Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Delší doba doručení

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    objednala jste vložku do zavinovačky, která bohužel v době objednání nebyla skladem. Kolegyně Vám psala, že ji pošleme za cca 7-10 dní a dnes ji odesíláme ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    • proč je tedy napsáno helma je na skladě, akorát klamou zákazníky

    nespokojenost, už u nich nebudu nakupovat

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost :-(
    Objednali jste Thudguard® helmičku, u které ale v době objednání nebylo uvedeno, že je skladem. Bylo tam uvedeno, že je na objednávku...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží a zaplatil přes účet a po pár dnech jsem zjistil, že zboží, které jsem zaplatil bude skladem až za měsíc.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Omlouváme se za komplikace. Objednal jste Chicco nosítko, které jsme neměli skladem, ale obvykle ho mívá skladem náš dodavatel. Bohužel ho nyní nemá a bude opravdu až za měsíc :-(
    Peníze jsme Vám ale obratem vrátili na Váš účet.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mnoho zboží je nedostupné nebo dlouhé lhůty dodání, Dětský dům velkou část zboží teprve objednává od dodavatele

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Ve Vaší objednávce je celkem 10 položek a z nich jsme v době objednání měli 9 skladem. Pouze jedna položka skladem nebyla a bohužel ji nyní nemá ani dodavatel, za což se omlouváme.
    Máme skladem opravdu velké množství zboží (k dnešku je to téměř 35000 ks zboží skladem)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Viz důvod zrušení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doba dodani do 7 dnu a cekam jiz 10 dni

  • Nedoporučuje obchod

    • Široký sortiment.
    • Zboží není skladem, i když je tak inzerováno.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že nedoporučujete náš obchod :(
    Vy jste si objednal Tristar Digitální infračervený teploměr ušní/čelní, který v době objednání skladem nebyl a i na stránkach bylo uvedeno, že není skladem....
    A objednávka pro Vás byla připravena tak jak jsme slíbili ;)

  • Nedoporučuje obchod

    • nezabezpečení nabízeného zboží

    nezabezpečení zboží, které je v nabídce

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Omlouváme se, ale bohužel jste objednala zboží Fisher Price mluvící pejsek u kterého je uvedeno, že je dočasně nedostupný :( Ani dodavatel bohužel zatím neví kdy bude skladem o čemž Vás kolegyně ihned po přijetí objednávky informovala.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zboží jsem sice obdržela,ale dorazilo něco jiného než jsem si objednala.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení :-(
    Dle adminu Vaší objednváky jsme Vám ale objednané zboží odeslali ve slíbeném termínu...
    Napište mi prosím na [email protected] v čem byl problém.
    Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Avizované zboží nebylo skladem. Obchodník mě kontaktoval, že musí zjistit dostupnost u dodavatele a dá info. Po 14 dnech stále bez kontaktu. Objednal jsem jinde.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale dodavatel Vámi objednané brýle skladem nemá :-(
    Objednávku jste udělal 6.7. a kolegyně se Vám hned druhý den snažila dovolat, ale nepodařilo se jí to :-( Do poznámky v adminu objednávky zapsala: "zákazník od 7/7 opakovaně nezvedá tel. objednávku jsem tudíž vystornovala"

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá komunikace
    • Měli by uvádět dostupnost zboží dříve než zákazník zboží objedná a zaplatí

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Děkujeme za Vaší reakci. Dostupnost zboží je zobrazena poměrně výrazně a přehledně hned pod názvem produktu. Pokud není zboží skladem, zasíláme informační email zákazníkovi ihned při zpracování objednávky. S platbou převodem můžete vždy vyčkat na potvrzení objednávky našimi pracovníky, k uskutečnění platby Vás nijak nenutíme. Naopak můžete zaplatit i až při dodání na dobírku. Pokud Vás napadne jakýkoliv nápad, jak vše ještě vylepšit, zašlete nám ho např. formou zápisu do naší knihy přání a stížností. Rádi náš obchod vylepšujeme tak, aby nakupování bylo pro naše zákazníky co nejpříjemnější.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chabá komunikace
    • jednání se zákazníkem
    • neaktuální stránky obchodu

