Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Katastrofální komunikace
- Po 14 dnech objednávka stále nevyřízena (zaplacena jiným způsobem než bylo udáno v objednávce, vše bylo podrobně upřesněno emailem i telefonicky)
Neschopnost vyřídit objednávku. Neochota komunikovat? 14 dní, 2 emaily a žádná odpověď.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Při balení objednávky nepřemýšlí.
Reakce obchodu Cestovatelskýobchod.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Za vzniklou situaci se moc omlouváme. Můžete nám ale prosím sdělit, v jakém stavu jste zboží obdržel? Rádi bychom se tomu příště vyvarovali. Předem děkujeme, Cestovatelskýobchod.
-
Nedoporučuje obchod
Komunikace s obchodem a délka dodací lhůty OK, ale zboží je nefunkční, tzv. !chladící" šátek vůbec nechladí, ani po čtvrť hodinovém ponoření do ledové vody. Prostě jsem "naletěla" nepravdivému popisu výrobku...
Reakce obchodu Cestovatelskýobchod.cz
Dobrý den paní Pospíchalová, za výrobek se moc omlouváme. Jako náhradu Vám rádi zašleme nový šátek. Na tento produkt nemíváme žádné reklamace, proto věříme, že se jednalo o vadný kus. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na [email protected]. Hezký den, CO team.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod je trochu z ruky. Jela jsem tam 1,5 hodiny.
- Proto mne velmi znechutilo, že když jsem konečně dorazila, na stažené roletě byla cedulka "Přijdu hned".
Např. člověk, který by si chtěl vyzvednout zboží před odletem, by nevěděl, zda může čekat, až se prodavačka vrátí, nebo musí odletět bez objednaného zboží. Vhodnější by byla cedulka např. "Přijdu ve 12,15". (Víme přeci všichni,jak je tato cedulka "Přijdu hned" zneužívána. Někdy se prodavačka vrátí za hodinu i později.)
Reakce obchodu Cestovatelskýobchod.cz
Vážená paní Chvátalová, v první řadě bychom se Vám rádi omluvili za komplikace spojené s osobním odběrem v naší prodejně na letišti. Rádi bychom Vás ovšem upozornili, že máme i výdejní místo na Evropské, není tedy potřeba jet až na letiště. Využíváme také přepravní společnosti, které už dnes obvykle doručují do druhého dne. Cedulku s hodinami na prodejně využíváme pouze, když jde prodavač na oběd. Zákazník, který odlétá, by si tedy vždy měl nechat min 20 minut rezervu. Hodiny v případě odchodu na toaletu nepoužíváme, jelikož je hned za rohem. I tak děkujeme za připomínky, budeme se snažit výtky zdokonalovat. Hezký den, Cestovatelskýobchod.cz