Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem nedostal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • K objednávce byl přidáno zboží které jsem si neobjednal a bylo naúčtováno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi testy, ktere za 1 mesic expiruju!!! Bez predosleho upozorneni. Povazuju to za neferovy obchod, tato informace mela byt urcite poskytnuta vopred.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážená zákaznice,
    je nám líto, ale zřejmě došlo k omylu - vybrala jste si zboží ve výprodeji s označením "expirace 2/2013". Tato informace je v popisu zboží hned na prvním místě, následuje upozornění, že se jedná o doprodej a z původní ceny 89 Kč byla cena snížena na 19 Kč. Opravdu jsme Vás tedy na tuto skutečnost upozornili. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží mi došlo v krabici, která byla rozdělaná, poškozená. Zarazilo mě toale zboží sem lidí i tak nechala. Ale doufám že se vám to nestává často. Dekuji

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážená zákaznice,
    velice nás mrzí, že došlo k poškození Vaší zásilky, zřejmě nedokonalým zabalením. Zároveň děkujeme za podnět naší expedici k pečlivější kontrole balení. Opravdu se nám to nestává a velice se omlouváme, že k tomu nastalo právě u Vaší zásilky. Pokud byste chtěla balení vyměnit, neváhejte se na nás obrátit. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží chtěli doručit na fakturační adresu místo na doručovací.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Glukometr Fora Diamond MINI Bluetooth je nefunkční

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že jste s produktem nespokojený. Pokud máte nefunkční zboží, prosím, kontaktujte nás s reklamací. U tohoto typu glukometru jsme ještě žádnou stížnost nezaznamenali a proto pokud jej budete reklamovat, budeme informovat výrobce a možná předejdeme nějaké budoucí chybě. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zaplatil jsem dodání zásilky domu, bez upozornění, telefonátu, balík bil zanechan na hodbe činžovního domu, v přízemí u poštovních shranek. Bydlíme v pátým patre, čirou nachodou jsem se vším kartonove krabice, s mim jmenem na štítku. Před vhodném jsou zvonky, ne pozvonili, ne zavolali, 2000 Kč, zanechat na hodbe, neodpovednost!

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený zákazníku,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí, bohužel přepravní službu nezajišťuje naše společnost, ale společnost přepravní. My tímto děkujeme za informaci, která je pro nás a další spolupráci s přepravní společností WEDO velice důležitá a budeme toto jednání u přepravce reklamovat. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    • ale jo, zboží je fajn, ale co je mi to platné, kjdyý už mi po druhé nic nepřišlo a musím stále vypisovat a dokazovat, že je zboží řádně už dlouho zaplaceno.....
    • špatná komunikace

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážená zákaznice,
    je nám to velice líto a často se to nestává, ale občas se platba nespáruje s objednávkou (nejčastěji pokud není vyplněn variabilní symbol nebo je v něm chyba). Pak Vás systém automaticky požádá o dodání potvrzení o platbě s datem a číslem účtu, na základě kterého platbu ručně dohledáme a s objednávkou spárujeme. Bez těchto informací opravdu nemůžeme objednávku vyexpedovat. Děkujeme za pochopení a věříme, že po obdržení Vašich údajů platbu dohledáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem vyzvedla a rozbalili balíček jedna položka chyběla, konkrétně antigenní testy na covid a to i přes to, že jsem za ně zaplatila a byly mi naúčtováno v faktuře jsou taktéž uvedeny. Po kontaktu obchodu mailem se mi nedostalo odpovědi.Komunikace i přístup k balení balíčku by mohl být lepší. Všichni jsme jen lidé a to samozřejmě i ti kdo balíčky balí takže je podle mě naprosto opominutelné,že zásilka nedorazila celá každý může udělat chybu, ale po zprávě s tím, že zásilka nedorazila v pořádku a prosím o dozaslaní nebo navrácení peněz je podle mne vhodné alespoň odpovědět.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážená zákaznice,
    velice nás mrzí zpoždění v komunikaci. Moc se omlouváme za lidskou chybu v expedici a děkujeme za pochopení, velice nás mrzí i zpoždění komunikace. Při současném extrémním zájmu o antigenní testy jsou naše komunikační cesty velice přetížené a snažíme se být rychlejší. Chybějící zboží samozřejmě zasíláme a ještě jednou děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem 35 sad Antigenních testů, ale obdržel pouze 11 sad bez jakéhokoliv vysvětlení. Objednávka byla předem uhrazena. Psal jsem dotaz, ale bez odezvy.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za lidskou chybu v expedici i nedostatečnou komunikaci. Nová opatření v současné době způsobila extrémní zájem o antigenní testy a naše komunikační prostředky jsou přetížené. Obratem se Vám ozve náš operátor a reklamaci s Vámi vyřeší. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nulová komunikace - telefony neberou, ne email nikdo nereagoval, několik dní jsem byl v nejistotě zda bude zboží vůbec dodané.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za dočasné zpoždění v komunikaci. Nová opatření ohledně pravidelného testování ve firmách na nás kladou maximální nasazení v expedici, proto i na našich stránkách prosíme o trpělivost a pochopení. Všechny síly teď napínáme k pokud možná co nejplynulejší a nejrychlejší expedici zboží, abychom našim zákazníků nezpůsobili nějaké komplikace. Jsme rádi, že Vaše zásilka dorazila v pořádku. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zboží dorazilo poškozené a neúplné. Psala jsem e-mail, ale žádnou reakci jsem neobdržela

