Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    U platby karou nastala nejaká chyba a obchod mi ihned po platbe napsal, ze platba neprobehla a moji objednavku ruší. Jine obchody poslou nahradni link s mozností opakovani platby. Objednala jsem tedy rovnou jinde..

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den, moc nás mrzí Vaše zkušenost. Z technických důvodů nebylo po určitou dobu možné opětovně objednávku zaplatit. Od včerejška už tato možnost v eshopu zase je. Když se nepovede platba kartou - buď na ní nemá zákazník dost prostředků, nebo nestihne zadat číslo karty v intervalu, nebo platební brána provádí plánovanou odstávku - tak je možné objednávku zaplatit buď bankovním převodem nebo požádat o nový odkaz na platbu kartou. Podrobnější informace k platbě se dozví zákazník z e-mailu, který mu vzápětí dorazí. Děkujeme za pochopení. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    E-shop nepřipisuje body za zakoupené zboží a v kamenném obchodě také nechtějí zapsat.

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den. Věrnostní program e-shopu a prodejen Corial spočívá v načítání Vašich nákupů, které se proměňují v body a za ty si pak můžete od nás vyzvednout dárek. Pokud jste v e-shopu zaregistrovaná, nebo pokud máte kartičku pro nákupy v prodejně, tak se Vám každý nákup načte na Váš účet. Není pravda, že se body nezapisují a pokud Vám někdo dal takto mylnou informaci, omlouváme se. Toto neprovádí nikdo ručně, prodavačka nemůže nic udělat. Jakmile vznikne paragon nebo faktura, body se připisují. Momentálně máte v e-shopu jednu objednávku vyzvednutou a jednu z února zrušenou. Hezký den, Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    ... na prodejně v Pardubicích 2 obchodnice, 1 řešila reklamaci zákaznice před námi, druhá si dělala něco vedle. Ještě jsem pochopil, že bylo třeba dořešit reklamaci předchozí zákaznice, ale pak nás ještě nechali vyčkat, dokud si k tomu paní nedodělala všechny papíry a vše uklidila. Pak jsme se dočkali. Proboha, nechal jsem tam svoje peníze a byl jsem si jenom vyzvednout objednávku a stálo mě to cca 20 mint :-(

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nedoporučujete náš e-shop na základě delšího čekání na výdej Vaší objednávky. Naše kamenné prodejny neslouží pouze jako výdejní místa, ale hlavně jsou to obchody, kde personál řeší úkony spojené s běžným prodejem, v tomto případě reklamaci. Rádi bychom Vás ujistili, že nešlo o zbytečné průtahy a věříme, že byste ocenil takto důkladné vyřízení Vaší reklamace nebo výměny, pokud byste se v této situaci ocitl. S kolegyněmi ještě probereme postupy, aby se nám podařilo tuto dobu co nejvíce zkrátit. Přijměte naši omluvu za čekání a věříme, že nám zachováte přízeň. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka z e-shopu nebyla do 3 dnů, jak bylo uvedeno na e-shopu, musela jsem urgovat a nakonec až mám zboží doma, mi napsali, že objednávku zrušili. Zřejmě tam nikdo neví co dělá.

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den. Vzhledem k právě probíhající akci se nám zboží pro Vaši objednávku nepodařilo v této lhůtě doručit na výdejní místo. Systém posílá e-mail o zrušení automaticky, ale protože objednávka stále čekala na doskladnění zboží, tak k jejímu zrušení došlo později a proto se Vám e-mail také odeslal později. Omlouváme se za komplikace. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po tomto nákupu jsem zklamaná. Šperky byly mimo krabičku a náušnice přišly zničené.

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nedoporučujete náš e-shop na základě toho, že šperky balíme bezpečně proti poškození. Byla to vaše pátá objednávka doručená na Vaši adresu a předchozí zásilky byly zabalené stejně. Šperky posíláme v originálních sáčcích označených kódem. Můžete si tak ověřit, že šperk odpovídá kódu na faktuře nebo paragonu. A navíc toto balení chrání šperky před případným poškozením během dopravy k vám. (Přesný popis, jak balíme šperky Pandora je uveden na našem webu: https://www.corial.cz/novinky-a-clanky/listopad-2020/baleni-pandora. ) Mrzí nás, jestli Vám přišlo poškozené zboží - to byste měla co nejdříve reklamovat. Jakmile Vaši reklamaci obdržíme, ochotně ji vyřídíme - reklamujte co nejdříve, ať můžete náušnice brzy nosit. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zbozi nedorazilo do vanoc ac byl u objednavky termin do 23.12. Doruceni. Je 2.1. A zbozi stale nikde

