Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednáno 29.4. v pondělí a zboží zatím nedorazilo. Na stránkách se píše dodání 2-3 dny. V objednávce do 4 dnů a stále nic.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchodem jako s takovým nemám moc zkušenost , nemám s nim úplně problém jen mě mrzí že dodnes mi nebylo zboží doručeno a už je to nějaká doba.
    A další nepříjemná věc je že v tomto obchodu se nedá na příjmu koupit na firmu ale pouze na soukromou osobu.
    diky Solucev

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,
    Děkujeme za zpětnou vazbu. Rádi bychom získali víc informací ohledně celé této situace abychom ji s Vámi mohli řešit. Proto Vás poprosíme o kontaktování naší zákaznické linky na čísle +420 228 883 543. Zákaznická linka je vám k dispozici v pracovní době PO-PA od 8:00 do 18:00. SO-NE od 8:00 do 14:00.
    Děkujeme a omlouváme se za vzniklé komplikace
    S přáním krásného dne
    Zákaznická linka De'Longhi

  • Díky přepravní společnosti UPS už si u DeLonghi nikdy nic neobjednám. Kurýr zanechal zaplacený balíček bez mého svolení v přízemí našeho bytového domu (dozvěděla jsem se to až 2 hodiny poté, co se tak stalo). Já celý týden nebyla doma, balíček neměl kdo vzít k sobě a když jsem přijela, balíček byl samozřejmě pryč. Toto by si kurýrní služba v žádném případě neměla dovolit!

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den
    Tyto vzniklé komplikace ze strany přepravce nás velice mrzí. Bohužel je nemůžeme nijak ovlivnit. Zásilka Vám byla již znovu doručena.
    Děkujeme za pochopení

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    bez jakéhokoliv vysvětlení mi zrušili objednávku

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neserioznost teto velke firmy ktera zaplacenou cenu kavovaru ktera byla nadmiru kralovska povazuje za technickou chybu az pres me treti zaurgovani jsem se dnes dozvedel ze objednavka byla stornovana apenize navraceny kavovar jsem mel jako dar a skvelou cenu cenu povazoval jako promo akci vyrobku teto firmy ktera tohle v objemu svych prodeju tohle nema zapotrebi….

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez jakékoliv omluvy/informace mi byla objednávka zrušena a peníze poslány zpět

    Před Vánoci jsem si objednala na e-shopu Automatický kávovar Magnifica Start za 2 198Kč, řekla jsem si, že za tu cenu skvělé, alespoň budeme mít lepší Vánoce. Objednávku jsem vytvořila, zaplatila a čekala jsem na balíček. Po pár dnech jsem si všimla, že mi peníze přišly zpět. Psala jsem na zákaznickou linku, že jsem si objednala kávovar a že nechci peníze zpět. Odepsali mi, že špatně zalistovali kávovar, že jsem objednala za neobvyklou cenu (nejednalo se o slevu, ani o výprodej). Proto mi peníze vrátili zpět. Takže mi obchod zrušil mou objednávku bez jakékoliv informace, omluvy, vysvětlení. Na e-mail jsem odpověděla, ale žádné odpovědi jsem se již nedočkala.

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží zatím nedorazilo, nepřišel žádný e-mail ani informace, že třeba kvůli svátkům mají omezený provoz. Musel jsem volat na zákaznický servis, zboží dorazí nejdříve v dalším týdnu, tedy až po 8. 1. i když bylo uhrazeno již 24. 12.

    • Obchod nekomunikuje
    • Obchod sám zrušil objednávku a ani se neobtěžovali mi napsat

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Nekomunikují

    Raději objednám kdekoliv jinde než tady.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrušení objednávky bez jakéhokoliv upozornění
    • Klamavá slevová akce
    • Více než 10 dní zadržovali peníze z karty
    • Klamavá informace o doručení zboží

    Objednávka (22.12.) s akčním zbožím byla zrušena bez jediné zprávy. Pouze vrátili peníze (2.1.) zpět na kartu. Žádná omluva či vysvětlení, že se jednalo o chybu. Objednávka byla systémem potvrzena, doručení deklarují 1-3 pracovní dny. Očekávala bych od obchodu alespoň nějaký pokus o komunikaci. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem Kavovar 22.12 ktery, podle informace na strankach, byl na skladě. Zaplatil jsem kartou. Penize byly odebrane z učtu a dostal jsem potvrzeni objednavky.

