Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak za mě naprostá spokojenost. 100% profesionální jednání.Opravdu jsem ochotnější přístup jako má pan Michael G. dlouho nezažila. Se vším mi pomohl, vysvětlil a poradil. Zákazníka si váží a snaží se mu ve všem vyjít vstříc. Navíc komunikace obratem během pár chvil,což velice cením na dnešní uspěchanou dobu.Dodání zboží do druhého dne. Zboží kvalitní a za nízkou cenu. Určitě tohle nebyl můj poslední nákup :-)

  • Dobrý den, taky přidám jednu recenzi, jelikož na GGPC webu mi moje negativní recenze mažou.
    Repasování
    - Jediné co se počítá jako repasování je vyfoukaný prach. Pasta na procesoru byla absolutně mimo, stálá teplota při prohlížení internetu byla 95°.
    -Padání systému již v prvních měsících užívání, frekvence pádů se zvyšovala a před pár měsíci (po roce a pár drobných odešlo SSD a to se v podstatě notebook používá jen na internet a Word. Taky by to stačilo v rámci "repasé" prozkoumat, nemusí být chyba obchodu. Uznávám.

    Šetřit, kde to jde
    -K notebooku mi byla dodána neoriginální nabíječka neznámé značky bez ochranného vodiče, která způsobovala artefakty při nabíjení pc. Po reklamaci mi bylo zděleno, že mi ji vyměnili za originální. Toto by také šlo zahrnout k repasé, stačilo v jeho rámci vyzkoušet nabíjení notebooku a problém by byl hned odhalen.

    Podpora
    - Na podpoře Vám jsou schopni zodpovědět vše a v příjemném tónu. V momentě, kdy máte zboží doma se ale jejich přístup mění a dělají vše abyste neposílali PC na reklamaci. Kupříkladu mi tvrdili, že teploty 95° jsou u těchto notebooků normální.

    Reklamace
    - V reklamaci musím GGPC.cz pochválit, jeden den zboží odesláno zpět, druhý den vyřízeno a odesláno ke mě, třetí den v provozu. Super! Pět hvězd! Opravdu.
    - Po první reklamaci servané závity v šasi, chybějící šroubky.

    Navíc mi byla smazána předchozí recenze z GGPC.cz

    Osobně bych obchod jako takový doporučil, pokud jste v PC zběhlý a dokážete si PC zkontrolovat sami v rámci 14- ti denní lhůty na vrácení zboží. Pokud ale v PC zběhlí nejste, obchod určitě nedoporučuji. Neznalý člověk by problémy nemusel zaregistrovat a potom by se nevyhnul případným reklamacím a podobně.

    • Úprava- moje chyba, recenze prý čekala na schválení. VIděl jsem ji na stránce a o pár hodin později už tam nebyla, takže jsem si myslel svoje.

    • Dobrý den ano kolega už to s Vámi řešil, věřím, že již bude vše v pořádku, zde došlo spíše k nedorozumění jak s recenzí, tak se zbožím. Kdykoliv budete cokoliv potřebovat, neváhejte se na nás obrátit, se vším se budeme snažit co nejvíce pomoc, přeji krásné prožití vánočních svátku a vše nejlepší do nového roku tým GGPC

  • Dobrý den,

    rád bych sdílel svou NEGATIVNÍ zkušenost s tímto prodejcem. Kromě zboží budu hodnotit také celkový přístup a obchod. Tato recenze může posloužit jako varování pro budoucího kupujícího. Budu maximálně upřímný a objektivní. Přestože GGPC mají většinou kladné recenze (možná si je píšou sami), mají také negativní (asi opravněně), avšak já jsem to chtěl risknout, jelikož nabízený notebook by splnil mé požadavky.

    Dne 10.4. jsem objednal (s osobním převzetím a vyzkoušením - díky bohu) Lenovo Thinkpad 460 - FullHD, i7, 8GB RAM, 256SSD, 940m - hotový zázrak na tvorbu v grafických programech. Objednávku jsem provedl 10. 4. v 19:55, v 19:58 mi přišla zpráva od GGPC, kdy se prý hodlám dostavit. To mi nepříjde profesionální, uhánět zákazníky, když je většinou známo, že se má člověk dostavit do 3 - 5 dnů. Je to "rodinný" podnik (jak mi potvrdil pán druhý den za pultem), takže jsem brál rychlou komunikaci jako bonus, o to víc jsem uvítal komunikaci později v 21:39, kdy jsem odeslal další mail s dotazy na podrobnější stav, přestože uváděli na stránkách pouze STAV REPASOVANÝ a žádné podrobnosti. Na místě jsem se dozvěděl, že se měnila klávesnice a SSD! Když budu hnidopich, tak dodám, že jsem musel upozornit obchod na chybu v popisku na webu typu displeje, jelikož není lesklý ale antireflexní (chyba v popisu nikoho nezabije, stát se to může, jedeme dál).

    Před obchodem premiový vůz značky BMW X5 (model E70) se znakem GGPC může dělat reklamu dobrou či špatnou, at každý posoudí (nejsem hater, miluju tuto značku.) Obsluha byla zdvořila a otevřela mi po zazvonění na zvonek vrata. Opravdu garážová kovová vrata Obchod je garážového typu 2 x 2,5m, což ničemu nemusí vadit. Po otevření se ocitnete přímo před pultem. Trochu šok, ale ničemu to nemusí vadit (snažím se udržet svou představu v plnou serioznost obchodu). Po vyžádání mi byl přinesen notebook.

    Selský rozum No.1 = pokud Vám příjde výzva k vyzvednutí, že JE OBJEDNÁVKA PŘIPRAVENA K VYZVEDNUTÍ, tak běžně můžete očekávat, že BUDE PŘIPRAVENA. Tedy..

