• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Při objednávce u zboží uvedena doba šití 10 dní. Přesto zboží stále nedorazilo, ani informace o zpoždění objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výběr zboží
    • Dobrá cena
    • Velmi dlouhá dodací doba
    • Zboží ještě nepřišlo

    Objednala jsem 29.6. v dopoledních hodinách. 30.6. přišel email, že zboží připravují. Dnes je 10.7. A zboží ještě nepřišlo ani není v přepravě u dopravce. Žádný email nebo zpráva, že by něco chystali nebo se něco dělo... Jsem zvědavá, jestli si moje děti letos zaplavou s pomůckami, které jsem objednala nebo budu muset objednat jinde...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou nevidím
    • Zboží je zaplaceno už 7 dni zatím nic nedorazilo a ani nevím v jakém stavu je objednávka
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Moc dlouha dodaci doba,zbozi jsem objednala pred 17 dny a stale nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují

    Před 11 dny objednáno, první den psali že se balíček chysta. Po 5 ti dnech píšu , jak to vypadá s mým balíčkem ??? Odezva žádná. Teď už to je 6 dalších dnů od odeslaneho e-mailu a nic , žádná odpověď, ani balíček.

    Objednala jsem soupravu na teď a nechápu tu prodlevu.

    Reakce obchodu Cronies.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, že komunikace z naší strany byla špatná a Vy jste neměla informace, v jakém stavu se objednávka nachází. Denně jsme čelili velkému počtu telefonických a emailových dotazů o aktuálním stavu objednávky, na které jsme se snažili postupně odpovídat, i když odezva byla mnohdy dlouhá. Jelikož jsme menší šicí dílna, tak jsme se soustředili hlavně na šití a expedici objednávek, přesto se dodací lhůta prodlužovala.
    Doufáme, že i přes vzniklé problémy, jste s oblečením spokojeni a rádi ho nosíte.
    Děkujeme předem za pochopení.
    Cronies

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednané a zaplacené před třemi týdny nedorazilo. Na email prodejce nereaguje.

    NEDOPORUČUJI, HLAVNĚ NEPLATIT PŘEDEM !!!

    Reakce obchodu Cronies.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace a za nedostatečnou odezvu na emaily o aktuálním stavu objednávky. Nápor online nakupujících se během podzimní sezóny značně zvýšil a my čelili velkému tlaku. Ani eshop, ani naše výrobní kapacity na toto nebyly připraveny a přes veškeré naše úsilí se dodací lhůty prodlužovaly. Denně nám volalo a psalo desítky zákazníků a chtěli vědět, jaký je aktuální stav jejich objednávky. Výsledkem byl pouze zmatek, přebíhání mezi počítačem a šicím strojem. I proto jsme se zaměřili na šití a expedování balíčků a dotazům se věnovali dle našich možností ve večerních a nočních hodinách.
    Vaši objednávku jsme odeslali a pevně věříme, že oblečení udělalo radost a plní svoji funkci.
    Děkujeme předem za pochopení.
    Cronies

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží (které bylo skladem) bylo objednáno před téměř 3 týdny. Zatím nedorazilo. Jediné, co dorazilo, byl e-mail, že zboží psané skladem je tam napsané jen tak na oko, ale v reálu skladem není. Škoda, chtěla jsem podpořit českou firmu, příště se pokorně vrátím opět ke konkurenci.

    Reakce obchodu Cronies.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za vzniklou situaci a především za chybně uvedenou dostupnost u produktů. Během podzimní sezóny nám vzrostl značně počet objednávek a skladové produkty rychle zmizely. Nápor byl velký a my se zaměřili především na expedici a nezvládli jsme upravovat aktuální dostupnost produktů. Rozumíme tomu, že jste s nákupem nebyla spokojena, přesto pevně věříme, že i po delší dodací době nakonec oblečení udělalo radost, rádi ho nosíte a plní svoji funkci.
    Děkujeme předem za pochopení.
    Cronies

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám absolutně žádnou reakci o stavu mé objednávky

    Reakce obchodu Cronies.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Jsme si vědomi, že informovanost o aktuálním stavu objednávky z naší strany byla špatná. Podzimní sezóna pro nás byla náročná, zájem o naše oblečení byl obrovský a my pracovali na maximum v rámci našich výrobních kapacit. Nátlak ze strany zákazníka byl pochopitelný, všichni jsme byli nervózní, přesto jsme se snažili ze všech sil zboží expedovat co nejrychleji, i když to bylo na úkor komunikace se zákazníkem.
    Dodací lhůty se nám v tomto období značně prodloužily a Vaše objednávka byla po dlouhém čekání vyexpedována.
    Doufáme, že kalhoty nakonec přesto udělaly radost a dobře slouží.
    Děkujeme předem za Vaše pochopení.
    Cronies