Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nefunguje odkaz na platební bránu a tím pádem nelze objednávku zaplatit on-line

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš komentář a omlouvám se za nedostupnost platební brány. Tuto situaci jsme nemohli ovlivnit a byla jen dočasná.

    Věříme, že to nezmění Váš názor na naše služby.

    Děkuji za pochopení.

    Hezký den

    Česká Apotéka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Omylem jsem objednané zboží uhradila 2x a to 23.3.2021, pracovníci firmy mě neustále odkazují na mou banku, která s tím nemá co dočinění,banka poskytla autorizační kódy k vyhledání platby,ovšem ze strany České apotéky opět bez posunu vpřed. Ve zkratce napsáno nedoporučuji.

    • Problémy s dodáním

    Zboží jsem objednala na zaplatila 14.3.2021.
    Do dnešního dne jsem zásilku neobdržela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 0

    Dne 23.2.21 jsem zboží objednala a zaplatila. Do dnešního dne t.j. 9.3.21 zboží nedošlo ani mi nebyly vráceny peníze.

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    dle naší komunikace i běžnou cestou. Zboží budeme opětovně zasílat a omlouváme se ještě jednou touto cestou za problémy spojené s doručením. Služba DPD sice není námi kontrolována, nicméně bereme za své, že garantujeme jejich služby a je nám líto, že se u Vašeho dodání vyskytly problémy.

    Věříme, že vše již bude v pořádku a je to ojedinělá zkušenost.

    Děkuji za pochopení a Vaše vstřícné jednání.

    Hezký den

    Tým Česká Apotéka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pořád ještě nic nepřišlo a už přišlo hodnocení, nemělo by to být naopak?

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci i dotaz.

    Dle všech dostupných informací byla Vaše objednávka expedována první pracovní den po jejím obdržení a to 21.12.2020. Dle sledování zásilky společnosti DPD/Geis byla již na druhý den 22.12.2020 v pořádku doručena.

    Děkujeme za doplnění informace, zdali zásilka opravdu nebyla doručena, případně bychom vše prověřili více.

    Hezký den

    Centrum zákaznické podpory - ČeskáApotéka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedorazilo bylo vraceno odesilateli, po nekolika emailech prepravci i spolecnosti , kde bylo zbozi zakoupeno jsem se nedockala odpovedi ... podarilo se mi ale dovolat spolecnosti a rekli že zbozi odeslou znovu , tak uvidime jestli zbozi vubec dorazí jeste tenhle rok ...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nedodali mi pri akci 2+1gratis ten gratis vyrobek-zklamani

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    vaše objednávka je předána k prověření. V případě, že došlo k pochybení při balení Vaší objednávky, bude Vám produkt ,,gratis,, dodatečně dodán. Pokud budete mít v budoucnu jakýkoliv problém s Vaší zásilkou, prosím kontaktujte nás na bezplatnou telefonní linku 800 55 66 22 a obratem můžeme vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám i Vašim blízkým hodně zdraví s našimi produkty a těšíme se na Vaši příští objednávku.

    Tým Česká Apotéka

  • Vysoká částka za dopravné a balné zničila efekt použití e-shopu. Za tu cenu si to mohu koupit v jakékoliv lékárně.

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Cena dopravného je nastavana na průměrnou cenu v daném segmentu a začíná na 39 Kč. Jsme malý eshop a ceny dopravců jsou vysoké a nemůžeme ceny dopravného dotovat. V případě, že Vaše objednávka dosáhne částky 1200 Kč máte dopravu ZDARMA. Možná jste přehlédl tyto cenové možnosti a zkusíme na eshopu zřetelněji komunikovat.

    Přejeme Vám i Vašim blízkým hodně zdraví s našimi produkty a těšíme se na Vaši příští objednávku.

    Tým Česká Apotéka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikde na Webu jsem nenašel Vaše bankovní spojení. Proč jsem ho hledal? Protože když jsem zvolil banku kzaplacení - UNIC CREDIT BANK tak jsem se nedostal dále než do své banky. Urgoval jsem to 2x telefonicky na Vaší tel. linku. Nejdříve mě bylo sděleno, že moji informaci předají Vašim IT pracovníkům. Další den jsem to zkpoušel - stejný výsledek. Na tel. dotaz mě bylo sděleno, že je chyba někde mezi Vámi a bankou UNI CREDIT BANK. Zkoušel jsem to denně asi 6 - 8 dní. Zboží jsem nebyl schopen objednat tak, jak doporučujete. Pak jsem to objednal a zaplatil jiným způsobem. Na Vaší info lince mě ani jedna operátorka nebyla ochotna mě sdělit číslo účtu, na který by jsem mohl poslat peníze za objednané zboží. Takže zkráceně: proseděl jsem u počítače zbytečně mnoho času, jak zkoušením objednávky tak čekáním, až mě někdo zvedne Váš info telefon.
    • Takhle si nepředstavuji internetové služby. Toto zboží jsem si objednával již mnohokrát, (cca 2 roky) a byl jsem vždy velmi spokojen. To ale byla dřívější společnost. Jak jste ji převzali, tak to nefunguje. Budu si muset najít jiného dodavatele.
    • Kolínek

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Vážený pane Kolínku,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Na základě, této recenze jsme prověřovali komunikaci mezi Vámi a call centrem. Informace o předané chybě či řešení potíží u našeho IT nebyla prokázaná, protože k žádné chybě nedošlo.

