Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jsou to prodavačky, které se tváří, že je vlastně obtěžujete. Nehodí se to.

    Rozhlédněte se i jinde, nemusíte být otráveni hned jak do obchodu vstoupíte.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nepravdivá informace ohledně dostupnosti v e-shopu

    V e-shopu zboží „skladem“, po zaplacení se ukázalo, že skladem není a ani nebude. Nejbližší vyhovující varianta samozřejmě výrazně dražší. Po přeobjednání zboží dorazilo v pořádku, nicméně snižuji hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • u zboží mají, že je skladem, vůbec už ho neměli v barvě, kterou jsme si vybrali, u jiné barvy mi řekli že mají skladem, ale nakonec ani to neměli a trvalo by prý cca měsíc, než by ho poslali,až v třetí barvě byli schopni zboží poslat

    v tomto e-shopu bych více nenakupovala

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si autosedačku, dle obchodu dostupnost do 3 dnu, odeslána byla ne 3, ale 10 dni po zaplacení bez jakéhokoli upozorněni o prodlení až po té, co jsem sama kontaktovala obchod. Paní majitelka odpověděla rychle, ale bohužel autosedacka dorazí v pondělí a my ji potřebujeme v sobotu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Spatne popisy zbozi,komunikace,dlouha cekaci doba.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Reakce paní Petry je dle mého názoru velmi neseriózní a ráda bych k ní připojila svůj komentář. Zákaznice si objednala kočárek NUNA PEPP ke kterému dostala ZDARMA fusak v barvě kočárku, přestože dodavatel tento fusak zdarma neposkytuje. My jsme ho uhradili a dali zákaznici ZDARMA, protože jsme ho měli u kočárku nafocený. Shrnuto splnili jsme na 100% svoje závazky. Zákaznice dostala to co si objednala.
    Ale pozor, ještě jsme zákaznici dali navíc jako DÁREK- podotýkám naprosto zdarma jako bonus universální pláštěnku na kočárek. Toto se zákaznici nelíbilo a velmi nevybíravým způsobem se dožadovala originální pláštěnky zdarma...
    Evidentně nepochopila co znamená slovo DÁREK !
    Neslušnost některých lidí opravdu nezná meze.
    Za fusak zdarma, pláštěnku zdarma a i poštovné zdarma se nám odměnila touto recenzí. Velmi smutné...
    Řezníčková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace obchodu byla velice dobrá
    • I přes informaci, že je zboží skladem, mi později volali, že je skladem pouze poslední kus a to poškozený. Nabídli mi slevu 100Kč, což je u produktu za 2400Kč docela směšné. Navíc šlo o kus vystavený na prodejně, tedy předpokládám, že se ho dotýkalo nespočet lidí. Obchod jsem zrušila.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Paní prodavačka, je něco tak otráveného, nepříjemného, že odrazuje hodně zákazníků, s kýmkoliv jsem mluvila tak raději volili pak Malvík, kvůli neochotě...Nepříjemná opravdu hrůza!!!!Kazí Vám reputaci!!!!U paní co jsem to objednávala . a když jsme přijeli jsem zapomněla, že jsme měla zavolat hodinu předem, aby kočárek se mohl rozložit. Řekli jsme, že není problém, že si skočíme na oběd...do toho vstoupila tato prodavačka, která neumí ani pozdravit, že je skladplný a ať nám káže ten vystavený- ani se na nás nepodívala, druhá paní prodavačka byla milá, ochotná, pak jsme měli platit, jen tahle druhá říká "ke mně"---jak na psa a na tu druhou, my měli k tomu ještě adaptéry,- něco řešily, ale opravdu chování řeznického psa. Z mé strany už nikdy více!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Dobrý večer, toto je opravdu velmi nepříjemná zpráva !
    Celou záležitost řádně prošetříme a se zákazníkem se určitě spojíme. Dnes se nám to bohužel nepodařilo, nebral telefon. Doufáme, že recenze není nic osobního. Velmi by nás mrzelo pokud by někdo z personálu Dětské-kočárky měl takovýto přístup k zákazníkovi. Jakmile bude personál kompletní vše řádně prošetříme a pokud zjistíme, že tomu skutečně bylo tak jak zákaznice uvádí vyvodíme z chování personálu příslušná opatření. Moc nás to mrzí.
    Ochotný a vstřícný personál s dlouholetými zkušenostmi je jedním z pilířů na kterém je náš e-shop i kamenná prodejna založena.
    Spolumajitelka obchodu Dětské-kočárky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • špatně zabalené zboží, krabice byla poškozena.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Po telefonickém rozhovoru se zákazníkem bylo zjištěno, že krabice, která byla obalena igelitovou folií nezajistila dostatečnou ochranu obalu hračky. Nepříjemná situace pokud jde o dárek. Zákazníkovi jsme nabídli finanční kompenzaci, kterou odmítl. Obsah krabice byl totiž v pořádku. Tímto se moc omlouváme a určitě se budeme snažit změnit ochranu odesílaného zboží. Zboží musí být doručeno zákazníkovi v perfektním stavu ! Opět již po několikáté budeme apelovat na slušné zacházení se zásilkami u všech přepravních služeb ! Přesto děkujeme za recenzi. Díky nim se můžeme neustále zlepšovat. Team Dětské-kočárky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Autosedačka, která mi byla doručena, měla na zadní straně mírně roztržený látkový potah. Ale to by mi ani tak nevadilo. Naštvalo mě to, že úplně chyběl návod k použití!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace, ceny
    • Špatný obrázek u zboží, tudíž přijde něco jiného než jste vlastně chtěli...