    V době nákupu probíhala akce 10% na protisměrné autosedačky. Objednal jsem autosedačku (loňský model) s termínem dodání 6dní. Po třech dnech mi zavolali z obchodu abych si vybral jinou, že tuto sedačku již nemůže výrobce dodat. Po dotazu, zda mi dají stejnou cenu i na letošní modely, když mi zrušili objednávku kterou nejsou schopni uskutečnit, mi odvětili že v žádném případě. Nejspíše mají zákazníků opravdu dostatek... Autosedačku jsem obratem objednal v jiném obchodě za podobnou cenu ale s diametrálně odlišným jednáním se zákazníkem.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Moc se omlouvám za komplikace s objednávkou :-(
    Bohužel nám dodavatel nedal informaci, že se Vámi vybraná autosedačky již nedá objednat, takže jsme měli na stránkách uvedenou chybnou dostupnost :-(
    Kolegyně, se kterou jste telefonoval, mě ale měla kontaktovat a informovat mě o tom a já bych Vám nabídla individuální větší slevu i na letošní kolekci...
    Omlouváme se a kolegyně se pro příště polepší ;-)
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledné webové stránky
    • zboží není na skladě, dlouhé dodací lhůty a velmi špatná komunikace s klientem

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    objednávku jste dělala 29.5. po 16 hodině a objednala jste i zboží, které skladem nebylo. Kolegyně Vám 30.5. psala, že tyto položky Vám pošleme cca za týden...
    Skladem nyní máme více než 26 tisíc položek a to je opravdu hodně ;-) Mít skladem úplně všechno zboží z eshopu opravdu není možné :-(
    Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový víkend.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavala jsem zboží které na eshopu byl skladem.napsala jsem i mejla abych se ujistila že tomu tak je. Pani mě ujišťovala že zboži je opravdu skladem. Po 3 dnech kdy už jsem nechapala proč zboži ještě nedošlo,bylo mi řečeno že zboži neni skladem a že mou objednavku ruši. Kdyz jsem žadala slevu na stejný produkt jiné barvy vúbec o tom semnou obchod nejednal a objednávku zrušil. Hrůza nikdy jsem se s takovým přístupem nesetkala. Nikdy se do obchodu nevratim a nikomu bych nedoporučila.
    • Komunikace. A neschopnost zjistit skladovou zásobu

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den, zboží v cenových akcích je vždy více žádané a kromě Vás ho objednávají samozřejmě i jiní zákazníci. Pokud o něj máte skutečně zájem, je lépe si ho rovnou při dotazu na dostupnost nezávazně zarezervovat. Pokud nemáte zboží rezervované, vyřizujeme objednávky v pořadí, v jakém došly. Když se na někoho nedostane a další doprodejové zboží nelze objednat, snažíme se mu nabídnout co nejlepší alternativu stejně, jako nabídla kolegyně i Vám. Bohužel z Vaší reakce jsme se sice dozvěděli mnoho o nás, ale vůbec nic o tom, jestli Vám alternativní nabídka vyhovuje, případně co bychom mohli udělat pro to, aby jsme Vám mohli vyhovět. Až po opakovaném vysvětlení situace a opakovaném dotazu, zda Vám alternativní zboží vyhovuje nebo ne byla Vaše odpověď natolik jednoznačná, že jsme Vaše přání respektovali a od dalších nabídek upustili. Za komplikace se omlouváme. /daje o dostupnosti i s přesným časem poslední synchronizace stavu zásob uvádíme přehledně u každého zboží, aby k takovýmto zklamáním nedocházelo. Pokud Vás napadne cokoliv, čím bychom mohli naše služby zlepšit, rádi si poslechneme jakýkoliv konstruktivní návrh.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemají skladem nabízené zboží

