• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ponúkali rukavice Didriksons prakticky vo všetkých detských veľkostiach.
    • Veľmi zlá komunikácia.
    • Na maily vačšinou neodpovedajú.
    • Sľúbia spätný telefonát a potom nezavolajú.
    • Pošlú tovar vo farbe,ktorá nebola objednaná.

    Objednala som u nich rukavice pre synov,nakoľko na stránke uvádzali dostupnosť,prakticky vo všetkých veľkostiach.
    S týmto obchodom mám však negatívnu skúsenosť.Tovar som objednala a uhradila prevodom na účet v ten istý deň.Keď som tri dni na to poslala mail a chcela vedieť kedy bude tovar doručený,tak mi odpísali,že v priebehu nasledujúceho týždňa.Prosila som teda o zmenu dodacej adresy.V ten istý deň mi prišiel mail,že tovar bude expedovaný do 2 pracovných dní.Nič neprišlo,tak som na tretí deň písala mail,kedy to konečne pošlú.Prišla mi odpoveď,že vraj čakajú na platbu,napriek tomu,že peniaze mali na účte už týždeň.Platbu nakoniec objavili a vraj mi tovar príde hneď na druhý deň.Na druhý deň nič neprišlo,len SMS od dopravcu,že tovar príde až ten ďalší deň a navyše na pôvodnú adresu.Spôsobilo mi to značné problémy,ale nakoniec som sa k zásielke nejak dostala.Najhoršie však bolo,keď som otvorila balíček.Jedny rukavice prišli v poriadku avšak druhé,ktoré som súrne potrebovala pre syna na lyžiarsky zájazd,prišli namiesto objednaných modrých,ružové.Tie si syn pochopiteľne zobrať nechcel.Volala som tam teda dva razy,akým spôsobom postupovať pri vrátení.Prisľúbili zavolať späť,ale nestalo sa tak.Keďže som sa začala obávať,či by mi vôbec vrátili peniaze,keďže majú aj x iných e-shopov,rozhodla som sa tie ružové skúsiť predať sama niekomu ďalšiemu.Pre zhrnutie určite nedoporučujem nakupovať v tomto eshope a radšej ani v ostatných,ktoré vlastní pán Šponer.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • to netuším
    • nabízí zboží, které nemá na skladě

    nulová komunikace ze strany obchodu, nezájem vrátit již zaplacenou kupní cenu, nabízí zboží, které nemá na skladě (a nechá si toto zboží zaplatit)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem po deseti dnech ještě nedostala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem alergická na obchody, které uvádí, že mají zboží skladem, a pak se obratem ozvou, že zboží nemají. Navíc tuto informaci mají na webu stále, i když jsem je upozorňovala, že uvádí mylnou informaci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ve čtvrtek jsem učinil objednávku, v úterý mi zástupce obchodu volal, že část objednávky již není skladem(na stránkách jí stále nabízejí).Zbytek dorazil ve čtvrtek.To že sem ostatní vracel byla již má chyba špatně zvolené velikosti. Dříve výborný obchod se nyní rozdělil na několik sekcí s různým názvem a adresou. Pro mne se tak stává nepřehledným. O délce dodací lhůty a zjištění že zboží není(tři dny + víkend)ani nemluvím. Škoda dobrého obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kvalitní materiál
    • Přišla mi jiná čepice než jsem objednal.Místo
    • kolegyně,čepici nosí její vnučka.
    • A thermo spodky jsou mi po prsa./i když XL normálně nosím.

    Ať si posudek udělá každý svůj.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velmi špatná komunikace a neochota personálu. Podání nepravdivých informací, nezjištění toho, co slíbili. Díky tomu jsme neobjednali více oblečení. Poslali jiné oblečení než bylo objednáno, ale po neochotě personálu jsme raději ani nedělali výměnu. Bohužel velmi špatná zkušenost.

    Pokud chcete o výrobku více informací, rozměry apod. zjistěte si to jinde, tady Vám nepomůžou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dorazila jiná velikost než jsem objednal, uvedený tel.je nedostupný.

    Zatím rozhodně nebrat. Uvidím zda se povede začít s obchodem komunikovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na svých stránkách píše že zboží je dodatelné a po 2 dnech pošlou zprávu že objednávku ruší z důvodu nedodatelnosti zboží !!!

    asi jsem měl smůlu, bez dalšího komentáře