-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, teď vůbec nechci hodnotit obchod, ale systém, jak to funguje. Zaklikla jsem si několik košilí, které bych chtěla objednat, a které byly podle internetu k dostání, bohužel pak se zjistilo, že na skladě nejsou. Myslím si, že by se toto mělo projevit i v nabídce, a ne že jsou nabízené velikosti k dostání a přitom už tomu tak není. Komunikace s obchodem byla perfektní, ale zboží bohužel jsem si musela objednat už poněkolikáté úplně jiné než které bylo nabízeno.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem zrušil protože vlastně nebylo co objednávat.Chtěl jsem bílou košili č.46 kterou nabízeli a jak jsem ji objednal zjistili že nejsou, tak jsem objednal jinou bílou co mi nabídli a o té zjiistili že taky není a nebude. Nechápu proč je mají v nabídce, nabídli mi jiné barvy!! To je řešení - třeba na pohřeb můžete jít i v zelené , či červené!! Když chci bílou tak ji asi potřebuji a mám k tomu své důvody
Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz
Pane Miroslave, musíme přiznat, že máte pravdu. Bohužel se opravdu v některých případech může stát, že se košile vyprodá dřív, než ji stačíme zrušit z nabídky našeho e-shopu. V takovém případě dáme zákazníkovi okamžitě vědět a navrhneme mu / domluvíme se na možných alternativách.
Pokud budete objednávat košile i příště, můžete nám klidně do poznámky uvést, k jakému účelu košile potřebujete. Bude tak pro nás mnohem jednodušší strefit se s výběrem případné náhrady. -
Nedoporučuje obchod
Košile byla dodána s obtiskem rtěnky na rukávech a kávou na manžetách a rukávech. Bohužel košile je bílá. Toto by se stát nemělo.
Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz
Pane Michale, máte pravdu, že tohle by se stát nemělo. Podle toho, co píšete se zdá, že přesto že se snažíme před odesláním každé zboží pečlivě zkontrolovat (dovnitř balení samozřejmě nevidíme), tak nám přes veškerou snahu tahle košile proklouzla. Když už se přeci jen nějaká reklamace objeví, vždy se k ní stavíme čelem, košili ihned vyměníme (nebo vrátíme peníze, pokud si to zákazník přeje) a samozřejmě nahradíme i Vaše dodatečné náklady třeba na poštovné. Jelikož jste, pane Michale, o reklamaci zatím nepožádal, vyzýváme Vás tímto, abyste tak učinil. Rádi dáme vše do pořádku.
-
Nedoporučuje obchod
- Nabízí košile větších velikost
- Neví, kolik košil má na skladě, což je podstatný problém. Nabízí tedy zboží, které nemá.
Člověk stráví čas nad výběrem zboží a pak se dozví, že požadovanou košili nemá, nabídne sice alternativu (ale barva a vzor je u oblečení dost podstatná a aleternativa mi naprosto nevyhovoala). Můžu si ale vybrat jinou, o které mi zjistí dostupnost. Prý se toto stává velmi často, že nabízené košile už nejsou (píšou dostupnost 9 dní, ale ve skutečnosti už není a nebude). Takhle bych nad výběrem opravdu strávila věky a to si raději koupím v obchodě, kde mají spočítáno, kolik košil mají ve skutečnosti. Proto vybírám na internetu, abych nemusela obíhat obchody a poptávat, jestli mají, nebo ne. Jinak komunikace OK, ale pro mě obchod nepoužitelný.
Reakce obchodu Chci KOŠILE.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že ve Vašem případě došlo k této situaci. Bohužel u košil A.M.J., které jsou pro své specifické kvalitativní vlastnosti, českou výrobu a příznivou cenu u zákazníků velmi oblíbené, a nadměrných velikostí se toto skutečně může stát a po doprodání zásob výrobce další již v dané sezoně nevyrábí. Z toho důvodu se vždy snažíme maximálně rychle a pružně reagovat v komunikaci u každé jednotlivé zákaznické objednávky, případně nabídnout alternativy. Co se týče skladové dostupnosti přímo u nás, ta je vždy uvedena u každé košile po rozkliknutí nabídky s velikostmi. Pakliže skladem není, košili ihned objednáváme z externího skladu výrobce a rádi Vám ověříme najednou i více vzorů / barev, přičemž u nás pak nemusíte odebírat všechny ověřované. Ještě jednou se za vzniklé komplikace omlouváme a vězte, že se vždy snažíme vyjít našim zákazníkům co nejvíce vstříc nejen v napjatém předvánočním čase.
-
Nedoporučuje obchod
- výběr nadměrných košil
- nabízí košile, které se nedodávají
potřebuje zavést systém toku informací mezi výrobcem a obchodem.