Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nepřišlo
    • Žádná komunikace ohledně nedoručení

    Dodnes nic nedorazilo!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo, objednávka zaplacena, obchod nereaguje na e-maily

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Omlouváme se zákaznici za delší čekání na objednávku, která byla způsobena krátkodobým výpadkem u produktu a letní dovolenou.
    Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka byla vyřízena v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dlouhá doba dodání a špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mám objednané už 13 dní a ještě mi nedorazilo, česká pošta měla doručit v pátek a nic. Nikdo nenapíše nezavolá, že zboží není objednávku neposílají. Přitom bylo napsáno skladem. V žádném případě bych u vás nenakupovala kdyby bylo dodání za tak dlouhou dobu.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážené zákaznici jsme se dodatečně omluvili. Bohužel se čekalo na druhý kus šamponu, který nám přišel na sklad s nečekaným zpožděním. Ještě jednou se omlouváme. Krásné dny.
    Jitka Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtěla jsem náhradní hlavice na sonický zubní kartáček pro děti 18+
    • přišlo mi 0 - 18 m
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku, bohužel byl balíček ztracen doručovací službou a proto nedorazil včas.
    Jitka Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo na eshopu skladem. Pak mi přišel email s informací, že zboží je připraveno k vyzvednutí, ovšem dole pod čarou byla poznámka, že zboží není skladem a má výpadek u dodavatele.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku, objednávku jsme přijali a hned zjišťovali dostupnost produktu. Bohužel Vámi objednaný produkt - oční kapky Hypromelóza-P mají dlouhodobý výpadek od výrobce. Email s připraveno k vyzvednutí, jsme Vám neposílali a o stornování objednávky Vás ještě ten den informovali.
    Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Minimální komunikace - čekali na dodání mnou objednaného zboží a nikdo mi nic neoznámil, musela jsem si sama zavolat, co se s zaplacenou objednávkou děje, že mi ještě nedorazila.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážná zákaznice, omlouváme se za zdržení Vaší objednávky. Bohužel termíny před vánoci a dodávky se nyní prodlužují. Všechny objednávky se snažíme odesílat co nejrychleji.
    Krásný advent.
    Jitka Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • zboží nebylo dodáno
    • zákazník se sám musel zajímat, co je s jeho objednávkou

    Našel jsem zboží (BIODERMA Cicabio Arnica+ 40 ml), které bylo za dobrou cenu s tím, že jde o akci (159 Kč), tak jsem ho objednal, přišlo mi potvrzení objednávky, následně se nedělo nic, tak jsem tam zatelefonoval, neboť mělo jít o osobní odběr v Ostravě, a bylo mi řečeno, že už není, že je vyprodané, což bych i pochopil. Vzápětí se objevila na stránkách nová cena (279 Kč), počty kusů na skladě a vše ostatní zůstalo, tak jak to bylo uvedeno dříve. Tak jsem objednal jinde a obchod jsem si zařadil do škatulky neseriózní.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku, v tomto případě se jednalo o doprodej staré expirace krému Cicabio a ten byl před Vámi vyprodán - ve stejný den. Nové zboží s novou expirací je opravdu za jinou cenu. Je to myslím běžná praxe u každého prodejce. Však jsme spolu telefonicky hovořili.
    Krásný advent.
    Jitka Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Laxní přístup

    Zboží ani po deseti dnech nedorazilo. Zpráva od e-shopu, že bude malé zdržení z nějakého důvodu či alespoň nějaká informace o stavu objednávky, to nemají očividně zapotřebí, když peníze mají na účtu. Za mne neprofesionální jednání a oproti ostatním e-shopům katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • jednání s obchodem i doručení zboží rychlé

    objednala jsem si řasenku Avene po citlivé oči, líčení nic moc, řasenka zřejmě již trochu vyschlá

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážená zákaznice, tato recenze je myslím spíše na konkrétní produkt, než na naše služby. Zboží máme přímo od výrobce, nové a bylo odesláno hned po vytvoření objednávky. Jitka Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízený produkt neměli

