Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají na webu něco co nemají skladem a nejsou schopni dodat

    Vystavují novinky a pak je nemají fyzicky k vidění

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Žiji v Kanadě a chtěla jsem zaplatit na Viza kartou, a nebylo mě to umožněno. Měl to být dárek pro dcerku mojí neteře, která bydlí v Čechách. Oni si to objednali jinde, a já jim budu posílat penize. Moje dcera bydlí v Austrálii a když jí chci poslat květiny nebo jiný dárek, tak zavolám do obchodu v Sydney, zaplatím to kartou a oni jí to dodají, nebo pošlou.

    Prodavačky, s kterymi jsem mluvila byly ochotné, ale je škoda že jsem to nemohla zaplatit s kartou.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Děkujeme za reakci .Online karty nám běžně fungují .Zákaznice si bohužel zvolila platbu dobírkou a pak volala, že chce objednávku na dobírku zrušit a vytvořit novou, kterou uhradí kartou. Bohužel už si objednávku nevytvořila .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Nedoporučuji

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Děkujeme za reakci, ale na webu jsme měli uvedenou delší dodací lhůtu a zákaznice souhlasila, že vyčká na naskladnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nedorazila.

    Nevím co hodnotit když zboží již mělo být u nás ale není.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Zboží jsme měli pro zákazníka skladem, ale objednávku zrušil, proto nemohlo dorazit .Po telefonátu mi bylo sděleno, že si zboží objednal i jinde, tudíž reagoval na jiný obchod :(.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Psali kvůli špatně zadané adrese
    • U výrobku NUNA Leaf Grow uvádějí 2023, pro Heureku přišlo označení 2022 a na předmětu je rok výroby 2021
    • Omlazují si výrobky

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Zákazník si objednal zboží, které se začalo vyrábět v roce 2021 a výroba plynule pod stejným označením výrobku ( eancode ) pokračovala až do roku 2023.
    U takovéhoto produktu je letopočet celkem zbytečná informace. Nepřetržitě se vyrábí několik let beze změny. Zbožové srovnávače letopočet bohužel vyžadují a tak se každý rok zboží přečíslovává ( my i naši dodavatelé ) přestože se jedná pořád o jeden a tentýž nezměněný produkt.
    Je nám moc líto, že zákazník napsal takovouto recenzi přesto že byla jeho objednávka rychle a dobře vyřízena a to včetně špatně zadané adresy. Zákazníkovi jsme se snažili dovolat a vysvětlit vše ohledně letopočtů, bohužel bez úspěchu. Snad si tuto odpověď přečte zde.
    V žádném případě není naším zájmem produkty " omlazovat ". Tým dětských kočárků

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velmi příjemná a dobrá komunikace s vedoucí E-shopu
    • Rychlé doručení
    • Kočárek TFK mono 2 jde po 25 dnech pd zakoupení na reklamaci, protože levé kolečko "šustí" a smajdá,jako by na něm byla osma. Zjistila jsem to až teď, když jsem ho vzala na anfaltovou cestu a né polní. Jsem zklamaná. Budu s miminkem 30 dnů bez kočárku, který potřebujeme denně.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Děkujeme za reakci a mrzí nás, že máte problém s kolečkem .Bohužel jsou věci, které my jako obchod neovlivníme, ale určitě se budeme snažit, aby jste měla kočárek doma co nejdříve :).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo z prodavačů obchodu nám nechtěl zboží odvézt. špatná služba. Nechtějí prodat.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Děkujeme za Váš názor, ale byl jste nejspíš nejdříve v jiném obchodě, jelikož u nás byla objednávka realizována a standartně vyřízena s osobním odběrem, kde Vám byla nabídnuta ze strany skladnice ukázka .Jinak pokud si v internetové objednávce
    vyberete dopravce a ne osobní odběr, zasíláme zdarma nad 3500 Kč službou GLS nebo ČP.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Milá paní na telefonu
    • Pracovní doba prodejny- již 2x jsme koukali pouze přes výlohu.
    • Zboží skladem není skladem

    Objednávku jsem zrušil po telefonátu z obchodu, ve kterém mi velmi milá paní zdělila, že 1 ze 2 objednaných produktů není a nedá se objednat. Oboje bylo při objednání skladem. 4 hvězdičky jen díky milé paní na telefonu a předchozímu nákupu autosedačky, který proběhl v pořádku.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Moc děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás, že jeden produkt nebyl na skladě, stránky bohužel aktualizujeme ručně, tak se vloudila chybička a moc se omlouváme......

