Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Slíbí vám dárek v podobě druhého balení, ale pošlou jen jedno

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Hezký den,

    Vámi zmiňovaná akce měla platnost do 18. 2., vy jste objednávku provedl 22. 2., proto jste již dárek neobdržel - což jste musel registrovat i v košíku.
    Věříme, že tato zkušenost neovlivní Vaše nákupy na našem e-shopu do budoucna.

    Se srdečným pozdravem
    Tým České Apotéky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupil jsem si sadu na bělení zubů "WhitneyPHARMA whitening dental set 3x3ml" Sada vůbec neúčinkuje. Výrobce říká "používat 6 po sobě jdoucích dní" Ani po 10dnech používání-nebělí- vyhozené peníze. Dodavatel/výrobce si dělá ze zákazníků legraci. Obsahuje jen fluorid a fluorofosforečnan sodný, takže již z podstaty nemůže bělit. Aplikátor na nanášení pasty je naprosto nevhodný (neergonomický) nesedí, tvarem působí ke zvracení. Přídavná krabička s údajným UV světlem je jen hračka s modrou LED diodou, která nemůže UV vyzařovat. Výsměch zákazníkovi - ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!

    Koupil jsem si sadu na bělení zubů "WhitneyPHARMA whitening dental set 3x3ml" Sada vůbec neúčinkuje. Výrobce říká "používat 6 po sobě jdoucích dní" Ani po 10dnech používání-nebělí- vyhozené peníze. Dodavatel/výrobce si dělá ze zákazníků legraci. Obsahuje jen fluorid a fluorofosforečnan sodný, takže již z podstaty nemůže bělit. Aplikátor na nanášení pasty je naprosto nevhodný (neergonomický) nesedí, tvarem působí ke zvracení. Přídavná krabička s údajným UV světlem je jen hračka s modrou LED diodou, která nemůže UV vyzařovat. Výsměch zákazníkovi - ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!! Mělo by toto být právně postižitelné-je to záměrný/vědomý podvod!

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Hezký den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s produktem. Evidujeme však také spoustu spokojených zákazníků.
    Toto by však mělo být hodnocení obchodu.
    Vaši reklamaci jsme obdrželi a budeme ji dále zpracovávat.

    Se srdečným pozdravem
    Tým České Apotéky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • MOMENTÁLNĚ JSEM VELCE ZKLAMANÝ
    • KDYŽ JSEM ROZBALIL VAŠI ZÁSILKU , KONKRÉTNĚ SE JEDNALO ,O DVĚ BALENÍ DOPŇKŮ STRAVY ,,ARGINMAX FORTE ", TAK OBOU BALENÍ ,BYL POŠKOZENA HERMETICKY UZAVŘENÁ HLINÍKOVÁ FOLIE .
    • ZBOŽI VÁM TED ZASÍLÁM ZPĚT A ŽÁDÁM VRÁCENÍ ,MNOU ZAPLACENÝCH ,FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Dle informací by již měla být vyřešena reklamace produktů.
    Omlouváme se za komplikace.

    Se srdečným pozdravem

    Tým České Apotéky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka přišla včas, všechno super, ale krém, který byl jako bonus pro objednávku nad 750 nepřišel, místo toho 15 tbl vitamínů C, a žádné vysvětlení

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Hezký den,

    omlouváme se za zaslání jiného dárku, než jaký jste si k objednávce vybrala. Bohužel nám již na skladě vámi vybraný krém nezbyl, proto jsme vám jako náhradu zaslali dárek v podobě vitamínů.

    Se srdečným pozdravem

    Tým České Apotéky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde platit na dobírku až po dodání zboží pokud se nezdaří platba po internetu.

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    bohužel nerozumíme Vaší zpětné vazbě. Na našem e-shopu je možné platit kartou, bankovním převodem, i na dobírku.
    V naší evidenci vidíme, že jste zvolil platbu online, která však nebyla dokončena/neprošla.
    Budeme rádi, když nás kontaktujete a pokusíme se objednávku dokončit.

    Se srdečným pozdravem

    Tým České Apotéky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s komunikací našeho obchodu. Dle dohledaných informací byl však Váš dotaz zodpovězen do 24 hodin.

    Se srdečným pozdravem
    Tým České Apotéky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    OBCHOD VÁS PŘEVEDE NA BRÁNU,PŘES KTEROU CHCE ZAPLATIT.NĚKDE PO ZADÁNÍ MÝCH ÚDAJŮ U KARTY NASTALA CHYBA A VTNIKL ERROR.ŽÁDALA JSEM OBCHOD O ZASLÁNÍ ÚČTU,KAM MOHU PLATBU PŘEVÉST.NELZE,NEMAJÍ ÚČET!!!!PLATIT LTE JEN BRÁNOU A NEBO NECHAT POSLAT TBOŽÍ NA DOBÍRKU

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Hezký den,

    před dokončením objednávky máte možnost vybrat platební metodu platby online (karta, bankovní převod) nebo dobírkou. Dle uvedených informací nebyla online platba úspěšně dokončena a proběhla komunikace s našim zákaznickým centrem, kde jsme Vám nabídli možnost zaslání objednávky na dobírku či vytvoření totožné objednávky znovu s pokusem uhradit platbu online.

