Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velice nekvalitní zboží, to je snad nějaký odpad!!! Harmoniky vůbec neladí, potřeboval jsem malý prezent a teď jsem za blbce.Takže nikdy více, jsem zcela vyléčen.

    Systém prodeje mi vyhovuje, ale pořád je to zajíc v pytli !!!
    Takže, příště přímo ke kováři a zboží pěkně omakat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodání zboží v předem sjednaný den
    • Nebylo dodrženo, co obchod garantuje, a to, že v ceně je tzv. PREMIUM SERVICE (cena zahrnuje dopravu, sestavení a likvidaci transportního obalu). Pán z PPL byl ochotný jen zboží dopravit k výtahu. TAKŽE KLAMAVÁ REKLAMA.

    Nevěřte všemu, co je napsané.

    Reakce obchodu CMI Music s.r.o.

    Vážená paní Růžičková,
    doporučil bych místo vašeho závěru uvést závěr jiný, například: Vše si přečtěte důkladně. Náš obchod garantuje Premium servis u nástrojů jiné kategorie, než jste si objednala. Vše je popsáno zde (http://www.cmias.cz/stranky/nakupni-rad/dodaci-podminky.htm). Tuto službu nabízíme pro digitální piana řad CLP a CVP a s případným doplatkem i u nástrojů řady YDP. Vámi objednané zboží (stage piano řady P) nespadá ani do jedné z kategorií, kde tuto službu nabízíme.

    S pozdravem

    Ing. Petr Jebousek
    obchodní ředitel
    CMI Melodia a.s.
    Kladská 1117/25
    500 03 Hradec Králové
    tel: 800 173 945 mob: 777 752 073
    fax: 495 220 760 skype: iyamaha
    ICQ: 115-440-209 www.cmias.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dopravce nechtěl dodávku zavést do Uherského Hradiště v dopoledních hodinách, kdy jsem byl v práci.

    Reakce obchodu CMI Music s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši připomínku.
    Pokud máte určité požadavky na dobu dodání či na přepravce, je lepší vše řešit v předstihu, například uvedením svého požadavku do poznámky při dokončení objednávky, či nás případně přímo kontaktovat na naší zákaznické lince zdarma. Dopravce není povinen dodat zboží na zcela jiné místo (ve vaší objednávce byl uveden Uherský Brod).

    S pozdravem

    Ing. Petr Jebousek
    obchodní ředitel
    CMI Melodia a.s.
    Kladská 1117/25
    500 03 Hradec Králové
    tel: 800 173 945 mob: 777 752 073
    fax: 495 220 760 skype: iyamaha
    ICQ: 115-440-209 www.cmias.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabýzý zboží ktere se už nedělá.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • cena

    Zaslala jsem dotaz na keybardový povlak s uvedením přesného typu keybordu - zda je povlak velikostně vhodný. Bylo mi obratem odpovězeno, že ano. Obal je ale o hodně větší, Keyboard by se tam vešel dvakrát.
    Toto jednání není fér, uvádíte zákazníka vědomě v omyl!

    Reakce obchodu CMI Music s.r.o.

    Dobrý den,

    povlaky na klávesy se vyrábějí v několika univerzálních velikostech, tedy ne zcela přesně na rozměry konkrétního nástroje. Váš nástroj CTK 1100, jak jste uvedla, má rozměry 949×304×93 mm, námi dodaný povlak má rozměry 1000×450×170mm. Z uvedeného vyplývá, že je skutečně o něco větší, nikoliv však dvakrát. Pokud vám však nevyhovuje, ozvěte se prosím na 800 173 945 a domluvíme jeho vrácení.

    S pozdravem

    Ing. Petr Jebousek
    obchodní ředitel
    CMI Melodia a.s.
    Kladská 1117/25
    500 03 Hradec Králové
    tel: 800 173 945 mob: 777 752 073
    fax: 495 220 760 skype: iyamaha
    ICQ: 115-440-209 www.cmias.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jsem kupoval, protože jako jediný e-shop měli zboží skladem. Bohužel byla chyba na straně e-shopu a zboží bylo takto chybně označeno.

    Obchod se zdá být o něco dražší než konkurence. Většina nabízeného zboží je k dispozici na jiných e-shopech i levněji. Přístup k zákazníkovi je na dobré úrovni, komunikace a navrácení platby proběhlo bez problému. S ověřením dostupnosti bych doporučil nákup, jestliže chcete mít zboží co nejdříve a nechce se čekat na jeho doručení v jiném e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nepochopím, jak můžete mít na stránce napsáno, že máte materiál skladem, proto že prý dorazí do 24 hodin a přitom mi po 24 hodinách zavoláte, že objednaný materiál nemáte a nevíte kdy dorazí! Bohužel jsem zklamán lživým podáním informací na vašich stránkách! Zanevřel jsem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kamená prodejna v HK
    • Špatná komunikace, malé množství nabízených produktů

    Špatná komunikace (byla sice způsobena nedodržením lhůty dodavatele produktu, ale po slibu telefonátů s aktuálním stavem obj mi nikdo nezavolal, takže sem musel volat znovu sám, na lince 800 mne chybně odkázali na jiné číslo, kde mne znovu odkázali zpět na linku 800)...
    Pokud mi objednávka nástroje dopadne dobře, (i když si navzájem posíláme peníze z účtu na účet) tak bych snad doporučil, ale to byste se museli předvést...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký výběr.
    • Jelikož jsem mi zboží nebyli ještě schopni dodat, tak doprava. Ale uznávám, že je to spíš chyba přapravní služby General Parcel Čechy.
    • Telefony v kontaktech jsou většinou nefungující.

    Vyhýbat se přepravním službám v kombinaci s platbou dopředu. Ideální osobní odběr.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Jsem velice spokojena. Pan Čech byl velice ochotný o zodpověděl veškeré mě otázky. Určitě zase nahlédnu. Moc děkuji Mirka M.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic jsem neobjednával - nezasílejte mě tento dotazník o nákupu před 10 dny

    Reakce obchodu CMI Music s.r.o.

    Dobrý den,

    pokud byste nic neobjednal, nedostal byste ani tento dotazník. Mrzí nás Vaše bezdůvodné poškození reputace našeho obchodu.

    S pozdravem
    Ing. Petr Jebousek
    obchodní ředitel CMI Melodia a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhé vyřiyování,hlavně je skoro nemožné dražší věc pořídit na spl.v příp.obyč.člověka,důchodce

    movití zákazníci,nákup za hotové

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychlost,šetří čas zákazníkům,spolehlivost

    nemusím lítat a hledat po městě obchod
    sortiment si prohlédnu v pohodč doma

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • manipulace s cenami při projevení zájmu o zboží
    • balamutění zákazníka

    Cenové rozdíly v obchodě a e-shopu bývají rozdílné, to je zcela běžná věc( i když v některých případech o docela vysokou částku). Toto by prodejce mohl alespoň přiznat a ne balamutit zákazníka, že cena v e-shopu se shoduje s cenou v obchodě. Po projeveném zájmu o zboží se ceny začnou podezřele měnit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nemoznaa dodaci lhuta hlavne ze uvadite ze zbozi zasilate do tri dnu

    Reakce obchodu CMI Music s.r.o.

    Dobrý den, bohužel bez uvedení konkrétního typu zboží nemohu na Vaši připomínku reagovat. Pokud se s námi znovu spojíte, rádi Vaši stížnost vyřešíme.
    Yamaha specialista