběru. Potvrzení objednávky proběhlo i telefonicky, kdy se obchod ujišťoval zda si notebook vyzvednu, a že je připraven k vyzvednutí do 3dnů, pak-li že ne, objednávka bude stornována. Komunikaci a ochotu vyhovět obyčejnému zákzníkovi hodnotím jako velmi solidní. Některé komentáře, které jsem četl mi z jednání obchodu, které jsem zažil já, nepřijdou důvěryhodná, ale spíše jako pokus o konkurenční boj, bohužel to posoudit nemohu. Ale vzhledem k tomu hodnocení může vkládat každý kdo chce, obchod má odkaz na svých stránkách ke vložení komentáře.
    Uričitě obchod - DOPORUČUJI!

    • Mockrát Vám Aleši děkujeme za podporu, je to pro nás ctí. Nejlépe je si na vlastní kůži vyzkoušet, co opravdu obchod nabízí, jaké má služby a v případě nespokojenosti je tu přeci zákon, že zboží můžete vrátit a tak na to má právo každý a proto to pro zákazníky ani takový risk není koupit zboží u obchodu poprvé a když jsem prostě nespokojen s dodaným zbožím,tak ho jednodušše vrátím.Stake víc a víc se snažíme všechny věci vychytat a vrácení zboží předcházet a být k dispozici, když zákazník potřebuje. Ty 3dny co máme v podmínkách,že držíme zboží opravdu děláme z vlastní zkušenosti, protože dříve jsme drželi zboží až 14dni a nikdo se kolikrát pro zboží nezastavil s tak toto je dobré a rychlé řešení, že v případě, že si zákazník objednávku rozmyslí, zboží je k dispozici dále. Pěkný večer tým Ggpc

  • Komunikace a vyřešení problému absolutně katastrofální.
    Veškeré sliby a reklamy jsou pouhým klamem pro zákazníky, nic není pravda! Ani kousek slušného chování, nijaká snaha o nabídku kompenzace za to, že mi byl poslán nefunkční kus a oni vrácené zboží nejsou schopni dohledat.Nemám mobil ani peníze.
    NEDOPORUČUJI.

    • Vážená paní pane, nevím zda je Váš profil pravý. Rádi bychom Vám pomohli, ale nemůžeme, jelikož u nás žádnou objednávku nemáte a ani jste nikdy neměla. Všechny objednávky evidujeme a archivujeme a od nás jste nic nezakoupila a ani s Vámi nikdo nemluvil, tak nevím zda to mělo patřit jinému obchodu, nebo je to pouze nějaká domněnka, nebo úmysl nás nějakým způsobem poškodit. Budeme se s tím samozřejmě zabývat a prověřovat to proč sem toto píšete a pokud máte nějakou špatnou zkušenost s jiným obchodem, tak by bylo od věci napsat to jim a ne nám. My pokud pošleme kus, se kterým je zákazník nespokojen, tak to řešíme prioritně a když není s výrobkem zákazník spokojen, vracíme dle zákona do 14ti dní peníze zpět, nebo prioritně necháme opravit, jak si zákazník přeje. Zkuste se tedy prosím rozhlédnout kde jste zboží kupovala, a obrátit se tam . Přeji pěkný večer tým GGPC

    • Nedalo nám to a toto co píšete je celkem vážné obvinění našeho obchodu a musíme to řešit. Pokud máte takový problém , jak píšete s naším , nebo nějakým obchodem, doporučujeme v tomto případě navštívit Policii České Republiky, která Vám v tomto ohledu musí být nápomocna a problém vyřeší jistě k Vaší spokojenosti. Tímto komentářem a Vaším obviněním, že nemáte peníze ani telefon, což u nás možné opravdu není se na policii obrátíme také a budeme chtít vyšetřit, kdo tento komentář zadal, jelikož je to klamné a nezakládá se to na pravdě a je to celkem vážné obvinění. Děkuji za pochopení a věřím, že pokud je to nějaký konkurenční boj a výmysl, tak toto se opravdu nedělá a pokud Vás takto někdo jiný podvedl řeště to s ním a s policií. Pěkný den tým GGPC

