Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Velice rychlé dodání
Prstýnek mi přijde jako fake, okolo srdíčka zčernalý už od začátku
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den. Jsme autorizovaný prodejce značky Pandora a veškeré zboží, které prodáváme, je originál. Využila jste svého práva pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a peníze jsme Vám vrátili. Hezký den, Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
- Špatný dopravce drzí a neochotny a nemožnost zvolit jiného.
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s kurýrem. Předali jsme podnět k prošetření. Doručení proběhlo dva dny po objednání, tak jsme rádi, že termín byl ze strany dopravce dodržen. Hezký den, Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Zboží jsem koupila 9.1.2021 (objednávka dne 8.1.), přišlo mi 13.1., avšak poškozené (konkrétně se jednalo o hodinky v hodnotě 8.500,- takže nijak laciná záležitost). Řemínek byl v jedné části vytažen z kovové konstrukce a nedal se tudíž dostatečně ohnout, nemluvě o ostrém rohu. A tak jsem psala e-mail s dotazem jak mám postupovat ohledně reklamace. Zboží jsem odeslala ihned následující den 14.1. jako cenné psaní s pojištěním. Na poště jsem si nechala potvrdit, aby mi přišla SMS až zboží reklamační oddělení přebere (což bylo 15.1.).
Absolutně jsem nebyla informovaná, zda zboží na adresu přišlo nebo co se s hodinkami děje. Odpověď na e-maily žádná. Komunikace nulová. Dnes 28.1. volám na infolinku, kde mi paní řekla, že dle původního čísla objednávky neeviduje v systému žádnou reklamaci. Zvláštní. Za pár hodin mi přišel balíček z obchodu Corial. V balíčku žádný papír ohledně vyřízení reklamace nebyl, tudíž jsem nevěděla zda zboží bylo opravené nebo vyměněné za nové. Ale dle původní krabičky, která uvnitř jevila známky oškrábání, jsem usoudila, že hodinky jsou opravené. Navíc byl uvnitř úplně stejný záruční list s datumem zakoupení 9.1.2021 a razítkem z prodejny.
Prezentace zboží téměř za 10.000,- katastrofální. Krabička uvnitř poškrabaná a to nemluvím o tom cáru pomačkaného papíru - návodu na údržbu. Hodinky byly nejspíše někde vystaveny, jelikož v těžko dostupných záhybech jsou zaprášené.
Veliké zklamání tohoto obchodu. Komunikace nulová a ta prezentace? Pardon, ale když se odesílá tak drahé zboží, vlastně jakékoli hodnoty, mělo by být předem zkontrolováno, zda je v pořádku a čisté.
Už nikdy více. Jsem jedině ráda, že po 14 dnech vyřizování mám hodinky a nepřišla jsem ani o peníze, ale to, že moje záruka hodinek je vlastně zkrácena téměř o tři týdny, ne kvůli mé chybě, je mimo jiné také zarážející.Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den. Omlouváme se za nedopatření a zaslání poškozeného zboží. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů a Vaši reklamaci jsme vyřídili ve lhůtě. O odeslání balíčku jsme Vás informovali e-mailem, je nám líto, pokud se někam zatoulal, občas se to může stát. Děkujeme za pochopení. Hezký den, Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
- Dobré ceny
- Neadekvátní komunikace
- Nulová snaha o řešení
- Nutnost psát a dotazovat se
V obchodě jsem objednal prstýnek, kde jsem pak přes týden čekal na nějaké informace o doručení a zpracování. Po té, co se ke mě nedostalo žádné info, jsem se snažil do společnosti dovolat, ale přes tři pokusy neúspěšně. Skrze mail jsme pak dostal informaci, že moje zboží nemají skladem, i přes to že na eshopu dále svítí. Po chvíli z toho vznikl poškozený kus, který odhalili u expedice, avšak v tu dobu neměli od dodavatele potvrzené dodání nových kusů, takže mi to prý zruší. Najednou mi však v ten samý den co to ruší začnou posílat zboží a že se nic i přes vzájemnou dohodou neruší.
Mám takový pocit, že prostě nikdo nezvládl jen přiznat, že na objednávku zapomněl, a pak to řeší někdo jiný, který se to snaží schovat. Nakonec pak musím odmítat převzetí zásilky a čekat na vrácení peněz, ke kterému potřebují navíc i číslo účtu namísto refundu online platby.
Z jiného eshopu dorazilo za 24 hodin, zvážil bych tedy, zda si zvolit nákup u nich, pokud máte méně než 14 dní.Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, omlouváme se Vám za komplikace při odbavování Vaší objednávky.
Nezapomněli jsme na ni - objednávky odesíláme nejen z centrálního skladu, ale také z našich prodejen, pokud už na centrálním skladu zboží není. Bohužel prodejna, která zboží měla skladem, při vychystávání objednávky zjistila, že jejich poslední kus je poškozený a nemohou Vám ho poslat. Následně se nám podařilo sehnat zdravý kus v jiné prodejně, proto jsme zboží mohli potom odeslat.
