Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si Skechers arch fit refine - ir rose 104545-ros
    dodali jste mi jiné tenisky a dvě čísla větší. Skončily vpopelnici a už od Vás nic nechci.

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu. Někdy se to bohužel může stát. Vratky jsou u nás standardně zdarma a pokud dojde k chybě na naší straně, tak zákazníkům chybu kompenzujeme. V tomto případě bychom Vám poslali správné boty za nižší cenu.

    Vaše reakce boty rovnou vyhodit do popelnice nám přijde poměrně nepřiměřená situaci, ale respektujeme Vaše rozhodnutí.

    S pozdravem
    Nick Ollender
    D-Sport

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Paní prodavačka ve Futuru-Ostrava, kde jsem zboží nakonec vrátil. Nad celou situací se zasmála, jak to přehnaně vybarvily kolegyně v Karolíně. Dávám plus za její slušné a pozitivní jednání.
    • Zboží mi přišlo z e-shopu ze spodu s trochu zašedlou podrážkou(od prachu na bílé podrážce, absolutně nic zásadního), kterou poté prodavačky v Karolíně-Ostrava při vrácení přičetly údajnému nošení mnou. Absolutně čisté boty, kde nebylo viditelně nic poškozené, bílé a čisté jako nové(krom již zmíněné spodní části kde je kontakt se zemí, což jsem si prý měl hned vyfotit po přijetí).
    • Přístup prodavaček D-Sportu v Karolíně. Kdy zboží odmítly převzít a dodaly doslova: " Tak si to třeba prodejte na internetu."
    • Za zcela čisté boty, což mohu doložit i fotkama ( s jejich slavnou podrážkou) mi bylo strženo 20% zaplacené částky.
    • Pokud chcete u D-Sportu vrátit zboží, tak buď zaplatíte směšně vysokou dopravu 169 Kč, nebo musíte na kamennou prodejnu.

    Příšerné jednání prodavaček D-Sport Karolína-Ostrava. U nich bych v životě nenakoupil nic. Příkladná ukázka, kdy zákazník který by klidně utratil peníze za x párů bot a jiné oblečení, je po banálním vrácení jednoho zboží naprosto odrazen chováním prodejce i jejich telefonickou "šéfkou", která manageruje proces tak, že zákazník lže, a proto vám za jinak zcela čisté boty(a to musím třikrát podtrhnout, že čisté a nenošené!) strhne 20%. Zalando, AboutYou a vlastně celá konkurence, s nimi se mi za x let nakupování nic podobného nestalo a určitě to potvrdí i jiní zákazníci.

    Reakce obchodu D-SPORT

    Děkujeme za podněty.
    Vámi vrácené boty jevily známky nošení, a tudíž nebylo možné vrátit plnou částku. Zboží je možné vrátit nenošené- pouze vyzkoušené doma, nikoliv venku. Na základě Vaší stížnosti na chování kolegyň na prodejně, byly kolegyně doškoleny.

    Kristýna
    D-sport

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Relativně jednoduché a srozumitelné webovky
    • U vybraného zboží celkem zajímavé ceny je třeba porovnat i s jinými eshopy
    • Chybí podrobnosti u zboží, např. z jakého materiálu je zboží vyrobeno
    • Velikosti u jednotlivých značek nejsou srozumitelné
    • Obchod nekomunikuje na maily ani nezvedá telefony
    • Promo akce jako např. Black Friday není nikde uveden začátek ani konec akce

    Na obchod jsem narazil při akci Black Friday, kde obchod nabízel zajímavé ceny. Bohužel jsem se zasekl u velikostní tabulky pro značku Adidas. Proto jsem využil všech výzev obchodu "potřebujete poradit? napište nebo zavolejte, rádi pomůžeme" a napsal jsem mail s dotazem. Do dneška obchod neodpověděl. Další den jsem telefonoval v časovém rozmezí, který obchod uvádí na svých stránkách a bohužel jsem také neuspěl - nikdo totiž nebral telefon. Samozřejmě sleva 15% již po půlnoci nebyla platná. Objednávku jsem i přesto vytvořil a doufal, že když dotaz uvedu v poznámce objednávky, bude k tomu třeba přihlédnuto. Ne, naprosto nulová reakce, naprostý nezájem ze strany eshopu.
    Zboží jsem byl vyzvednout osobně ve Frýdku Místku ale tam i když velmi milé a vstřícné prodavačky mi nedokázaly pomoci se slovy, "to všechno si řídí sám eshop a ceny máme také jiné než na eshopu.

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den,
    v systému bohužel neevidujeme zmeškané volání, ani žádnou zprávu z Vaší strany před vytvořením objednávky. Pokud se mýlíme a snažil jste se nás bezúspěšně kontaktovat v době trvání slevového kódu, rádi Vám slevu na zboží navedeme. Kolegyně Vás bude brzy kontaktovat.

    Kristýna
    D-sport

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den, čekám týden na objednávku a nic.Zboží ke mne cestuje 20Km.
    Myslím, že není co dodat.
    Mějte se hezky Sárkozi David

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den, velice se omlouváme za prodlení v kompletaci objednávky. Ta bude zítra připravená na prodejně k vyzvednutí.

