• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    bohužel cena na internetu byla o 2,5 tisíce vyšší (a za tu jsem výrobek koupil) než cena na obchodě. zůstala tam totiž visačka s podstatně nižší cenou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ŠMEJDI KTEŘÍ PRODÁVAJÍ BAZAROVÉ ZBOŽÍ BEZ JAKÉHOKOLIV UPOZORNĚNÍ, ŽE SE JEDNÁ O BAZAR. Mystifikují zákazníka tím , že lepí na lyže cenovku nového zboží ,, a poté následnou slevu,, , což považuji za klamání zákazníka. Mám zdokumentovanou celou objednávku, kde se o použitém zboží nic nepíše a budu řešit s obchodní inspekcí. Reakce obchodu byla výsměšná , zda jsem si nemyslel, že za takové peníze budu mít nové lyže. To , že mohu lyže vrátit vím , ale ponechám je jako důkazní materiál . Heuréka nemá šanci odhalit bazar, ale takovým jako je CZSKI bych neumožnil již na tomto portále obchodovat. Obchod si dělá reklamu ,,nejlevnějším zbožím,, , ale že je to bazar o tom raději mlčí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr zboží skladem
    • Dostupnost
    • Vysok ceny
    • Přístup

    Vzhledem k současnému stavu Covid jsem objednal SNB boty od značky se kterou jsem doposud neměl zkušenosti. Zvolil jsem osobní odběr, abych ušetřil prodejci za dopravu (jinak by byla zdarma), protože jsem si nebyl jistý velikostí. K mému překvapení mne na místě prodavač oznámil jestli si rovnou boty zkusím. Což jsem k opravdu nečekal, protože prodejny měly být zavřeny. Po mé odpovědi, že zkusím doma se nálada prodavače změnila a začal se uštěpačně ptát proč. Odpověděl jsem, že nemám jsem tuto možnost neočekával.A že u nemám sebe ani ponožky, které používám a především, že si boty za 11k chci vyzkoušet alespoň 30 minut. Už z prodejny jsem odcházel se smíšenými pocity. Boty byly skvělé, ale bohužel velikostí malé a při delších vyslapech na splitboardu bych to nedal. Boty jsem na své náklady hned druhý den opět zavezl do prodejny (výdejny), kde na mne hned nastoupili rovnou dva prodavači. Začali boty zkoumat jako jestli někde nenajdou důvod proč mi odmítnout vrácení peněz (větší velikost neměli a žádný jiný model nepodporujeb polo automatické máčky). Přišel jsem si jak před deseti lety, kdy prodejci s prodejem přes internet začínali a vrácení zboží byl vždy problém. To, že v dnešní době a kór v době covidu je vrácení zboží běžné asi v této prodejně moc neberou, protože jde o prémiovou prodejnu (tak se sami označují). Boty jsem nakonec koupil u konkurence a to dokončení výrazně levněji. Každopádně do této "prémiové" prodejny už rozhodně nikdy nezavitam.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přišla jiná barva zboží než jsem objednal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo v eshopu uvedeno, že je skladem. Po telefonické urgenci, co se děje s objednávkou mi bylo sděleno, že zboží doopravdy není skladem.