Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zatím nemohu posoudit.
    • zatím nemohu posoudit.

    Zboží zatím nepřišlo, takže nemohu posoudit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Příznivé ceny
    • Zboží nám dorazilo poškozené a když jsem ihned vše ŕesila s majitelkou, snažila se být v komunikaci vstřícná, nicméně při vyřízení reklamace rozhodně ne, dokonce si nás dovolila nařknout, že jsme zboží poškodili sami. Odmítla zboží převzít nazpět v rámci možnosti odstoupeni ve 14denní lhůtě jak jsem požadovala, odmítla řešit reklamaci výměnou zboží, takže nyní čekáme v 30denní lhůtě na vyřízení reklamace, kdy zboží bylo odesláno do servisu.

    Nedoporučuji, v případě jakýchkoliv komplikací nejsou vstřícní.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nebyl jsem upozorněn, že zboží bylo již rozbaleno/reklamováno??? . Došlo nacpané v poškozené krabici, která byla několikrát přelepena hnědou páskou.

    Obchod avizoval dodávku do 4 dnů. Po 2 dnech zavolali, jestli může být jiná barva. Na základě mého nesouhlasu a trvání na termínu dodání mi řekli, že to stihnou. Stihli, ale tak, že dodali zboží v neoriginálním balení, mírně poškrábané. Zboží mělo sloužit jako dárek a nezbýval již čas na reklamaci. Proto jsem ho odebral.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Slabina je v lidech, kteří v tomto obchodě pracují. Kazí tím jméno firmy. 2x zkazit objednávku mě v dneší době přijde neprofesionální.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevím
    • Všude má napsáno expedice 3-5 dnů, ale kupovala jsem jeden kočárek, byl skladem ve skutečnosti vůbec nebyl, a u druhého byla dodací lhůůta 3-4 týdny přitom opět napsáno 3-5 dnů!!!

    Nic moc, Jedině cena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nevím jaké má slabiny tento obchod, možná tu, že u zakoupeného chodítka se po dvou dnech pouzivani roztrhlo latkové sedátko. Předpokládala jsem, že za cenu 1200 kc něco vydrží.Rozhodně jsem nečekala, ze se roztrhne už po pár dnech.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vystavujete zboží, které nakonec zákazník nemůže dostat a obejdnávku musí tedy změnit.

    Dodací lhůta byla perfektní, ale byla jsem velmi zklamaná, že vystavujete zboží, které nemáte dostupné ani v delší objednací lhůtě a byla jsem nucena objednávku měnit.
    Potěšilo mě nulové poštovné a rukávník zdarma ;)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dodaci lhuty zbozi jsou mnohem delsi, nez na internetu uvadi. Zbozi, ktere me byt skladem, rozhodne skladem neni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na straně prodejce anonymita a z praktického hlediska jen teoretická možnost vrácení nekvalitního zboží
    • absence orientace na zákazníka, "zaplať a neotravuj"

    Po šesti dnech jsme obdeželi objednaný kočárek, který nás po složení velmi negativně překvapil svými dataily a hlavně celkovou robustností. Jako hlavní problém jsme schledali nadměrnou vertikální vůli mezi držadlem kočárku a vlastní kontrukcí kočárku. v oblasti páky brzdy cca 4cm. Po čtyřnásobném přejetí obrubníku došlo po několika minutách po složení k vytržení roznýtovaných čepů z plastového kloubového dílu a kočárek se stal nepoužitelným. Neprodleně jsme se obrátili na prodejce, vysvětlili co se stalo a bylo nám řečeno následující:
    - s kočárkem se nesmí jezdit po schodech, proto není možné uznat jako reklamacim prý je uvedeno v návodu k oobsluze, přestože paní přiznala, že s podobnou záležitostí již problémy v minulosti měli
    - zboží bych sic mohl do 15 dnů vrátit bez udání důvodu, podmínkou však je, že bude v původním stavu a to včetně balení,tzn. že se jedná pouze o teroretický nárok
    - kočárek můžu poslat zpět prodejci, který doplní popisem a pošle dále na technické posouzení z důvodu uznání reklamace. Bylo nám jasně naznačeno, že reklamace stejně bude zamítnuta a budeme cca 2 měsíce bez kočárku.

