Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chtěl bych pochválit celý personál DEKu v Plzni na Jateční - od recepce až po nakládku materiálu, všichni profíci, skvělé jednání, ochotní... Při mém včerejším nákupu (11.4.2024) mi se vším pomohli a nic pro ně nebyl problém (dokonce mi přeštípli i pár zbylých roxorů, když už to bylo nad síly mojí flexy :) Děkuju celému týmu za to, jak to děláte a rád se budu vracet!

  • 29. 9. 2021 jsem si objednal a zaplatil 100% ceny za materiál. 1.10.2021 mi přišel mail o potvrzení platby zálohové faktury a od té chvíle žádná reakce. Za měsíc jsem zavolal na stavebniny a odpověď byla, že objednávku vidí a čekají na zboží. Po naléhání mi bylo řečeno, že za 14 dní asi přijde. Do dnešního dne opět žádná reakce. Objednáte si zboží, ihned ho ve 100% zaplatíte a tím pro DEK jako zákazník končíte.

  • Objednal jsem desku překližky.Vyzvednutí proběhlo super ale pak přišlo zklamání.Ctěl jsem poradit z výběrem barvy ale pán v kukani mně řekl,že nemá čas.Něco zamumlal a víc se se mnou nebavil.Takže jsem tam byl naposled.Děkuji

  • Zboží, které se inzeruje na eshopu je asi 3x dražší než zboží, které je následně doručeno na pobočku. Na stížnosti, že mi nepřipadá fér inzeroval věc, kterou neprodávám mi DEK odpověděl, že v obchodních podmínkách stojí, že foto je ilustrační a nemusí odpovídat realitě.
    Takže DEK si na eshop dá fotku 3x kvalitnějšího zboží, vy si pak přijedete na prodejnu a chce Vám prodat zboží 3x méně kvalitní.
    Podle mě je to nemravné, i když asi na hraně zákona.

    • Tak DEK nakonec po zveřejnění mé negativní recenze a emailu se stížností kompenzoval tím, že mi nabídl dát objednané zboží se špatnou fotografií zdarma. To jsem nechtěl ale domluvil jsem se na kompenzaci v podobě jiného zboží. Postavil se ke své chybě tedy relativně čelem.

  • V půjčovně jsem si chtěl zapůjčit čistící stroj na zámkovou dlažbu a v rámci prozákaznického přístupu jsem očekával pomoc s výběrem a na otázky jsem nedostal odpověď. Z emailu [email protected] jsem dostával odpovědi, ze kterých bylo jasné, že jsem dotyčnému zaměstnanci na obtíž. Velké zklamaní.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dobrý den,

    kartáč bohužel k čitičům nevedeme.
    S pozdravem
    tým zákaznického centra
    Stavebniny DEK a.s.

    Pro rychlejší odbavení svých objednávek a poptávek materiálu prosím využijte eshop www.dek.cz
    Tento e-mail je pouze informační a slouží pro vaše dotazy, podněty, apod.

    Dne 26.02.2021 v 16:24 [email protected] napsal(a):
    Pokud si přečtěte mou první zprávu, zjistíte, že jsem se ptal, který čistič by byl vhodný na čištění dlažby a jestli k němu je v příslušenství i kartáč na to určený.
    Mylně jsem očekával pomoc s výběrem a prozákaznický přístup.

    Už nebudu obtěžovat.

    ---------- Původní zpráva ----------
    Od: [email protected] <[email protected]>
    Datum: 26.02.2021 16:18:34
    Předmět: Re: Půjčovna - čištění dlažby


    Dobrý den,


    jiné čističe nevedeme.


    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem
    tým zákaznického centra
    Stavebniny DEK a.s.

    Pro rychlejší odbavení svých objednávek a poptávek materiálu prosím využijte eshop www.dek.cz
    Tento e-mail je pouze informační a slouží pro vaše dotazy, podněty, apod.

    Dne 26.02.2021 v 16:11
    [email protected] napsal(a):




    Děkuji, toto jsem si na Vašich strankach našel také, nicméně to
    neodpovídá na mou otázku..



    ---------- Původní zpráva ----------

    Od: [email protected] <[email protected]>

    Datum: 26.02.2021 13:05:43

    Předmět: Re: Půjčovna - čištění dlažby



    Dobrý den,

    zasíláme naši nabídku vysokotlakých čističů.


    https://www.dek.cz/pobocka-brno/pujcovna/vypis/80-cistice-vysokotlake


    S pozdravem


    tým zákaznického centra


    Stavebniny DEK a.s.




    Dne 26.02.2021 v 12:15 [email protected] napsal(a):


    > Dobrý den,


    > Půjčujete některý z vašich strojů i na čištění venkovní
    zamkove

    > dlažby, tedy s kartáčem na to určeným?


    > Děkuji.

  • Bohužel nemohu obchod doporučit (konkrétně e-shop - nevím, jak jsou na tom pobočky). Dne 9.8.2020 jsme objednali zahradní sestavu nábytku s předběžným termínem dodání 14.8., 18.8. jsme telefonicky kontaktovali, jak na tom naše objednávka je - byli jsme ujištěni, že dorazí, jen toho mají hodně - ok, může se stát. Následující týden jsme opět kontaktovali a opět stejná písnička. Dnes - 31.8. ve večerních hodinách přišel email, že se omlouvají, ale poslední kusy zboží byly poškozené a objednávku ruší. Za mě rozhodně nespolehlivý e-shop a nedoporučuji!

