Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • +Tabulka velikostí neodpovídá skutečnosti při výměně se platí 3x doprava"!

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den, abychom mohli prodávat za jedny z nejnižších cen, jsou marže stlačeny na absolutní minimum. Bohužel není v našich silách platit u malých objednávek veškeré poštovné i výměny. Nicméně ze zákona máte právo od objednávky odstoupit do 14 dní pokud objednáte jako spotřebitel (bez IČO).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku zrušili, neměli zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá komunikace

    Zboží skladem. Skladem nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nepřišlo obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná hrozná

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den, nechápeme důvod špatné recenze. I přes extrémní zátěž našich pracovníků v době koronavirové krize bylo zboží vyexpedováno do 2 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi jsem nedostal

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Děkujeme za reakci. Mrzí nás to, ale u respirátorů, u kterých je uvedeno, že nejsou skladem, skutečně nejsou skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí něco co pote nemaji

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den, během dne se stane, že se některé zboží vyprodá. V případě sezónního oblečení již není možné doobjednat. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prisli dve ,,levé,,rukavice.

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den,
    bohužel není v našich silách kontrolovat veškeré zabalené zboží. Zboží na naše náklady vyměníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozny

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Pane Hikele, za to, že někdo uvedl vaši emailovou adresu do objednávky, my nemůžeme. Email s recenzí se odesílá automaticky a my jej nemůžeme zpětně ovlivnit. Nicméně to není důvod k tomu, abyste nám dal špatnou recenzi. Možná, že až jednou budete podnikat a lidé Vám budou dávat bezdůvodně špatné recenze, tak to pochopíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřišly mi podklady k platbě a tudíž ani objednané zboží.Poslední majl co mi přišel že zboží je nachystané a čeká se na platbu mi přišel 8.10. a u toho bylo napsané :Faktura a platební údaje budou odeslány v následujícím emailu.víc nic nepřišlo nemohu dokončit tudíž objednávku a na boty s manželem stále čekáme asi koupíme jinde :(

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den,
    zálohová faktura Vám byla odeslána 8.10.2018 v 15:37. Prohledejte prosím složku SPAM a Hromadné ve svojí emailové schránce.

  • Nedoporučuje obchod

    I když bylo v nabídce zboží skladem, následně mi bylo sděleno, že zboží bude dostupné za cca. jeden a půl měsíce.

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den, občas se stane, že se některá velikost doprodá na prodejně. U sezónního zboží trvá naskladnění zpravidla delší dobu. Za vzniklou situaci se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dosud nedorazilo, po několika dnech jen email,že jedna z objednaných položek, není ve vybrané barvě,

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den,
    zboží jste objednal 26. prosince a na eshopu jste musel dvakrát potvrdit, že souhlasíte s delší dodací dobou z důvodu Vánoční dovolené.

    U nás pracují "jen" lidé, kteří chtějí být o svátcích se svoji rodinou, pravděpodobně jako vy. Nejsme schopni doručovat nonstop 365 dní v roce. Nevíme, jestli je to tedy důvod k "nedoporučení obchodu".

    Navíc jste si zvolila platbu převodem, abyste ušetřila za dopravu, která ještě může dobu doručení prodloužit.

    Věříme, že se vašich holínek a toaletního mýdla brzy dočkáte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo zcela jiné zboží !!

    Objednal jsem kalhoty a přišla bunda.......

  • Nedoporučuje obchod

    • žádná
    • Objednala jsem si zboží, e-mailem mi bylo sděleno, že bude expedováno do 3 dnů, po týdnu jsem volala, kde se zboží nachází, načež mi bylo sděleno, že boží není na skladě a bude až za více jak měsíc - bez jakékoli omluvy a následné komunikace. Rozhodně obchod nedoporučuji!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Mohu hodnotit maximálně to, že zboží nemám, takže negativně.
    Prý zašlou do tří dnů. Nezasílají a nenapíší ani řádek...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod objednávku potvrdil ale zboží nedodal!!!

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den, naši pracovníci se s vámi pokoušeli spojit (naposledy 1. 11. 2017 09:26:45 emailem), bohužel na emaily a telefony nikdo nereagoval, proto jsme objednávku zrušili.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zboží, které bylo "skladem" bylo ve skutečnosti skladem až za cca 20 dní... a to se zákazník dozví několik hodin po potvrzení objednávky...

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den, občas se stane, že některá velikost zboží se během dne vyprodá na kamenné prodejně. Za situaci se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velikosti kalhot neodpovídají tabulce + - 10 cm rozdíl v pase . Nikdo ve firmě neřeší. Tabulka je prý informativní . Takže Vás výměna kalhot příjde o 300 kč navíc za poštovné. Druhé kalhoty i po telefonickém jednání opět nesedí,
    proto firmu NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den, na webových stránkách jsme zveřejnili tabulky dodané výrobci. Je bohužel možné, že se v rámci jedné velikosti mohou oděvy mírně lišit. Výrobci u pracovního oblečení nedokáží zajistit, aby všechny šarže byly vyrobeny stejně.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pošlete peníze a nikdo s vámi nekomunikuje..ani vám neoznámí, jestli platba dorazila nebo jestli je vše v pořádku nebo něco špatně..Je to jedenáct dní, peníze pryč a zboží nikde..v době raket bych čekala větší rychlost.

    Reakce obchodu Dělník.eu

    Dobrý den, ke každé objednávce jsou odesílány emaily s informací, v jakém stavu se objednávka nachází. Pokud při odesílání objednávky uvedete email chybně, pak vše může samozřejmě působit, jako když s vámi nekomunikujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání.
    • Na vyobrazení výrobku nabízeli variantu, kterou jsem hledal.
    • Předražená cena dopravy poštou.
    • Přes výslovné upozornění v objednávce mi dodali jinou variantu výrobku, nežli jsem požadoval