    Shrnutí: nechali jsme se nachytat, objednali jsme si za 20.000,-Kč kočárek, který jsme si museli na vlastní náklady nechat opravit a protože s ním nejsme spokojeni, budeme nuceni si pořídit kočárek další. Celkovou situaci považuji za nepřijatelnou, hodlám využít náš stávající kočárek a podrobit ho znalecké expertíze, rád bych si také zajistil zkušební protokoly, respective prohlášení o shodě od prodejce. Firmu "dětské Kočárky" rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Na tuto recenzi nemohu nereagovat !
    1. Po čtyřnásobném přejetí obrubníku došlo...PO TELEFONU MI BYLO SDĚLENO, ŽE KOČÁREK PAN M.H. POSTAVIL NA ZADNÍ KOLA , CHYTL ZA RUKOJEŤ A ZKOUŠEL SIMULOVAT JÍZDU ZE SCHODŮ...nyní uvádí, že přejel 4x obrubník ???
    2.paní přiznala, že s podobnou záležitostí ...NIC PODOBNÉHO, ŽE S TÍMTO MÁME ZKUŠENOST JSEM NEUVEDLA, TOTO JE ÚČELOVÁ NEPRAVDA, NAOPAK JSEM PANU M.H. SDĚLILA, ŽE MNE TO VELMI PŘEKVAPUJE PROTOŽE NA TOTO NEMÁME VŮBEC ŽÁDNÉ REKLAMACE I PŘES MNOŽSTVÍ PRODANÝCH KOČÁRKŮ A ŽE ZÁKAZNÍCI V TOMTO VÝROBKU ODVOZÍ VÍCE DĚTÍ, NAŠE ZÁKAZNICE Z KAMENNÉ PRODEJNY ZA TY ROKY JIŽ ZNÁME...proč tato nepravda ?
    3. NA INTERNETU LZE NAJÍT VEŠKERÉ INFORMACE O NAŠÍ FIRMĚ, ČILI NEROZUMÍM CO MYSLÍM PAN M.H. TOU ANONYMITOU...NECHÁPU PROČ ZDE NEUVEDL SVOJE PLNÉ JMÉNO !!!
    4. I PŘESTO, ŽE JSEM ROZBITÝ KOČÁREK JEŠTĚ NEVIDĚLA, TUDÍŽ SE K TOMUTO NEMOHLA ANI KVALIFIKOVANĚ VYJÁDŘIT BYLA JSEM PO TELEFONU ZASTRAŠOVÁNA PRÁVNÍKY, ČOI, NOVOU ATD...
    5. PROHLÁŠENÍ O SHODĚ VÝROBKU SAMOZŘEJMĚ MÁME
    Shrnuto nerozumím tomu, proč zákazník který má právo do 15 dnů bez udání důvodu vrátit zpět zboží toto neudělal ( že NEMUSÍ ! BÝT V PŮVODNÍM OBALU, - opět další nepravda JSEM OSOBNĚ P. M.H SDĚLILA )a začal místo toho kočárek podrobovat zátěžovým testů na vlastní pěst, čímž se pravděpodobně výrobek poškodil. PONIČENÝ KOČÁREK JSEM NIKDY BOHUŽEL NEVIDĚLA, VŠE SE ODEHRÁLALO POUZE PO TELEFONU !... a slíbit zákazníkoví, že mu vrátíme ihned peníze když mi hlásí, že je výrobek rozbitý a jak k tomu došlo mu opravdu slíbit nemůžeme...Pokud by si zákazník zašel do kterékoliv kamenné prodejny v ČR ke všem kočárkům by se zde musel choval tak aby se mechanicky nepoškodily !
    Tato záležitost nás jako firmu velmi, velmi mrzí, ale bohužel najdou se i zákazníci kteří chtějí pokud jim není vyhověno firmu za každou cenu poškodit ! Naštěstí jich moc není. Pokud by zákazník objednal zboží v jiném e-shopu nyní by toto měl v recenzích jiný prodejce.Bohužel tentokrát naše smůla !
    O vývoji celé kauzy zde budeme průběžně informovat.
    Za firmu Libuše Řezníčková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod je umisten v centru mesta na frekventovane ulici a je pomerne velky s sirokou nabidkou produktu.
    • Velka slabina tohoto obchodu tkvi v personalu.Je tu velmi spatna komunikace s personalem.Neznaji svoje zbozi. Neumeji zbozi nabidnout.Informace o zbozi vyhledavaji na internetu! To si jako zakaznik najdu sama a nemusim pri tom do obchodu chodit.
    • Chybi usmev, vlidnost, empatie. Jako by jim bylo jedno, jestli neco prodaji. Nastvane pohledy a v komunikaci otraveny ton. I kdyz tu clovek nachava dost penez.