    Děkuji za pochopení
    Kristýna D-sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • e-shop

    Objednáno 5 párů sportovní obuvi Adidas, zboží nedorazilo, pouze dotazník spokojenosti s nákupem a zakoupeným zbožím (který právě vyplňují), po urgenci objednávky - nelze dohledat, nelze zopakovat se slevovým kódem. Takže asi tak

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den, mrzí mě Vaše zklamání. Objednávku v systému bohužel opravdu neevidujeme.
    Zboží můžete samozřejmě objednat znovu a vyčkat na potvrzovací email, který posíláme vždy. Jakož to registrovaný zákazník budete i nadále dostávat do emailové schránky slevové kódy, které je možné k nákupu využít.

    Děkuji za pochopení
    Kristýna D-sport

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÁ, KATASTROFA
    • NABÍZÍ ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ SKLADEM

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den,

    velice nás mrzí nepříjemná situace. Objednané legíny nebyly při kontrole před odesláním ve 100% kvalitě a tudíž, jsme Vám objednávku nemohli odeslat.

    Děkuji za pochopení
    Kristýna D-sport

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vyberete, zaplatíte, čekáte a pak se vám omluví.

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost. Boty při kontrole před odesláním, nebyly shledány ve 100% kvalitě a tudíž, jsme Vám objednávku nemohli odeslat.

    Děkuji za pochopení
    Kristýna D-sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod zrušil objednávku na zboží, které uváděli skladem

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den,

    bohužel někdy se stane, že objednané zboží je při balení posouzeno jako nevhodné pro odeslání a tudíž jsme nuceni objednávku stornovat.
    Věřím že i přes tuto zkušenost, Vás při budoucí objednávce budeme schopni potěšit 100% kvalitou.

    Kristýna D-sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem boty Nike a jsou to faky.............když je chci vrátit, tak mi bylo řečeno, že když na to nemám tu fake krabici, tak vrátí jen půlku penez......uz nikdy tento obchod....

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den,

    co se týče Vašeho nařčení z prodávání faků - rádi Vám pošleme originální fakturu za nákup zboží od výrobce.

    Co se týče vrácení, tak krabice je součástí zboží a asi byste boty taky nechtěla dostat bez krabice v nějakém sáčku. Částka, kterou Vám vracíme, reflektuje částku, za kterou je nyní budeme muset někomu prodat.

    Nick
    d-sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Tričko poslané s dírou roztrzené

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den, velmi mě mrzí Vaše zkušenost. Budeme Vás kontaktovat pro vyřešení této situace.

  • Nedoporučuje obchod

    V nabídce zboží co není skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Možnost vyzvednutí a vyzkoušení na prodejně

    Zboží přišlo špinavé, asi použité a za plnou mi bylo zasláno jako zboží nové. Bundu jsem vrátila, peníze zatím nevráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží my nebylo doručeno
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    není možnost se spojit takže jsem zatím nespokojen Hospodářský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání (PPL).
    • Přišlo mi úplně jiné zboží než jsem si objednal.
    • Paní na chatu strašně pomalu reaguje na zprávy (i několik hodin).
    • Paní mi na chatu napsala, že mám poslat nesprávné zboží zpět a že moji objednávku pošlou obratem ke mě. Po zaslání nesprávného zboží jsem čekal cca týden na balík a nic. Požádal jsem tedy o vrácení peněz.
    • Špatná komunikace.

    Hrůza. Bohužel jsem nucen se do tohoto obchodu již nevrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    8.7 měl být předán balíček dopravci.
    Do 19.7 se tak nestalo.

    Velice obtížné se dovolat na zákaznickou linku a když jsem se dovolal, tak mi bylo řečeno ať zavolám na konci týdne, jestli náhodou se balíček už neobjevil.

    Následně po informaci, že by se jednalo o reklamaci u přepravce, která by trvala další měsíc jsem objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    byli doručeno menší boty.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obleceni bylo poslano jen v igelitovym sacku, ktery navic prisel poskozen. Pri vraceni je potreba vytisknout formular, ja treba tiskarnu nevlastnim, takze jsem musela pozadat pritele, aby mi to v praci vytiskl. Obchod neuvadi blizsi info k produktum, treba priblizne miry apod.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem provedl 26. 5., přičemž nejpozději pozítří mi měla být doručena. Navíc na prodejnu, k osobnímu vyzvednutí bez dopravce. Veškeré objednané zboží bylo v době objednání skladem na prodejnách. Dnes, 2. 6., nemám stále žádné informace o již zaplaceném zboží a po pokusu kontaktovat online chat na webu, kde garantují odpověď do jedné hodiny, tak i se zadáním emailové adresy pro možnost offline odpovědi, bez reakce. Po týdnu tedy stále nevím, kde je zboží, ani kdy bude.

    Reakce obchodu D-SPORT

    Dobrý den,

    na Váš případ jsem se díval. Jednu věc jsme do Ostravy posílali z Mostu a druhou z Frýdku-Místku - vše na naše náklady, aniž byste platil cokoliv za poštovné. Bohužel to dopravci trvalo déle, než obvykle, za to se omlouváme.

    Co se týče rychlosti odpovědi, tak tady si sypeme popel na hlavu, bohužel jsme to u Vás do hodiny nestihli. Rychlost odpovědí si ale dobře hlídáme. Za poslední týden je to průměrně 57m 53s. Bohužel u Vašeho konkrétního případu to bylo jinak.

    Na mail Vám pošleme kompenzaci za naši šnekoidní rychlost. Věříme, že to příště bude lepší.

    Mějte se fajn

    Nick z d-sport.cz