Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost poslaného produktu
    • produkt který jsem si koupil nemá žádnou ůčinnost

    Nedoporučuji tento produkt kupovat,vyhozené peníze

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku, hodnocení sady na bělení zubů může být velmi subjektivní, závisí na míře zabarvení zubů, konzumovaných potravinách, popřípadě také kouření atp. Určitě vyžaduje dlouhodobější používání. Pro rychlejší výsledky stačí používat 20 minut denně. Ještě výraznějších výsledků dosáhnete používáním 5 dní po sobě.
    Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáte si zboží, řádně provedete platbu a více jak 14 dní se firma neozvala, kdy zboží bude dodáno. Firma tak má po celou dobu peníze už na účtu a jak zákazník nevíte, kdy zboží dostanete.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Zákaznice bohužel objednávala produkt, který nebyl v době objednání skladem. Čekali jsme na doplnění zásob u produktu. Zákaznice byla informována a zásilka byla odeslána i s dárkem jako omluvou za čekání.
    Vše bylo vysvětleno.
    Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží přišlo od jiného výrobce,než je uvedeno v obchodě,proto jsem kupoval od nich.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevhdne jednani ani inzenyrky

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Zákazník hned po přijetí objednávky informován, že vybraný produkt z limitované vánoční edice byl vyprodán a nelze doobjednat. Bohužel jeho reakce velmi rozzuřená.
    Přejeme dále vše dobré a opravdu jsme se Vám snažili vyjít vstříc.
    Hezké dny. Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příplatek za vyzvednutí v prodejně
    • Pokud není objednávka zpracována, nelze si vyzvednout a počkat si na její dokončení
    • Namyšlená prodavačka
    • Dražší cena při koupi na prodejně

    Přístup k zákazníkovi o ničem.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku, objednávka u nás na eshopu je zpracovávána v co nejkratším termínu, ale objednávky jsou zpracovávány postupně dle číselné řady. Vždy je nutné čekat na sms a email, že je již zásilka připravena k vyzvednutí. Pokud zákazník na produkt velmi spěchá, může se informovat telefonicky, kdy bude objednávka přichystána, popřípadě požádat o přednostní vyřízení. Pokud je to v našich silách, rádi vyhovíme. Cena produktu na kamenné prodejně je samozřejmě jiná než v eshopu.
    Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala js online zbozi 28.11 a okamzite online za zbozi zaplatila. Do dnesniho dne 9.12 mi a/ nebylo zbozi doruceno b/ obchod se vubec neozval. Stastna z toho ani nahodou nejsem.

    Nevim, zda-li svoje jiz zaplacene zbozi vubec dostanu.
    O objednavce nemam zadnou informaci. Obchod se mnou jako zakaznikem ani jednou nenavazal kontakt. Cekam jiz 12 dni.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Zákaznice bohužel objednávala produkt, který nebyl v době objednání skladem. Čekali jsme na doplnění zásob u produktu. Zákaznice byla informována a zásilka byla odeslána i s dárkem jako omluvou za čekání.
    Vše bylo vysvětleno.
    Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na stranke mali zle informacie o produkte a vdaka tomu som zbytocne prisiel o 14,40€ z coho bolo len postovne na SLOVENSKO 11€.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo až po mé urgenci po týdnu od objednávky, přičemž mělo být skladem

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku,
    někdy se může stát, že objednaný produkt se jeví jako skladem, ale může být v daný den zakoupen zákazníkem na kamenné prodejně. Poté bohužel musíme počkat na doplnění zásob od dodavatele. Za zpoždění se omlouváme.
    Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zaplacena před deseti dny a stále nic, ani zpráva, že zboží zatím není na skladě, že je předáno k přepravě či něco podobného.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Omlouváme se za chybu v expedici a zpoždění zásilky. Zásilka již dorazila k Vám i s omluvou a dárkem.
    Hezké podzimní dny.
    Jitka Lesáková Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar skladom
    • Mizerna komunikacia predajcu
    • Doprava cez Ulozenku (nikdy viac!!!)