Rozumíme, že Vás jako zákazníka, který čeká na prstýnek, nezajímá náš systém skladů, rádi bychom ale vysvětlili, že jsme na Vás nezapomněli a naopak jsme se snažili objednaný prsten sehnat a Vaši objednávku uspokojit. Hezký den, Váš Corial -
Nedoporučuje obchod
Po dvou týdnech čekání mi bez vysvětlení zrušili placenou objednávku. Na infolince jsem se později dozvěděla, že zboží, které bylo uvedeno jako skladem, nebylo dohledáno. Po důvodu jsem musela pátrat sama a na vrácení peněz čekám (ještě to není tak dlouho, takže ještě doufám).
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, omlouvám se, že jsme Vám nedali vědět ohledně stavu Vaší objednávky. Se zákazníky vždy komunikujeme a mrzí nás, když se stane, že nedopatřením někomu informace nepošleme. Zboží už bohužel nebylo skladem - zřejmě při nákupu v e-shopu vložil ve stejnou chvíli jiný zákazník stejný poslední kus do svého košíku, dokončily se obě objednávky, ale bohužel zboží se pak mohlo rezervovat jen pro jednoho. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, nemusíte se o ně obávat. Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
- Velice špatná komunikace, dlouhá doba dodání. Nedošlo potvrzeni objednávky ani potvrzeni o zaplacení kartou.
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, omlouváme se za prodlouženo dobu dodání z důvodu inventury, která probíhala v prodejně, ze které jsme Vám zboží odesílali, protože v jiném z našich skladů toto zboží už nebylo dostupné. Potvrzení o platbě Vám bylo odesláno spolu s potvrzením objednávky 05.01.2021 13:40:27. Mrzí nás, pokud se mail někam zatoulal a nedorazil do Vaší doručené pošty. Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost dodání
- většina zboží nebylo skladem
- Většina zboží nešlo zaslat domů
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, v období Vánočních svátků, kdy byly uzavřené naše prodejny, jsme nabízeli k prodeji pouze zboží z centrálního skladu, které bylo možné poslat na adresu. Po novém roce opět prodáváme zboží ze všech skladů. Děkujeme za pochopení. Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží bylo doručené.
- Zadal jsem zabalit dvě různé věci do dvou krabiček. V balíku mi bylo doručeno ony věci vjen tak pohozene v sáčcích a krabičky také pohozene mimo. Z tohoto obchodu už nenakoupim. Z minulého roku, z konkurenčního obchodu jsem byl daleko spokojenější.
- Naprostá neprofesinalita.
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, jak uvádíme našem webu, všechny šperky posíláme v originálních sáčcích označených kódem. Můžete si tak ověřit, že šperk odpovídá kódu na faktuře nebo paragonu. A navíc toto balení chrání šperky, před případným poškozením během dopravy k vám. Krabičky, do kterých si každý sám může šperky jako dárek vložit, jsou součástí balíčku. Vaše nespokojenost nás mrzí, ale obdržel jste kvalitní zboží v bezpečném balení z naší strany profesionálně zabalené před odesláním. Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den,
kupoval jsem zde naušnice a přívěsek PANDORA Třpytivá láska.
Tento přívěsek se na řetízku okamžitě přetočí vzhůru nohama.
Není vůbec vyvážený.
V popisu nic takového není.
Je to nesmírná škoda,
protože je jinak nádherný.Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, je nám líto, že se šperk na řetízku přetáčí. Přívěsky značky Pandora jsou všechny vyráběné jako náramkový koncept, patří tedy na náramek. Na řetízek nejsou určené a proto také nejsou pro řetízek vyvážené. Můžeme Vám nabídnout výměnu neopotřebovaného šperku za náhrdelník s přívěskem od stejné značky. Dejte nám vědět, pokud o výměnu máte zájem a v našem e-shopu si můžete v vybrat v sekci Pandora / Náhrdelníky. Hezký den, Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- Zboží objednáno 30.11 ihned zaplaceno ale žádná komunikace
- Oddalování doručení
- Komunikace na infolince neprijemna
Už nikdy více,objednáno 30.11 ihned zaplaceno ,oddalují dodání nejdříve 15.12,pak 16 a 17 opět posunuto na 18 .12 a to už jsem volala na infolinku a byla opravdu nepříjemná
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den. Máte pravdu s dlouhým termínem odeslání - jak jsme Vám již psali e-mailem, dopravce omezoval počet balíků, které od nás denně odvážel a toto omezení se v průběhu času měnilo a my jsme mnoho zásilek odesílali až s odstupem. V den Vaší objednávky ještě žádné omezení neplatilo, ale než se balíček dostal další den k přepravě, začalo toto omezení platit a pak jsme hned o dlouhé dodací lhůtě informovali na našem webu.
Omlouváme se za komplikace, kterým jsme nemohli bohužel nijak předejít ani zabránit, v dané situaci při uzavření téměř všech obchodů a přetlaku na e-shopy a dopravní společnosti.
Pokud jde o hovory na info lince, ty jsou nahrávané a Vaši zprávu jsem prověřili. Mrzí nás, že nejste s přístupem našich operátorů spokojená, ale byly Vám poskytnuty všechny dostupné informace, které jsme v danou chvíli měli.