    Nakup zde doporucuji pouze v pripade, ze siroko daleko jiny obchod nenajdete. Navic se obrnte trpelivosti s neinformovanymi prodavackami, kterym je zakaznik tak nejak jedno. Ke zbozi vam reknou maximalne to, co je napsano na krabici nebo na internetu. Chybi nejake poznatky a zkusenosti z praxe. Pouceni o vyhodach a nevyhodach a podobne.Zbozi na strankach v eshopu nemaji v cele siri nabidky. Nechapu, proc je teda v nabidce maji.V obchode jsem byla trikrat. Jednou akutne pro autosedacku, jiny obchod jsem nenasla. Podruhe jsem po 20 minutovem bloumani po obchode bez zajmu prodavacky radeji odesla a potreti jsem zkousela dalsi autosedacku pres eshop,ovsem tu, co jsem si nasla v nabidce, jiz od vyrobce nedostanou, coz mi bylo oznameno az po zdlouhavem vybirani a objednavce. Podotykam, ze toto zbozi maji stale na strankach ackoliv je totalne vyprodane.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neumí se ozvat, na zboží které sem si objednala čekám dodnes a nechápu proč to tak dlouho trvá, neumí se ani ozvat!

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Dobrý den, tato velmi negativní recenze nás velice mrzí a proto jsme se rozhodli celou záležitost prošetřit...
    1. ZÁKAZNICE SI SPLETLA INTERNETOVÉ OBCHODY A RECENZI NA NÁŠ E-SHOP NAPSALA OMYLEM !!!
    Zboží bylo objednáno ve více e-shopech a jelikož je to zboží, které bylo momentálně vyprodané, IHNED po obdržení objednávky jsme zákaznici kontaktovali a bylo nám sděleno, že máme objednávku VYSTORNOVAT ! Více solidního jednání ze strany zákazníků by bylo fajn :-)...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Na objednane zbozi, ktere i po zruseni objednavky stale zustalo v nabidce e-shopu, jsem cekala nekolik dni, nez se z obchodu ozvali s tim, ze zbozi jiz neni mozne koupit (stary vybehovy typ). Jako nahradu mi telefonicky nabidli zbozi dvakrat tak drahe. Muj pocit z tohoto e-shopu tedy neni prilis pozitivni.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Velmi nás mrzí takováto reakce ze strany zákazníka, kterému jsme se snažili ihned po obdržení objednávky dovolat a sdělit mu skutečnost, že zboží je již vyprodané...
    Bohužel pokud již zboží není dostupné, vždy ho z našich stránek neprodleně stáhneme. Tímto se zákaznici velmi omlouváme, že jsme si dovolili 1 týden stránky neaktualizovat z důvodu čerpání řádné dovolené. Ano bylo nabídnuto zboží, které je nyní dostupné, ale 2x tak drahé opravdu nebylo.Rozdíl v ceně byl do 500 Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízené zboží nelze objednat
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • neochota majitelky komunikovat se zakaznikem
    • skryté poplatky (manipulační při osobním převzetí)
    • vysoké poštovné (150 kč)

    Při vyzvednutí zboží na prodejně je poštovné logicky zdarma, místo něj vám na místě nauctuji jakýsi manipulační poplatek ve výši 80 korun. Cena zboží uvedená v potvrzení objednávky je ale vypocitana bez tohoto poplatku! Takže buď zaplatíte neúměrně vysoké poštovné 150 kč nebo projedete benzín a nauctuji vám nesmyslný manipulační poplatek 80 korun...ty ceny uvedené na strankach jsou tedy zavádějící...

