• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se mi ozval až po týdnu s informací,že objednávku ruší. Na dotaz,proč nemají tedy na webu,že nefungují mi už nikdo neodpověděl. Chápu,že v dnešní době koronaviru obchod nefunguje,ale komunikace a informace na webu jsou nulové.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    V době koronavirové i v souvislosti s poškozením našich databází se nedalo nic jiného dělat

    Děkuji za pochopení

  • Objednávka byla zrušena z důvodu koronavirové krize

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Ano bohužel tak to je. Byl jste informován.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vyhněte se tomuto obchodu velkým obloukem. Jsou neseriozní, neberou
    telefony a objednávku nejdříve přijali a po 3 dnech jí zrušili.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Bohužel v době koronavirové krize, nešlo nic dělat. Objednávku potvrzuje automat. Jakmile se to dostalo k člověku tak jsem Vám napsali.

    Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    V době uplného uzavření prodejen došlo k pádu našeho SW a s tím nešlo nic dělat.

    Díky za pochopení

  • - zavádějící informace na webu, dodací lhůty (typu k vyzvednutí následující den na prodejně) neodpovídají realitě , pokud na zboží spěcháte nakupujte jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, objednávku jsem odesílala 30.05, bohužel do dneška 10.06. se mi nikdo neozval. Nevím, jestli mám s objednávkou pořád počítat a čekat dál. Nebo si objednat jinde.
    Eva Bícová 607 277 552

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Dobrý den,

    díky za info

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží na webu není nakonec dostupné, a to ani od dodavatele.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Dobrý den,
    objednal jste brašnu na přilbu giro, která měla stav skladové dostupnosti "na dotaz".

    Giro brašnu stáhlo z prodeje, co jste věděl, když jste nikde nemohl sehnat před náma.

    Bohužel tedy sám jste určitě počítal s tím, když objednáte zboží "na dotaz" je možná odpověď, že zboží se nebude muset dát sehnat. Co se také stalo.

    Děkujeme za recenzi a mnoho životních úspěchů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulová komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani 10 dnů po podání objednávky jsem neobdržel nic kromě potvrzení o jejím přijetí. V mé zákaznícké sekci v e-shopu se přijatá objednávka vůbec nezobrazuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv bylo avizováno zboží na skladě v eshopu, není dostupné.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Dobrý den,
    ano, velmi se omlouváme za vzniklý problém. Bohužel jsme měli na webu chybu, která nám zobrazovale špatné dostupnosti zboží. Následně nešel problém opravit během jednoho dne.
    Aktuálně se dostupnosti zobrazují správně.

    Omlouváme se za vzniklé problémy.

    Michal, CykloVAPE

    • rychlé doručení
    • Kolo přišlo tak jak ho dostali z fabriky ,v krabici a neseřízené tak že doprava sice zdarma,ale další 300 kč za seřízení kola v cykloservisu,kde mě též upozornili na drobné odřeninky na rámu,ktrerých jsem si já jako laik nevšimnul.

    kolo zde bych již nekoupil

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Dobrý den,
    velmi se mýlíte.

    Ale k Vašemu kolu:

    1) Každé jízdní kolo, které od nás k zákazníkovi odchází, je velmi pečlivě zabaleno a zkontrolováno. Zašlete nám prosím fotografii po vybalení z krabice. My Vám zašleme fotografii Vašeho kola, než se odesílalo k Vám, a také fotografii kol, po příchodu z fabriky.
    2) Určitě jste si všiml, že na kole musí být sundáno přední kolo a řídítka, protože by se do krabice nijak nezvlezlo. Takový postup je u všech kol.
    3) Pokud jste kolo přinesl do servisu, je více než pravděpodobné, že nás, jako konkurenci chtěli pošpinit co nejvíce a tvrdili Vám, jak je na tom kolo špatně. Protože jste si kolo nekoupil u místního prodejce, především, který Vám kolo „seřizoval“
    4) Kdyby na tom kolo bylo tak špatně, jak říkáte – poškrábané, neseřízené… Máte ze zákona na vrácení zboží 14dní. Samozřejmě by jsme museli uhradit i poštovné, proč jste nám jej tedy nezaslal zpět?

    Přeji Vám pěkný den a mladé jezdkyni mnoho šťastných kilometrů.

    Novák, CykloVAPE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Dobrý den,
    vážený zákazníku, zboží které jste si objednával, bylo na internetu důrazně označeno "skladem na externím skladě.
    Zboží Vám ode dne objednání bylo doručeno přesně přepravní službou GEIS za 3 dny.

    Zboží, které bylo označeno "skladem na prodejně", by Vám bylo doručeno na druhý den.

    Pokud je to pro Vás dlouhá doba, tak se omlouváme.

