Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi stale nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hezké zboží, dobré ceny
    • Nehezké chování k zákazníkům :-(

    V březnu jsem dcerce objednala ve firmě Fantom kalhoty a trička. Bohužel kalhoty, které dorazily, dceři neseděly, byly příliš široké. 29.3. jsem je zaslala zpět spolu s odstoupením od smlouvy (vzor z časopisu dTest) a dodnes (7.5.) nemám vrácené peníze na účtě. Na konci dubna, tj. po měsíci jsem peníze urgovala a bylo mi napsáno, že mám vyplnit jejich formulář pro odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy tam již však více než měsíc mají. Peníze mi tedy zadržují neprávem. Zboží mají sice hezké, ale komunikace s obchodem (paní Trýznová) hrozná, nemohu nikomu doporučit. Věci si příště objednám jinde :-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je to 10 dni a kalhoty nikde

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dodací lhůta byla 4-14 dnů, po 14 dnech se nikdo neozýval, tak jsem do obchodu sama psala a následně se dozvěděla, že zásilka bude mít zpoždění, protože nestíhají bundu ušít.