Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • telefon někdo zvedl po 32 dnech až při 14. zavolání, zboží prý nemají a ani neví kdy ho budou mít.

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Dobrý den, vybral jste si zboží, u kterého je na našem e-shopu uvedeno „na dotaz“. Toto zboží je celosvětově nedostupné a předpokládané naskladnění by mělo být ve 47. týdnu. Jak Vám bylo sděleno naším franchisovým kolegou na pobočce v Opavě. Přejeme krásný den.

    • Zboží není skladem, termín dodání obchod nesdělil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi špatná, skoro nemožná komunikace s obchodem
    • na svých stránkách nabízeli zboží, které nebylo skladem
    • přestože zboží vlastně neměli, nenamáhali se mě o tom informovat
    • po mnoha mých telefonátech jsem se konečně dovolala, ale dočkala jsem se pouze planých slibů, proto jsem asi po pěti dalších dnech svoji objednávku zrušila

    Moc mě to mrzí, ale tento obchod mě velmi zklamal, i když měl skvělé recenze. Nejdřív měl u zboží, které jsem si objednala, informaci, že je skladem, ale ve skutečnosti nebylo, přitom mě o této skutečnosti neinformoval, i když věděl, že čekám na zálohovou fakturu. Pak jsem usilovně mnohokrát telefonovala na uvedené telefonní číslo, kde to vyzvánělo, ale nikdo to nebral. Následující den se mi podařilo dovolat nějaké paní, která mi slíbila, že by jim mělo zboží ten den dorazit, příp. ten následující, ale pak se už neozvala a na zboží mi zálohová faktura poslána taky nebyla. Štěstí bylo, že jsem zboží neplatila předem, protože by mi zůstaly jenom oči pro pláč. Když mi po dalších několika dnech nepřišla žádná informace o zboží, ani zálohová faktura, objednávku jsem zrušila.

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Dobrý den, celosvětová situace v dodávkách produktů z plastů a kovů je velmi atypická. Dochází k výraznému zvyšování cen a v mnoha případech i k prodloužení dodacích termínů. Nejedná se pouze o některé materiály, jak tomu většinou bývalo v minulosti, ale prakticky o veškeré materiály, které jsou z výše uvedených surovin vyráběny.

    Obecně se po objednání produktu, který není skladem, nejdříve snažíme u výrobce ověřit jeho dostupnost. Teprve po potvrzení dostupnosti a odsouhlasení termínu zákazníkem vystavíme zálohovou fakturu. Tento postup je časově náročnější, ale nám připadá vůči zákazníkovi korektní.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po tydnu kdy stale nebyla dorucena zasilka jsem objednal
    z Dewalt morava a druhy den jsem brusku mel jiz doma.Pan na telefonu ktery se mnou mluvil byl prijemny jako kdybych ho prave vzbudil....a pan v eshopu jednanim pres email jeste vetsi ....

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Objednal jste si u nás brusku, kde bylo v e-shopu uvedeno "NENÍ SKLADEM - DOSTUPNOST NA DOTAZ". Následně nám v hodnocení vytýkáte, že jsme brusku nedodali a doporučujete konkurenční e-shop. Názor o vaší motivaci a konání ať si laskavý čtenář učiní sám.
    Než se s vámi přít, raději využijeme tento prostor a poděkujeme všem slušným zákazníkům. Přejeme Vám, milí zákazníci našeho e-shopu, krásné Velikonoce!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po emailu, že je zboží nachystáno k odběru jsem pro jistotu ještě zavolal. Byl jsem ubezpečen, že je zboží skladem a mohu přijít. Tak jsem šel na prodejnu a nic nachystáno nebylo. Povedlo se jim to až na druhý pokus.

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Dobrý den, omouváme se Vám, ale Vámi pověřená osoba přišla těsně před zavírací dobou a nevěděla ani číslo objednávky ani o jaké zboží se jedná. Přes veškerou snahu se nám nepodařilo dohledat objednávku. Další den byla objednávka již vyřízena. Přejeme krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Kdyz jim neco neni jasne zavolaji ale to je diky jejich zmatecnemu e-shopu
    • Zmetecny e-shop
    • Nejsem si jist jestli jsem obdržel fakturu

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ale upřímně mu nerozumíme. Při objednávce náhradních dílů může být vyžadováno upřesnění typu a varianty zařízení. Nejde o zmatečnost, ale o snahu vyloučit zaslání jiného náhradního dílu. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    telefonní linka neexistuje