  • Nedoporučuje obchod

    Komunikace se zaměstnanci velmi dobrá. Ale se zbožím Panda mám problé a nevím co je špatně. Teploměr Panda jsem dala do vody s původní baterií, teplota se naměřila za velmi dlouhou dobu a to jen jednou, pak už nic. Koupila jsem novou baterii a stalo se to samé za velmi dlouhou dobu se jednou ukázala teplota vody a pak zase nic. Dělám něco špatně? Co?

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Děkujeme za zpětnou vazbu , pokud Vám zboží nevyhovuje napište prosím přímo na : [email protected],určitě to nějak vymyslíme :)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny
    • Personal neporadi

    Bohuzel nedoporucuji, pro ty co chteji poradit. Kupovali jsme autosedacku a nemit z internetu zjisteno, ktera by sla k nam do auta tak bychom sli domu s autosedackou od Britaxu, ktera by k nam do auta nepasovala. O sklonu sedacek a nepasovani autosedacek do aut pani prodavacka tvrdila, ze to nikdy neslysela... Asi by se mohla kouknout do fb skupiny Deti proti smeru a trochu si pocist. Nas vybrany druh autosedacky jsme nemohli ani vyzkouset(dat tam dceru abychom vedeli jak ji sedi), nebot tento druh na obchode nemaji, jen na sklade. Od prodejce, ktery ma v sortimentu autosedacky bych cekala jiny pristup. Jedine co je plus jsou ceny, ale ty priste ozelim a pojedu jinam.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Děkujeme za reakci a mrzí nás , že jste nebyla spokojena s kompetentností našeho personálu. Vždy se snažíme naším zákazníkům vyjít vstříc , jak s předvedením daného výrobku , tak i informací o něm. Pokud není daný výrobek vystaven na prodejně , je vždy lepší předem zavolat a domluvit se na předvedení výrobku , bohužel prodejna je malá a vše se nevejde :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem z jednání obchodu velmi zklamaná. Objednala jsem si rukavice na kočárek, které mi ale nevyhovovaly, tak jsem je zaslala zpět nepoškozené, v originálním obale. Obchod mě kontaktoval s tím, že jsem překročila dobu na vrácení (20 dní místo 14) a že si mám sjednat dopravce na vyzvednutí zpět. Snažila jsem se jim vysvětlit, že se omlouvám, ale s malým novorozencem jsem zboží dříve vrátit nestihla. Odpovědí my ale bylo, že je na vrácení pouze 14 dní (i když to bylo přes Vánoce) a že si mám sjednat svého vlastního dopravce na vyzvednutí. Navíc byla paní na telefonu dost nepříjemná.

    S takovýmto přístupem jsem se nikdy nesetkala. Sama jsem pracovala v eshopu, kde jsme se snažili zákazníkům vyjít vstříc. Obchod bych tedy nedoporučila - nechtěla bych s nimi řešit případné problémy.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Dobrý den, je nám velice líto, že jste zklamaná. Ve Vašem případě bylo nutné nás alespoň informovat, že zboží nestihnete včas odeslat. Při obdržení zboží po překročené lhůtě a bez předchozího upozornění bohužel nemůžeme vyhovět.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání
    • Zboží dorazilo poškozené

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    To je mi moc líto , ale vše se dá nějak pořešit , chce to hned zavolat :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídají na maily,neochota

    Nedoporučuji,arogantní jednání

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Děkujeme za názor , ale nejspíš e-maily spadly do schránky nebo do spamu , psaly dokonce 2 x, ihned jsem kontrolovala
    odeslanou poštu........

