Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    klikla jsem2 krat a 5krat posilali uhradu za dovezeni ale ze tycka byla delsi me ani nenapsali

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Dobrý den, ověřili jsme obě Vaše objednávky o kterých zde píšete. Objednávky vznikly v rozmezí 14 dní- nikoli hned po sobě. První objednávku jste nepřevzala a email Vám byl poslán pouze jeden. Druhá objednávka již byla dodána na Vaši adresu a doposud u Vaší objednávky neevidujeme žádnou podanou reklamaci. Můžete kontaktovat naše zákaznické oddělení, které Vám pomůže situaci vyřešit. Děkujeme za pochopení

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Špatné díly, zboží neodpovídalo obrázku jejich obchodu,zbytečně vyhozené peníze

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Dobrý den, mrzí nás, pokud nejste s výrobky spokojena. Kontaktujte naší zákaznickou linku, kde Vám rádi pomůžeme situaci vyřešit. Aktuálně u Vaší objednávky neevidujeme žádnou podanou reklamaci.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Čekal jsem na objednávku déle než se očekávalo

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu k objednávce, bereme na vědomí. Vaši objednávku jsme ověřili a o změně termínu dostupnosti jste byl informován, jakmile jsme informaci obdrželi od výrobce. Děkujeme za pochopení.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je zaplaceno a není dodáno.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Dobrý den, Vámi objednané zboží bylo s dostupností do 7 pracovních dní. Omlouváme se za zpoždění, které způsobil dopravce. Podle našich záznamů byla Vaše objednávka již expedována a měla by být již doručena.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Dobrý den, omlouváme se za chybu při expedici způsobenou lidským faktorem. Vaši objednávku jsme ověřili a podle našich záznamů byla vaše objednávka již expedována a měla by dorazit v nejbližší době.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží stále nemám

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Dobrý den, podle našich záznamů byla vaše objednávka již expedována a měla by dorazit v nejbližší době.

    DEKORHOME.CZ

    • Zboží nebylo dostupne
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jiný dekor skříňky,než je vyobrazen v nabídce . Dekor dub medový mají jenom dvířka,jinak celá bílá.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu k produktu, bereme na vědomí. Vámi zakoupený produkt odpovídal popisu zboží uvedených na internetových stránkách.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouha doba dodání

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Ověřili jsme Vaší objednávu. U produktu máte datum dodání po 10.2., tato informace Vám byla potvrzena na email a byla v době nákupu uvedena u produktu. Prosíme o zprávu zda-li máte zájem počkat. Kontaktujte prosím naší zákaznickou linku.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dosud jsem neobdržela, nevím v jakém stavu objednávka je. je to již 14 dní.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Ověřili jsme Vaší objednávku, informovali jsme Vás o termínu dodání po tomto datu: 29.1. s možností změny termínu dle výrobce, položka nebyla skladem ale s termínem. Prosíme o potvrzení na zaslaný email. Děkujeme.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • Kancelář ve druhém patře, špatně chodím, nebudu u vás nakupovat.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Děkujeme za hodnocení a spokojenost s cenou. Máme odběrné místo v patře, ale je dostupné i výtahem vedle vstupních dveří. Měl jste nás kontaktovat, rádi bychom Vám pomohli.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Hodnocení jsem napsala na předchozí stránce.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Děkujeme za Vaší recenzi. U produktu jste měla uvedenou lhůtu: Dostupnost: Dodání do 7 dnů, tato lhůta byla dodržena.
    V přípdě dalších dotazů nás prosím kontaktujte. Rádi pomůžeme.

    DEKORHOME.CZ

    • Žádné

    Zaplatila jsem předem a na zboží čekám už 40 dní i z Číny jsou rychlejší. Naposledy jsem objednávala.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Ověřili jsme vaši objednávku zásuvek. U jedné barvy jsme potvrdili dostupnost až na 12/2023, jak bylo uvedeno u produktu. Poslali jsme vám email s dotazem na expedici dostupných barev a čekáme na vaši odpověď. Brzy vás budeme kontaktovat pro další domluvu.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stolik na obrazku ok po rozbaleni krabice jeden velky des a hruza

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Ověřili jsme Vaší objednávku. U nás jste objednala stojan na květiny, u kterého neevidujeme žádné problémy s kvalitou.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nákup proběhl rychle.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Děkujeme za hodnocení.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřijímají reklamace a mají jen samé výmluvy.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Dobrý den, Vaši reklamaci na kancelářskou židli, s důvodem, že se netočí kolečka, jsme řádně přijali a následně Vás informovali o jejím zamítnutí. Výrobce uvedl, že kolečka mají pojistku proti volnému pohybu (valivý odpor). Pro jejich správnou funkčnost je důležitý vhodný podklad. Děkujeme za pochopení.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost doruceni
    • Zbozi mi dorazilo poskozene,takze jsem jeste ten den musela vyplnit reklamacni protokol a momentalne cekam na vyhodnoceni reklamace

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Vaši reklamaci aktuálně řešíme a usilujeme o její co nejrychlejší vyřízení. Jakmile obdržíme vyhodnocení od výrobce, ihned Vás budeme kontaktovat.

    S pozdravem,
    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jíž týden čekám na objednané a zaplacené zboží, které dle informací z webu je skladem.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Dobrý den, omlouváme se za zpoždění v dopravě, které se stalo nedopatřením. Vaše objednávka je již vyřízena. Do emailu zasíláme jako omluvu malou pozornost.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si židle (17.října), došel mi potvrzující e-mail o platbě a jinak nic, dotazovala jsem se na podpoře o informaci k expedici, kde mi slečna stroze napsala “dnes předáváme dopravci, doručení zítra” (účel splněn i bez kaše okolo), každopádně další den stále žádná informace k nějakému vyřízení objednávky, tak jsem volala na podporu, kde mi bylo sděleno, že zjistili, že nemají židle v mnou objednané barvě, museli je tedy objednat a budou do 7 dnů .
    Stane se, kdybych si nezavolala info nemám, taky se stane, spíš mě to pobavilo.
    Každopádně zatím nemám žádnou informaci o vývoji objednávky, tedy ani nevím zda vůbec dorazí, takže dotazník ohledně hodnocení je bohužel nevhodně zaslán.

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Omlouváme se za chybu v komunikaci způsobenou lidským faktorem. Dotazník se posílá automaticky po uplynutí několika dnů. Vaše objednávka je nyní kompletně vyřízena a jako projev omluvy Vám e-mailem zasíláme malý dárek. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná, pomáhá nám rozpoznávat oblasti pro zlepšení a zabraňuje opakování chyb v budoucnosti.

    DEKORHOME.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem zrušil, poté co mě byla dvakrát doručena poškozená, v polorozpadlé krabici

    Reakce obchodu DEKORHOME

    Mrzí nás, že jste měl nepříjemnou zkušenost s doručením naší zásilky. Je pro nás důležité dodávat zboží v perfektním stavu a omlouváme se za nedostatky v tomto případě. Prověříme proces balení a doručení, abychom předešli podobným situacím v budoucnu. Pokud byste měl další dotazy nebo potřeboval asistenci, prosím, kontaktujte nás.

    DEKORHOME.CZ