    Po dokončení mé objednávky a zaplacení mi nebylo zasláno žádné potvrzení na můj mail, a když jsem je po pár dnech kontaktovala, tak mi bylo s chabou omluvou sděleno, že produkt není a nebude a že mi vrátí peníze - což opravdu do pár dní učinili. Mimochodem – ostatní e-shopy tento produkt dodávají bez problémů.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážená zákaznice, Produkt Naturvita Moruše Plus 90 kapslí se již bohužel přestal vyrábět. Pokud některý eshop má staré zásoby, je to jistě možné, ovšem nové zboží od výrobce se již nedá nakoupit. Omlouváme se za komplikace. Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod nemá aktualizovaný seznam Zásilkoven a poslal mi balík úplně jinam, než jsem chtěla. Komunikace, omluva žádná. Příště objednám jinde...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Krém byl v kelímku roztekly,opatřený pouze vickem,bez prelepni pod vickem ochranou fólií. Připadá mi že byl použitý.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážená zákaznice,
    krémy posíláme pouze originálně zabalené a s českými etiketami, originál od výrobce.
    Pokud byl krém rozteklý v tubě, mohl se to stát v průběhu dopravy jeho manipulací.
    Ovšem žádnou zpětnou reakci či reklamaci od Vás jsme nedostali, jen zde na Heurece. Což nás mrzí.
    Krásné dny a vše dobré.
    Jitka Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože na svých stránkách jste uváděli, že zboží máte skladem, nic jsem nedostal a jen jste napsali, že dodavatel má problémy. Takže nevím, jestli objednané zboží vůbec někdy dostanu, nebo mám raději hned oslovit jinou firmu, která bude snad solidnější!

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku,
    psali jsme Vám ihned po vytvoření Vaši objednávky, že má momentálně zboží krátkodobý výpadek u výrobce. Bohužel toto se občas stává, zvlášť v takto těžkých časech. Bohužel nám jste na email neodpověděl.
    Zboží jste si objednal na dobírku, tudíž pokud budete chtít samozřejmě objednávku stornujeme a můžete oslovit jiný eshop, který snad bude mít zboží skladem ze starších zásob.
    Jitka Tým dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na eshopu věci "skladem", i když skladem ve skutečnosti nejsou
    • chybějící komunikace ze strany obchodu

    Objednala jsem produkt, který byl na eshopu "skladem", ale ani po více než týdnu zásilka nedorazila. Navíc jsem od prodejce neobdržela ani žádné bližší info o výpadku nebo posunu termínu dodání. Obchod rozhodně nedoporučuji, už jsem objednala jinde a zboží mám doma.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku,
    zboží bylo z Vaší stany objednáno 28.12. Na úvodní stránce eshopu jsme uváděli vánoční dovolenou až do 3.1. a tudíž se na Vaší objednávce ihned nepracovalo. Zboží bylo před Vámi vyprodáno jiným zákazníkům. Také prodlevy na skladech dodavatelů v novém roce bohužel prodloužily dodání zboží. Omlouváme se Vám tímto za komplikace, ale některé objednávky se v tomto období (vánočních svátků a nového roku) z těchto důvodu opozdily.
    Hezké dny. Jitka Tým Dermocentrum.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží bylo a stále je uváděno jako "skladem" a za 14 dni ani žádné zboží ani žádné info.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodáno, obchod vůbec nekomunikuje
    • Objednávka v hodnotě 3 774,- Kč ani po více než měsíci nedorazila. Na mailovou urgenci obchod vůbec nereaguje, mobily mají pouze hlasovou schránku.

    Na e-shopu dermocentrum.com jsem udělala objednávku v hodnotě 3.774,- Kč. Po týdnu jsem neměla žádné informace o vyřizování mé objednávky, proto jsem psala dotaz. Pí. Lesákovou mi bylo sděleno, že se sklad stěhoval do nových prostor a zboží dorazí cca do 14-ti dnů. Po více než měsíci stále nemám objednané zboží a e-shop vůbec nekomunikuje.

    Reakce obchodu dermocentrum.com

    Vážený zákazníku,
    objednaný produkt měl být v krátkodobém výpadku od výrobce. O tomto jsme Vás informovali.
    Omlouváme se za problém při komunikaci.
    Nyní Vám již byly peníze vráceny a objednávka zrušena. Produkt je bohužel stále nedostupný.
    Omlouváme se za komplikace.
    Tým Dermocnetrum.com