Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nedoručeno

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    u vaší objednávky jste si dne 2.9. vybrala osobní odběr na prodejně. V ten samý den jsme vám zasílali email, že vaše objednávka je připravena k vyzvednutí, ale dodnes nebyla vyzvednuta. Pokud máte zájem o změnu doručení objednávky, tak nás prosím kontaktujte. Děkujeme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Už týždeň čakám na objednávku, aktuálne nemám ani prehľad, kde sa nachádza, čo sa deje ….

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Pošlete prosím číslo objednávky na email [email protected], budeme Vás obratem kontaktovat.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží, které není k dispozici a přesto si nechá zaplatit předem. I když ví, že část objednávky stornoval, přesto peníze nevrací dokud "prý" nepošle ostatní zboží z objednávky, což trvá více jak měsíc. A ani poté by bez několika urgencí zřejmě peníze nepřišly. Navíc zboží které přišlo bylo špinavé, zmačkané a bez originálního obalu a to za nemalé peníze. ZDE JIŽ NIKDY NEOBJEDNÁM!!!

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se za komplikace.
    Bohužel jste objednala 3 položky, u terých bylo uvedeno, že skladem nejsou :( Mohla jste zvolit i platbu Dobírkou a nebo při Platbě převodem, kterou jste zvolila, počkat na informaci až bude zboží skladem a až pak zaplatit (nikoho nenutíme platit předem)
    Bohužel jednu položku dodavatel již nemá. což Vám kolegyně hned psala a nabízela místo ní jiné zboží nebo vrácení peněz...
    Napište mi prosím na email [email protected], které zboží přišlo zmačkané a bez obalu.
    Děkuji za pochopení.
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při on-line objednávce jsem nebyla upozorněna, že 2věci nejsou skladem, objednávka zatim nebyla expedována

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše špatné hodnocení :(
    Při objednávání bylo na našich stránkách uvedeno, že většina objednaného zboží je skladem, ale Miniland termoizolační pouzdro + kelímky na jídlo 2 ks - Blue - Obvykle do 7 dnů.
    Krom jiného jste objednala Kindsgut dětský nočník, u kterého je na našich stránkách uvedena obvyklá dostupnost "na objednávku" a kolegyně Vám psala, že termín dodání bude cca 3 týdny, což je cca 7.11.
    Samozřejmě není problém objednávku rozdělit a poslat nejdříve zboží, které skladem je a nočník doposlat později.
    Děkuji za pochopení a omlouvám se za komlikace.
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze poslala na účet ihned

    Objednala zboží bylo uvedeno ze je to skladem ale pak dostala zprávu ze na zboží musím čekám 3 týdnu

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    objednala jste 3 balení REER ochrana zásuvek, ale v době objednání bylo skladem pouze jedno balení (jak bylo i uvedeno v našem eshopu), takže další 2 balení jsme pro Vás objednali.
    U objednávky je vždy možné zvolit i platbu dobírkou nebo platit převodem až po informaci, že je zboží připravené k poslání.
    Omlouváme se za komplikace.
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží mám dlouhou dobu objednané a stále jsem ho neobdržel.
    • xxx

    Pokud zboží nejsem schopen dodat,tak bych ho neměl inzerovat a nabízet.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Moc se omlouváme za komplikace s objednávkou.
    Bohužel Vámi objednanou Little Dutch dřevěnou kostku dodavatel nyní nemá a o její nedostupnosti nás předem neinformoval :(
    Původně uváděnou dostupnost cca 7 dní jsme po informaci od něj hned opravili.
    Omlouváme se za dlouhý termín dodání, který bohužel nemůžeme ovlivnit :(
    Děkuji za pochopení.
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr
    • Přijatelné ceny
    • Inzerují zboží které nemají
    • Dlouhá dodací doba

    Objednala jsem si prebalovací podložku u které bylo uvedeno na objednání. Počítala jsem s delší dodací dobou max ale měsíc. Zapkatila jsem bohužel predem, poté jsem obdržela email že podložku právě objednali a bude mi doručená za 8 týdnů...

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše špatné hodnocení :(
    Na našich stránkách je u zboží uvedeno zda je skladem nebo není a jeho obvyklá dostupnost. Pokud je "na objednávku" tak to většinou trvá déle a záleží na termínu dodání od dodavatele, který je někdy bohužel i několik týdnů a my to nemůžeme ovlivnit :(
    Kolegyně Vás o termínu dodání informovala hned následující den po objednání, a ptala se zda je tento termín pro Vás přijatelný... Skladem máme velkou spoustu jiných přebalovacích podložek, které jsme mohli poslat ihned ;-)
    Platba předem Vás k ničemu nezavazuje a kdykoli Vám ji můžeme vrátit.
    Děkuji za pochopení.
    Petra R.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod neaktualizuje sortiment na svých webových stránkách
    • Zpracování objednávky pomalé

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše špatná zkušenost :( Bohužel nám ale dodavatel nedal předem vědět, že již Vámi vybranou barvu kočárku nemá a mít nebude :(
    Zboží v eshopu aktualizujeme každý den, ale vzhledem k tomu, že tam je téměř 30000 položek tak se občas stane, že něco nestihneme včas.
    Omlouváme se za komplikace a prosíme o Vaše pochopení ;-)
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace. Jen prvotní email ohledně potvrzení objednávky a následny email otom, že něco nemají na skladě a musejí to objednat u dodovatele. Čekám teda 7-10dní jak psaly v emailu. Po uplynutí této doby se nikdo neozval takže jsem zavolala a bylo mi řečeno, že se čeká ještě na jinou věc, která přitom byla předtím skladem, ale očividně ji mezitím někomu prodaly a já musím zase čekat. Objednávku bych měla dostat do tří dnů a pokud tomu tak bude tak od objednání to bude celkem 14 dní. Co mi vadí ze všeho nejvíc je to, že se vám nikdo sám od sebe neozve a ještě se vám omlouvají po telefonu tím stylem, že se vám teda jako omlouvají. Pro mě to byl zde první a taky poslední nákup!!!!