    Jde o to, že pokud jste použil platbu UNI CREDIT BANK, byl jste správně přesměrován do Vaší internetové banky, kde jste po přihlášení na Váš účet měl platbu dokončit. Pravděpodobně, jste proces neukončil, tzn. nepřihlásil jste se do své internetové banky a neudělal platbu. Pokud jste chtěl zvolit platbu přímo platební kartou, je potřeba aby jste vybral volbu ,,Online platba kartou" s piktogramem platební karty. Volby jednotlivých bank (tlačítka s logem bank) - jedná se o platby, kde je uživatel přesměrován do internetové banky . Tento proces je také popsán na našich internetových stránkách v sekce Doprava a Platba. Pravděpodobně došlo mezi Vámi a naším call centrem k diskomunikaci. Na základě toho, dojde k proškolení pracovníků call centra.

    Tímto způsobem fungujeme již delší dobu, s přechodem na jiný právní subjekt to nemá nic společného. Stále za eshopem stojí stejný tým lidí, kteří milují svou práci. Standardní bankovní převody nenabízíme, obdobně jako mnoho jiných velkých eshopů, protože nelze zajistit chybovost při manuální kontrole plateb. Tím chráníme zákazníka a jeho peníze.

    Další možností úhrady je volba Dobírky.

    Velice nás to mrzí a budeme doufat, že se k nám opět vrátíte.

    Přejeme Vám i Vaší rodině mnoho zdraví!

    Tým Česká Apotéka

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod OK. Dodaný produkt AU Medik blokátor bolesti absolutní propadák

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že k e-shopu a servisu se negativně nevyjadřujete, nýbrž k zakoupenému produktu. Negativní hodnocení, je vstupní brána pro zlepšení. Prosím, můžete být konkrétnější ve Vašem hodnocení? Podněty můžete směřovat na email [email protected] a Vaše podněty předáme výrobci.

    Přejeme Vám i Vašim blízkým hodně zdraví s našimi produkty a těšíme se na Vaši příští objednávku.
    Tým Česká Apotéka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    při skratu na účtě a nemožnosti rychlé platby, jsem zažádala o číslo účtu kam mohu peníze převést, a stále žádná, žádná odezva. je to tři týdny...…..

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den paní Horáková,

    naše zákaznicé centrum reagovalo na Váš dotaz emailem 20.4.2020, kde Vám nabízeli způsoby jak situaci řešit. Reagovali jsme okamžitě - následující pracovní den po Vašem dotazu, který jste posílala v pátek 17.4. ve večerních hodinách. Bohužel byl technický problém na straně platební brány, což my nemůžeme ovlivnit. Byla Vám také nabídnuta jiná alternativa úhrady.

    Tým Česká Apotéka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    25.3. mi eshop volal, že objednané zboží dlouhodobě není na trhu a ptali se jestli chci stornovat objednávku. Odpověděl jsem že se rozmyslím a zašlu email s odpovědí.
    26.3. jsem zaslal email, že o zboží nemám zájem, protože mi volali, že zboží nemají a dlouhodobě mít ani nebudou.
    1.4. jsem volal prodejci na infolinku s tím, že jsem nedostal na email žádné potvrzení o stornování objednávky a ani peníze. Odpověď: email jsme nedostali... Pochopím, že ho někdo přehlédne... Poté mi paní řekla, že jestli chci vrátit peníze, že jí musím dát číslo účtu, protože přes platební bránu peníze nelze vracet ( proškolte si personál, protože jste ze zákona povinni to tak dělat ), ale co už dal jsem jim číslo účtu a čekal, že se snad něco bude dít.
    15.4. volal jsem opět na infolinku, že jsem před 14 dny stornoval po telefonu objednávku a že stále nedorazily peníze... Paní mi řekla ano vidím v systému, že objednávka je od 1.4. stornována a čeká na kolegyni ve fakturačním oddělení na proplacení ( proškolte si opět personál, protože paní na fakturačním oddělení taky porušuje zákon ).