    Bohužel náš systém neumožňuje dodatečně spárovat platby přijaté bankovím převodem mimo e-shop, proto jsme Vám nabídli tyto 2 možnosti řešení.

    Se srdečným pozdravem

    Tým České Apotéky

  • Nerelevantní příspěvek byl odstraněn. Nejedná se o hodnocení obchodu, ale přepravní společnosti.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nereaguje na reklamaci, přestože se o kontakt pokouším od 23. 12. 2021, od 27. 12. pak denně. Bez odpovědi.

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Hezký den,

    omlouváme se za problém s dostižením v těchto dnech. V této době probíhala vánoční celofiremní dovolená. Od pondělí 3. 1. jsme opět k dispozici.

    Se srdečným pozdravem

    Tým České Apotéky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané 17.12. stále nedorazilo!!!

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    dle našeho systému byla Vaše platba v průběhu procesu zrušena, a proto nebyla zásilka z naší strany odeslána.
    Ozvěte se nám, prosím, na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 55 66 22 či e-mail [email protected], platbu vyřešíme a zásilku pošleme.

    Se srdečným pozdravem

    Tým České Apotéky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba přes platební bránu , která je zde nabídnuta - platba ani za týden nedohledana

    Nejsem spokojena s tímto internetovym obchodem. Platba přes platební bránu, která je e-shopem nabízena ani po týdnu nedohledana. Nemám dobrou zkušenost, nedoporučuji

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi. Na základě Vašeho již předchozího hovoru došlo k přezkoumání problému, přičemž bylo zjištěno, že Vaše objednávka nebyla zaplacena (platební údaje nebyly spárovány s platební bránou Comgate), a proto nedošlo ke zpracování a odeslání Vaší objednávky.
    Nastalou situaci se snažíme vyřešit, o dalším průběhu budete informována.
    Tato situace nás velmi mrzí, a proto věříme, že názor na naše služby nezměníte.
    S pozdravem

    Milan Dvořák
    www.ceskaapoteka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mam pripravrno k odběru ale kvůli ultra krátké uložení době nestihnu vyzvednout, objednam znovu ale jinded.

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi, Vaší objednávku jsme přijali 1.11. a následný den 2.11. byla předána dopravci Zásilkovna.
    Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout - tato informace platí pro všechny výdejní místa Zásilkovny v ČR.
    Poté je také možnost Prodloužení uložení zásilky - v mobilní aplikaci zasilkovna si ji můžete zdarma prodloužit až na 21 dní.
    Věřím, že Vám tyto informace pomůžou při objednávání dopravy.

    S pozdravem

    Milan Dvořák
    www.ceskaapoteka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Požadují platbu přes nějakou firmu Com Gatě, která je zpoplatněna. 0K

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi, jen bych rád uvedl jak je možné i vidět v odpovědi níže, pravděpodobně došlo k nedorozumění - poplatek se Vám jako klientovi eshopu neúčtuje.

    Zpráva-odpověď od společnosti ComGate - provozovatel platební brány:
    Tímto vám potvrzuji, že společnost ComGate Payments, a.s. neúčtuje žádný poplatek koncovému plátci.
    Naše společnost účtuje poplatek z transakce a poplatek za správu platební brány pouze našemu klientovi, se kterým máme řádně uzavřenou smlouvu na platební služby.
    Děkuji
    S přáním příjemného dne,
    Michal Merc
    Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 20:00 hod)
    ComGate Payments, a.s.

    Děkuji
    S pozdravem
    Milan Dvořák
    www.ceskaapoteka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si mast na vyrážku a vyrážka byla ještě horší

    • Objednávku mi potvrdili ale tím to skončilo, nepřišly žádné instrukce k platbě a ani jiná komunikace.
  • Nikdo se neozval a nic nedorazilo. Skla málo mne to.

  • Do dnešního dne objednané a zaplacené zboží nemám ,na email nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zásilka přišla poškozená - jedna lahvička měla povolený uzávěr a celý obsah vytekl do balíčku. Telefonovala jsem firmě Česká Apotéka, paní na telefonu se ani neomluvila a odkázala mě na reklamační oddělení, sdělila mi i číslo, ale rovnou přidala i informaci, že už tam nejspíš nikdo není (byl pátek 14:22 hod). Její odhad byl správný, telefon skutečně nikdo nezvedal. Po víkendu jsem neměla v první půli dne čas, abych se snažila na firmu dovolat, a tak jsem nakonec raději výrobek oželela. S takovým zákaznickým servisem rozhodně nejsem spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nefunguje odkaz na platební bránu a tím pádem nelze objednávku zaplatit on-line

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš komentář a omlouvám se za nedostupnost platební brány. Tuto situaci jsme nemohli ovlivnit a byla jen dočasná.

    Věříme, že to nezmění Váš názor na naše služby.

    Děkuji za pochopení.

    Hezký den

    Česká Apotéka.cz