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost :(
    Objednala jste zboží 2.8. odpoledne a kolegyně Vám 3.8. psala, že zboží, které nemáme skladem objednáme u dodavatele a bude za cca 7-10 dní. Bohužel nám dodavatel zboží ještě nedodal a proto Vám kolegyně volala, aby se s Vámi domluvila zda na zboží počkáte o trošku déle... Bohužel v době dovolených se podobné situace občas stanou :(
    Jako omluvu za způsobené problémy bych Vám ráda nabídla slevu, napište mi prosím na email [email protected]
    Děkuji za pochopení.
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka nebyla zatím vyřízena již 10 dní po objednání.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše hodnocení :(
    23.7. jste objednala zboží, které nebylo skladem a je u něj uvedeno, že je na objednávku.
    24.7. Vám kolegyně psala, že bude cca za 14 dní což bude až zítra....
    Pokud byste vybrala zboží, které skladem je nebo je uvedeno dodání cca do 7 dní tak bych Vaše nedoporučení chápala, ale takhle si myslím, že si ho nezasloužíme ;-)
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • spatna komunikace

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    26.6. navečer jste udělala objednávku krom jiného na zboží, které nebylo skladem a bylo na objednávku. 27.6. Vám kolegyně psala, že bohužel Benbat chrániče na bezp.pás, 1-4 roky, lev 2 ks je již nedostupná a jestli máme balíček poslat bez této položky nebo si vyberete místo nich jiné.... a Vy jste odpověděla až 2.7....
    Napište mi prosím na email [email protected] proč konkrétně náš obchod nedoporučujete, abychom případně mohli něco zlepšit ;-)
    Děkuji za pochopení a přeji krásný den ;-)
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které měli mít do týdne neměli k dispozici a bylo by až za 14 dní a při stornu objednávky trvalo vrácení peněz týden.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.
    Objednal jste ale zboží, které nebylo skladem a kolegyně Vám následující pracovní den psala, že ho bohužel nyní nemá ani dodavatel a termín dodání je tedy cca 2 týdny.... Peníze jsme vrátili ihned po přijetí potvrzeného opravného dokladu.
    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nenašli daný objednaný tovar na sklade (posledný kus), ale kontaktovali ma, že mi vrátia peniaze.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Omlouváme se, ale tašku, kterou jste objednal, dodavatel vyřadil z nabídky a neinformoval nás o tom :-( Uvedený termín dodání "Obvykle do 7 dnů " jsme tedy bohužel nemohli splnit. Peníze jsme Vám obratem vrátili.
    Omlouváme se za komplikace a přeji krásné Velikonoce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které mají nedostupné.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den, za komplikace se omlouváme. I když každý den pečlivě aktualizujeme naší nabídku a stahujeme z nabídky doporodejové produkty, které se ten den vyprodají, výjimečně dojde k situaci, kdy nás dodavatel včas neinformuje o ukončení distribuce některého produktu a vyřazujeme ho z nabídky se zpožděním hned, jak tuto skutečnost zjistíme. To se netýká produktů označených jako skladem, protože v našem eshopu prezentujeme jako skladové výhradně zboží, které je fyzicky přítomno na naší provozovně. Nikoliv, jak bývá zvykem u některých eshopů prezentovatjako skladové zboží, které je na skladě dodavatele a na vlastním skladě není nic.
    Opravdu není v náš záměr ani zájem nabízet zboží, které není dostupné. Znamenalo by to komplikace nejen pro naše zákazníky, ale i zbytečnou práci pro nás. Proto zboží již nedostupné nenabízíme a naopak ho vyřazujeme z nabídky jak nejrychleji je to možné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží jsme objednala a zaplatila před 10 dny, obchod mi oznámli, že jedna položka se bude objednávat a bude to trvat 10-14 dnů, nicméně zbytek zboží neposlal. Po mé urgenci slíbili, že pošlou a stejně se nic nestalo. Zákaznický servis je nulový.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Moc se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Je nám to líto, ale bohužel dodavatel nyní nemá Zazu šumící zvířátko s tlukotem srdce a melodiemi a termín dodání je tak delší než obvykle :-(
    Kolegyně se Vám snažila dovolat, aby se s Vámi domluvila jak co nejlépe vyřešit vzniklou situaci, ale bohužel se Vám nedovolala :-(
    Dnes jsme Vám část zboží odeslali.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem odeslala 6. března.
    Zboží mělo být do obchodu dodáno a k osobnímu odběru připraveno max. do 7 dnů.
    K dnešnímu datu, tj. 20. března, stále objednané zboží nemám.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí delší dodací termín u Vaší objednávky. Bohužel jste objednala zboží, které nebylo skladem. Dodavatel slíbil dodání do 7 dní, ale bohužel z důvodu účasti na veletrhu v Brně nám termín prodloužil o čemž Vás ale kolegyně informovala.
    Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na netu bylo skladem a ejhle objednala jsem a uz nebylo tak cekam

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nedoporučující hodnocení :(
    Objednala jste totiž celkem 3 položky a z toho jen jedna (povlečení) byla skladem a u ostatních byl termín dodání uveden "obvykle z dní" - tyto informace jsou uvedeny i ve Vaší objednávce.