Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádna komunikace ze strany prodávajícího. Ani nevím jestli vyřizují moji objednávku a bohužel je zaplacena. JSem přišla o peníze, pravděpodobně.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, Barboro,
    děkujeme za objednávní produktu. Posílali jsme vám e-mail s informací o objednávce na váš e-mail uvedený v objednávce.
    O peníze jste nepřišla, jsme zavedená firma, na trhu jsme od roku 1990, objednávku vám do Vánoc doručíme. Jen prosím o trpělivost, předvánoční období je náročné pro expedienty i pro přepravní společnosti, všichni dělají maximum, abyste objednávku měla co nejdříve.
    Klidné předvánoční dny!
    Tým e-shopu Countrylife.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ani po týdnu objednané zboží nedorazilo, bez aktivní komunikace ze strany eshopu. Vánoce mohou být důvod...

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    objednávku vám do Vánoc doručíme, jen prosím o trpělivost, předvánoční období je náročné pro expedienty i pro přepravní společnosti, všichni dělají maximum, abyste objednávku měla co nejdříve.
    Klidné předvánoční dny!
    Tým e-shopu Countrylife.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Je to cca týden, zboží ještě nedorazilo a navíc Zasilkovna mi píše, že mi to doručí na jinou pobočku než jsem si objednala. Tentokrát jsem naštvaná.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Vánoční období je nesmírně náročné pro expedienty v e-shopu, kolegyně na zákaznickém centru, také pro dopravce.
    Děkujeme za trpělivost, děláme vše pro to, abyste měli zásilky co nejdříve!
    E-shop Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednali jsme si 10 kg třtinového cukru s melasou, ale přišel cukr bez melasy (bílý)!!! V popisu produktu je napsáno, že melasu obsahuje, a že to je jeho hlavní výhoda, a na obrázku je tmavě hnědý cukr. Na byrokracii okolo reklamace nemáme čas a sílu, takže se s tím musíme smířit, ale v tomto obchodě už si nikdy nic nekoupíme!
    • Navíc jsme jednou koupili 10 kg ovesných vloček, a přišly nám ovesné vločky, které byly měsíc před koncem spotřební lhůty!!!

    Obchod rozhodně nedoporučujeme a už tam nikdy nebudeme nakupovat! Navíc obchodní podmínky jsou velice podivné.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojen s našimi produkty. Samozřejmě můžete reklamovat, v tom případě kontaktujte naše zákaznické centrum.
    Podněty předáváme na naše oddělení kvality.
    Klidné předvánoční dny.
    E-shop Countrylife.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to již týden od objednávky a zboží stále nemám.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Vánoční období je nesmírně náročné pro expedienty v e-shopu, kolegyně na zákaznickém centru, také pro dopravce.
    Děkujeme za trpělivost, děláme vše pro to, abyste měli zásilky co nejdříve!
    E-shop Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrý sortiment za dobré ceny
    • Příšerná doba dodání - nutno objednávat minimálně týden s předstihem, člověku dojde balíček dřív ze zahraničí, než z tohoto e-shopu
    • U těžkého balíku forma doručení pouze prostřednictvím DPD - v případě doručení do vlastních rukou řidič nevolá, pouze Vám dojde sms půl hodiny před možným doručením s hodinovým rozptylem.
    • Nepřehledný e-shop