  • Dobrý den. Ač jsem dával obchodu již hodnocení podle hvězdiček, nemohl jsem si nevšimnout této diskuze, a tak bych se chtěl podělit i o svou zkušenost. Protože tomuto obchodu fandím, ne jen kvůli profesionálnímu přístupu, ale také kvůli rychlému řešení problémů a to hlavně pro dobro obyčejného zákazníka. Zakupoval jsem zde notebook podle kladných recenzí zde na Heurece. Ač jsem věděl, že se jedná o repasovaný notebook, byl jsem mile překvapen operátorkou, která mi volala a upozornila mne na stav notebook. Sice jsem viděl fotky, ale vidět notebook naživo je lepší(to ví každý). Bohužel jsem nemohl přijet osobně a notebook si prohlédnout, ale k mému překvapení dorazil do druhého dne a jeho stav byl až neuvěřitelný. Původně jsem si myslel, že se někdo někde asi spletl, a zaslal mi notebook nový, protože na něm nebylo ani známky jakéhokoliv použití či opravy. Nevýhodou bylo snad jen to, že přpravce, kterého jsem zvolil (DPD) neakceptoval platební karty, a tak jsem narychlo musel jít vybrat peníze do bankomatu. Po prvním zapnutí bylo vše v pořádku. Nechal jsem si dodatečně nainstalovat programy a systém dle přání na Windows 10 Pro, po menším smlouvání mi obchod navrhl instalaci programů zdarma, což jsem velmi uvítal. Asi po 5hodinách jsem si notebook chtěl dát na nabíječku, ale zjistil jsem ač nabíječka nabíjela, měla slabší napětí ( notebook měl mít 90W, nabíječka měla jen 65W. Kontaktoval jsem obchod emailem s problémem s nabíječkou, bylo to myslím v sobotu nebo neděli, i přes to mi pan Michael odpověděl mimo pracovní dobu odpověděl téměř okamžitě, že mi následující pracovní den nabíječku okamžitě dopošlou novou a s nabídkou, že dostanu za způsobené problémy kompenzaci ( dle mého ani o nic hrozného nešlo, splést se může přeci každý) nabídku jsem přijal a ač jsem na to nespíchal v nastávající týden jsem se zastavil osobně nabíječku vyměnit. Ihned se mě ujal velmi ochotný mladý pán na prodejně a nabíječku mi vyměnili. Jako dárek jsem dostal Voucher na další nákup se slevou 300Kč a ještě jako omluvu za cestu k nim krásnou originální brašnu na notebook. Takže, za mě s obchodem naprostá spokojenost, kdyby bylo víc takových obchodů, je radost zase nakupovat ať už cokoliv. Problém se stát může, ale hlavní je, že se vždy dá vyřešit. Až mi notebook odejde jistě vím kam půjdu nakoupit přístě. Zde oproti ostatním oprovdu platí pořekadlo "NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN. Chybu s nákupem u GGPC opravdu neuděláte.

    • Mockrát Vám děkujeme a je to pro nás čest s Vámi obchodovat. Ještě jednou se omlouváme za popletený adaptér a notebook užívejte. Tým Ggpc

  • Prodávají repasy.

    Doručení rychlé,zdálo se že je vše v pořádku.Ovšem jen do té doby než jsem iPhone 7 uvedl do provozu. Hodnota baterie velmi rychle klesala a barvy na displeji se mi také zdáli jiné než u mého předchozího mobilu stejného typu. Nelenil jsem a navštívil jsem autorizovaný servis kde mi bylo sděleno že mobil je repasovaný a díly které obsahuje nejsou originální.
    Dokonce byl již v prodeji před několika lety.