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den pane Štramberský,

    Velmi se Vám omlouváme, že k vrácení dané finanční částky dochází s tak velkým zpožděním.
    Bylo to způsobeno velkým množstvím objednávek, v této hektické a pro všechny náročné době koronavirové krize, spojené se systémovou chybou v počítač. programu. Mohu Vám potvrdit, že 24.4. 2020 Vám byla daná finanční částka vrácena na Váš účet.
    Jako omluvu jsme jen pro Vás nechali vygenerovat speciální slevový kód, kterém jste byl informován prostřednictvím emailu.
    Tým Česká Apotéka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • apotéka je zavřená-co je to za apotéku-je to pouze výdejní místo,žádná česká apotéka,holt si umíme hrát se slovíčky

    je to pouze výdejní místo,žádná apotéka

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    OC Campus rozhodlo, které prodejny budou po nařízení vlády ČR otevřené. Bohužel, naše brněnská prodejna mezi otevřenými prodejnami není. Je nám to velice líto, ale nemůžeme tento stav ovlivnit. Proto jsme také na našem eshopu zrušili brněnskou pobočku, jako místo pro osobní vyzvednutí zásilky, a to do doby zrušení omezení.
    Protože spokojenost zákazníka je pro nás prioritou, nabízíme Vám doručení Vaší objednávky na domácí adresu. Pokud máte o zaslání zájem, prosím kontaktujte nás s detaily Vaší objednávky na email [email protected]. Přejeme Vám pevné zdraví!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplaceno předem, ale zboží je bůhví kde !!!!

    Služby nejsou dle mých představ. I když se zřejmě zásilková služba neodbouchala do Zásilkovny, tak mne nekontaktovala i když byla v místě odběru, a zboží asi vrátila na prodejnu. Nebo kde vlastně je. Peníze mi na účet taky nikdo nevrátil. Takže nedoporučuji !!!!

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    Vaši zásilku jsme předali dopravci následující den po realizaci Vaší objednávky, na adresu kterou jste v objednávce uvedl. Dopravce (ČP), zásilku převzal, ale na danou adresu se nepodařilo doručit. Důvod jsme Vám prostřednictvím našeho Zákaznického centra předali a následně po dohodě s Vámi, byla celá částka za objednávku vrácena zpět na Váš bankovní účet. Bohužel interní procesy a předpisy dopravce nedokážeme ovlivnit. Přejeme Vám hodně zdraví!

  • Lékarna pořád zavřená

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    OC Campus rozhodlo, které prodejny budou po nařízení vlády ČR otevřené. Bohužel, naše brněnská prodejna mezi otevřenými prodejnami není. Je nám to velice líto, ale nemůžeme tento stav ovlivnit. Proto jsme také na našem eshopu zrušili brněnskou pobočku, jako místo pro osobní vyzvednutí zásilky, a to do doby zrušení omezení.
    Naše zákaznické centrum kontaktovalo telefonicky všechny zákazníky, kteří ve své objednávce požadovali osobní vyzvednutí na kamenné pobočce v Brně a situaci individuálně řešili. Pokud nejste s řešením situace spokojená, prosím kontaktuje nás na [email protected]. Přejeme Vám pevné zdraví!

    • Vyžaduje informace v rozporu s ochranou osobních dat

    Viz výše

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,
    pokud jste se setkala v procesu objednání na našem eshopu s nějakým porušením GDPR, prosím o bližší specifikaci na email [email protected] a obratem sjednáme nápravu. Jste první zákazník, který v tomto směru vznesl výtku. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nic nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud o manipulaci s cenou po potvrzení objednávky!

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    můžeme Vás ujistit, že k žádné manipulaci s cenami nedochází. Eshop je prodejní nástroj, kde úpravy cen jsou poměrně časté. Mohlo dojít k tomu, že produkt o který jste měl zájem, mohl mít jinou cenu v okamžiku zájmu a jinou v okamžiku realizace koupě. Jsme férový obchod s férový přístupem k zákazníkům, kterých si velmi vážíme. Přejeme Vám hodně zdraví!

    Tým Česká Apotéka

    • Vyrobky nebyly

    Reakce obchodu Česká Apotéka

    Dobrý den,

    bohužel se může stát, že pro velký zájem se některé položky vyprodají. Samozřejmě se snažíme zajistit maximální dostupnost, ale né vždy je to možné. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost, ale přesto věříme, že nám dáte šanci získat Vaši přízeň zpět. Přejeme Vám hodně zdraví!

    Tým Česká Apotéka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,podle mě mi byla doručena část zboží. Hlavně ,že tam píšete: Vaše spokojenost je pro nás důležitá a uvítáme Vaše názory a připomínky. Ano nákup již mám doma, ale byl problém v tom,že ve Vaší nabídce jste uváděli ,že za cenu , myslím že to bylo 322,Kč .zašlete ,DI-PROSTAN 1+1 ,rozuměl sem tedy tomu tak ,že obdržím za tuto cenu 2 balení DI-PROSTAN - doplněk stravy. Ale bylo mi zasláno pouze jedno balení. Ten Váš dotazník už jsem jednou vypnil a poslal s patřičným komentářem , že to byl podvod a že už si od Vás nic kupovat nebudu, protože se chováte jako ty Šmejdi. Navíc na stránkách Česká Apotéka ,byl Administrátor,nebo jak ho nazvat ve spojení,tak jsem ho o tomto problému informoval napsal mi že to komusi předá , ale nic se do této doby k náprávě nestalo. Tak Vám moc děkuji za ochotu a pokud mi zas nějaký dotazník pošlete opět Vám to tam zhodnotím, hlavně že můžete vodrbat starobního důchodce.