• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obrázky na eshopu nezodpovídají skutečnosti a nikde není uvedeno, že by obrázky byly ilustrační
    • Zboží vyzeralo, že už bylo použité - bylo poškrábané a odřené

    1. Na obrázku v eshopu bylo zobrazené zboží bez potisku. Nikde v popisu nebylo uvedeno, že je obrázek ilustrační a proto jsem zboží objednal v domnění, že dostanu to, co vidím na eshopu. Nebylo tomu tak, zboží dorazilo s potiskem, který mi nevyhovoval.

    2. Zboží navíc vyzeralo, že už bylo použité - bylo poškrábané a odřené.

    Od kupní smlouvy jsem nakonec musel odstoupit a obchod slíbil, že mi peníze pošle zpátky.
    Platba zatím nebyla ani po 7 dnech vrácena.

    Rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    • Prskavky nefungovaly

    Objednala jsem čísla prskavek na oslavu a přišlo zklamání, prsakvky prostě nehorely

    Reakce obchodu Darkovo.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí tato nepříjemná zkušenost s produktem. Avšak nezaevidovali jsme od vás reklamaci ani hlášení vady produktu. Tedy jste nám nedali ani možnost tento problém napravit. I když už ne novým kusem, ale alespoň vrácením peněz. Bohužel je to typ vady, který neumíme odhalit ani se mu vyhnout případným vyzkoušením nebo kontrolou. O to víc nás to mrzí.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že další nákup bude bezproblémový. Dárkovo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Terč byl nefungoval,poslal jsem ho na výměnu, zatím nedošel.

    Reakce obchodu Darkovo.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí vaše nespokojenost. O to víc, že jsme pro vás udělali vše co bylo v našich silách abyste měli doma funkční zboží co nejdříve od zjištění závady. Od přijetí reklamace na našem skladu do odeslání nového funkčního (vyzkoušeného) kusu ušli dva dny.

    Věříme, že i přes tuto nepříjemnost, jste se zbožím spokojeni a najdete si opět cestu k nám. Dárkovo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levné zboží
    • Čekáme už 7 dni a zatím nepřišel balíček ani žádný e-mail
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nekorektní obchod. Přišla mi poškozená skluzavka, evidentně byla zabalená již poškozená. Neustále jsem fotila obal, který poškozený nebyl, s tím, že to udělala přepravní společnost. Po 3 týdnech urgování mi zaslali nový díl, opět poškozený, opět jednoznačně zabaleno poškozené zboží. Navíc zboží je strašný šunt, vůbec kvalita neodpovídá ceně. Kdybych si recenze přečetla včas, nikdy bych si zde nic neobjednala. Moje chyba. Přišla jsem o 3100,-Kč, už nemám sílu se s nimi dohadovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Magická plazmová koule prišla ve stavu,že po zastrčení do zásuvky se nerosvítila,pouze pískala....bylo vidět,že už ji někdo používal....takže zbytečně vyhozeno skoro 500kč....

    Reakce obchodu Darkovo.cz

    Dobrý den, mrzí nás vaše nespokojenost. Bohužel neevidujeme od Vás žádný podnět ani reklamaci. Tedy nemáme odkud vědět, že máte nějaký problém s produktem. Prosím, kontaktujte nás a tento problém jistě vyřídíme k vaší spokojenosti.
    Záleží nám na vaší spokojenosti. Tým Dárkovo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nelze hodnotit něco, co jste jako obchod dosud nedodali. Naopak bych rád věděl, kdy zboží dorazí. |Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo objednáno 17.1, následující den došel e-mail s tím, že zboží bylo odesláno...dnes máme 28.1.2022 a zboží stále nedorazilo, žádný e-mail, nic.
    Proto nemohu hodnotit ani zboží ani doručení.

    Reakce obchodu Darkovo.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že Vám balík ještě nepřišel. Vznikl nám velký problém s daty o klientech. Dne 18.1 nás napadli hackeři a došlo k vymazání všech dat o této skutečnosti jsme informovali jak na webu tak i na všech komunikačních kanálech.

    Prosím kontaktujte nás na [email protected] nebo 736 651 116 a problém ihned vyřešíme a zboží Vám odešleme.

    Pevně věřím že to pochopíte, opravdu děláme vše co můžeme ale vaše data nemáme a nevíme komu zboží odeslat ani jaké zboží jste si objednali proto to řešíme takhle.

