Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace, ochota a vstřícnost k výměně poškozeného zboží. Děkuji Vám.
    • Zboží bylo velmi pečlivě zabaleno a v krabici pevně utěsněno. Krabice byla po doručeni v naprostém pořádku. Nicméně po rozbalení balíku bylo zboží velmi poškozené. Z negativních recenzí obchodu zjišťuji, že nejsem jediný zákazník, který obdržel poškozené zboží.

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den, Ivano,

    velmi nás mrzí, že jste nespokojena s obchodem a v hodnocení, které nám přišlo píšete, že je to kvůli řidiči, který kouři při předání zboží. Žádný z řidičů není náš zaměstnanec ani nikdo za koho nějak zodpovídáme, natož abychom mohli někomu zakazovat kouřit nebo cokoliv jiného, to mají v kompetenci majitelé přepravních služeb, jsou to všechno externí firmy - GLS, PPL, Česká pošta apod., nemají s našim obchodem nic společného. Také nás mrzí, že uvádíte za délku dodací doby a hodnocení dopravy 0,5 hvězdiček z 5 možných, když zboží bylo objednáno v neděli 6.10., v úterý 8.10. předáno přepravní službě a 9.10. doručeno na Vámi vybrané výdejní místo, kde jste si ho ještě ten den vyzvedla.
    Jak jste psala, krabice a zabalení pečlivé a v pořádku, po rozbalení jste zjistila, že je promáčknutá střecha lucerny, poslala jste nám foto v 13:29 hod a v 13:43 jsme se domluvili na výměně zboží na konkrétní termín a to dnes 15.10., kdy výměna proběhla. Předpokládáme, že tedy u výměny řidič kouřil, jelikož první doručení bylo na výdejní místo, kde řidiče nepotkáte.

    Bohužel negativní recenze píší jenom zákazníci, kterým dorazí poškozené zboží přepravou a to se u dekorací (sklo, keramika,atd.) může stát. Zákazníci, kterým dorazí vše v pořádku většinou nemají potřebu psát hodnocení. Za celých 12 let působení na internetu máme 12 negativních recenzí, z toho jsme u všech vyřešili reklamaci ku prospěchu zákazníka. V množství cca 1000 objednávek měsíčně to je dobrá vizitka pro přepravní služby i pro kvalitní zabalení zboží.

    Vágner Michal

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Balíček mi šel 3 dny a bohužel přišlo jiné zboží. Komunikace s obchodem ok a rychlá, ale už tak mi to nabouralo plány (rozložit regál, zabalit ho, čekat PPL - od které mi nepřišlo jediné info a musela jsem si na vlastní pěst zjišťovat protože neměli v systému můj e-mail a ani telefonní číslo).

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den paní Vedejová,

    děkujeme za hodnocení a jsme rádi, že jste byla spokojená na 100% s kvalitou komunikace s námi i s kvalitou dopravy zboží a mrzí nás, že kvůli jednoho řidiče přepravní služby, který Vás nekontaktoval nedoporučujete náš obchod. Samozřejmě dopravce měl na Vás telefon i email, bez toho nelze objednat dopravu. Reklamaci jste nechtěla řešit, nicméně jsme na tom trvali a během 2 dní byla provedena výměna poškozeného zboží dopravou.

    Budeme doufat, že i přes špatnou zkušenost s přepravní službou, potažmo řidičem, kterému se asi nechtělo telefonovat se na nás v budoucnu obrátíte.

    S pozdravem Vágner Michal
    Dekoracedomova.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - provedení nic moc
    • - otlučené rohy police, zabaleno bylo dobře, bez poškození balíku

    Otlučené rohy police, zabaleno bylo dobře, bez poškození balíku, takže už před prodejem muselo být vidět, že rohy police nejsou ve 100% stavu.

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý večer pane Přívara,

    proč jste se nám neozval nebo nenapsal email, že máte problém se zbožím?? Zboží Vám dorazilo 5.1.2024, nemáme od Vás žádný email ani telefonickou reklamaci. Po 5 dnech od doručení napíšete "stížnost" na zboží jako hodnocení obchodu? Každé zboží se před balením kontroluje a ano i toto poškození se stává přepravou - stačí se ozvat a poličky Vám vyměníme nebo necháme zaslat nové (novou) a poškozené si můžete nechat. Nerozumíme tedy tomu, že máte čas si "reklamovat" na heuréce, kde Vám nikdo nepomůže, ale postěžovat si nám a zadat si reklamaci na obchod to už nechcete :(

    Zašlete nám foto poškození na email a pošleme Vám nové police.

