• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mrzi mě přístup obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízejí zboží, které nemají skladem

    Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a velmi nás mrzí, že ve Vašem případě se objednaná košile ukázala být jako již u výrobce vyprodaná.

    Doporučujeme se při nákupu řídit tím, jestli je u košile napsáno "ihned skladem" - v tom případě ji máme skladem a jsme schopni odeslat následující pracovní den, nebo je napsáno "na objednávku ..." - v takovém případě košili doobjednáváme u výrobce a opravdu se někdy může stát, že výrobce košili mezi tím vyprodá a již není schopen ji dodat.

    Pokud ke zmíněné nedostupnosti dojde, vždy ihned vše aktivně řešíme, zákazníka ihned informujeme a nabídneme mu náhradní řešení. Omlouváme se za komplikace a věříme, že příště vše dopadne jak má.

    Tým ChciKosile.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno týden zpátky, žádné informace z jejich strany.

    Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás však velmi mrzí.

    Objednávku jsme přijali dne 16.01., o čemž chodí do e-mailu automatické potvrzení. Dne 17.01. byla objednávka odeslána, o čemž opět zasíláme informaci e-mailem. Bohužel není v našich silách ovlivnit doručitelnost e-mailů na Vaší straně.

    O situaci i zásilce na cestě jsme Vás nyní ještě jednou dodatečně informovali.

    S pozdravem

    Tým ChciKosile.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Ačkoliv košile byla skladem, dodnes nedorazila. Na můj dotaz mi bylo řečeno, že zboží bude naskladněno. Po 8 dnech. Zboží jsem zaplatila a stále čekám. Již jsem tu nakupovala a byla jsem spokojená. Myslím, že by obchod měl lépe komunikovat se zákazníky a vyřešit si skladovou dostupnost. Pak by to bylo fajn.

    Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Situaci jsme si již se zákaznicí telefonicky vyjasnili. Skutečně došlo ke komunikačnímu šumu u dvou objednávek, které jsme od zákaznice obdrželi. Jednu jsme na základě jejího požadavku rušili a vraceli peníze, u druhé pak došlo k malému zdržení v dodání, nicméně do Vánoc zákaznice košili obdržela. Přesto se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem

    Tým ChciKosile.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Jen klamavá reklama

    Katastrofa. Obchod nabízí něco, co pak není schopen dodat. Objednáte, zaplatíte a dozvíte se za několik dnů, že výrobce zboží už nevyrábí. Takže skladem nemají nic. Levně koupit, draho prodat, žádná zodpovědnost.

    Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    V našem e-shopu lze vždy vidět, zda je zboží ihned skladem (v takovém případě odesíláme do 24 hodin) nebo zda je na objednávku. Bohužel u košil AMJ se opravdu může stát, že z celého katalogu, který jako jediní nabízíme, se určitý vzor, barva či velikost vyprodá, k čemuž došlo i ve Vašem případě (všechny Vámi vybrané košili byly na objedávku).

    Společnost AMJ neposkytuje informace o dostupnosti všech vzorů, provedení a velikostí v jejich skladu v reálném čase, ačkoliv bychom si to, stejně jako zákazníci, sami přáli. V takových případech se proto vždy snažíme obratem situaci řešit se zákazníkem a poskytnout nadstandardní servis.

    Mrzí nás, že k této situaci došlo a přejeme Vám klidné svátky.

    S pozdravem

    Tým ChciKosile.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí věci, které nemá a o kterých ví, že v budoucnu již nenaskladní.

    Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a velmi nás mrzí, že ve Vašem případě se objednané košile ukázaly být jako již u výrobce vyprodané.

    Doporučujeme se při nákupu řídit tím, jestli je u košile napsáno "ihned skladem" - v tom případě ji máme skladem a jsme schopni odeslat následující pracovní den, nebo je napsáno "na objednávku ..." - v takovém případě košili doobjednáváme u výrobce a opravdu se někdy může stát, že výrobce košili mezi tím vyprodá a již není schopen ji dodat.

    Pokud ke zmíněné nedostupnosti dojde, vždy ihned vše aktivně řešíme, zákazníka ihned informujeme a nabídneme mu náhradní řešení. Omlouváme se za komplikace a věříme, že příště vše dopadne jak má.

    Tým ChciKosile.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Objednal jsem objednávku před 10 dny a furt to ještě neposlali

    Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za mírně delší dodací dobu.

    U vybraného zboží, které v době objednání nebylo skladem, je avizovaná lhůta pro naskladnění činí cca 9 pracovních dnů. Zboží jsme objednali u dodavatele a dnes nám bylo dodáno. Bohužel dodavatel ve vánočním období nefunguje, z toho důvodu došlo k prodlení dodávky. Kompletní objednávku jsme dnes obratem odeslali, o čemž by Vám již měla dorazit informace do e-mailu.

    S pozdravem

    Tým ChciKosile.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem 3 košile, uhradila částku za několik tisíc. Za pár ní mi bylo sděleno, že košile nejsou u výrobce skladem a nebudou. Vybrala jsem náhradní košile a po pár dnech stejná odpověď. Proč se tedy na stránkách ukazuje, že jsou košile skladem? Nebo že budou skladem do několika dnů? Raději bych rovnou informaci, jak to opravdu je - JExNENÍ. Myslela jsem si, jak mám vyřešený dárek k Vánocům a nic. Loni se mi stalo to samé..ale neponaučila jsem se a zkusila jsem nakupovat znovu. Za mě nedoporučuji již nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci a velmi nás mrzí situace, která nastala u Vaší objednávky.

