• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Toto je asi druhý případ mého nedoporučení obchodu (z několika set). Proto se budu snažit vylíčit celý postup (který mám kompletně zadokumentovaný). 17.4. jsem objednal houpačku, u které bylo napsáno "skladem - dodání ihned". Objednával jsem to v tomto e-shopu právě kvůli rychlému dodání, a za dopravu zaplatil nekřesťanských 1300,-Kč (Marimex má dopravu stejného zboží zdarma - bohužel neměl skladem). 18. a 19.4. jsem obdržel 5 velmi infantilních e-mailů o ničem. 19.4. mi po dvou telefonátech bylo sděleno, že doprava je již objednána a na další otázky ohledně trackovacího čísla mi bylo sděleno, že je to příliš složité (zákazník má podle nich IQ tykve). 20.4. změnil prodejce status na odesláno - bez trackovacího čísla. 22.4. mi volal přepravce, že veze zboží na fakturační adresu, kterou dostal od prodejce. Doručovací adresa byla ale jiná, uvedená v objednávce i faktuře, ale tu prodejce přepravci neuvedl. Přepravce po telefonátu ochotně změnit adresu doručení. Přepravce Emons 23.4. houpačku doručil, ale sdělil těhotné ženě, že jestli mu s 75kg zásilkou nepomůže, tak jí nesloží. Doporučuji se tomuto prodejci i přepravci vyhnout obloukem, tolik absurdit jsem ještě nikdy nezaznamenal!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tyden vypršel, a email kdy zboži dostanu jsem nedostal.

    Reakce obchodu Čepírkovo království

    Krásný den,
    děkujeme za Vaši rezenci. Vaši objednávku jste provedl v pátek odpoledne. V rámci mnoha produktů jste měl v objednávce i část těch, které nebyly v daném momentu u nás skladem a stahovali jsme je od dodavatele z velkoskladu. Tato skutečnost byla na našem e-shopu u každého takového výrobku uvedena. Při dokončovacím procesu objednávky se Vám zobrazilo přibližné datum, kdy Vám může být objednávka v takovémto případě doručena. Toto datum v případě Vaší objednávku bylo 16.9.2023. Námi bylo zboží připraveno k expedici 15.9.2023, tedy v den, kdy nám bylo zboží přepravcem doručeno. Současně Vám do emailu za dobu zpracovávání objednávky přišel i informační email, že na kompletaci objednávky usilovně pracujeme.

    Zásilka je již nyní na cestě k Vám a věříme, že i tak Vám naše krásné postavičky žraloků udělají velkou radost.
    S přáním příjemného dne
    Čepírkovo království

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po několika dnech od mé objednávky jsem dostal e-mailem zprávu, že objednaná figurka tygra mi nemůže být doručena, jelikož ji výrobce nedodal, a že tato figurka mi již ani doručena nebude. Pro mě to bylo velké zklamání, měl to být dárek pro vnučku.

    Reakce obchodu Čepírkovo království

    Dobrý den pane Tinko,
    velice nás mrzí, že Vámi objednaná figurka nemohla být dodána. Bohužel je v současnosti vyprodána a jak jsme Vás informovali, je v dnešní složité době problematické její zajištění obratem. Nabídli jsme Vám jiná řešení, tato jste bohužel nepřijal. Věříme, že i přesto Vaše vnučka bude mít krásné narozeniny a přejeme ji vše nejlepší.

    • Nevím, proč chce někdo hodnocení, pokud zboží nebylo dodáno.