• Nedoporučuje obchod

    100 %

    • dobrá komunikace,ceny a akce
    • jen po dohodě o výměně zboží jsem musela na účet poslat poštovné,o se mě moc nelíbilo u jiných obchodů se mě to nestalo

    jinak vše OK

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den, chápu, že platit poštovné je nepříjemné a mrzí mě, že tomu tak je. Ale bohužel pokud zákazník objedná špatně, rádi mu vyhovíme, ale nemůžeme výměnu provádět na naše náklady. Děkuji za pochopení. Ivana - zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodání zboží!!!

    už nikdy!

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den, velice mě mrzí, že Vaše zkušenost s naším obchodem je záporná. Vždy děláme vše, aby objednávka byla u zákazníka co nejdříve, někdy se ovšem dodání posune, protože dodavatel nám není schopen objednané čočky dodat. Moc se omlouvám. Pokud mi napíšete na [email protected] určitě se domluvíme na případném řešení či kompenzaci. Děkuji za pochopení. Ivana - zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Je předražený...
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Možnost osobního převzetí zboží v obchodě v blízkosti bydliště
    • Jíž jsem zde dříve nakupoval
    • Nejspíše špatná kontrola obsahu balíčků vydávaných internetovým obchodem do obchodů k osobnímu převzetí (moje zásilka neobsahovala slíbený dárek, musel jsem do obchodu znovu)

    Dřívější spokojenost s obchodem
    Slušné ceny
    Možnost osobního převzetí zboží v místě bydliště, byť za nepochopitelný poplatek
    Při reklamacích nekompletní zásilky nemožnost reakce kamenného obchodu, vydávajícího dodané zásilky internetovým obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Výborná spolupráce při reklamaci

    Skvělý, super ceny, rychlé jednání, maximální spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo za dobrou cenu..
    • ...ovšem kvalita zboží hrozná. Koupila jsem si z tohoto eshopu čočky, které se roztrhnou již při vyjmutí z kalíšku. Velice nekvalitní zboží a pro mě i nekvalitní obchod, když mi to prodal.

    Jsem zklamaná z objednaného zboží.

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den,
    v e-shopu prodáváme jen kvalitní certifikované zboží, nikdy jsem podobnou situaci nezaznamenali. Čočky se můžou reklamovat na [email protected], kde s Vámi situaci rádi vyřešíme. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodací lhůta, obchod píše,že má vše na skladě a objednávka nikde :-((. Jsem velmi nespokojena a budu muset hledat nový internetový obchod na čočky, protože chci objednávat pro 3 lidi - mě, dceru a syna a chci mít objednávku alespoň do týdne doma.

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den,
    ano, většinu produktů máme skladem ale jelikož není možné u některých produktů je držet skladem (kombinace barva dioptrie, torické čočky), platí, že skladovost produktu udáváme vždy po zadání všech parametrů. V případě, že není zboží skladem, podáváme bližší informace o datu naskladnění emailem, po odsouhlasení dodavatelem.

    S pozdravem
    Jana Princová
    Zákaznický sevis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bohužel jeden z čočky bylo poškozený,ale potřebovala jsem nutné alspoň jeden na helowen,tak jsem ne reklamovala. Moje 1. Objednávka bylo v pořádku.

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzia vzniknuté nepríjemnosti, prosím, napíšte na mailovú adresu [email protected] v ktorej objednávke ste objednávali poškodenú šošovku,vymeníme Vám ju za novú.

    Ďakujeme za pochopenie!