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážená zákaznice,
    velice nás to mrzí, ale u Vašeho nákupu neevidujeme žádnou zprávu ani reklamaci. Náš operátor se Vám ozve telefonicky a reklamaci vyřídí. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    moji chybou jsem pri platbe zapomela na variabilni symbol,pote jsem dle instrukcí nekolikrát posilala cislo uctu a den platby pro rucní dohledání a stale nic,ani odpověd.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážená zákaznice,
    je nám to líto, ale u Vaší objednávky žádnou zprávu s potvrzením platby neevidujeme. Zasíláme Vám tedy novou zprávu a prosíme, abyste potvrzení o platbě odeslala v odpovědi na tento e-mail. Děkujeme za pochopení a věříme, že platbu dohledáme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Mají, nebo alespoň měli velmi dobré ceny
    • Bohužel vůbec neřeší reklamace

    Tyto i jiné testy jsem si u nich objednával asi 5 x, bohužel některé reakční náplně k testům byly zčásti prázdné a zčásti (cca 5%) zažloutlé s černými usazeninami, tedy nepoužitelné. Reklamace mi neřeší. V jedné objednávce navíc chybělo 10 ks testů, též neřeší. Inzerují slevy 5% přes Tilpi, ale objednávky pro slevy nepotvrzují, takže slevy žádné.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za zdržení při vyřizování reklamace a uspíšíme ji. Cashback Tipli lze uplatnit přes slevový kód při vyplňování objednávky. Brzy se Vám ozve náš operátor s návrhem řešení Vaší reklamace. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá cena
    • rychlé dodání
    • nulová komunikace
    • prodej testů s neplatným certifikátem
    • peníze shrábli ale nedodali fakturu a pro firmu je to bez daňového dokladu dost nepříjemné

    Na první pohled zaujali dobrou cenou a rychlostí dodání, ale pak se začaly vynořovat problémy (viz nevýhody obchodu), které vyvrcholily nulovou komunikací ze strany obchodu. Doteď nemám k zakoupeným testům (a že jich nebylo málo, na několik měsíců pro všechny zaměstnance firmy) platný certifikát a daňový doklad.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale jde zřejmě o nedorozumění. Všechny testy, které prodáváme, platnou certifikaci mají. Faktury odesílá systém automaticky, nicméně v případě přísnějšího nastavení e-mailové schránky se mohou dostat do spamu. Náš operátor Vás bude obratem informovat a fakturu dopošle. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nedávno jsem zde objednával testy na COVID a byl jsem velmi spokojen. Proto jsem objednal znovu stejné testy do zásoby. Dodání trvalo dlouho a navíc mi přišly testy s exspirací 12.1.2022. Tedy mám 50 testů, které mi vydrží jeden měsíc. Bezva, to se vyplatí. Když se budu testovat 2x denně, tak to akorát vyjde. Stejné testy, které jsem kupoval na zkoušku o měsíc dřív, jsou do března 2023. Tady už nikdy nenakoupím. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený pane Zahradníku,
    Vaše zkušenost nás mrzí, velice se omlouváme za chybu v expedici. Testy Vám samozřejmě vyměníme za nové, brzy se Vám ozveme s výměnnou zásilkou. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    Dáma, která vyřizovala zrušení objednávky, by se měla naučit slušnému chování.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený pane Chudobo,
    velice se omlouváme, že jste nebyl spokojen a s pracovnicí. Vyšetříme, co se stalo a udělíme jí sankce. Bohužel, v současné době extrémního nárůstu zájmu o naše zboží mají někteří pracovníci opravdu velké přesčasy nebo pracují i z domova a je pro ně nastalá situace obtížná. Brzy se Vám ozve operátor s nabídkou kompenzace. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEKOMUNIKUJETE.

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený pane Pavle,
    omlouváme se za nedostatek komunikace. Po extrémním nárůstu objednávek je náš komunikační systém přetížen. Vaši objednávku prověříme a náš operátor se Vám ozve s bližšími informacemi. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nikto nereaguje na mail ani nezdvíhajú telefón. Neviem v akom štádiu je moja objednávka. Samozrejme už je týždeň uhradená

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za nedostatek komunikace. Po extrémním nárůstu objednávek je náš komunikační systém přetížen. Vaši zásilku prověříme a náš operátor se Vám ozve s bližšími informacemi. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejde se dovolat, změnili cenu dopravného až po zaplacení zboží online .
    Nedoporučuji

    Reakce obchodu DIALEKARNA.CZ

    Vážená paní Růženo,
    omlouváme se za nedostatečnou komunikaci, po extrémním nárůstu objednávek je náš komunikační systém přetížen. Se samovolnou změnou přepravní ceny jsme se ještě nesetkali, prověříme, co se stalo a náš operátor se Vám ozve s řešením. Děkujeme za pochopení.