Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží jsem poslala zpět 14.11. 2024. Vybrala jsem špatnou velikost. Zboží e-shopem obdrženo 15.11.2024. Peníze měli vrátit do 14 dnů. Dnes je 29.11. a peníze stále nemám na účetu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po týdnu zboží nedodano, bez komunikace.

    Reakce obchodu DAPI

    Vážená paní Pesková,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu k Vaší zkušenosti s naším e-shopem. Velmi nás mrzí, že došlo k nedorozumění ohledně objednávky a rádi bychom uvedli některé skutečnosti na pravou míru.
    Vaši objednávku na dámskou kotníkovou obuv jste zadala dne 14. 9. 24. Zboží bylo na našem skladě připraveno a následně dne 16. 9. 24 převezeno na pobočku OC Futurum. Náš tým Vás kontaktoval jak dne 17. 9. 24 (v 10:36 hodin), tak i dne 19. 9. 24 (v 12:23 hodin), abychom Vás informovali o připravenosti zboží k vyzvednutí. Na základě této komunikace jste si objednávku zarezervovala na vyzvednutí dne 25. 9. 24.
    Rádi bychom zdůraznili, že komunikace z naší strany probíhala dle dohody, a dodací lhůty byly dodrženy. Zboží nebylo určeno na domovskou adresu, nýbrž k osobnímu odběru, jak bylo sjednáno.
    Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a doufáme, že na základě výše uvedených skutečností dojde k jejímu přehodnocení.
    S pozdravem
    Tereza Dapecí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    čekám a čekám.....

    Reakce obchodu DAPI

    Dobrý den paní Zdenko, Vaše objednávka byla z naší strany odbavena a podána na Zásilkovnu dne 16.10.23. Zde Vám posíláme číslo Vaší zásilky: Z1149267711. Obraťe se prosím tedy na Vaši zásilkovnu. Hezký den Tým Dapi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 17.1.2023. 19.01.2023 email, že je zboží připraveno k vyzvednutí na prodejně. Bohužel, při návštěvě prodejny jsem zjistila, že zboží připraveno není a mám čekat na sms. Pokud chcete kabelku - tak přímo v obchodě, nebo s dodáním domů - to snad bude rychlejší. Jinak kabelky jako takové jsou super, mám zkušenost z dřívějška. Jen e-shopu se už raději vyhnu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    JIZ 9.1.2023 JSEM SI OBJEDNALA OBUV A DO DNESNIHO DNE 16.1 2023 JESTE NEDORARILO TAK NEVIM JAK TO JESTE BUDE DLOUHO TRVAT NEVIM JAK SE MUZOU PTAT NA SPOKOJENOST ZREJME NEVI ZE TO NEPOSLALI

    Reakce obchodu DAPI

    Vážená paní Dokoupilová, dovoluji si reagovat na Vaši zprávu a přikládám poznámku, kterou jste nám napsala do objednávkového formuláře: "Dobry den prosim zdali je mozne zaslat moji objednavku v patek 13.1 2023 dekuji Dokoupilova"
    V pátek dne 13. 1. byla na hlavním skladu dovolená, Vaše zakázka tedy odešla ihned v pondělí, přišla Vám domů pouze o jeden den později, ne tedy v pondělí, ale v úterý. Proto Vás zdvořile žádám, abyste neklamala naše zákazníky neadekvátní reklamou a nepodávala nepřesné informace.
    S pozdravem
    Tereza Dapecí

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo, nikdo mi nedal vědět :-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží není v pořádku, barva neodpovídá obrázku a boty mají vazné zipy.

    Zboží není v pořádku, barva neodpovídá obrázku a boty mají vazné zipy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Batůžek měl trhlinu pod kovovým logem, na botách se rozlétla ozdoby z kroužků při prvním nazutí. Batůžek koupený před 2,5 lety zcela zbavený barvy :-(, chtěla jsem místo něj nový....

    Reakce obchodu DAPI

    Vážená paní Mejšnerová, děkujeme za Vaši recenzi. Nicméně nám nedá se k Vašemu komentáři vyjádřit. E-shop složený z textilní obuvi a batůžku jste si nechala poslat na náš obchod v Hradci Králové, OC Futurum a to zcela ZDARMA. Zde jste měla možnost si obuv vyzkoušet a následně se rozhodnout či zakoupit nebo nechat zboží na obchodě. Dle sdělení našich asistentek prodeje máte širší chodidlo a díky tomu se bohužel plastová ozdoba rozpojila. Jak uvádíme na našem e-shopu tento model obuvi je vhodný pro užší chodidla. Je tedy na zvážení a následném doporučení asistentek, zda je tento model pro Vás vhodný. Batůžek na sobě žádnou trhlinu neměl. Při výrobě se do batůžků umisťuje logo na základě správného technologického postupu, nejedná se tedy o žádné vady či trhliny, ale o běžný proces a zboží je v běžné kvalitě. Na našem obchodě máme však jiné vzory nejen obuvi, ale také kabelek či batůžků. Mohla jste si vybrat dle vašeho uvážení cokoliv jiného. Z našeho vyjádření je patrné, že 10% a NEDOPORUČUJI OBCHOD, je zcela neadekvátní a klamete tímto způsobem naše zákazníky. S pozdravem Tereza Pelíšková, manažer společnosti Dapi s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi nedorazilo, pry protoze uz neni skladem. Nikdo mi nedal vedet. Vse jsem si musela obvolat sama, posledni email byl ‘vyrizuje se’

