Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Byl jsem donucen v tomto dotazníku vyplnit, zda doporučuji. Protože zboží stále nedorazilo a musím něco zatrhnout, tak jsem označil nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • absolutně příšerná komunikace se zákazníkem

    Osobně si v tomto obchodu nikdy v budoucnu nic nekoupím

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kvalita zboží

    Rozhodně nedoporučuji. Zboží je dodáno až podezřele rychle. Asi tak jako ze stránek čínského obchodu, přičemž kvalitativně je na tom obdobně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    požadoval jsem výměnu představce na kole a nebylo mi vyhověno

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboži dorazilo včas a v pořadku zabalene.Ale bohužel špinave a trošku poškrabane.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přehlednost e-shopu
    • měli skladem kolo, které jsem chtěl
    • Kvalita seřízení kola - na webu uvádějí, že kolo dorazí seřízené, ovšem v mém případě bylo po smontování třeba navštívit cykloservis, protože kolo přišlo v naprosto nepoužitelném stavu(řazení, brzdy, přetažené náboje). Buď ho seřizoval nějaký diletant, nebo na něj nikdo ani nesáhl.

    Kolo bych už tady nekupoval. To co jsem "ušetřil" na ceně (byla na něj 10% sleva) jsem musel vynaložit na servis. Přičtu-li k tomu dodatečný čas, který jsem pro zprovoznění musel věnovat, vyjde mi, že jsem na nákupu přes e-shop prodělal. Příště raději v kamenné prodejně...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Nemůžete se dovolat emailem nekomunikuje. U treter nebyly proti kusy dle mého mají tam byt. Dodnes žádná reakce.

    Když bude vše v pořádku asi dobry jakmile budete mít problém asi ho nedoresite

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Byl to můj první nákup, nechci zobecňovat.

    Objednal jsem přilbu Author. Přilba přišla v originálním obalu, ale nesla známky přinejmenším dlouhého vystvavování a zkoušení - drobné oděrky. Dokonce stopy lepidla mezi odchlipující se vnější fólií a polystyrenovým tělem. Takto podle mě inmold přilba nemá vypadat. Netuším, co už měla za sebou. Zboží, které není prvotřídní, by se nemělo prodávat přes e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Všechny

    Po třech dnech mi poslaly e-mail změna stavu objednávky na přijata (to bylo velice rychlé)
    Po dalších pár dnech mi volaly že nemají něco skladem tak jsme objednávku předělaly na díly co jsou skladem, a to bylo naposled co se mi ozvaly.
    Po dalším týdnu čekání jsem objednávku stornoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny.
    • Špatná komunikace a především neschopnost dodat objednané zboží.

    Vyhnout se obloukem:

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slušné a férové jednání
    • je-li zboží na jiné prodejně. připočítavájí manipulační přípaltek(30kč) ke každé položce co nemají na dané prodejně k osobnímu vyzvednutí. u zboží s meší cenou velmi nevíhodné.

    v ČB velmi ochotná obsluha a dobrá domluva o objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlý
    • přehledný výběr velikostí kola
    • střed předního kola zjevně zarvaný přes míru, nechal jsem si v servisu za pár (svých) korun opravit, nešlo mi to vůbec povolit.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poloha
    • Kvalita montaze a serizeni - kolo melo oderky od upinani do montazniho stojanu, na nove kolo namontuji pouzite odrene a zastarale doplnky

    Vzhledem k tomu, ze Author ma vsude stejne ceny, priste bych to koupil jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dezinformovanost zakaznika o ponukanom tovare. Ponuka tovar za akciovu cenu ale v skutocnosti sa jedna o ram bicykla ktory bol v reklamacii vymeneny a poskodeny predvaju ako novy za akciovu cenu. Ram dorazil s presvedcivymi znamkami pouzitia, bol otlceny a lysovana matica skrutky na kosik bola vadna od vyroby.

    Vzhladom na jednanie predavajuceho po upozorneni na tento fakt na co reagoval ze si nevsimli ze ram je otlceny a hlava ramu je zdeformovana, nadalej sa tvarili ze ram je novy. Urcite som tu nakupoval prvy a posledny krat.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Žadné
    • Blatníky na kolo jsem objenal a a blatník byl blomený

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kolo Author Stylo 2013, které jsem chtěl původně koupit bylo za cenu, kterou uvádí výrobce, což jsem jinde nenašel.
    • Nulová komunikace.
    • Pomalá odezva - každý krok trvá 24h.
    • Zaměstnanci nevystupují za eshop - různě se vymlouvají jeden na druhého

