• Nabízeli zboží,které už neměli v nabídce!

    Reakce obchodu Dacha.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste měla s naším obchodem špatnou zkušenost. Bohužel došlo k tomu, že Vámi objednané zboží již dodavatel neměl v nabídce, o čemž nás neinformoval. Chápu, že to pro Vás není argument, ovšem chceme uvést věci na pravou míru. Děkujeme a přejeme příjemné Vánoce.

    Tým Dacha.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neaktuální stránky, nedůsledná kontrola objednaného a expedovaného zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 6.9. a přes několikanásobnou urgenci jsem ho ještě neobdržela. Mělo být skladem, a nakonec jsem musela vybrat náhradní.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem si dětskou autosedačku, krabice byla poškozená, navíc u ní chyběli dětské figurky na zabavení dítěte. Je to sice detail, ale pro děti je to důležité a mělo to být součástí autosedačky. Předpokládám, že když do toho investuji 5.000,- Kč, tak že sedačka bude mít vše co má. Je možné, že to nebylo způsobeno chybou obchodu, ale již dodavatelem. Nicméně to zamrzí...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace, dodržení dohod

    zmatečné jednání, nedostatečná komunikace a její výrazné prodlení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Široký výběr zboží
    • Doprava zdarma při nákupu nad 3500Kč
    • Neprofesionalita
    • Nekomunikativnost
    • Na stránkách není označeno, zda zboží není skladem
    • Zboží bylo uloženo v krabici neodpovídající objemu zboží

    V podstatě na tuhle recenzi nemám plné právo, protože jsem zde nakupovala poprvé a vše mohlo být špatně jen náhodou. Ale podruhé zde již nakupovat nechci, takže se podělím o svou zkušenost. S paní jsem o této recenzi mluvila, takže je na ni připravená. Sama se mi velmi omlouvala za komplikace.

    11. 5. jsem odeslala objednávku i s platbou na účet. Přišla mi automatická odpověď o přijetí objednávky. 14. 5. jsem požadovala potvrzení přijetí platby, 15. 5. jsem napsala, že pokud se do konce týdne neozve, ruším objednávku. Na to paní svižně konečně zareagovala, že měla osobní problém + že čeká na dodání zboží, a že se mi omlouvá, ale zboží určitě pošle v pondělí 20. 5.. Teprve 22. 5. mi ale volala, že jednu věc nemá a druhou věc má jen s jiným vzorem. Říkám, nevadí, pošlete to. 23. 5. dorazil balík, kde chyběla ještě další věc, o které se mi nezmínila, a v balíku jsem objevila pytlíček s vrácenými penězi s lístkem, kde se omlouvá.
    Aspoň jedna věc mě pobavila - na lístku bylo připsáno, že za nedodané zboží posílá malý dárek. Ten byl ale asi neviditelný, protože nic navíc v balíku nebylo.
    Nic proti paní nemám, třeba je to fajn ženská, ale tahle objednávka se jí prostě nepovedla.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží, jež nabízí nemá na skladě a o tom předem neinformuje. Slíbenou lhůtu dodání nedodržuje ani neoznámí novou.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá doba než konečně se dozvím, že zboží není !???

    Reakce obchodu Dacha.cz

    Pěkný den, velice dbáme o to, abychom se zákazníky komunikovali v maximální možné míře. Ke každé objednávce přistupujeme individuálně, píšeme průběžné e-maily, velice často zákazníkům i voláme a v čase distribuce jsou navíc informování SMS zprávou tak, abychom vše vyřešili k maximální spokojenosti. To si cení velká většina našich zákazníků.
    Jelikož nejsme schopni identifikovat, k jaké objednávce se vztahuje tato anonymní recenze, je těžké přesně stanovit, k jakému nedorozumění došlo. Pokud však neproběhlo vyřízení objednávky podle standardů naší společnosti, omlouváme se.
    Dacha.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V nabidce e- hopu je zbozi,ktere obchod nemuze dodat.jak se zakaznik dozvi po 14 dnech od objednani
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nekomunikace ze strany obchodu

    Až pod stromkem jsme zjistili že v balíčku chybí zboží, ktré jsem také objednala a to upevňovací popruhy na dítě do židličky - z obchodu mi nikdo nezavolal a ani dodnes nevím zda mi je někdy doručí. Tento přístup mne zklamal. Mohli alespoň zavolat, že je nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslala jsem do obchodu urgující e-mail,jak to vypadá s dodáním zboží, ale nepřišla mi žádná odpověď, už je to 14 dní, co jsem objednávku odeslala... Jsem zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabizel skladem vse co jsem shanela...komunikace s nimi nulova,zbozi zustalo pouze u objednavky,zklamani velike.
    • Uplne vsechny,ktere internetovy obchod muze mit.
    • Spatna komunikace, jsou to podvodnici.

    Po objednani jsem se velmi tesila, ze udelam detem pod stromeckem radost. Obdrzela jsem mail s objednavkou a u toho take zkoncilo. Po nekolika dotazech z me strany jsem doufani vzdala. I po temer dvou mesicich od objednani jsem hracky neobdrzela. Tento obchod nedoporucuji, jsem zklamana a nastvana.

    Reakce obchodu Dacha.cz

    Pěkný den,

    moc nás mrzí, že se objednávku učiněnou přesně před měsícem od sepsání
    Vaší recenze nepodařilo efektivně vyřídit. Bohužel jediný možný
    importér dvou Vámi objednaných produktů stejné značky nebyl zboží
    schopen doručit do ČR a opakovaně posouval již dopředu avizovaný
    termín dodání. Trpělivost zákazníků tak byla nepříjemně šponována.
    Informaci o tom, zda-li je zboží skladem bedlivě hlídáme a klamavě jej
    v žádném případě neuvádíme. Zprávu o tom, že dodání zboží bude reálné
    až na přelomu října a listopadu jsme Vám zasílali e-mailem
    bezprostředně po potvrzení Vaší objednávky.

    Objednávky v mnoha případech řešíme se zákazníky přímo telefonicky,
    snažíme se poradit s výběrem a v případě, že zboží není skladem či
    jeho dodání může váznout, je naším cílem poskytnout alternativní a
    snadno dostupné zboží. Ještě jednou se omlouváme a mrzí nás, že ve
    Vašem případě okolnosti vedly k tomu, že nedošlo ke splnění našich standardů. Dacha.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • lze si vyzvednout zboží v kamenném obchodě
    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nejasne platebni instrukce kdy zaplatit zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím
    • dodací lhůta

    už jsem zažil horší..ale moc jich nebylo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • delší dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace, objednávku jsem udělala před 10 dny a do dnešního dne nemám pocit, že by se moji objednávkou někdo zaobíral

    Doporučuji zboží koupit jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • -dodací lhůta byla uvedena 5 dní, já jsem si objednala zboží před 10 dni a moje objednávka se ani nevyřizuje

    -jelikož jsem zatím vůbec nebyla vyrozuměná o průběhu objednávky, tak můj názor opravdu není nejlepší

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pro nákup u Vás jsem se rizhodl, že jste nabízeli zboží, které ostatní internetové obchody neměli k dispozici. Od Vás to byla vylhaná neověřená informace
    • nedůslednost

    první zkušenost s Vámi mne donutila vás zařadit do skupiny nespolehlivých společností

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodání proběhlo déle než nám bylo slíbeno.