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Dobrý den, dne 27.7.2020 jsme na naši pobočku do Brna zaslali baterie, které přišly do 3 dnů. Kolegyně Vám vystavila fakturu, kterou jste zaplatil. Nerozumíme Vašemu hodnocení. Za špatné telefoní číslo se omlouváme, bylo opraveno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota
    • Dlouhé vyřízení objednávky
    • Nedali vědět, když byla objednávka na prodejně

    Na objednávku jsem čekal přes týden a ani se mi neobtěžovali dát vědět, že je připravená. Musel jsem sám být aktivní a volat a volat. Personál vesměs negativní a neochotný. Prapodivný systém dvou e-shopů, kdy se Vás musí personál složitě vyptávat, odkud jste zboží objednali.

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši objednávku uhlíku a cenné hodnocení. Naše společnost se zabývá servisem a prodejem elektrického nářadí na území CZ, SK a AT. Neprovozujeme dva, ale celkem šest e-shopů s náhradními díly a nářadím. Uhlíky jsme pro Vás zdarma rádi přepravili z centrálního skladu na výdejní místo v Praze a informovali Vás mailem. Vyptávání se lze jednoduše vyhnout pokud předložíte při vyzvednutí kopii objednávky nebo její číslo. Přejeme Vám pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při platbě na prodejně snaha účtovat podstatně vyšší cenu, než byla uvedena na e-shopu!

    Příliš vysoké ceny náhradních dílů!

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Ceny náhradních dílů, netvoříme my, ale přebíráme je z ceníku od výrobců. Omlouváme se za přehlédnutí našeho zaměstnance v Praze, způsobené zvýšením ceny náhradního dílu od našeho dodavatele. Těšíme se na Váš další nákup, přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací doba 10 dní, ani neví kdy byla objednávka expedována. Jednalo se o dva uhlíky do flexi.pošlou to v balíku 25x15x10, přitom to stačilo dát do bublinkoví obálky.

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Dobrý den, dne 9.4.2020 jsme Vám zaslali proformo fakturu. Následovali velikonoční svátky. Banka nám částku připsala 15.4.2020. Zásilku jsme expedovali následující den. Omlouváme se z důvodu Covid 19 pracujeme ve snížených počtech, abychom udrželi zdraví našich zaměstnanců, proto jsme zásilku odeslali až 16.4.2020. Vážíme si Vašeho hodnocení a nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce uhlíků mi byl doručen jen jeden.Je to jak kdybych objednal brzdové destičky a přišla jedna coš je k hovnu

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Dobrý den, výrobce dodává tento druh uhlíků po 1 ks, proto tento uhlík prodáváme po kusech. Tato informace je napsaná na našich internetových stránkách. Omlouváme se, že jsme tento prodej neprověřili.

  • Nic nedorazilo, volal jsem, prej se maji ozvat. Na to ze zbozi maji "skladem" uz cekam opravdu nekolik dnu bez odezvi

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Dobrý den, zvolil jste osobní odběr na prodejně v Praze (nic Vám tedy dorazit nemohlo). Zboží bylo připraveno k vyzvednutí v následující pracovní den, kdy jsme Vám také zaslali oznámení mailem a zpět jsme obdrželi potvrzení o doručení zprávy. Zkontrolujte si prosím Vaši schránku, určitě zprávu dohledáte. Zboží pro Vás stále blokujeme a můžete si ho vyzvednout v naší pražské prodejně. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabídka na Webu není aktualizovaná. Když objednáte zboží na Webu, firma ho nemá na skladě a ani po 12 dnech od objednání firma není schopna sdělit, kdy zboží bude.

    Reakce obchodu Dewalt Centrum

    Převážná většina položek u kterých uvádíme, že jsou skladem, skladem opravdu je, nicméně se může stát, že ve výjimečných případech dojde k situaci kterou popisuje zákazník. Tyto nepříjemné situace se snažíme řešit okamžitým telefonickým kontaktováním zákazníka s návrhem řešení, které mu bude vyhovovat. V tomto konkrétním případě se opozdila již potvrzená dodávka zboží od výrobce. Zákazníkovi byl nabídnut podobný výrobek s vyšší užitnou hodnotou a to za stejnou cenu jako výrobek, který si objednal.