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Na tento komentář musíme reagovat a uvést některé věci do souvislostí.
    - Nemyslím, že bych byla neochotná komunikovat se zákazníky. Bohužel nemohu ukončit okamžitě jinou obchodní schůzku, protože se toho domáhá rozezlený zákazník. Náš kvalifikovaný personál se snažil zákaznici vše řádně vysvětlit a já bych zákaznici nesdělila nic jiného.
    - Není naším záměrem mít skryté poplatky. Manipulační poplatek při osobním odběru zboží do 3500 Kč na kamenné prodejně za garantované internetové ceny je součástí našich obchodních podmínek. Bohužel chybou v software se poplatek nezobrazoval v košíku. Na odstranění závady se pracuje a všem zákazníkům, kterým toto nebylo zřejmé se omlouváme. Připomínku bereme velmi vážně.
    - Paušální poštovné a balné ve výši 150Kč odpovídá (jak napovídá název našeho serveru) hlavnímu sortimentu našeho obchodu - dětským kočárkům. Velmi typická zásilka je rozměrný balík o váze ~ 15kg - dle ceníku České pošty cena obchodního balíku je 141 Kč + dobírečné. Našemu převažujícímu sortimentu odpovídá i naše paušální smlouva s Českou poštou. Obrázek o přiměřenosti výše poštovného ať si každý udělá sám.....

    Jitka Tothová, majitelka

    PS: o objektivitě recenze napovídá i hodnocení v kategorii dodací lhůta 3,5 z 5. Jednalo se o zboží skladem u nás na prodejně buď okamžitě k zaslání či osobnímu odběru. V této oblasti bychom rádi udělali i více abychom dosáhli na 100% uspokojení zákazníka, opravdu však již nevíme co.
    PRO ÚPLNÉ DOPLNĚNÍ, ZÁKAZNICE SI V E-SHOPU OBJEDNALA NAHRADNÍ DÍL V CENĚ 389.- KČ (PRODÁVÁNO VE VÝPRODEJI POD NÁKUPNÍ CENOU ).
    KOČÁREK KE KTERÉMU SE NÁHRADNÍ DÍL PRODÁVÁ SE JIŽ 2 ROKY NEVYRÁBÍ.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • velký výber kočárků
    • málo místa :)

    Obchod určitě doporučuji, nakupovala jsem v něm pro své první i druhé dítě. Všichni jsou ochotní, i když se přijdete jen podívat, nikdo Vám nic nenutí, ochotně vše ukáží, tak by to mělo být všude :)

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    palec dolu asi omylem :-) Děkujeme za komentář, rádi slyšíme že se k nám zákazníci vrací.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neplní deklarované dodací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nízké ceny
    • Zboží není skladem ačkoliv je inzerována doba dodání 3-4 dny

    Třeba dát pozor, zda je zboží skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Nemusím nikam jezdit, vše zařídím z domu.
    • Zboží, které jsem chtěla, jste nabízeli za nejlepší cenu.
    • Nemůžu si "ošahat" nabízené zboží.To je jediná nevýhoda pro mě internetového obchodu.

    Věc, kterou jsem chtěla, byla za příznivou cenu.
    Zase tolik zkušeností s Vámi nemám, ale i ta jedna byla kladná.
    Nevidím důvod Vás nedopotučit, takže ano.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží za dotupné ceny
    • Nabízí zboží, označuje jej skladem a přitom zbož nemá a není schopen již dál dodat.

    Průměrný :(

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Pokud chcete zboží vrátit musíte zaplatit 300,-Kč manipulační poplatek