    CykloVAPE

    • Zboží mi nebylo doručeno, komunikace v pořádku, nejsem si jist, zda jde o chybu obchodu, nebo doručovací společnosti

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Dobrý den pane Mikeš,
    ano, máte pravdu, chyba je na naší straně z důvodu údržby našeho systému, kde se nám objednávka stala vyřízenou, aníž by byla vyřízena.

    Napište nám na eshop@cyklovape

    Nedostatek se Vám budeme snažit vynahradit.

    S pozdravem, Novák

    • Zboží nemám, nikdo nevolal a nevím zda je vůbec dostanu.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Dobrý den,
    to sedlo, které jste si objednal nebylo a bylo na e-shopu ve statusu na dotaz. Kolega Vám volal . Když přišlo sedlo, bylo hned odesláno. Trvalo to dlouho, ( od 11.3. do 4.4) ale v tomto případě, jsem určitě neslibovali rychlé dodání protože sedlo opravdu nebylo a termín dodání od dodavatele byl jasný a tu informaci jste dostal. Přestože to nebyla nijak naše vina a informovali jsme Vás, tak jste dostal opravdu velkou slevu.
    Děkujeme za pochopení.
    Jiří CykloVAPE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, obchod objednávku potvrdil, aby ji vzápětí zrušil. Top bych i pochopil, když zboží, jak obchod uvedl, nebylo dostupné. Po hodině mi ale přišel email, zda bychom se mohli domluvit na nějakém kompromisu. Nechápal jsem jaký kompromis, ale souhlasil jsem s tím, že počkám na nabídku. A čekám do dneška. :-). Proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Špatná komunikace z naší strany. Omlouváme se.

  • Jednoznacne nedoporucuji.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Nemám vůbec informace o vzniklé chybě. Napište nám co bylo špatně. Jiří CykloVAPE

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • - Poplatek za osobní vyzvednutí 39 korun? Vážně?

    Spolehlivé vyřízení objednávky, standardní komunikace, dodání za dva dny od zaplacení.

    Ovšem zpoplatněné osobní vyzvednutí (v prodejně) mě rozesmálo. Takže tudy asi ne.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Vážený pane, poplatek ve výši 39 korun zahrnuje objektivní náklady na vychystání, nebo přepravu zboží z našeho externího skladu nebo další pobočky a je u osobního vyzvednutí dle našich obchodních podmínek uplatňován obecně. Uvedené poplatky a to i v několikanásobné výši účtuje i celá řada velmi známých internetových prodejců. Velká většina zboží je k dispozici na prodejně, kde Vám je poskytnut veškerý komfortní servis. Poplatek jen zahrnuje náklady na přípravu zboží pro následný prodej. V celkovém kontextu internetová cena nepočítá s osobním vyzvednutím tedy s akcí nějaké osoby v tomto případě prodavače a skladníka. To je na základě Vašeho přání na osobní vyzvednutí předem avizováno jako více náklad pro Vás. Ta cena skutečně pouze zahrnuje zvýšení nákladů, firma to předem avizuje v objednávce a je jen na Vás zda takové služby využijete či nikoliv. V tomto případě Vaše hodnocení nezahrnuje objektivní názor na naše služby, ale Váš osobní pocit, že část poskytované služby má být zadarmo. To bohužel není možné. S přátelským pozdravem Jiří CykloVAPE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikuje
    • neseriózní

    Objednal jsem si navigaci Garmin 800 Bundle Europe. Bohužel jsem naletěl na proklamovanou nízkou cenu, na kterou jsem se ještě předem ujišťoval, jestli je správná. Byl jsem ujištěn, že ano.
    Po objednání mi došla navigace, ale nižší verze - bez map cyklo a NT Europe.
    Obchod chybu uznal, nicméně chybějící mapy nedodá. Nabídl jen pro mě akceptovatelné vrácení zboží, kterého jsem využil. Zboží ale nechcou přijmout, jelikož jsem jej samozřejmě už otevřel a prý "je poškozené", a to jsem ho na kole ani jednou nepoužil, dokonce na displeji jsem zanechal ochrannou fólii.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Zboží bylo vyměno za cenu, která byla proklamována. Mapové podklady nejsou na CD, ale pod kódy ke stažení na webu Garmin a to jsem si vysvětlili. Myslím, že je vše OK.

    Jiří CykloVAPE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodali mi predstavec, jine delky nez jsem si objednal, cehoz jsem si vsimnul az po namontovani.

    Reakce obchodu CykloVAPE

    Vzhledem k tomu, že jste nás doposud nekontaktoval nemůžeme věc vyřešit. Objednávek představců je mnoho a nevíme který to byl. Není problém představec vyměnit.