    S pozdravem Vágner Michal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsme obdrželi.
    Při montáži židle jsme si ale všimli, že jeden z dílů je vadný.
    Rádi bychom ji změnili za novou.
    Jaký je prosím postup?

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci na zboží, škoda, že tento dotaz (reklamaci) řešíte na heurece při hodnocení. Zboží jste obdržela dnes a nemáme od Vás ani email ani fotografii poškozeného dílu abychom mohli zajistit výměnu. Vzhledem k tomu, že nemluvíte česky, je možné, že jste nám chtěla napsat email, ale místo toho napsala tento dotaz zde.

    Vadný díl necháme vyměnit za nový hned po zjištění, o který díl se jedná.

    S pozdravem
    Vágner Michal, majitel

    Edit 27.7.2023
    Reklamace zaevidována a vyřízena výměnou zboží za nový kus na základě zaslaných fotografií.

  • Nedoporučuje obchod

    Regenerace na vrbových stránkách je neprůkazná ohledně barvy podle mě je hnědá hnědá a ne šedá.policky jsem vrátila a už nikdy nebudu kupovat nábytek na internetu.

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den paní Limbergová,

    děkujeme za hodnocení a mrzí nás, že obchod nedoporučujete i když jste objednávku sama zrušila a zboží vrátila do 14 dní a ještě jste i zanevřela na všechny internetové eshopy pravděpodobně kvůli jinému zobrazení barvy na Vašem monitoru nebo jenom domněnce, že jakýkoliv odstín hnědé barvy je stejný jako Váš nábytek v obýváku. Opravdu čistě hnědé poličky nemáme ani v nabídce a předpokládám, že hnědá opravdu vždy není hnědá, jelikož těch odstínů a provedení hnědé je opravdu hodně. Objednala jste si poličky hnědé SONOMA - což značí odstín hnědé s dýhováním. Poličky jsme zkontrolovali a opravdu jsou hnědé, šedé nejsou ani v nabídce a odpovídají fotkám na našem eshopu. Nabízeli jsme i výměnu za jinou barvu, ale žádná se Vám nehodila.

    Přejeme Vám pevné zdraví a určitě nezavrhujte internetové obchody :-)

    Vágner Michal
    DekoraceDomova.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si 2 sady šedých poliček. Jedna sada byla v pořádku, ale v druhé sadě byly police viditelně poškrábané a roh zničený. Už bych zde nenakoupila.

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den paní Janečková,

    děkujeme za hodnocení, které bylo kladné - doprava 100%, komunikace 100% , nicméně z Vaší strany komunikaci nemůžeme hodnotit kladně zase my. Když se po více jak měsíci dovíme až z hodnocení, že Vám přišlo poškozené zboží ? Škoda, že jste nám nenapsala reklamaci nebo nezavolala, že máte problém se zbožím, ale čas na napsání reklamace při hodnocení si najdete :(. Já být na Vašem místě tak určitě nehodnotím dopravce 100%, který Vám poškodil poličky a hned po obdržení zásilky bych řešil s obchodem reklamaci, zaslal fotky a požadoval nápravu. Prosíme o zaslání fotek na náš email abychom mohli reklamaci začít řešit.

    Velice nás mrzí tyto recenze, které se začínají množit i u jiných obchodů, kdy zákazník nechce řešit reklamaci, nekomunikuje s obchodem, radši si nechá poškozené zboží, ale pak to tomu obchodu "natře" v hodnocení a cítí se jako vítěz :(

    S pozdravem Vágner Michal
    Dekoracedomova.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • dlouhá doba
    • špatná komunikace s obchodem

    Týden po objednávce a zaplacení zboží kdy jsem neměla žádnou informaci o dodání zboží, ani informaci, že platbu v pořádku obdrželi, jsem do daného obchodu zavolala a byla jsem v šoku, jakým způsobem se mnou paní Vágnerová hovořila. Po slušném zeptání, přešla do útoku, a mě jako zákazníka obviňovala u toho, co dělala sama, že útočím a že jsem se asi špatně vyspala. Zírala jsem jak jedná se zákazníkem, pokud jsem zkusila vznést nějakou námitku, tak přešla k obviňování mě jako zákazníka. Paní Vágnerové v jejím slovníku chybí velmi důležité slovíčko , a to " Omlouvám se"