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednali jsme (o víkendu) zboží, které podle eshopu mělo být skladem, ale v pondělí nám volali z obchodu, že sedačku o víkendu prodali. Buď bychom museli téměř tři týdny čekat na naskladnění nebo nabídli vrácení peněz.
    Byli příjemní a peníze byly na účtě druhý den, ale pro nás to bylo nepříjemné zdržení.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    To je mi moc líto , ale někdy se stane , že je více stejných objednávek a zboží fyzicky není :( , proto zákazníkům ihned voláme a snažíme se najít vhodnou alternativu.....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá cena produktu, ale vzhledem k popsaným nevýhodám bych znovu u takového obchodu nenakoupil a doporučuji to i ostatním

    Musím konstatoval,že na expedici nepracují kompetentní lidé. Dětská autosedačka za 7500 Kč dorazila kompletně nezafixována uvnitř balíku. Balík byl pro 2 kusy této sedačky od distributora a cvičená opice prostě jednu sedačku vyndala a tím pro ní celá operace skončila :-( Příště si raději příplatím a zvolím některý se zavedených e-shopů.

    Reakce obchodu Dětské kočárky

    Dobrý den, moc nás mrzí , že zboží nebylo řádně zabaleno. Určitě si uděláme ve skladu pořádek. Naštěstí k tomuto nedochází běžně, během prázdnin ve skladu vypomáhal brigádník. Tento již u nás ve firmě nadále nebude pracovat.
    Moc se tímto omlouváme a věříme, že v budoucnu od nás neodejde neprofesionálně zabalené zboží. Děkujeme moc za zpětnou vazbu a vážíme si toho, že nám pomáháte odstranit chyby o kterých bychom se jinak nedozvěděli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží přišlo poškrábané

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo kompletní, ale i přesto je nabízeno v e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se zarucil, ze zbozi dorazi do urciteho datumu a nedorazilo. Objednavku jsem musela zrusit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota v případě reklamace
    • Píšou zboží do 3-5 dnu,poté to trvá 3 týdny
    • Neseriozni jednání
    • Vadné zboží

    Podle recenzí jsem netušila,že budou tak neochotní při reklamaci,člověk jim tam nechá přes 20 tisíc,do té doby vše v pohodě,ale jakmile přijde nějaký problém tak napíšou,že to je chyba manipulací.Šlo o hloupost,ale ne vždy to může být hloupost... Mě jde spíš o princip,že to zamítnou dřiv než by to vůbec viděli. Šlo o moskytieru zabudovanou ve stříšce kočarku ,byla už od začatku skřipla do zipu a díra v tom,bylo vidět že už si s tim někdo hrál ale nestyděl se to poslat dál... Stačilo pouze od dodavatele vyměnit tento kus ,ale bohuzel se k tomu postavil tak,že si za to zakaznik muze sam. Což tak opravdu nebylo. Tak sem se jim k tomu vyjadrila,že to neni moc seriozni odpověď a že se divim že to maji zapotřebí,ale už žadná reakce,ani omluva a nic .... krom toho na kocarku jsou ty zipy celkově strašný,ani bych se nedivila kdyby se postupne vsechny rozbili ... Jinak zakladna a vajičko Cybex bylo v poradku,tak aspoň něco. Doba dodani měla byt 3-5 dnu,ale nebyla to pravda,pani teda zavolala,ze bude za 2 tydny,ja souhlasila,ale byl za 3 tydny.Když už se něco takového stane měli by upravit dobu dodaní a ne tam po celou dobu nechat,ze to dodají do 3-5 dnu.Z mé zkušenosti tento obchod nedoporučuji !

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Po odeslání objednávky mi přišel mail, že mnou požadovaná barva sedačky byla "právě teď" vyprodána.
    Tak určitě..
    Eshop nedoporučuju, sice jsem souhlasila se zasláním alternativní barvy, ale nejsem se zbožím spokojená. No ale vracejte poštou desetikilovou sedačku někam do Chomutova.. ach jo.