    Naletěl jsem podvodníkům kteří prodávají repasované telefony a nabízejí je jako nové. Doufám,že vrácení peněz proběhne bez problémů.Jsem dost naštvaný a nemám chuť to dál řešit s ČOI a podobně.

    Písemné vyjádření od autorizovaného servisu mám,číslo objednávky 30177.

    • Dobrý den, Bohužel na Vaše jméno ani číslo objednávky zde nemáme vůbec nic, nezlobte se, ale zde nejspíše došlo k omylu a telefon nebyl nakoupený u nás. Procházeli jsme několik dní období 3 let zpětně a žádnou objednávku tohoto typu a jména tu nemáme. Proto Vás požádáme o odstranění tohoto komentář.
      Každopádně, my ani nové Iphony neprodáváme, všude máme několikrát psané, že se jedná o repasované, předváděcí a použité telefony, u každého detailu produktu je vždy pod fotkou štítek, který je detailně popsaný, jaké zboží kupujete a v jakém stavu a navíc ještě k tomu každé zboží detailně fotíme a ještě třetí ošetření máme takové, že před odesláním každěmu zákazníkovi voláme s tím, abychom ho upozornili na to, že nekupuje nové zboží, kdyby ten štítek a kategorii náhodou přehlédl a tak není ani možné, aby se mohlo u nás zaměnit nové zboží za repasované, či použité za nové, jelikož nové Iphony ani neprodáváme. Děkujeme za pochopení a věřím, že se Vám to vyřeší i s někým jiným k Vaší spokojenosti, protože spokojenost zákazníků, ať už nakoupí kdekoliv je u nás na prvním místě
      Tým GGPC

  • Výborný bez problémů.

  • Tento obchod jsem vybíral pro koupi telefonu podle recenzí... Převažovaly kladné ohlasy proto jsem se rozhodl telefon zakoupit. Po měsíci používaní přestal fungovat zadní foťák (SAMOVOLNĚ SE VYPÍNAL) Odeslal jsem ho tedy zpět na adresu majitele obchodu Michaela Gassenbauera, kde jej přijali. Po uplynutí 30 denní zákonné lhůty přišel baliček na adresu. Co jsem ale netušil, že by obsah balíčku s nápisem křehké zboží nebyl telefon , ale čokoláda....Ihned jsem volal do obchodu, kde mi bylo sděleno, že se paní která pro mne baliček připravovala spletla a telefon putoval na jiné místo a ke mě dorazila čokoláda.
    Volal jsem proto majiteli firmy panu Michaelovi, který mne ujišťoval o tom, že mi paní volala na telefon a nemohla se dovolat bohužel jsem byl prý nedostupný. Je to absolutní hloupost, protože jsem měl telefon neustále zapnutý a i kdyby se stalo, že bych byl nedostupný přišla by mi doručovací sms o zmeškaném hovoru. Nakonec jsem se s panem majitelem domluvil na tom, že telefon mi bude doručen do út.(volali jsme si ve čt) čili 4 dny po zákonné době a pokud mi doručen nebude vrátí mi peníze. Souhlasil jsem protože byl vstřícný omluvil se a zdálo se, že ho daná situace mrzí a chtěl by ji rychle vyřešit.
    Bohužel telefon nedorazil ani do út. a já se rozhodl okamžitě jednat. Od té doby jsem se panu Gassenbauerovi nedovolal a zvedla to pouze paní z obchodu, která mi tvrdila, že mi nemůžou peníze vrátit jelikož tím, že poslala baliček na špatnou adresu a společnost PPL jim ho ještě nevrátila což mě nemusí absolutně zajímat. Porušení § 19 Zákon o ochraně spotřebitele délky reklamačního řízení. Proto obchod GGPC.cz NEDOPORUČUJI a varuji ostatní před praktikami, které jsou v rosporu se zákonem.

    • Vůbec u těchle lidí nic nekupujte. Jasný podvod ve stádiu pokusu