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den paní Grussmannová,

    děkujeme za hodnocení a dovolíme si uvést věci na pravou míru. Objednala jste si zboží 21.1.2021 - koš na prádlo - u kterých je vždy uvedeno, že se jedná o českou výrobu a koše se vyrábí, doba dodání je vždy zhruba 7-14 dní, podle vytížení výroby. Zvolila jste si způsob platby online platební kartou, kterou jste neprovedla. Poslali jsme Vám tedy na základně telefonátu email s platebními pokyny, kde jsme psali, že PO VYROBENÍ a připsání částky na náš účet bude zboží odesláno, na což jste zboží zaplatila a platba přišla 21.1.2021 v odpoledních hodinách. 22.1.2021 jsme zadali do výroby Vámi objednaný koš. Dne 28.1.2021 jste nám volala a začala jste řvát do telefonu "kde mám zboží, které jsem zaplatila" , aniž byste se pomalu představila nebo sdělila o co se jedná. Po snaze se Vám vysvětlit, že jste si objednala zboží, které se vyrábí, jste si nadále trvala na tom jak jste našim šefém a určovala nám co a kdy máme komu doručit, o slovních urážkách tu ani psát nebudu. Následně jsme Vám hned nabídli, že Vám peníze vrátíme, když nechcete čekat na výrobu. Opět bez reakce jenom další arogantní odpověď, že si nepřejete abychom Vám volali a maximálně napsali, kdy budete mít zboží doma a položila tel. Údajně pracujete v call centru a víte jak komunikovat s lidmi. Tato zkušenost nám jenom potvrdila chování lidí v call centrech, které je všeobecně známo.
    28.1.2021 nám výroba sdělila, že koš bude vyroben v dalším týdnu a také Vám byl v dalším týdnu odeslán a doručen.

    Jako důkaz dobré komunikace stačí projít naše hodnocení níže.

    S pozdravem Vágner Michal
    DekoraceDomova.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel mi přišla objednávka neúplná, sice reklamace se vyřídila ihned, ale marně už týden čekám na chybějící zaplacené zboží.

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den Jitko,

    mrzí nás, že celý náš obchod nedoporučujete kvůli jedné chybě ve skladu a Vašemu nevyzvednutí zásilky, kdy z 8 objednaných položek skladník zapomněl 1 stojánek na ubrousky vložit do krabice, stojánek zůstal na stole zabalený :( Jsme jenom lidi, proto jsme hned po Vašem zavolání, že chybí stojánek tuto skutečnost řešili a nechali jsme stojánek poslat přepravní službou PPL na Vaši adresu a to 11.6. , bohužel jste však zboží nepřevzala a dne 24.6.2020 se vrátilo zpět na sklad. Přikládáme i sledovací číslo zásilky - https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=40851797497 . I přesto, že bylo zboží odesláno hned, tak jste nám 17.6.2020 dala tuto recenzi, že jsme Vám nic neposlali. To nás opravdu mrzí a hned jsme Vám poslali další zboží a to 17.6.2020, které jste již převzala. Omlouvám se za komplikace, nicméně za nepřebrání zboží z Vaši strany opravdu nemůžeme.

    S pozdravem Nikol Vágnerová
    Dekoracedomova.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nákup přes Dekoracedomova nedoporučuji. Zboží přišlo značně poškozeno a měla jsem problém s komunikací při snaze o vrácení zboží.

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den paní Benešová,

    děkujeme za reakci, nicméně komunikovali jsme s Vámi hned po Vašem emailu ohledně doručeného zboží, které došlo poškozeno přepravou. Ihned jsme Vám nabídli zdarma výměnu za nové a to jste odmítla s tím, že si myslíte, že Vám znova a úmyslně pošleme poškozené zboží. Nikdy bychom si nedovolili poslat někomu zničené zboží a když už nastane problém s přepravou tak ihned reagujeme a vyměníme za další nový kus.
    Je to škoda a mrzí nás to, ale nabídli jsme Vám nejlepší a nejrychlejší řešení a ještě výhodné pro Vás. Reklamaci jsme měli vyřešenou během 8 minut, bohužel jste odmítla. :(

    Vágner Michal
    DekoraceDomova.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • arogance

    zboží došlo velmi rychle, avšak rozbité i když zboží bylo perfektně zabaleno
    v několika vrstvách v dvojité krabici nepoškozena. rozbité konkrétně sklo u lucerny. Fota luceren velmi efektní skutečnost však úplně jiná v kategorie polski šunt což mi velmi zklamalo kov slepený tavnou pistolí, dřevo ze zbytků.
    Reklamace probíhala telefonicky kdy mi druhá strana chrlila pravidla přepravy zboží jako z kulometu.