    Dobry den, to, ze sa stratila zasielka sice neni chyba samotneho obchodu, ale ich komunikacia je totalne mizerna. Na webe maju uvedenych cca 5 tel. cisel, to je sice pekne... Ale co z toho, ak na vsetky som sa bez uspechu snazil dovolat 2 dni po sebe! Komunikacia ako tak funguje iba cez email s jednou osobou, p. Lesakova. Aj ta vsak odpoveda velmi sporadicky a je potrebne na odpoved dlho cakat. Vo vysledku cakam na dorucenie zasielky, ktora bola skladom, uz 11 dni. Volal som priamo na Ulozenku, tam nevedia povedat kde sa zasielka fyzicky nachadza, v podstate som cakal na prepojenie na operatora zhruba 10 minut a ten mi nepovedal nic! Nevie kde sa stala chyba a vraj to budu riesit, NIE NERIESIA. Odporucil mi obratit sa na predajcu, predajca odpisal ze on to nedokaze vyriesit. Ok, objednavku rusim a po tychto skusenostiach Dermocentrum odporucat rozhodne nemozem. Nabuduce sa obratim na konkurenciu a urcite inu formu dopravy ako amaterska Ulozenka.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený pane Cina, objednávka byla vytvořena ve čtvrtek 15.8. Hned 16.8. - tedy druhý den - byla podána na Uloženku. Od středy 21.8. se spolu s Vámi snažím dohledat Vaši zásilku prostřednictvím infolinky Uloženka a mailingu na [email protected]. Z reklamce Uloženky mi bylo až dnes sděleno: "velmi se omlouváme za opožděnou zpětnou vazbu. Je nám líto, ale kvůli změně logistického systému došlo ke zpoždění". Na tuto odpověď jsem bohužel čekala stejně dlouho jako Vy. Bohužel toto nejsem schopna nijak ovlivnit.
    Od dnešního dne - tedy pondělka 26.8. je zásilka připravena k výdeji na zvoleném výdejním místě. Tedy z důvodu změny logistiky na Uložence až 6.pracovní den.
    Běžně Uloženka doručuje i do 2.pracovního dne a my jako prodejce máme s tímto dopravcem dobré zkušenosti. Pokud si však zákazník přeje doručení do 2.pracovního dne, doporučuji zvolit DPD.
    Omlouvám se tímto za komplikace.
    Lesáková Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dávají zboží k objednání, které nemají. Musela jsem vybrat od jiného dodavatele.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážená paní Svobodová,
    bohužel někdy dojde k ukončení smluvních vztahů s dodavatelem či ukončení výroby produktu, proto musíme objednávku zrušit. O této zkušenosti však informujeme zákazníka do 2.dne od vytvoření objednávky. Pokud je placeno předem, peníze vracíme obratem zpět na kartu či účet.
    Omlouvám se za komplikace.
    Jitka Lesáková Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel, mám špatnou zkušenost.. smutné zjištění bylo, když jsem dorazila v daném termínu na pobočku pro objednané zboží přes internet, kde mi bylo sděleno, že jej tam pro mě vlastně už nemají a že objednávka byla stornovaná. Současně musím zdůraznit, že mi žádná informace o stornu objednávky nebyla doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem a zatím mi nic nepřišlo. Mám dopal.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Dobrý den, Vaše objednávka byla odeslána se zpožděním, z důvodu doplnění zásob produktu. Omlouváme se za zpoždění.
    Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    Objednané zboží mi nebylo doručeno a ani nepřišel žádný mail s tim, že bude zboží doručené pozdeji nebo že ho nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    sobotní objednávka 16.2. normálně přijata, poté email, že bude dodáno až na konci týdne, na konci týdne stále nic, na můj dotaz kdy bude dodáno, prý nejpozději v úterý 26.2., dnes je 27.2. a ticho po pěšině...

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Dobrý den, v době objednání produktu byla dodací doba u produktů 7 pracovních dní. Produkt byl připraven k vyzvednutí 8 pracovní den.
    Jitka Lesáková Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Penize z meho uctu odesly ve stejny den, kdy jsem dokoncila objednavku. Moje objednavka vsak byla zrusena z duvodu nezaplaceni. Prisla jsem o vice nez 700KC a obchod mi tvrdi, ze jim zadne penize neprisly.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Došlo k chybnému spárování platby s uvedenou objednávkou. Zákaznici jsme peníze vrátili a ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
    Jitka Lesáková Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    • Velmi dlouho trvalo vyřízení objednávky, ač jsem dopředu zjišťovala, že konkrétní prodejna má produkt na skladě, zaplaceno dopředu a při příchodu do lékárny produkt nemohl být vydán, až po cca 36 hod!!!

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, ale produkt někdo zřejmě zakoupil před vytvořením Vaší objednávky přímo v prodejně.
    Jitka Lesáková Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zvolil jsem dopravu Ceskou postu, poprve a naposled, poslali me dva dny za sebou SMS ze me vezou zbozi a nic nedorazilo, treti den poslali SMS proc jsem si jeste nevyzvedl zbozi. Hned po prvnim dnu,jsem vyplnil reklamaci ale od posty zadna odezva. Volal jsem do obchodu, ze jsem dopravu platil jim, tak at zjednaji napravu, ale bylo me receno at si to vyridim s postou. Tak jsem vcera objednal zbozi u PRO-LEKY.CZ a ted mam avizo ze me do 14 hod zbozi doveze PPL

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s Českou poštou. Pokud máte trvalé problémy s doručením zásilek od České pošty, mohl jste zvolit také u nás jiného dopravce. Nabízíme také Uloženku a DPD.
    Bohužel termín dodání dopravcem v předvánočním období nejsme schopni ovlivnit.
    Tým Dermocentrum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zbozi dorazilo v obycejne obalce, coz zpusobilo, ze papirova krabicka, ve ktere se produkt prodava, vypadala jako neforemna zmuchlana koule. Dat to dal jako darek - coz byl muj zamer - bylo krajne nevhodne. Z tohoto duvodu hodnotim svoji zkusenost s obchodem jako spatnou.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Dobrý den,
    zboží v obyčejných obálkách nikdy nezasíláme. Pouze v obálkách s vnitřní bublinovou fólií. Tato skutečnost nás mrzí. Zřejmě se dopravce nechoval k balíčku správně.
    Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel otevřený krém a roztrhlá krabička přelepená izolepou...

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku, krabička byla zřejmě poškozena při přepravě a krém určitě nebyl otevřený. Jelikož jste měla jako dárek, nabídli jsme Vám výměnu, kterou jste ovšem odmítla.
    Tým Dermocentrum.com