Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Super , rychlé dodání
    • Jediný kus který jsem sehnal na tomto obchodu

    Po dlouhém hledání jsem sehnal požadovanou věc na tomto obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zarezervovala k osobnímu vyzvednutí, ani na jeden z uvedených údajů mi nepřišla informace/pokyn k odběru. Nakoupila jsem jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo kvalitní a nebylo možné vyměnit za jiné zboží které by nemělo vadu!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • kufr má hodně škrábanců

    kufr má hodně škrábanců

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze úplně zkompletovat, v Globusu jsou mezi jednotlivými poly, velké mezery…

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem online zboží, dostal jsem potvrzení, že ho obdržím a zároveň upozornění, že údaje k platbě převodem mi přijdou teprve dodatečně. Když se několik dní nic nedělo a měl jsem náhodou cestu do Prahy, stavil jsem se v prodejně, že bych si tedy zboží rovnou vyzvedl tam. Dozvěděl jsem se však, že dotyčné zboží teď vůbec není na skladě. Údajně mi k tomu poslali i mail, ten jsem ale nenašel ani ve spamu. Co jsem chtěl, jsem už tedy koupil jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Došlo mi odlišné zboží ne to coje v popisu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • spokojená se servisem po telefonu,ochotný prodavač
    • ještě mi nedorazilo zboží. (týden?) Propásla jsem narozeninový dárek!!!
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednal jsem si dvě čokolády Toblerone a obě měly prošlé datum minimální trvanlivosti. Jedna o dva týdny a druhá o čtyři měsíce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod neměl otevírací dobu, která byla uvedená na webu a v mailu, takže jsem jela přes celou Prahu zbytečně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží ve skutečnosti neodpovídalo daným parametrům. Prakticky mi bylo předáno jiné zboží než jsem si objednal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tristní komunikace

    Bez jakékoliv další vysvětlující informace mi přišel e-mail se stručným oznámením, že obchod moji objednávku stornoval. Žádné proč, žádná omluva, žádný návrh náhradního řešení. Jen upozornění, že e-mail je generován automaticky a nemám na něj odpovídat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišlo mě jiné zboží než jsem objednala

    přišlo jiné zboží než jsem objednala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantni prodavac

    Arogantni prodavac, ktery si me s nekym spletl a pak se za sve chovani ani neomluvil. Krome toho se me pri vydeji zeptal, jak budu platit. Mel jsem to zaplacene predem pres internet. Kdyz jsem mu rekl, ze to uz zaplacene mam, zacal se mi “omlouvat” s tim, ze lide podvadeji. Tedy, ze si o me apriori myslel, ze nechci zaplatit. To me dost urazilo. Preju panovi hodne kseftu ;).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při reklamaci žádná reakce, po měsíci vráceny peníze bez jakékoli reakce. Zasílán dopis doporučeně s reklamací, žádná reakce, posílán e-mail, žádná reakce..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo mi oznameno predani zbozi do vydejny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno, ale bylo poškozeno.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na internetových stránkách bylo prezentováno zboží, které nebylo k dispozici.

    Reakce obchodu Cestovatelskýobchod.cz

    Omlouváme se za tuto situaci, kterou bohužel nemůžeme ovlivnit v případech, kdy je zboží prodáno na prodejně v okamžiku vytvoření objednávky. Aktualizace internetových stránek probíhá v daných intervalech a k této situaci může občas dojít. Věříme, že nám zachováte přízeň. Váš Cestovatelský obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13.12. objednávka, o více než 20 dní později ji stále nemám. Žádné kontaktování obchodem.
    Menší hodnocení pomocí hvězdiček bohužel nelze.

    Reakce obchodu Cestovatelskýobchod.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jsme od Vás obdrželi toto negativní hodnocení bez ověření celé situace kolem Vaší objednávky, která nebyla z naší strany ničím zaviněna. Vaši objednávku jsme odeslali na Vámi vybrané výdejní místo již 14.12.2018 a zde byla uložena od 17.12.2018 až 2. ledna 2019, kdy nám ji přepravce vrátil jako nevyzvednutou. Můžeme Vám zaslat i celou historii Sledování zásilky, kde je pohyb velice podrobně zaznamenán. O uložení na odběrné místo Vás informuje a výzvu k vyzvednutí zasílá přepravní společnost, nikoliv obchod, který zásilku odeslal. S pozdravem, Cestovatelskýobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod se mi zatim neozval, nic jsem nemohla nakoupit. Z cele objednavky jsem zklamana.Na muj dotaz, co je s objednavkou jste mi zaslali tento dotaznik.