    Neměl jsem problem s tim že nedoručuji do Vanoce, (objednal jsem to pozde). Nicméně , Už je to tyden po Vanocnich svatku a Kavovar jeste nedorazil. stav objednavky na strankach je "Processing"

    Pak 2.1 jsem dostal notifikace v bankovni aplikaci, že dostal penize zpet.
    nicméně informace od obchodu jsem nikdy neobdržel.

    Nedoporučuji obchod. vubec se nechova seriozně k zakaznikum.

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez udání důvodu mi byly peníze vráceny po 9 dnech od objednávky zpět na účet. E-shop přitom slibuje doručení zboží do 1-3 pracovních dní.

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

    • Bez žádné omluvy, komunikace zrušena objednávka
    • Prodejce ani neupozornil na zrušení objednávky

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem zklamaný z přístupu prodejce. Objednal jsem si na jeho stránkách slevněný kávovar, který jsem kartou zaplatil. Platba odešla a prodejce objednávku potvrdil. Po deseti dnech, bez jakéhokoliv vysvětlení, oznámení nebo omluvy přišly peníze zpět. Chápu, že u prodejce mohlo dojít k chybě, např. nastavené slevy nebo už dané zboží nebylo skladem, ale takovéto jednání bez základní komunikace považuji za amatérismus..

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nulová komunikace, na dotaz ohledně objednávky mi nikdo neodpověděl, pouze mlčky poslali peníze zpět a nic víc.

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prezentuje produkty za výhodné ceny a následně ruší objednávku
    • 12 dní zadržované peníze
    • nulová komunikace ze strany obchodu

    Obchod nabízel kávovar za výhodnou cenu přes Google reklamy. Objednávka kávovaru byla po 12 dnech od úhrady stornovanána, bez jediného slova, omluvy nebo vysvětlení. Toto solidní obchod neudělá.

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kávovar neprišiel
    • Odpoved neprišla

    Objednávka je 2 týždne v stave "processing". Nič sa od zadania nepohlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez důvodu mi byli vráceny peníze a objednávka zrušena

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den,

    jak jste jistě zaznamenali, došlo z naší strany k vrácení Vámi zaplacené částky .Velice nás mrzí nastalá situace, ale bohužel na našem e-shopu došlo k technické chybě, která způsobila, že se dočasně u Vámi objednaného kávovaru řady Magnifica Start zobrazovala chybná cena namísto správné ceny .Chybně zobrazená cena nebyla součástí žádné plánované slevy nebo propagační akce, a tak jsme nemohli Vaši objednávku s touto chybnou cenou přijmout a kávovar Vám dodat. Celou obdrženou platbu jsme Vám proto co nejrychleji vrátili.

    Jak naše zákazníky otevřeně a v souladu s právními předpisy informujeme v obchodních podmínkách, přijetí objednávky a odeslání zboží jsou nezbytné kroky k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu De’Longhi. Jelikož tyto kroky nebyly v tomto případě naplněny, nedošlo mezi námi na základě Vaší objednávky ke vzniku kupní smlouvy, ani naší související povinnosti kávovar dodat.

    Velice se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které mohly vzniknout v důsledku této mimořádné a politováníhodné situace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem objednal 22.12.2023. Zatim nedorazilo, nikdo se neozval, peníze strhnuté. Chapu že byly svátky, tak uvidíme. Když dojde a vyzkouším, změním hodnocení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Reakce obchodu De'Longhi

    Dobrý den
    Velice nás mrzí negativní zkušenost. Moc rádi Vám zodpovíme jakýkoliv dotaz na naší zákaznické lince.
    Telefoní číslo: +420 228 883 543 (v pracovní dny od 8 do 18h i o víkendech od 8 do 14h).

    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    DeLonghi Group