    Jak sama uvádíte, situace u košil AMJ opravdu není jednoduchá. Společnost AMJ vydává každý rok nový katalog pro danou sezónu (tj. v září / říjnu katalog dlouhých rukávů), který celý zařadíme do nabídky. Nejprodávanější velikosti držíme skladem, ty nadměrné jsou pak většinou na objednávku. Poté vždy neprodleně ověřujeme dostupnost u společnosti AMJ a v kladném případě košile naskladníme cca do 6 dnů. Pokud však je košile u výrobce již vyprodaná, dozvíme se to až v této chvíli. Skutečně společnost AMJ neposkytuje informace o dostupnosti všech vzorů, provedení a velikostí v reálném čase, ačkoliv bychom si to, stejně jako zákazníci, sami přáli.

    Nejlépe je košile vybírat vždy v době uvedení nových katalogů (září / říjen dlouhé rukávy, březen / duben krátké rukávy). Košile AMJ se velmi rychle vyprodávají, někdy i v řádu dnů a týdnů po uvedení nového katalogu, neboť jsou u českých zákazníků velmi oblíbené. Časem se postupně nabídka ztenčuje a ubývá.

    Jako jeden z mála prodejců košile AMJ v internetovém prostředí se proto vždy snažíme zjistit dostupnost co nejdříve a následně se zákazníkem komunikujeme a dohodneme společně další postup, k čemuž došlo i ve Vašem případě.

    Věříme tedy, že tyto informace budou cenné pro Vás i případné další zákazníky a pro případné shánění košil AMJ v budoucnu.

    S pozdravem

    Tým ChciKosile.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách se jeví, že je zboží skladem. Po objednávce přijde informace, že zboží skladem není a nebude, ať si vyberu jiné produkty nebo objednávku zruším. Vybrala jsem tedy jiné dvě košile a i na ty mi vzápětí přišla zpráva, že zboží není a nebude. Přitom na stránkách je vše skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přišel nekvalitni produkt

    Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz

    Dobrý den pane Vojtěchu,

    děkujeme za Vaši hodnocení, které nás však velmi mrzí.

    Bohužel jsme z Vaší strany nezaznamenali žádný kontakt týkající se Vaší stížnosti na kvalitu zboží, čili nevíme, co přesně bylo se zbožím v nepořádku, a nemáme tak možnost situaci jakkoli řešit.

    Pokud byste se přeci jen rozhodl pro řešení situace, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem

    Team ChciKosile.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím nemohu doporučit, košile ještě nemám, protože se jedná o nadměrné velikosti a vyskladnění podle objednávky trvá 9 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dnů od objednání zboží ještě nepřišlo ani avízo že je na cestě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, 6 dní od potvrzení objednávky mi přišlo sdělení, že zboží již není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem 4 košile dle aktuální nabídky a dvoje šle. Po pár dnech mi sdělili, že žádná z objednaných košil není. Zda objednám jiné nebo požaduji poslat bez košil. Vzhledem k tomu, že jsem nechtěla situaci opakovat, objednávku jsem zrušila. Objednala jsem jinde a tam jsem byla překvapená rychlostí dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionální jednání, objednal jsem zboží, které mělo být skladem a po 14!!! dnech přišel e-mail, že zboží nelze doručit
    • Přijde mi to jako podvodné jednání

    Určitě již nic neobjednám, ceny stejná jako v kamenném obchodě a zboží nebylo vůbec doručeno, po 14 přišel e-mail, že zboží již nelze dodat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obě objednané košile z katalogu již vyprodané
    • Špatná aktualizace nabídkového katalogu

    Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz

    Pan Martin má pravdu, opravdu měl bohužel smůlu a vybral košile, které již výrobce nedokázal zajistit.

    Doporučujeme se při nákupu řídit tím, jestli je u košile napsáno "ihned skladem" - v tom případě ji máme skladem a jsme schopni odeslat následující pracovní den, nebo je napsáno "na objednávku ..." - v takovém případě košili doobjednáváme u výrobce a opravdu se někdy může stát, že výrobce košili mezi tím vyprodá a již není schopen ji dodat.

    Pokud ke zmíněné nedostupnosti dojde, vždy ihned vše aktivně řešíme, zákazníka ihned informujeme a nabídneme mu náhradní řešení. To byl případ i pana Martina a samozřejmě chápeme, že mu padly do oka hlavně původně objednané košile a ne náhradní. Omlouváme se pane Martine za komplikace a věříme, že příště vše dopadne jak má.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhledem k tomu, že jsem si objednal dvě košile, které podle e-shopu byly - tak jsem dostal po čase odpověď, že nejsou a nabídli mi něco úplně jiného co jsem nechtěl. A teď vtipně se mě po čase ptáte, jak jsem byl spokojený s mojí objednávkou, kterou jsem nedostal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ...objednanou košili prý již nemají a ihned nabízeli jinou,o kterou zájem nemám...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo poškozené, zřejmě vlivem nedostatečného zabalení. Obchod nabídl poslání zpět nebo kompenzaci v hodnotě deset procent ceny košile.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 6 dnech od přijetí objednávky mi bylo sděleno, že ve skladu není a toto zboží již nebude. Tak proč je v nabídce se zárukou doručení ?????????