Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vyžaduje platbu předem i při osobním odběru.
    Doprava na pobočku trvá 7 (sic) pracovních dní od vyřízení v centrále. Takže po týdnu mám stále ještě hodně času na přemýšlení o tom, v jaké době obchod žije.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím zbozi nedorazilo. Dodací doba až 7 pracovních dni
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávka není kvalitní

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Karabina od klíčenky je rozbitá, nefunguje

    Nekvalitní zboží mě zklamalo, byl to dárek pro dítě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neprofesionální přístup, zasláno jiné zboží než bylo objednáno. Výměnu zboží jsem musela urgovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Sice se roušky nemohou vracet, ale pokud prodávající nabízí zboží, které neodpovídá popisu, měl by se snažit se zákazníkem nějak domluvit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdlouhavé jednání při rušení objednávky ,peníze stále na úctu nemám a na email nejsou schopny odepisovat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neuvedeno v nabídce na webu, že se jedná o zboží z Asie-

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    předražené a bez certifikátu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ze čtyř položek, byli doručeny jen dvě
    • komplikované dohadování o dodání zbytku objednávky nebo vrácení peněz

    Neprofesionální přístup a neschopnost přípravy 4 položek objednaného zboží. Nepříjemná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod je velmi blízko,ale dodání Jena dlouho.

    Dlouhé dodací lhůty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod požadoval platbu předem, ovšem ani za 10 dnů zboží nedorazilo. Obchod nereaguje na telefony a nekomunikuje ani přes email. Důrazně nedoporučuji!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé doručení
    • vadné zboží - puzzle bylo jiné než obrázek na krabici!
    • reklamační proces neúměrně dlouhý
    • neznalost spotřebitelského práva pracovnice eshopu

    Otřesná zkušenost.

    To, že puzzle neodpovídá obrázku na krabici je dost podstatná chyba, ale chápu, že to není chyba e-shopu.

    Další postup po reklamaci už ale ano.
    Vrácení peněz trvalo po mnoha urgujících emailech (po kterých se někdy týden nic nedělo)a telefonátech přes měsíc. Nejdřív jsem dostal zpět jen kupní cenu, bez poštovného, po dalších urgencích i poštovné.

    Takovou směs arogance, neznalosti alespoň základů spotřebitelského práva a slušného chování ze strany paní jednatelky jsem už dlouho neviděl.

    Určitě nedoporučuji!!!!!!!!!

    Reakce obchodu cdmc.cz

    Dobrý den,
    na toto opravdu musím reagovat! Pán tady už ale nezmiňuje proč mu nebylo vráceno v prvé řadě poštovné, umožnila jsem vrácení zboží přes zásilkovnu na naše náklady což nikde v zákoně není napsáno, že jsme povinni platit při reklamaci poštovné, který by měl hradit zákazník Zákazník je povinen doručit zboží prodávajícímu a pak se postupuje dle zákona při reklamaci. Reklamace může trvat až 30 dnů. S pánem jsem tu neustále něco řešila . Ano trvalo to déle, ale reklamace byla dodržena v zákonné lhůtě a ta se počítá od data doručení prodávajícímu, kterou jsme dodrželi. Bohužel jsme jen lidi a né roboti a pán když bude vyhrožovat Čoi kde si ani nezjistí jaké povinnosti musí dodržet z jeho strany je opravdu smutný! Bohužel jsem udělala vstřícný krok kdy jsem zajistila bezplatné dodání přes zásilkovnu a uhradila jí na což ze zákona opravdu nárok nemá! Opravdu nemám zapotřebí tu vymáhat z někoho 56 Kč ale nemám ráda když někdo říká co to pravda není. Zákazníkům se vždy snažíme vyjít vstříc, ale ne vždy je to opravdu možné. Matějková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Roušky jsou malé - úzké. Rozhodně ne na dospělého, velikostí tak na dítě. Jedna rouška dorazila poškozená-nastřihnutá. Obchod jsem kontaktovala, poslala i fotografii, zatím se mi nikdo neoval.

    Reakce obchodu cdmc.cz

    Dobrý den,
    bohužel v k té velikosti je to sporné nosíme je a všem vyhovují. Pokud, ale je nějaká vadná to určitě vyřešíme podívám se na email zda k nám dorazil . Matějková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr zboží
    • Rychlé doručení
    • Špatný popis zboží
    • Obchod nekomunikuje

    Objednávala jsem několik kusů roušek sedmileté dceři do školy, označené jako dětská menší velikost. Přišlo mi několik kusů ve správné velikosti, několik kusů ve velikosti pro dospělé. Na emaily mi nikdo neodepsal dodnes, po dvou měsících od nákupu. Nedoporučuji obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Došlo pouze k potvrzení objednávky, žádné pokyny k platbě. Uvedený kontaktní tel. nikdo nezvedá. Po pár dnech přišlo zrušení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pokud nemají objednané zboží (typ,obrázek atd)neumí zavolat a domluvit záměnu, automaticky dají co jim nejde (asi)na odbyt
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodávka stornována obchodem z důvodů neuhrazení faktury, což je lež.
    Chybně bylo zboží doručeno na špatnou zásilkovnu s tím, že zaplatím zboží na zásilkovně. Přestože jsem se mailema snažil o nápravu - správnou zásilkovnu, obdržel jsem z obchodu storno. Nakupuji přes internet běžně. Toto je první velmi špatná zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží přišlo za relativně krátkou dobu.
    • Objednala jsem a zaplatila jsem 3 nano roušky, přišly mi však jen 2 a jedna obyčejná bavlněná a ani přes písemnou a telefonickou reklamaci nebyla rouška zaslána (telefonicky bylo přislíbeno zaslání nano roušky hned následující den) i když uplynul už téměř měsíc, rouška dosud nepřišla. Obchod to mohl vyřešit také vrácením rozdílu v ceně zpět na účet, ale ani to neudělal a je to smutné hlavně v téhle době.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychle dodani.Designove rousky odpovidaji obrazkum.
    • Pánské roušky jsou malé a to má manzel drobny oblicej.Damske se vytahuji a z nosu padaji.Skoda, jinak jsou hezke.