    1. po vyklopení LCD a stisknutí tlačítka Power nešel zapnout. Proč? hah. Nebyl nabitý. (ale baterie podle programu měla 15% opotřebení, což je skoro jako nové, tj ok)
    2. po zapnutí se objevila obrazovka BIOS s nabídkou místo přihlašovacího okna či plochy. Proč ? Nebyl nastaven.
    3. po prohlédnutí těla a fyzického stavu jsem zjistil, že je lehce uvolněný kloub, ale podle argumentace pána za pultem, je to jen krytka na holý kloub, který je pod ním, nicméně co mě ŠOKOVALO bylo, že chyběl spodní šroub u těla notebooku( nejspíše z důvodu jak se měnilo SSD a klávesnice). V tuto chvíli jsem celé záležitosti dal 10% na úspěšnost. Pán tedy "úplně v pohodě jako by se nechumelilo" vzal notebook a s křikem na kolegu (jmeno si nevybavím) odešel dozadu. Čekal jsem cca 10 min, možná více a poté přišel se "leňováckým šroubkem" v těle.

    "Objednávka je připravena k vyzvednutí." říkali.

    Přestože, byl "jinak" v dobrém stavu (displej bez škrábance, tělo 95% naprosto pěkné, měl jsem v plánu také zátěžové testy gpu,cpu, ram a ssd, ale na ty logicky nedošlo), celkový dojem brutálně zavraždil šanci na koupi. Po chvilce lítosti, jelikož tento model v této specifikaci se špatně shání, jsem vzal rozum do hrsti a odešel.

    Nechť jsou ty dojmy použity pro potencionálního zákaznika. Nechť každý hledá v hloubi své duše. (Za 21.999.,- to je hodně drahá sranda, risky as hell)

    Pro obchod mám jedno důležité poselství - štěstí přeje připraveným.

    Děkuji za pozornost

  • Upozornění! Kupujte pouze u prověřených a spolehlivých prodejců! Nenakupujte software z aukčních síní nebo podezřele levný software! Vždy mějte k zakoupenému softwaru všechny potřebné dokumenty pro doložení pravosti licence Poznámka: Používání nelegálního softwaru je protiprávní. Nelegální software se zdá být levný, ale nakonec nemáte nic, pokud nemůžete dokázat, že licence je platná. Proto je důležité zajistit audit trasu. Jinými slovy, je známo, kdo vlastnil licenci od prvního prodeje dodavatelem až k poslednímu koncovému uživateli. Nejčastěji a nejlevněji prodávaná nelegální licence je: Microsoft Developer Network (MSDN) -jsou licence určené pro vývojáře a testery, po ukončení vývoje a testování se mohou po čase zablokovat. Vyjádření Microsoftu: - Licence Office MSDN není platná (z důvodu zneužití / pirátství) - MSDN licence fungují na bázi smlouvy mezi firmou a společností Microsoft a nejsou určeny pro další predaj.Jen pro úplnost připomínám, že o vyčerpání práv lze uvažovat pouze u těch licencí počítačových programů, které byly získány z oprávněného zdroje. Pro prodat nelze takovou licenci, která nebyla získána legálně! Microsoft PID Checker Je aplikace, která dokáže ověřit Microsoft produktový klíč Windows, Microsoft Office, VisualStudio a mnoho dalších. Tak zjistíte o jaký klíč ide.Viete si ho stáhnout z internetu.

  • Omlouvám se, pokud jsem zbytečně podezříval z nekalých úmyslů, ale opravdu se mi to už stalo při hledání tady na Heuréce. Odkaz už nemám. Je ale možné, že to byl produkt, kde bylo v nabídce více variant a specifikace se různily. Podobně se mi už stalo, že jsem místo MacBook Air s i5 viděl použitý s i7. Heuréka asi vybere nejlevnější variantu. Viz zde:

    https://notebooky.heureka.cz/apple-macbook-air-mjvp2cz-a/

  • Dobrý den. Bohužel toto co píšete se nezakládá na pravdě,protože spíše jestli je malý rozdíl v popisu,tak není nikdy v neprospěch zákazníka,ale vždy je to naopak,že když na Heurece jsou 4gb , tak u nás je 8gb ram a rozdíl v procesoru? To absolutně nechápu,kde jste tuto informaci vzal a rád bych byl,aby jste ukázal názorný příklad,protože na procesor a grafiku si dáváme opravdu velký pozor,protože když je menší ram ahdd,tak jí můžeme v prospěch zákazníka rozšířit,když najde i chybku,což už jsme několikrát udělali, VŽDY JAK PÍŠU V PROSPĚCH ZÁKAZNÍKA . Ale zbytek změnit nejde a tak to prochází kontrolou několikrát za sebou. A záměrně dávat zákazníkům horší zboží než je v popisu? Naši zákazníci nejsou hlupáci a když chtějí intel i5,tak jim přeci nenabízíme intel i3 , co je to za nesmysl. To bychom přeci šly sami proti sobě :-(

  • Co se mi osobně hodně nelíbí je, že na Heuréce jsou o produktech této firmy nepravdivé informace. Nevím, zda je to ze strany GGPC záměr nebo ne, ale ze super levné i5 s 250GB SSD se najednou stane i3 s 120GB SSD. Ale už jste na jejich e-shopu a někoho to možná neodradí.

    Navíc se na Heuréce ani nedozvím, že je to repasovaný produkt, nevím, zda to Heuréka neumí rozlišit, nebo je to snaha upoutat zákazníka na nepravdivé informace.