  • Objednal jsem si zahradní židli VERONA , konkrétně dva kusy. První kus měl dva ze tří vrutů upevňující artwoodovou područku na železnou konstrukci přervané, dřevo vyštípané a kdyby nebyla opěradla zabalená, šrouby se nejspíš po cestě ztratily. Bohužel obalení područek toto zamaskovalo a nebylo vidět při vyzvednutí na pobočce a ani by mě toto nenapadlo kontrolovat. Po vybalení dřevo plandalo jen na jednom uvolněném krajním vrutu. Zřejmě montované velice neodborně akuvrtačkou na plný výkon. Druhá židle pro změnu naprasklé dřevo na sedáku v místě kde je zespodu upevněno vrutem. Opět to asi někdo prasácky rval akuvrtačkou až na krev. Chápu, že občas se nezadaří, ale toto by prostě nikdo neměl poslat dál zákazníkovi a doufat, že se mu nebude zboží chtít reklamovat. Kosmetické vady jako odřená barva židle na několika místech by se za normálních okolností daly odpustit. Jen kvůli tomu, že se mi nechtělo se židlemi vozit sem a tam (stojí to peníze a hlavně čas) jsem nereklamoval a vše opravil tak, že to není poznat. Samozřejmě negativní recenze se na stránky DEK nedostala, tak píšu tady pro všechny ať si udělají obrázek. Za mě nedoporučuji a když, tak si zboží důkladně prohlédnout při vyzvednutí.

  • Otřesné chování od zaměstnance z Jateční ulice v Plzni. Chování pana na půjčovně se mi snad zdálo. Při příchodu do prodejny na půjčovně nikdo nebyl. Paní na pokladně dvakrát sháněla svého kolegu. Přišel po 10 minutach bez omluvy ze cekam. Nejenze byl tuze oprskly ale taky mel na spech. Následující den jsem to sel zkusit znovu s domněnkou ze mel asi spatny den. Na pujcovne zase nikdo. Sel sem tedy ven podivat se jestli neobsluhuje nekoho prede mnou. Jeho laxni přístup mi znepříjemnil crly den a bohuzel sem si vytvořil jasny obrazek o tom jak DEK funguje a zr ochota zamestnancu je opravdu nadevse. Na prodejne v Černicich jsem neměl zadny problém s vypůjčenim. Nikdo mi nedával najevo ze ho otravuju kdyz zrovna vola nebo si klabosi se skladniky. Nedoporucuju.
    Jsem s pozdravem Strejček

    • Dobrý den,

      velice se omlouváme za neprofesionální jednání našeho zaměstnance.
      Vaše stížnost byla samozřejmě předána na vedení pobočky a zaměstnanec bude patřičně poučen o správném jednání k zákazníkovi, aby se tato situace již neopakovala.

      Věříme, že příště již vše proběhne k Vaší plné spokojenosti.

      S pozdravem
      Stavebniny DEK
      [email protected]

  • Vážení zákazníci,

    omlouváme se Vám za možné komplikace při odběru zboží, které mohou být způsobeny různým stavem skladových zásob objednávaného zboží.

    Pro Vaši snazší orientaci na eshopu uvádíme dvě odlišně barevná tlačítka: "Koupit" a "Nezávazně poptat".

    Červené "Koupit" je určeno pro zboží skladem, které dokážeme připravit k odběru okamžitě. Modré tlačítko "Nezávazně poptat" slouží k objednání zboží zboží, které skladem nemáme, a pro zákazníka ho objednáváme u výrobce. Doba dodání pak závisí na tom, zda je zboží k dispozici na skladech výrobce. V některých případech musíme bohužel navíc také dodržet limit pro minimální přepravované množství stanovené výrobcem.

    To znamená, že u některých druhů zboží a výrobců se lhůta pro dodání zboží může protáhnout až na 2 týdny. O předpokládaném termínu dodání se vždy snažíme naše zákazníky co nepřesněji informovat.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že vaše příští nákupy již budou vždy probíhat k vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Stavebniny DEK
    [email protected]

  • Pepa Neko:
    Ano, patrně se jedná o podvodný eshop. Objednal jsem vrtačku. Zadal platbu v hotovosti při vyzvednutí v prodejně. Objednávka potvrzena. Náhle však přichází e-mail kde nekompromisně žádají platbu předem, že musí zboží objednat atd. Takže asi tak. Pochopitelně jsem jim žádné peníze neposlal, protože jednání je krajně podezřelé. Snad se ke svým penězům dostanete. Přeji mnoho štěstí a na podobné vykuky pozor.

  • Nemá někdo podezření, že jde Dektrade do krachu? Mám přes dva měsíce zaplacené zboží a pořád dokola nějaké omyly a výmluvy. Před obchodem jsem potkal slečnu, která čeká ještě déle.
    Za případné info komukoli dík.