    Čtvrtek - objednal jsem kolo, zaškrtnul jsem platbu převodem. Pak jsem den čekal a nic. Teprve až když jsem zavolal (v pátek), poslali mi číslo účtu, kam mám poslat peníze. A od té doby zase nic. V úterý jsem volal znovu, dozvěděl jsem se, že účetní je na cestě do Německa (to jsem potřeboval vědět) a nikdo jiný nemůže ověřit přijetí platby (bez potvrzení platby mi kolo poslat nelze). A kdy se pan účetní dokáže podívat do mobilu, aby platbu ověřil? Zítra. Středa: nic. Volám - účetní se z Německa vrátí ve čtvrtek, v pátek bude kolo doručeno. Čtvrtek: nic. Volám - platba přijata, ještě dnes vám mládenci z Třebíče kolo pošlou. Pátek: nic. Volám - kolo bude doručeno v úterý!!! Což odmítám a ruším objednávku a jedu koupit kolo do Intersportu. Sice o pětistovku dražší, ale zato nejnovější model a bez nervů. Synovy narozeniny byly i s dárkem. Pondělí: píšu tuto recenzi, peníze pořád ještě na účtu nemám. Za celou dobu od potvrzení přijetí objednávky, jsem pořád volal já - personál e-shopu mě ani jednou. Jediný mail od potvrzení objednávky bylo po týdnu potvrzení jejího storna. Chápu, že se mohou vyskytnout komplikace a dodání se zpozdí. Jenže v tom případě by někdo měl vzít telefon a zavolat a snažit se alespoň hledat nějaké jiné řešení. Anebo jen bez vytáček se slušně omluvit...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dalo by se rict, ze dodali co jsem objednal
    • nulova komunikace a chytraceni

    Koupil jsem dve predni blikacky na kolo, jedna byla predtim vystavena, na coz dopredu neupozornili a prodali mi to za stejnou cenu jako nevystavene zbozi. Na zbozi to bylo napsane, ale nikdo mi k tomu nic nerekl, takze sice jsem to mohl odmitnout zaplatit, ale postavili me v prodejne pred hotovou vec a kdybych si zbozi neprohledl, vubec bych to nevedel. Takze je jasne, ze v takovem nesolidnim obchode nemam zajem uz dale nakupovat zvlast pri konkurenci, ktera v oboru prodeje kol a prislusenstvi panuje. Co me ale nastvalo, kdyz jsem prisel domu, rozbalil to a zjistil, ze vystavene zbozi polepili neslepitelnou nalepkou a ja to doma musel pul hodiny drhnout lihem, abych to z toho dostal.
    Takze shrnuti: Prodavaji vystavene zbozi za cenu noveho a jeste nemaji ani tu slusnost z toho odstanit nalepky. Nikdy uz v tom obchode uz nic nekoupim a nedoporucuju ho ani nikomu jinemu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota komunikace se zákazníkem. Koupili jsme horské kolo (poslední kus). Mělo poškozený úchyt na držák na lahev - po našroubování se držák vyklal, nedržel pevně. V obchodě nám řekli, že jsme si to poškodili sami a odmítli opravu na své náklady (hodnota cca 200kč). Komplikovali komunikaci a vyřízení reklamace.

    Již nebudu nakupovat v tomto obchodě.

    Reakce obchodu CYKLOCENTRUM

    Dobrý den,

    reklamaci nelze uznat, pokud je na košíku zřejmé, že dostal náraz z boku. V případě, že by se viklal hned po namontování, je potřeba uplatnit reklamaci bezodkladně. V tom případě je odstranění v rámci záruky, což bohužel nebyl tento případ. L. Podaný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • Špatná komunikace s pracovníky obchodu, neúplné informace o zboží na stránkách. Jiná velikost na zboží a na internetu.

    Dle obchodu, když si kupuji levné zboží a chci zboží vyměnit musím platit 2x poštovné. Při výměně zboží člověk čeká a zboží nikde.Mají spoustu poboček - Havl. Brod, kde se vůbec nevyznají s obchodem po internetu. Vedoucí chce platit poštovné vložením peněz do vráceného zboží.Toto je absolutně neprofesionální!!

    Reakce obchodu CYKLOCENTRUM

    Dobrý den,
    ano máte pravdu, postup pracovníka byl neprofesionální.Důvodem ale je fakt, že pobočky neřeší poštovné, v našich obchodních podmínkách je jasně stanoveno, že veškeré zboží se vrací na centrálu. Pokud je tento postup dodržen není s výměnou zboží žádný problém a navíc to ušetří čas při dodání nového zboží. L. Podaný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prostě žádná reakce ze strany obchodu, už tady nic nekoupim...

    Reakce obchodu CYKLOCENTRUM

    Dobrý den,
    kolo jste si objednal 27.4. večer, 28.4. ráno jsme vám objednávku mailem potvrdili, 30.4. Vám odešel mail, že kolo je nachystané na pobočce Vinohrady k vyzvednutí, od té doby bohužel žádná reakce z vaší strany. S pozdravem EXPERT - CYKLOCENTRUM.