    Obchod má dobré produkty, nicméně tím veškeré výhody končí. Doba dodání je v dnešní době opravdu zvláštní. Výběr dopravců u těžkého balíku naprosto omezený. DPD prostě na Moravě absolutně nefunguje. Při první objednávce mě zarazila pouze doba dodání, nicméně doručení do DPD boxu proběhlo v pořádku. Riskla jsem tedy druhou objednávku doufajíc, že doba dodání není standardem. Bohužel však je. Kurýr při dodání navíc nezavolal a balíček, který má přes 20kg předal sousedce. To člověk opravdu chce! :-) Telefon na kurýra navíc ani nedohledáte. Dva nákupy u tohoto e-shopu stačily.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    - vaši objednávku jsme dle našeho systému dostali v sobotu 17. 6., přepravci jsme předali druhý pracovní den - v úterý 20. 6.
    - objednávku dvoulitrových kombuch nelze doručit jinak, než že vám ji kurýr přiveze - do výdejního boxu se nevejde
    - přepravce odesílá v den převzetí zásilky e-mail zákazníkovi o tom, že objednávku přijal, kdy a v kolik hodin se bude cca doručovat a v den doručení objednávky přijde zákazníkovi sms o přibližném čase doručení, včetně jména a čísla na řidiče, kontrolute si prosím e-mailovou schránku
    - s DPD máme dobré zkušenosti, minimální reklamace, doručování je 100% uhlíkově neutrální
    - pokud se na našem e-shopu špatně orientujete, zkuste použít vyhledávací políčko, jistě lehce najdete, co potřebujete
    Ať se vám daří. E-shop Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po téměř 2 týdnech nepřišel mail, že zboží je připraveno k vyzvednutí.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, objednávku jsme vám připravili po 10. červenci, přesně, jak jste si přál. Kolegyně ze zákaznického centra vás přesně v tomto termínu kontaktovaly.
    Za objednávku děkujeme.
    E-shop Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • prodává se jako BIO - došlo zabalené v kartonu bez jakéhokoli označení

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den a díky za objednávku. Balené zboží v biokvalitě má samozřejmě označení na obale dle platné legislativy. Zda je zboží bio, uvádíme také na faktuře v názvu produktu. Ano, objednávky vyplňujeme nařezanými recyklovanými kartony, nikoliv plasty.
    E-shop Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • I když udávají zboží skladem, na zboží si několik dní počkáte

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, konkrétně u vaší objednávky jsme čekali na dodávku čerstvé zeleniny, abychom ji mohli do objednávky přidat, jinak bychom odeslali dříve. Děkujeme moc za pochopení a trpělivost. E-shop Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží v e-shopu je v nabídce, proto si ho objednám.Soucasne s odesláním balíčku mi přijde SMS, že jeden produkt je vyprodán, ačkoliv ho obchod stále nabízí. Uplynul víc jak týden, ale peníze za nedodane zboží na účtu stále nemám...

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Jano, děkujeme za vaši recenzi. Pracujeme na úpravě systému, aby se toto již nestávalo. Peníze vracíme obratem, pokud se tak nestalo, volejte na naši zákaznickou linku, děvčata okamžite napraví. Tel.: 733 538 304.
    Děkujeme za pochopení, mějte se hezky.
    Tým e-shopu Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabídnuté a objednané zboží bude dodáno jen z části
  • Nedoporučuje obchod

    dlouha doba dodani, po tydnu zbozi stale nedorazilo

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši objednávku a recenzi.
    Vaši objednávku jsme obdrželi 3. 4. odpoledne, hotovou jsme ji měli 6. 4. ráno, předali jsme dopravci. Pravděpodobně kvůli tomu, že byly Velikonoce a 4 dny volna, nedorazila objednávka okamžitě. Aktuálně se nachází u dopravce na depu, brzy bude určitě u vás.
    Tým e-shopu Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dorazila jen část objednaného zboží, bez předchozího upozornění na email či telefon.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši objednávku a recenzi. Stane, se, že některé zboží není skladem, pak automaticky posíláme smsku. To nás mrzí, že nepřišla, prověříme, kde se stala chyba. Děkujeme za pochopení. Tým e-shopu Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před týdnem jsem objednal a zaplatil, obchod objednávku stále ani neodeslal.
    • Není to poprvé, co s nimi mám problémy