Děkujeme za pochopení, Váš Corial -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Řetízek přišel hozený v sáčku totálně zauzlovaný kdyby to nebyl dárek k Vánocům , tak ho pošlu zpět.
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí, že se při přepravě řetízek v balíčku zamotal. Děkujeme za pochopení, Corial
-
Nedoporučuje obchod
Při telefonické komunikaci jsem byla ujištěna o spolupráci s obchody Pandora a možnosti výměny či reklamace přímo na jejich prodejnách , což není pravda.
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, společnost Goldtime a.s. provozovatelem obchodů Corial a také Pandora, jejichž seznam najdete na tomto odkazu: https://www.corial.cz/prodejny. V těchto prodejnách můžete vyměňovat i vracet zboží z e-shopu Corial, a to i v prodejnách Pandora. Obchody značky Pandora v České republice patří různým provozovatelům, vyměňovat u jiného provozovatele za zákona není možné. Děkujeme za pochopení. Váš Corial.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nekomunikuje
- Nevrací peníze
Bohužel ani po 16. dnech od zrušení objedenávky nemám zpět na účtě částku za nedodané zboží.
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, obvykle vracíme peníze do 14 dnů. Moc se omlouváme, že v tomto období jsme lhůtu překročili. Peníze jsme všem vrátili, Vám také. Děkujeme za pochopení. Váš Corial
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Nefunkční platby on-line.Dva dny nebyli schopni poslat své číslo účtu na mail,či SMS . Přitom je to otázka vteřin.Několik telefonátů na zákaznickou linku nepomohlo, proto zrušena objednávka.
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den. Jak už jsme si vysvětlili e-mailem, objednávku jste zrušil hned ten den, kdy byla vytvořena (ráno vytvořena, odpoledne zrušena). Samozřejmě nás mrzí každá nepříjemnost, která našeho zákazníka při nákupu u nás potká a uznáváme, že dochází k občasným výpadkům na straně poskytovatele platební brány, ale zároveň nás mrzí i informace uvedené v této recenzi, protože požadavky našich zákazníků řešíme od rána do večera, a to v pořadí, v jakém k nám dorazí a na Vaši žádost jsme opravdu nestihli zareagovat tak rychle, jak jste si představoval. Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
- Špatný produkt
- Nebylo vráceno poštovné
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, mrzí nás záměna zboží ve Vaší objednávce, zaslání správného zboží zařídíme podle e-mailové dohody s Vámi. Peníze jsme Vám vrátili. Je nám líto, že banky nepřipisují okamžitě, ale s tím nemůžeme bohužel nic dělat. Děkujeme za pochopení. Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
Výhodnější cena náhrdelníku Kořeny od Pandora, nákup v eshopu bez problémů. ALE: Zboží v hodnotě skoro 3000 Kč bylo zabaleno zvlášť v malém průhledném sáčku s nálepkou Made in Taiwan. Dárková krabička Pandora také zvlášť, neboli zákazníku "zabal si exklusivní šperk Pandora z noname asijské fabriky do značkové krabičky Pandora sám". Už nikdy více. Měl jsem si "šperk Pandora" koupit z Aliexpress sám za dvě stovky a efekt by byl stejný, jen bych se necítil podvedený.
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, jak uvádíme u každého šperku Pandora na našem webu, všechny šperky posíláme v originálních sáčcích označených kódem. Můžete si tak ověřit, že šperk odpovídá kódu na faktuře nebo paragonu. A navíc toto balení chrání šperky, před případným poškozením během dopravy k vám. Zboží i krabička jsou originální Pandora, Vaše nespokojenost nás mrzí, ale obdržel jste kvalitní zboží v bezpečném balení. Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
Náramek byl pohozený v plastové pytlíku a tmavý, vůbec není naleštěný jako byl v obchodu, s obchodem jsem byl vždy spokojen, ale eshop mě zklamal .
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojený se svou objednávkou. Pokud obdržíte zboží, které Vám nevyhovujete, můžete samozřejmě odstoupit do smlouvy nebo reklamovat. Dohledávali jsme komunikaci ohledně této objednávky v e-mailu, ale žádná stížnost k nám nedorazila. Jestliže jste zboží reklamoval, čekáme na Vás balíček a určitě vše vyřídíme. Váš Corial
-
Nedoporučuje obchod
- Hezké zboží.
Dorazilo jiné zboží, zboží jsem.dle dohody zaslala zpět, od té doby nulová komunikace, nemam zboží, peníze, ani informace, ani peníze za náklady za zpetne odeslání- chyba obchodu. Jsem velmi zklamaná a zvažuji další kroky.
Reakce obchodu Corial.cz
Dobrý den, je nám velmi líto, že došlo k prodlení. Rozumíme, že samozřejmě při našem pochybení očekáváte vrácení prostředků bezodkladně a mrzí nás, že v současné době není v našich silách řešit tyto situace rychleji. Děkujeme za pochopení.
-
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací lhůta