    Zuzana Morvayová
    Čočkovník.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 1 obchod neposkytne informace, zda je možné objednávku vyřídit
    • 2 strohé oznámení, že zboží ´není skladem´ je nedostačující forma komunikace, zákazník se nedozví, zda zboží případně někdy v budoucnu dorazí a má-li smysl objednávku opakovat nebo se jednalo pouze o jednorázovou akci
    • 3 obchod Čočkovník nemá evidentně sám přehled o tom, zda zákazník skutečně nakoupil a v opačném případě asi nemá smysl mu za důvěru a nákup děkovat

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den,
    1. hned u produktu máte informaci, zda je produkt skladem nebo ne. Po vytvoření objednávky se ihned odesílá dotaz na dodavatele, kdy bude možné neskladové produkty doručit. Jakmile se nám od dodavatele vrátí odpověď, posíláme info na zákazníka a ten může rozhodnout, zda chce čekat nebo objednávku zrušit.
    2.viz. bod 1., pokud je produkt vyřazen z prodeje, je u něj informace a jeho vyřazení a nebo je z webu úplně odstraněn.
    3. veškeré uskutečněné objednávky máme registrované a zákazník má k dispozici jak bezplatnou zákaznickou linku tak i možnost napsat email na který vždy zákaznický servis v jeho pracovní době odpoví. Dále je možné sledovat své objednávky přímo v klientském rozhraní.

    S pozdravem
    Jana Princová
    Zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychle
    • rychle dodani
    • nizka cena

    duvody proc jsem nakoupila zde jsou nizka cena velky vyber rychlost dodani a moznost vyzvednuti v lekarne bez placeni postovneho jsem spokojena a ostatnim doporucuji z vyse uvedeneho

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • CENA A RYCHLOST

    VELMI DOBRÝ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mohu vyzvednout osobně
    • Na zboží, které není skladem se čeká dlouho

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den,
    snažíme se aby nám dodavatelé dodávali zboží v co nejkratší dobu ale bohužel někdy to nelze ovlivnit. Budeme se i nadále snažit toto vylepšit.

    S pozdravem
    Jana Princová
    Zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Celkem jim trvá expedice a doručení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kdyz nemaji neco na sklade tak vas nechaji cekat a ani se neozvou

    jednou stacilo..

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den,
    pokud není něco na skladě, tak se tuto informaci dovíte již před objednáním u produktu a nebo po objednání v emailu, který Vám přijde. Dále Vás o vývoji stavu objednávky informujeme emailem. Někdy se stává, že email spadne do spamového koše a tak zákazník tuto informaci neobdrží.

    S pozdravem

    Jana Princová
    Zákaznický servis Cockovnik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Výhodná cena, široký sortiment.
    • Velký roztok Sauflon 380 ml, byl na konci použitelnosti - do 07/2012, bez předchozího upozornění, bez jakékoliv slevy, prostě doprodej za plnou cenu. U velkého roztoku by to nemělo být.

    Až na skoro prošlý roztok na čočky byla objednávka vyřízena rychle.

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den,
    jelikož výrobce tento produkt přestal vyrábět, jednalo se o doprodej skladových zásob a tato informace byla u výrobku uvedena.


    S pozdravem

    Jana Princová
    Zákaznický servis Cockovnik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • možnost osobního převzetí
    • o žádných nevím

    doporučuji , nákup bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyla jsem upozorněna na fakt,že reklamovat lze pouze vyzkoušené čočky u optika! Nebyla mi uznána reklamace. Tento argument navíc není uveden v obchodních podmínkách cockovnik.cz

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den,
    reklamace se řeší zasláním náhradních čoček. Pokud Vám však čočka nesedí z důvodu, že ji nemáte naaplikovanou, pak reklamace opravdu být uznána nemůže. O tom, že při reklamaci vyžadujeme potvrzení o aplikaci daných čoček od kontaktologa, je informace přímo zde: http://www.cockovnik.cz/obchodni-podminky.
    Hezký den
    Kateřina Vávrů
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • kvalita zboží, široký sortiment
    • nedostatečný popis zboží

    kvalita nýbrž špatná komunikace

    Reakce obchodu Čočkovník.cz

    Dobrý den,
    prosím napište nám, jaké informace Vám u popisu produktu chybí. Děkuji.
    Kateřina Vávrů
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod je v poradku.
    Global Parcel je nepouzitelni.