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, ano, máme zpoždění v přípravě a odesílání objednávek, ale již se vracíme do normálního provozu a budeme objednávky odesílat včas. Děkujeme moc za pochopení a trpělivost. Tým e-shopu Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace z obchodu. Zboží, které je skladem nepřišlo ani po týdnu.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, ano, máme zpoždění v přípravě a odesílání objednávek, ale již se vracíme do normálního provozu a budeme objednávky odesílat včas. Děkujeme moc za pochopení a trpělivost. Tým e-shopu Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho se čeká na vyřízení objednavky,odpověď o stavu objednávky až po urgenci. Az po týdnu přišla zpráva,že jednu položku objednávky nemají ..měla jsem je moc ráda,ale evidentně teď nestíhají a nezvládají...a to ještě bohužel chtějí platbu předem, pokud nemůžete osobní odběr.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den, děkujeme za objednávku, za recenzi, omlouváme se za zpoždění. Celý tým e-shopu onemocněl, nyní už se vracíme do normálního režimu. Vaše objednávka je již na cestě k vám. Děkujeme za trpělivost a za pochopení.
    Tým e-shopu Countrylife.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodeslali
    • Nekomunikují

    Tenhle dotazník spokojenosti je velice na místě, jelikož e-shop po více než týdnu objednávku neodeslal a na dotazy ohledně její realizace neodpovídá.
    Nechápu, jak někdo s takovým přístupem může v roce 2023 ještě existovat.
    Sociálně sítě si však jedou zvesela dál, tak asi je to pro ne podstatnější než ten, kdo u nich chce nakoupit.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši objednávku a moc se omlouváme za tak dlouhé zdržení, nesmírně nás tato situace mrzí. Téměř celý tým e-shopu onemocněl, nabrali jsme zpoždění s odbavováním objednávek. Pracujeme na tom, aby se situace co nejdříve vrátila do normálu a opět jsme poskytovali dobré služby.
    Zákazníky jsme informovali prostřednictvím newsletteru, poslali jsme omluvu a kupon na slevu na další nákup. Pokud vám nedorazil, koukněte prosím do spamu.
    Děkujeme za pochopení a trpělivost.
    Tým e-shopu Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Extrémně dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši objednávku, moc se omlouváme za zdržení, téměř celý tým našeho e-shopu onemocněl. Pracujeme na tom, abychom všechny objednávky vyřídili co nejdříve.
    Děkujeme za pochopení a trpělivost!
    Tým e-shopu Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • asi nic
    • čekáte a čekáte a čekáte....

    Snad zboží jednou přijde. Zaplatil jsem hned, ale zboží ani po týdnu nedorazilo :( Kdyby se alespoň uráčili napsat, že se třeba objednávka zpozdí, nebo že expedují do 14ti dnů, tak to pochopím, ale takhle dělat "mrtvého brouka".... taková česká klasika....
    Obchod rozhodně NEDOPORUČUJI, poprvé a naposledy!
    A to jsem měl CountryLife za solidní firmu a značku, zklamali mě a hodně :(

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši objednávku, moc se omlouváme za zdržení, téměř celý tým našeho e-shopu onemocněl.
    Našim zákazníkům jsme odesílali omluvnný e-mail, snad vám dorazil.
    Pokusíme se všechny objednávky vyřídit co nejdříve.
    Děkujeme moc za pochopení a trpělivost!
    Tým e-shopu Countrylife.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace obchodu žádná. Uběhl už týden a své zboží stále nemám, ani o něm nic nevím.

    Komunikace obchodu žádná. Uběhl už týden a své zboží stále nemám, ani o něm nic nevím. Zda čekají na naskladnění produktů, zda zboží už předali dopravci...vůbec nic. Už jsem jim psala i email, zatím bez odpovědi.

    Reakce obchodu CountryLife.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši objednávku, moc se omlouváme za zdržení, téměř celý tým našeho e-shopu onemocněl. Pracujeme na tom, abychom všechny objednávky vyřídili co nejdříve.
    Děkujeme za pochopení a trpělivost!
    Tým e-shopu Countrylife.cz.