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávala jsem přes e-shop na prodejnu, doručení na prodejnu rychlé, ale tam jsem si připadala, jak u vietnamců:"dobrý sluší" U kozaček téměř za 4 tis.a kabelky k tomu, jsem si představovala jiný přístup, než dobrý, sluší.A jak může slušet kabelka :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obuv jsem objednala přes internet, hned druhý den, bylo zboží na prodejně ve Futuru v Hradci Králové k vyzvednutí což bylo fajn. Když jsem si obuv chtěla vzít musela jsem na místě obuv vyzkoušet s tím, že není možné tuto obuv vrátit, ale pouze vyměnit. Pro mne v tomto okamžiku nastal problém jelikož obuv byla pro mou matku, které je 85 let. Nákupy obuvi z tohoto důvodu řešíme zásadně přes eshopy. Obuv si doma v pohodlí vyzkouší a pokud ji nesedí tak zboží do 14ti dnů vracíme. V tomto případě však k vrácení nemohlo po úhradě dojít, možná byla výměna za jiné zboží což v našem případě nepřipadalo v úvahu.

    Reakce obchodu DAPI

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš komentář. Velice nás celá tato situace mrzí. S největší pravděpodobností došlo k nedorozumění. V případě vašeho zájmu mě můžete kontaktovat na e-mail [email protected], ráda bych Vám nabídla dárkový poukaz na příští nákup na našem e-shopu www.dapi.cz.
    S přátelským pozdravem
    Tereza Pelíšková

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednane zbozi zatim neprislo
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Krásné boty, kvalitní, nicméně než si je objednávat, je lepší je zakoupit přímo na místě.
    • Ve středu dne 4.4. jsem objednávala dvoje boty, dnes je 16.4. a nemám vůbec zprávu. Kdybych jim nenapsala, v jaké fázi je objednávka, nikdo se neozval. Komunikace obchodu mě v dnešní době zarazila. Nikdo mi nedokáže říci, kdy boty dorazí....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyměnit personál v prodejně Letňany.
    • Konkrétně dvě starší prodejkyně jsou velmi neprofesionální a nepřijemné.

    Byla jsem Vaším stálým zákazníkem, ale po posledních dvou zkušenostech nemám dále chuť zde nakupovat.
    Bohužel se zhoršila i kvalita Vašich výrobků

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží došlo poškozené

    Reakce obchodu DAPI

    Dobrý den, pokud jste obdržela od nás vadný výrobek, pošlete nám jej zpět a my jej obratem vyměníme.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Blízko od mé kanceláře.
    • Nepříjemné prodavačky.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Při zkoušení v obchodě jsem si nevšimla, že barevnost ozdoby na podpatku neodpovídá objednané barevnosti. Uvědomila jsem si to až doma po zakoupení bot a oslovila jsem obchod s prosbou o výměnu. Obchodník zareagoval rychle a omluvil se, že by mi velice rád vyhověl, ale boty v původní barevnosti nemá skladem. Boty v mnou požadované barevnosti jsou přitom stále v nabídce e-shopu. Pochopila bych, kdyby obchodník mou žádost odmítl (měla jsem si boty asi důkladněji prohlédnout a chyba je tedy na mé straně i na straně obchodníka), ale takto považuji jednání obchodníka přinejmenším za zvláštní.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Prodavacka v Praze (ul.Vodickova). Neochotna,absolutne nekomunikuje. Ani na pozdrav nereaguje. Nabizenou slevu 30% zapomnela odecist,musela jsem ji na to upozornit. Slecna byla zmatena!!!

    Zbozi bych si radeji nechala zaslat postou,nez jednat s prodavackou v obchode. Obchod jsem neznala,tak jsem chtela zbozi nejprve videt a zvolila jsem osobni odber. Neprisla mi potvrzujici sms,kdyz jsem po 2dnech sama zjistovala,jestli uz je zbozi na prodejne,zjistilo se,ze prislo neco jineho,pak me poslali do Letnan,to jsem odmitla. Tak jsem cekala dalsi den. A pri osobnim odberu me dorazila neochota prodavacky! Jinak jednani s centralou bylo ok!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádné
    • Komunikace

    Zatím jsem nakupovala v kamenných obchodech DAPI, tam je vše o.k. E-shop je naprostá tragedie, 3.5.2016 jsem si objednala boty cca za dva dny mi přišel mail,že se boty vyrábí a budou do týdne. Tedy nevím jak mají dlouhý týden v DAPI, ale bohužel boty do dnes nemám a na mail mi nikdo neodpovídá...
    E- shop DAPI NEDOPORUČUJI, s tak mizernou komunikací a nezájmem o zakazníka jsem se ještě nesetkala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!