• Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    Nebyla jsem spokojená s odstřižky bavlněné látky byli to pouze tři barevné druhy, ne moc pěkného provedení. Bohužel na nic v domácnosti je nepoužiji, dala jsem je manželovi do dílny.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • solidní jednání; rychlé vyřízení
    • nekvalitní zboží; ze tří kusů se dva odlepily
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla mi úplně jiná barva zboží
    Nemáte kam zavolat
    Na e-mail nereagují

  • Nedoporučuje obchod

    Téměř 20 dnů po platbě převodem zboží nedorazilo a e-shop, který má jako kontakt pouze e-mail na zprávy přestal reagovat. Budeme věc řešit jako podvod.

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla stornována, protože jste zvolili platbu předem a objednávka nebyla uhrazena. Pokud jste platbu odesílali a neuvedli jste správně variabilní symbol, zašlete nám podklady k platbě na e-mail [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • podvodné jednání, obchod si nechal částku za zboží, které nedodal
    • žádná komunikace ze strany obchodu, ignorace zákazníka, nefunkční emailová podpora, telefonický kontakt neexistuje

    Byla mi odeslána pouze část objednávky, moji několikanásobnou žádost o vrácení adekvátní částky za nedodané zboží obchod ignoruje. Telefonicky nelze prodejce kontaktovat, na emaily nikdo neodpovídá. Podvodné jednání, pokud se ani zde nedočkám reakce, předám celou záležitost právnímu zástupci. Objednávka 99791356.

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    bohužel od Vás žádnou žádost o vrácení adekvátní částky neevidujeme. Dle Vaší recenze v rámci které uvádíte, že naše e-mailová podpora je nefunkční předpokládám, že posíláte své e-maily na neplatnou adresu. Správná adresa je [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    - nabízeli zboží, které ovšem nemají,
    - bez předchozí domluvy mi poslali jiné zboží, které se mi ovšem nelíbí a nechci je, protože jsem si je neobjednala,
    - jejich řešení: já na vlastní náklady pošlu zboží, které mi poslali, aniž bych si je objednala, zpět a budu doufat, že mi alespoň vrátí peníze - tak to prý je podle občanského zákoníku správně...
    - komunikují pouze přes e-mail, nejsem schopná se domoci toho, aby se mnou někdo mluvil po telefonu - asi vědí proč!!

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    pokud odstupujete od kupní smlouvy, náklady na vrácení zboží musíte uhradit z Vaší strany. Veškeré potřebné informace jsme Vám již poskytnuli po e-mailu, stejně tak jsme Vám nabídli i alternativní řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prišiel mi iný tovar
    • úplná ignorácia reklamácií

    ak chcete reklamovať tovar, nedá sa nakontaktovať telefonicky na firmu, reklamovaný tovar musíte zaslať na adresu firmy, doteraz (po takmer 2 mesiacoch) nebola reklamácia vybavená, podpora nereaguje na e-mail

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    pokud jste neobdržel obratem informace o dodání balíčku a dobropis na vrácení platby, tak bohužel Váš balíček neevidujeme. Zašlete nám prosím sledovací číslo balíčku na náš e-mail [email protected], abychom to mohli prověřit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží stalo 134 a dopravné 185
    • Dost velký nepoměr

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den paní Kopejsková,

    cena dopravy se odvíjí od hodnoty objednávky a dobírka se připlací zvlášť, viz sekce "Ceník dopravy". První slevová hladina na dopravu je 300 Kč a nad 1.000 Kč je doprava zdarma. Pokud zakoupíte v nejnižší hladině pod 300 Kč a ještě na dobírku, tak skutečně máte nejdražší možnou variantu dopravy, kterou nabízíme.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pera jsou vyschlá - zboží je nepoužitelné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prošla arašídova pomazánka 2 měsíce!!!!!
    • Neinformováni o prošlém zboží v kartě produktu

    Sorry, chápu, že zboží bylo v akci, ale to neznamená, tě budete prodávat 2 měsíce prošlou potravinu. Dle mého to není ani legální, pokud na to nejsem upozorněn.

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    ano, to je samozřejmě pochybení našeho skladu. Pošlete nám prosím fotografii produktu se štítkem spotřeby na e-mail [email protected] a vrátíme Vám platbu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena

    Objednano 1,2kg a dodano 0,9kg. Na upozorneni zadna reakce. Jde o drobne,ale alespon omluva obchodu by byla na miste.

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    ve Vaší objednávce vidím zakoupený produkt "Bazén pH+ zvyšuje hodnotu pH, 1,2 kg" a nemáme informaci o tom, že by výrobce zmenšoval balení. Produkt by měl mít EAN kód 8714100178386. Mohl byste to prosím prověřit a případně nám zaslat informaci na e-mail [email protected], pokud evidujete jiný produkt?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo sice doručeno, ale jiné, než bylo v popisu a na fotce při objednání. Pouze podobné. Komunikace s obchodem strohá - jen sdělení, že je možné nerozbalené zboží vrátit. To je ale vzhledem k malé ceně zboží nerentabilní.