    Bohužel obchod bych nedoporučila vzhledem k výsledku mé objednávky, kdy sice zboží dorazilo včas a v pořádku, také komunikace byla v pořádku nicméně obchod udavá chybné informace o zboží. Já jsem si podle obrázku objednala zelený kočárek, přišel však černý se zeleným, protože ten zelený již není vůbec v prodeji. Toto by se v kvalitním eshopu stát nemělo rozhodně. Ovšem musím také říct, že tuto zásadní chybu u tohoto zboží nemá jen tento eshop. Jelikož chci tento tip kočárku a jiné barvy jsou ještě více nevyhovující, kočárek si ponechám, ale spokojena s nákupem určitě nejsem. Bohužel...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Uvádí, že je zboží skladem, i když není. Jiné zase skladem být nemá a je
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ,

    siroky sortiment, prijemna komunikace, overte si "skladem"

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobré ceny
    • Zřejmě aby dobře vypadal v očích zákazníka,tak má vše na skladě.Skutečnost je jiná.

    Kdo mě úmyslně uvede v omyl,u toho určitě již nakupovat nebudu.Částečně na obhajobu obchodu je třeba napsat,že mě již druhý den kontaktovali telefonicky a ujistili mě.že zboží již nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem autosedačku, která byla skladem. Poté volala paní, že ji nemají skladem a posunula termín na další týden. Další týden volala znovu a opět posunula termín v podstatě na neurčito. Celkem dlouha dodací lhůta na zboží, které mají uvedené skladem...! Zboží stále ještě nemáme, čekáme. Mimochodem v obchodě je stále uvedeno, že je autosedačka skladem, nechápu!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízejí termíny dodání,které nemohou doržet a vědí to.Ostatní obchody se stejným zbožím uvádějí reálné termíny a tím jsou znevýhodněny.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • chybné informace o skladové dostupnosti

    Trpí nešvarem mnoha e-shopů, kdy zboží, které nemají u sebe skladem označí dostupností 3-5 dní a spoléhají na dodavatele.
    Zde navíc už u uvedeného kočárku z dřívějších objednávek věděli, že zboží nemá ani dodavatel (a bude nejdřív za měsíc), přesto dostupnost neupravili.
    Chápu, že stav zboží "na dotaz" zákazníky odradí, ale takhle je to klamání (a já musel takhle projít čtyři e-shopy, než v tom pátém měli pravdivý údaj o skladu).

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem si autosedačku s termínem expedice 3-5 dní, raději jsem do poznámky dal podmínku s termínem dodání. Z obchodu mi bylo voláno, že autosedačka bude k dodání až koncem července, ale přitom na stránkách mají stále termín expedice 3-5 dní! A to už je to skoro týden od telefonátu!

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Na tuto recenzi musím bohužel reagovat, mrzí mne, že zákazník se představuje jako anonym...Objednávka byla vytvořena 3.7.17.45 a ihned následující den po 9. hodině bylo zákazníkovi telefonicky sděleno, že toto zboží přijde do ČR až za 2 týdny. Zákazník tím pádem objednávku stornoval, což chápu. V eshopu jsou tisíce položek a bohužel není možné abychom každou položku ručně opravovali, každou barvu zvlášť... např. dodání za 14 dní...toto by za několik dní již nebylo aktuální. Bohužel eshop není napojen on-line na sklady velkoobchodu. Takto nefungují žádné eshopy s dětským sortimentem, kde zákazníci preferují co nejnižší ceny. Ihned po vytvoření objednávky každého zákazníka informujeme o dostupnosti zboží a v 90% případů je toto do 3-5 dnů. Tuto přehnanou reakci považuji za neadekvátní a zřejmě je zákazník rozčilen, že toto zboží nemůže sehnat v žádném eshopu v ČR...Řezníčková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • na internetových stránkách uvedeno, že je zboží k dostání a ve skutečnosti to tak není.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ---
    • neodpovídá uváděná expedice (uvádí expedice 3-5 dnů, ale po objednání jsem byla telefonicky kontaktována a upozorněna, že budou dostupné až koncem měsíce)

    komunikace trochu vázne a neuvádí pravdivé údaje na webových stránkách