Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 6.4. s doručením 12.4. Poté změněna doba dodání o týden o po týdnu a telefonickém urgování přislíbeno dodání do 22.4. To také neklaplo. Čekám do 25.4.a poté ruším objednávku.

    Reakce obchodu CykloZem.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste byl nespokojený s délkou vyřízení Vaší objednávky. V okamžiku objednání nebyla část zboží, konkrétně tretry, na centrálním skladu. Neprodleně jsme produkt objednali u dodavatele. Bohužel dodavatel nám několikrát změnil termín dodání z důvodu začátku cyklistické sezóny a zvýšeného zájmu o tento konkrétní produkt.

    Tato situace nás velmi mrzí, nicméně není v našich silách ovlivnit dodací lhůty našich obchodních partnerů. Rádi bychom ještě připomněli, že do celkové doby od objednání tj. 6.4. do 25.4., kdy byl balíček na Zásilkovně připraven na předání, se nepříjemně projevilo i zdržení u přepravce z důvodu velikonočních svátků. Jsme rádi, že jste si nakonec celou objednávku vyzvedl, a věříme, že zboží bude sloužit k Vaší maximální spokojenosti.

    Jako protiopatření jsme začali upozorňovat zákazníky o delší dodací lhůtě, i když v praxi je zboží doručeno většinou dříve.

    Doufáme, že své stanovisko přehodnotíte a dáte mám ještě šanci. Těšíme se, že Vám budeme moci dokázat naše kvality...

    Za tým CykloZem Martin
    www.cyklozem.cz