    Nejsem spokojena

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    V našem eshopu nabízíme opravdu velké množství zboží (cca 25 tisíc různých položek) a spoustu toho máme i skladem v naší prodejně (k dnešnímu dni máme skladem celkem cca 34000 ks zboží) a opravdu není ani technicky možné mít skladem úplně vše :-(
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký víkend ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • customer service
    • komuninakce
    • neschopnost zajistit nabízené zboží v nabízeném termínu

    amaterismus. Zoufalá komunikace.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Objednávku jste ale udělali 18.4. ve 21,58 hodin a kolegyně Vám hned druhý den psala omluvný email, že bohužel zboží, které jste objednali již dodavatel nemá skladem (o čemž nás předem neinformoval :-( Snažíme se mít nabídku na eshopu aktuální, ale vzhledem k obrovskému množství položek v eshopu i na skladě to úplně 100% nelze :-(
    Děkuji za pochopení a omlouváme se.
    Petra R.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na webových stránkách se prodávají věci, které již nejsou dostupné a přesto jdou objednat a uhradit. Posléze se musí složitě řešit refundace. Rovněž odpovědi na emaily byly se značným zpožděním, slečna se mi po telefonu omluvila, že denně mají 160 emailů a nestíhají. Očekávala bych profesionálnější přístup, když jsme koupili zboží za cca 11 tisíc Kč.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den, omlouváme se za problémy, zpoždění odpovědí bylo způsobené abnormálním zájmem zákazníků o naší akci Jarních slev a nyní by již mělo být vše v normálu. Co se týká nabídky zboží, pak ji samozřejmě pravidelně aktualizujeme a doprodané zboží vyřazujeme. Nicméně zejména při slevových akcí platí totéž, co u skladové dostupnosti - objednávky přicházejí s časovým odstupem 1-5 minut. Než vytvoříte Vaší objednávku nebo vyplníte doručovací údaje, může být prostě někdo se svou objednávkou rychlejší, stejně jako když si vyhlédnete zboží na prodejně a než rozhodnete ho zaplatit, koupí si ho někdo jiný. Není to běžná situace za normálních okolností, ale v době slevových akcí, kdy jsou na prodejně fronty a eshop berou zákazníci útokem už od půlnoci po započetí akce k tomu bohužel dochází a technicky nemůžeme a ani nechceme omezovat zákazníky, kteří odešlou svou objednávku dříve. Co se týká platby předem, nevyžadujeme ji, je to vždy volba zákazníka a naopak v době slev doporučujeme volit platbu dobírkou nebo bankovním převodem až po potvrzení objednávky z naší strany. Refundace řešíme v podstatě obratem a nic složitého na nich nevidím. Pokud Vy ano, určitě nám neváhejte napsat, jak bychom mohli refundace usnadnit nejen Vám, ale i ostatním zákazníkům.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel o žádných nevím!
    • Zboží, které na svých internetových stránkách mají uvedeno jako skladem vůbec skladem nemají!

    Prostě hrůza.

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den, zboží, které máme na našich internetových stránkách uvedené jako skladem samozřejmě skladem máme vždy k času aktualizace, který je uvedený přehledně hned u skladové dostupnosti v uvedeném nožství. Jak už jsme se Vám snažili jednou neúspěšně vysvětlit, v době jarních slev přicházely objednávky cca po půl minutě až dvou minutách. Stav skladu se tedy měnil opravdu z minuty na minutu a stačilo být trochu pomalejší při vyplňování doručovacích údajů a zboží v té chvíli stihli objednat jiní zákazníci dříve. Je nám líto Vašeho zklamání, ale objednávky se vždy snažíme vyřizovat spravedlivě v pořadí, v jakém došli. Aplikaci našeho eshopu neustále vylepšujeme, abychom takovýmto situacím maximálně předcházeli. I tak však nemůžeme ostatní zákazníky odříznout od nabídky zboží jen proto, že si ho někdo přidal do košíku, nedokončil objednávku a nakonec ho třeba ani neobjedná. Za problémy se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nedorazilo vse, co jsem si zaplatila

    Reakce obchodu DetskyDum.cz

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky jsem nenašla žádnou informaci o tom, že by zboží nedorazilo kompletní a posílali jsme Vám ho již 22.3.
    Napište mi prosím na [email protected] co konkrétně nedorazilo.
    Děkuji a přeji hezký večer
    Petra R.