Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita výrobku, rychlost dodání a vstřícnost při komunikaci.
    • Kvalita výrobku , rychlé dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • V obchodě nakupují opakovaně, vše perfektní
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost doručení
    • akce, slevy
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    kvalitní obuv, super rychlé doručení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží jsem poslala zpět 14.11. 2024. Vybrala jsem špatnou velikost. Zboží e-shopem obdrženo 15.11.2024. Peníze měli vrátit do 14 dnů. Dnes je 29.11. a peníze stále nemám na účetu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vše v naprostém pořádku. Velmi rychlé doručení. Kabelka super. Jsem moc spokojená.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    naprostá spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    nosím převážně boty kacper doporučuji všem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obdivuji rychlost vyřízení objednávky. Skvělá nabídka . Velmi ochotná prodavačka na vaší prodejně.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • vše v pořádku jako pokaždé
    • nakupuji pravidelně i na obchodech

    Reakce obchodu DAPI

    Dobrý den, velice si vážíme Vašeho pozitivního hodnocení.
    S přáním hezkého dne.

    Tým dapi

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Obchod nabízí pěkné kvalitní zboží za velmi dobré ceny.

    Zatím nemám co vytknout.

    Reakce obchodu DAPI

    Dobrý den,
    velice si vážíme Vašeho pozitivního hodnocení. Děkujeme za Vaši přízeň.

    S pozdravem

    Tým Dapi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po týdnu zboží nedodano, bez komunikace.

    Reakce obchodu DAPI

    Vážená paní Pesková,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu k Vaší zkušenosti s naším e-shopem. Velmi nás mrzí, že došlo k nedorozumění ohledně objednávky a rádi bychom uvedli některé skutečnosti na pravou míru.
    Vaši objednávku na dámskou kotníkovou obuv jste zadala dne 14. 9. 24. Zboží bylo na našem skladě připraveno a následně dne 16. 9. 24 převezeno na pobočku OC Futurum. Náš tým Vás kontaktoval jak dne 17. 9. 24 (v 10:36 hodin), tak i dne 19. 9. 24 (v 12:23 hodin), abychom Vás informovali o připravenosti zboží k vyzvednutí. Na základě této komunikace jste si objednávku zarezervovala na vyzvednutí dne 25. 9. 24.
    Rádi bychom zdůraznili, že komunikace z naší strany probíhala dle dohody, a dodací lhůty byly dodrženy. Zboží nebylo určeno na domovskou adresu, nýbrž k osobnímu odběru, jak bylo sjednáno.
    Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a doufáme, že na základě výše uvedených skutečností dojde k jejímu přehodnocení.
    S pozdravem
    Tereza Dapecí

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Kupuji v e-shopu opakovaně, velká spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nabídka
    • Kvalita
    • Uvádění šířky bot

    Kupovala jsem zde poprvé a byla jsem spokojena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost
    • ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Komunikace, rychlost dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Výhodné akce
    • Kvalitní obuv
    • Při problémech rychlá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem spokojená