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den. Omlouvám se, že došlo ke zdržení při přeposílání zboží z centrálního skladu do prodejny. Věříme, že se hned po novém roce vše uspokojivě vyřešilo. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Komunikace s obchodem je žalostná, po x minutách čekání na telefonu jsem se bavil s operátorkou a vlastně nic nedořešila, jen že dá vědět. Již nikdo nevolal, pouze se v mailu objevila strohá zpráva o výsledku. Po dalších telefonáteh opět to stejné, odpovědi pouze mailem a se značným zpožděním. Omluva žádná.
    Nakonec se podařilo dohodnout a zboží dorazilo, ale se značnou prodlevou.
    Jelikož je to jeden z mála prodejců Pandora, tak nezbývá než toto jednání přetrpět.
    V porovnání s jinými obchody je toto nejhorší, co jsem poznal.
    Doufám, že nebudu muset reklamovat.

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den. Velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Dopravce nám předal zprávu, že Vás kurýr nezastihl a zásilku nám vrátil. Za vrácenou zásilku jsme tedy vrátili peníze v zákonné lhůtě. Když jste se nám ozval, že o zboží máte stále zájem a udělal jste novou objednávku, odeslali jsme Vám zboží hned jak byla platba bankovním převodem připsána na náš účet - nedošlo k prodlevě z naší strany, pouze jsme čekali na úhradu. Zpětně jsme Vám uplatnili i slevu z akce, která v té době už neplatila - jako omluvu za nedoručení předchozí zásilky. Komplikace s kurýrní službou, kdy zásilku zákazníkovi nedoručí a nedají mu ani žádnou informaci, vždy řešíme. Zpětně se to bohužel nedá napravit a můžeme se pouze za nepříjemnosti omluvit. Děkujeme za pochopení. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zásilka přišla nekompletní, e-shop lže!!!

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den. Vaše objednávka byla kompletní. K objednávce jste očekával přidání náramku zdarma, akce ale platila do vyčerpání zásob - v době Vaší objednávky už byly dárky vyčerpány, akce byla ukončena. Dokud akce platila, náramek automaticky přiskočil do košíku, po ukončení akce už dárek v košíku nebyl. Zboží, které jste objednal, jsme Vám doručili, a to za zvýhodněnou cenu, protože v danou chvíli už platila jiná akce. Mrzí nás, že jste akci "náramek zdarma" nestihl a že nejste spokojen. S pozdravem, Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Lze objednat pres internet

    chtel jsem kazdy sperk do vlatni krabicky - ale vsechno hodili do jednoho sacku a nabal si to do krabicek sam.

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nedoporučujete náš e-shop na základě toho, že šperky balíme bezpečně proti poškození. Přesný popis, jak balíme šperky Pandora je uveden na našem webu: https://www.corial.cz/novinky-a-clanky/listopad-2020/baleni-pandora. Všechny šperky posíláme v originálních sáčcích označených kódem. Můžete si tak ověřit, že šperk odpovídá kódu na faktuře nebo paragonu. A navíc toto balení chrání šperky před případným poškozením během dopravy k vám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nepřišel mi e-mail ze gls objednávku přijalo a atd … zboží pak nečekaně prijelo

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den, jsme rádi, že Vám zboží v pořádku dorazilo. Je nám líto, že se Váš e-mail někam ztratil a že kvůli e-mailu náš obchod nedoporučujete. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Výrobek jsem objednávala přes e shop .Obdržela jsem vadný výrobek .Vzhledem k tomu ,že jsou výrobky velmi drahé ,předpokládala jsem ,že dostanu zboží v perfektním stavu.(že před odesláním procházejí kontrolou, což se zřejmě nestalo) Jedná se o náušnice ,kde chybí š kamínky.Musím tedy řešit reklamaci!!!