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den paní Veselá,

    děkujeme za hodnocení i když je záporné, chtěli bychom upřesnit, že jste zboží převzala v pátek 18.10., nicméně první kontakt od Vás byl v úterý 22.10., že jsme Vám údajně poslali zboží, kde chybí lucerny, na což jsme reagovali zasláním fotky co Vám vše přišlo ať můžeme případně doposlat chybějící zboží. Poslala jste fotky, kdy zboží bylo ještě zabaleno, tak jsme Vám hned volali, že lucerny jsou vždy v sobě zabaleny. Takže jste tedy po 5 dnech co máte zboží doma rozbalila a zjistila, že nic nechybí, ale že máte prasklé sklo. Poté jsme Vám sdělili, že po 5 dnech nám přepravní služba nic nevyreklamuje, že nám napíší, že jste si mohla zboží klidně rozbít sama cestou domu apod. I přesto jsme Vám nabídli, že Vám rozbité 1 sklo v ceně cca 20Kč proplatíme i s cestou a časem, který strávíte výměnou skla, jenom je potřeba zajít do nejbližšího sklenářství a nechat si na počkání sklo nařezat. Od té doby jste se neozvala a teď napíšete tuto recenzi. Reagovali jsme na Vaše emaily do 5 min a telefonicky jsme vše hned řešili, nerozumíme tedy hodnocení komunikace 0.

    Tyto lucerny jsou nejprodávanější z celé nabídky luceren, máme je i doma, nikde nic není lepeno tavnou pistolí a ani jedno zboží z naši nabídky není z Polska.
    Reklamaci jsme Vám uznali a i přesto píšete jak kdybychom Vám poslali úmyslně prasklé sklo a ignorovali celou situaci.

    S pozdravem Vágnerová Nikol
    Dekoracedomova

  • Nedoporučuje obchod

    zboží jsem objednal a mělo být na skladě, ale ve skutečnosti tam nebylo a tak stále čekám na zboží až bude v měsíci únoru znovu na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Pozor. Jsou to podvodníci,kteří prodávají nekvalitní zboží,které nikdy neviděli a jeho kvalitu ani nezjišťují!!!
    A dělají vše ,aby nebylo možno zboží vrátit.
    Všechny potenciální zákazníky tímto varuji.
    Doporučuji též Heuréce obchodníka vyřadit z nabídky.

    Reakce obchodu Dekoracedomova

    Dobrý den pane Záveský,

    Vaše hodnocení je zcela zkreslující a zmatené tak jak Vaše měnící názory na objednané zboží. V první řadě chceme uvést, že zboží, které jsme odeslali bylo v pořádku a Vy jste převzal zboží - které dle Vašich pořízených fotek hodinu po převzetí bylo poničené včetně obalového materiálu. Zboží jste převzal bez výhrad přepravní službě a zaplatil dobírku (i přesto, že je uvedeno v podmínkách, že zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalů a zboží a případně hned sepsat s řidičem protokol o škodě). Po hodině jste nás kontaktoval, že jsme Vám poslali rozbité zboží a zaslali totálně poničenou krabici. I přesto jsme reklamovali s přepravní službou zásilku a druhý den s Vámi řidič sepstal zápis o škodě. Ten jsme předali přepravní službě na reklamaci a čekáme na vyjádření. Během 2 dnů jste se rozmyslel a chcete nám vrátit rozbité zboží do 14 dnů bez udání důvodu - což samozřejmě lze, ale ne u zboží, které je zničeno přepravní službou a je v reklamaci díky Vám, jelikož jste převzal totálně zničenou krabici a neměl jste u přepravce a řidiče žádné výtky. Děláme pro Vás maximum aby reklamace u přepravní služby byla vyřešena kladně a Vy nás tady osočujete, že my jsme podvodníci. A to jsme Vám dali ještě dopravu zdarma jako bonus, na dobrotu na žebrotu.

    Vaše výhrůžné emaily jsou vrcholem nevděku. Vždy vše lze vyřešit normálně a slušně.

    Vágner Michal
    Dekoracedomova