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den paní Urbánková,

    u Vaší objednávky se jednalo o "BEL Family tyčinky vatové krabička 200ks", tedy o klasické vatové tyčinky. Vaše hodnocení 10% v rámci kterého jste ohodnotila veškeré naše služby od rychlosti expedice přes rychlost a kvalitu doručení jako naprosto nevyhovující s odůvodněním, že vatové tyčinky jsou jiné, to nám nepřijde rozhodně jako relevantní hodnocení našich služeb. Ale je to Váš názor. Nepoužitý a nerozbalený produkt můžete samozřejmě bez problémů vrátit v rámci 14ti denní lhůty.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • blbci
    • nefunguje

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    pokud zakoupený produkt vykazuje jakoukoliv vadu, neváhejte postupovat dle našich instrukcí v sekci Reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dlouhá čekací doba (15 dní)
    Nekomunikace

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel u objednávky vznikla tato prodleva pouze z důvodu chybného napárování platby (nebyl uveden z Vaší strany variabilní symbol), takže objednávka byla původně stornována z důvodu nezaplacení a nebyla vyřizována. Platbu jsme poté dopárovali manuálně dle Vaší informace a objednávka následně obratem vyexpedována dle avizovaných termínů. Pevně věřím, že Vaše budoucí nákupy se již obejdou bez komplikací.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to zmetek k ničemu. Žádnou sklenici to neotevře.

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost se zakoupeným produktem. Vaší vazbu předáme distributorovi zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost přípravy zboží k odběru.
    • Připraveno jiné zboží k odběru než jsem objednal.
    • Obchod nekomunikuje.

    Byly připraveny jiné vatové tyčinky než jsem objednal a které byly také špatně inzerovány v eshopu na www stránkách, i se špatným vyobrazením. V pátek 14.1.22 jsem tedy zboží ve skladě v Horních Počernicích odmítnul převzít, protože nesplňovalo parametry objednaného zboží. Hned v pondělí 17.1.22 jsem psal na [email protected] žádost o vrácení zaplacené častky 869,-Kč zpět na kartu, kterou jsem platil přímo při objednání zboží z www stránek. Současně jsem poslal i potvrzení o nepřevzetí zboží i s razítkem přimo ze skladu. Pochybení je totiž na straně dodavatele. Do dnešního dne 19.1.22 se nikdo od dodavatele neozval. Žádám tedy o urychlené vyřešení tohoto připadu. Děkuji. Hertl

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    zboží které jste si objednal je správné, výrobce nahradil produkt novým modelem a při výrobě už nepoužívá na tyčinku plast ale papír. Samozřejmě máte možnost produkt vrátit v rámci 14ti denní lhůty bez udání důvodu, kterou jste využil a bude Vám tedy samozřejmě vrácena platba.

  • Nedoporučuje obchod

    • nespolehlivý termín dodání

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    produkt jste si objednala 13.1.2022 v 17 hodin, zboží bylo odesláno dne 14.1.2022 (nejbližší pracovní den) a na výdejním místě máte produkt od 17.1.2022 (nejbližší pracovní den). Vše tedy proběhlo naprosto v pořádku z naší strany i ze strany přepravce jak bylo avizováno, nejspíš jste si nás spletla s jiným internetovým obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná výhoda neexistuje.

    28. 11. 2021 objednáno a zaplaceno - objednávka č. 99779896.
    Dnes 3. 1. 2022 zboží nedodáno!!! Dotazy na nedodané zboží
    odeslány na [email protected] dne 4.12; 9.12; 21.12; 3.1. - bez odpovědi.
    Firma zboží nedodala, nekomunikuje a peníze si ponechala!!!
    Pozor!!! Neobjednávejte, neplaťte!!! Zřejmě se jedná o podvodníky,
    kteří vyberou peníze, ale zboží nedodají.

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou, Vaše platba je vrácena na Váš bankovní účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Produkt vrácen v zákonné 14ti denní lhůtě a už přes měsíc čekám na vrácení peněz. Žádná reakce na jakýkoliv z mých emailů. Ano, všechny emaily psány na [email protected]
    • žádná komunikace, doslova ignorování, peníze dosud nevráceny

    Ignorování, neodpovídání na emaily, nevrácení peněz. Pokud bude někdo z obchodu reagovat aspoň na tohle hodnocení, je to obj. č. 99778053. Snad se dočkám vrácení peněz ještě letos.

    Reakce obchodu Cyberix.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám od nás nedorazila žádná informace, s největší pravděpodobností neevidujeme Vaší zásilku. Rád bych Vás tedy požádal o zaslání sledovacího čísla Vašeho přepravce na náš e-mail [email protected] , abychom mohli prověřit, kde se Váš balíček nachází.