    S pozdravem Miroslav Šlosár
    Jednatel společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrejme podvodnici. Zbozi dosud nedorazilo. A to byla objednávka odeslana 10.1.2022
    • Od obchodu neprisla zadna informace o prubehu zpracovani. Pouze v den objednani prisel mail, ze na externim sklade a ze bude doruceno cca za 7 pracovnich dnu. Jsem rada, ze jsem objednávku neuhradila predem.

    Pokud zvolite tento obchod, neplatte predem. Jen tehdy mate jistotu, ze o sve penize neprijdete.

    Reakce obchodu Darkovo.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že Vám balík ještě nepřišel. Vznikl nám velký problém s daty o klientech. Dne 18.1 nás napadli hackeři a došlo k vymazání všech dat o této skutečnosti jsme informovali jak na webu tak i na všech komunikačních kanálech.

    Prosím kontaktujte nás na [email protected] nebo 736 651 116 a problém ihned vyřešíme a zboží Vám odešleme.

    Pevně věřím že to pochopíte, opravdu děláme vše co můžeme ale vaše data nemáme a nevíme komu zboží odeslat ani jaké zboží jste si objednali proto to řešíme takhle.

    S pozdravem Miroslav Šlosár
    Jednatel společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hrozně dlouhá doba dodání objednávala jsem 17.1. a zboží dosud nedorazilo

    Reakce obchodu Darkovo.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že Vám balík ještě nepřišel. Vznikl nám velký problém s daty o klientech. Dne 18.1 nás napadli hackeři a došlo k vymazání všech dat o této skutečnosti jsme informovali jak na webu tak i na všech komunikačních kanálech.

    Prosím kontaktujte nás na [email protected] nebo 736 651 116 a problém ihned vyřešíme a zboží Vám odešleme.

    Pevně věřím že to pochopíte, opravdu děláme vše co můžeme ale vaše data nemáme a nevíme komu zboží odeslat ani jaké zboží jste si objednali proto to řešíme takhle.

    S pozdravem Miroslav Šlosár
    Jednatel společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na fotce hezky vyrobek
    • hrnek, co jsem si objednala, tak byl opravdu dobre zabaleny, ale prisel ustipnuty na nekolika mistech
    • ponicena glazura
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží přišlo poškozené a obchod dělal problémy s jeho výměnou

    objednané zboží došlo poškozené a obchod dělal problémy s jeho výměnou

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Adresa pro vrácení zboží na Slovensku - drahé poštovné
    • Poškozený produkt
    • Nekvalitní produkt
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    popis na stránkách prodejce neodpovídá skutečnému stavu
    tedy např. co je označeno skladem - teprve ověřují zda vůbec zdoží bude
    při upozornění, že tato praktika není v pořádku, je řešena urážením klienta
    následně pokusem o omluvu, která spočívá v tom, že se tak děje a může za to zákazník - takže otřesné jednání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím mi nic nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevypadalo jako na obrázku
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • vyřízeno a odesláno velmi rychle
    • zboží přišlo špinavé, krabice sloužící jako obal objednaného zboží pomačkaná. Krabice sloužící jako obal pro přepravce byla v pořádku neporušená, takže zboží bylo v uvedeném stavu zabaleno.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přišlo včas a brzy
    • Zboží přišlo poškozeno
    • Telefonní číslo nikdo nebere

    Zboží nám přišlo v čas a brzy na maturitní ples, ale skoro veškeré masky byly polámány nebo poškozeny a to stále v původním obalu. Volali jsme několikrát v týdnu, minimálně 15x za den na infolinku uvedenou na stránkách, ale nikdo nám číslo nezvedl.

    Reakce obchodu Darkovo.cz

    Dobrý den, mrzí nás tato situace. K poškození mohlo dojít během přepravy. Zboží jste si převzali 4.11. avšak snažili jste se nás kontaktovat až o víkendu. Je třeba po převzetí balíku zkontrolovat stav zboží. Vzniklé poškození během přepravy bohužel neumím ovlivnit. Evidujeme od vás jeden nepřijatý hovor, a to v sobotu (z telefonního čísla uvedeného v objednávce). Nicméně naše zákaznická linka je aktivní pouze během pracovních dnů, a to od 8:00 do 15:00. V případě, že je zákaznická linka obsazena během uvedené doby (vánoční sezóna) je třeba nás kontaktovat emailem. Určitě bychom tuto situaci vyřešili. Prosím i přesto nás prosím kontaktujte.

    S pozdravem Miroslav Šlosár
    jednatel společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobra cena
    • trochu poskozene
    • spatna komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi zatim nedorazilo