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den, zatím jsme od Vás neobdrželi zboží na reklamaci. Zboží u nás před odesláním kontrolou prochází, pokud došlo k poškození během přepravy, rádi Vaši reklamaci vyřídíme - reklamujte co nejdříve, ať můžete náušnice brzy nosit. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo odřené

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den. Mrzí nás Vaše nespokojenost s naším e-shopem. Prověřili jsme Vaši objednávku, zboží jste nereklamoval, ani jste ve lhůtě 14 dnů nevyužil svého práva pro odstoupení od smlouvy - pokud byste toto právo využil, zboží bychom Vám samozřejmě vyměnili, nebo bychom vrátili peníze. Bohužel takto nemůžeme stav zboží posoudit. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • velmi milý a ochotný personál
    • zboží skladem obchod připravuje 1 až 2 pracovní dny, v dnešní době naprosto nepřípustné, konkurence zvládá do pár desítek minut

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den. Zboží na osobní odběr je zpravidla připraveno k výdeji ještě v den objednání, pokud je zboží skladem na uvedené prodejně, kde si chce zákazník objednávku vyzvednout. Pokud si vyberete na osobní odběr zboží, které je skladem pouze v centrálním skladu, musíme ho nejprve do prodejny doručit. U každého produktu si můžete ověřit jeho dostupnost v konkrétní prodejně, zjistit se to dá i v košíku. Chceme našim zákazníkům umožnit osobní odběr i v prodejně, kde dané zboží není skladem, jinak by nebyl osobní odběr tohoto zboží možný a zákazník by mohl objednat jen na doručení domů nebo na parcel shop, a tímto se snažíme vycházet vám všem vstříc. Pokud jde o Vaši konkrétní objednávku, objednal jste 1/9 a hned 2/9 jste si objednávku vyzvedl. Hezký den, Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • první špatná zkušenost

    dříve byla možnost nechat si zboží zaslat do kamenného obchodu , vyzkoušet a zaplatit. Teď to již není možné. Potíže i při doručení GLS, není možno zvolit jinou dopravu.

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den, osobní odběr v našich 10 kamenných prodejnách je možný, a to s platbou na místě až po vyzkoušení zboží. Kromě doručení na adresu nabízíme i doručení do některého z 500 parcel shopů. Je možné, že jste tento způsob dopravy v objednávce přehlédla. Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobré ceny

    Žádal jsem o krabičky pro jednotlivé šperky, nebyly tam.
    Šperky v malých sáčcích sešité sešívačkou.
    Chtěl jsem to jako dárek, ale takto to fakt nešlo předat.

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den, podle paragonu bylo přidáno do Vaší objednávky více krabiček a dárková taška. Je možné, že Vás zklamalo jedno ze standardních balení značky Pandora na přívěsky, což je papírová skládací krabička - vypadá tedy jinak, než klasická krabička na prsteny. Pokud jste opravdu neobdržel žádné balení a zapomněli jsme ho do obálky přibalit, tak se moc omlouváme. Vždy vyhovíme, když se zákazník ozve, na chybu nás upozorní a my krabičku dopošleme dodatečně. Hezký den, Váš Corial

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Nemají dost věcí skladem....z obchodu se nedá poslat více věcí z různých míst
    • Infolinka nepomohla

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den, některé šperky nebo hodinky máme skladem jen v našich prodejnách a jsou dostupné jen na osobní odběr. Protože nám záleží, aby si zákazníci mohli zboží z prodejny nechat také doručit domů, může se stát, že vybrané šperky nebo hodinky ve Vašem košíku jsou v různých prodejnách. O dostupnosti konkrétního produktu zákazníka informujeme přímo v košíku, takže můžete zakoupit produkty zvlášť v různých objednávkách. Naše zákaznická linka nemůže nijak ne/dostupnost produktů ovlivnit. Hezký den, Váš Corial

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vubec nejsem zpokojena
  • Nedoporučuje obchod

    • neměli nakonec mnou požadovanou velikost prstenu
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zásilka 2 dny vedena jako připravena k odeslání, aniž byla odeslána.
    Až po telefonické urgenci, kdy ale přesto avizováno, že nebyly asi dostatečné přepravní kapacity? a zboží bude odesláno až další den, nakonec odesláno ihned a doručeno do druhého dne.

    Reakce obchodu Corial.cz

    Dobrý den. Mrzí nás, že náš e-shop neodporučujete, když Vaše objednávka byla přijata do systému 28.03.2021 21:15:38, hned druhý den ráno se začala připravovat k expedici: 29.03.2021 8:28:40 a následující den 30.03.2021 12:59:15 byla předána k expedici. Rozumíme, že pokud na zboží spěcháte, tak Vám každý den čekání připadá dlouhý, ale na naší straně nedošlo k žádnému zdržení. Děkujeme za pochopení. Váš Corial