Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    PUSOBI KRATKOU DOBU U MNE 2 H

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod, doprava super, kapky na nic, vyhozené peníze

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dárek k první objednávce
    • Bleskově rychlá expedice objednávky
    • Hezké balení a celkově značka působí luxusněji
    • Pokud máte reálné úzkosti či deprese, CBD kapky vám moc nepomohou
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Cbd star kupuji, první tři oleje byly hutné hořké a fungovaly. Cbd night mne teda nezaujal, jelikož po něm neusnu a cbd natural ,váš nejlepší výrobek co znám, mi přišel světlý a prostě jiný. Jsem dost zklamaná. Stálo mě to dost peněz a teď nevím kde koupit, jelikož váš mi přišel úžasný, teď nevím co mi přijde jestli ředěný či nikoliv. Jinak doprava a vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace

    Ještě v den objednávky jsem psala na chat jejich webu, aby objednávku zrušili (chtěla jsem jít osobně do prodejny si vybrat). Když neodpovídali ani druhý den, ještě jsem jim napsala na mail. Když ani na ten jsem nedostala odpověď, psala jsem na chat na FB a pán mi sdělil, že objednávku stornoval a toto mi následně napsal na mail. Když mi pak přišlo ze Zásilkovny, že zboží je na cestě ke mně, psala jsem i jim, že si ho nevyzvednu. Zásilkovna reagovala okamžitě, že balík vrátí zpět.
    A dnes mi přišel mail z obchodu, co se děje, že se jim zásilka vrátila zpět.
    Naprostý bordel v komunikaci, kde levá ruka neví, co dělá pravá.
    Jedno zrušení objednávky a hromady chatů a mailů. A ve výsledku nic vyřešeného. Neskutečný!

    Reakce obchodu CBD STAR

    Dobrý den, velice nás mrzí tato špatná recenze. Je pravda, že v posledních týdnech máme velký nárůst objednávek s příchodem akce Black Friday. Bohužel, není vždy jednoduché vše zvládnout, i když bychom chtěli, a zrovna u Vaší objednávky se nám pokazilo hned několik procesů. Za což se za celý team CBD STAR omlouvám a věřím, že se již nic takového do budoucna nebude opakovat.

    Podle mých informaci by mělo být již vyřešeno. Pokud tomu tak není, neváhejte kontaktovat přímo mě.

    Jsme stále společnost na začátku a snažíme se dělat naše produkty co nejkvalitněji to jde, proto mě osobně takové recenze velmi mrzí.

    S přáním hezkého dne,
    Majitel firmy, David Binko.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel na mě nefunguje. Nepociťuji žádnou změnu, je mi to líto a za mě vyhozené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pořád chcete hodnotit obchod,ale výrobek který prodáváte ne.Takže CBDNight vůbec nepomáhá! Opět vyhozené peníze za nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunguje vůbec
  • dodacia doba 0 bodov cakam 7den a nic asi len zacinaju tu vec vyrabat

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nebyla funkční platební brána a firma nereagovala na email.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Nebyl jsem spokojený a na moji zprávu obchod ani nezareagoval

    Reakce obchodu CBD STAR

    Dobrý den,

    na Vaši zprávu jsme zareagovali a vše vyřešili ku Vašemu prospěchu.

    Přeji Vám pohodový den,
    Dragan

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží doručeno rychle a mast není až tak zlá, ale je jí málo.
    • Co se mne týče, tak CBD a CBG oleje absolutně bez účinku. CBG olej má opravdu odpornou chuť.

    Myslím, že z průřezu trhu českých CBD jasně plyne, že každý to dělá trochu jinak a jak to dělá firma CBD Star mi opravdu nesedlo.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nemohu říct, že nedoporučuji, ale ani ne že doporučuji. Zkrátka na mě kapky/olej nefungují, možná zkusím další balení, možná ne.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlha dodacia doba, ziadna notifikacia ze vam bol produkt odoslany.

    Reakce obchodu CBD STAR

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Na Slovensko dodací doba trvá déle než po Česku. Konkrétně to u Vás bylo 5 pracovních dnů od přijatí objednávky. Notifikaci se sledovacím číslem automaticky zasílá náš dopravce, proto jsme o tom nevěděli a omlouváme se za vzniklou situaci. Také u nás proběhla společná emailová komunikace, kde jsme Vás informovali o tom, že je zásilka na cestě k Vám. S přáním pěkného dne, Dragan Gašić.

    • Zboží nedorazilo, v tuto chvíli nemám ani peníze (placeno předem), ani objednané zboží. Na mé e-maily nikdo nereaguje.

    Nedoporučuji. Určitě neplaťte předem.

    Reakce obchodu CBD STAR

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s námi. Během korona krize měli dopravci delší doručování, o kterém jsme informovali na stránce "Doprava a platba", proto také vznikla tato situace. Kontrolovali jsme Vaši objednávku a byla doručena 9 dní po objednání. Všechny naše objednávky expedujeme do druhého dne a kromě delšího doručení u pár objednávek jsme vše řádně doručili v termínu i v období, kdy doprava byla zahlcena. Nemějte tedy obavy platit předem, zboží Vám s jistotou doručíme. Na webu také uvádíme email a telefonní číslo pro komunikaci, proto nás vždy můžete i kontaktovat, pokud nastane nějaká nesrovnalost. S přáním pěkného dne, Dragan Gašić.