Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po osmi dnech od potvrzení objednávky a zaplacení zboží se mi stále nikdo neozval. Chápu že možná některé položky nejsou skladem, ale nějaká základní komunikace by po týdnu byla slušností.
    Už nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávka v pondělí, zboží odesláno až po urgenci ve čtvrtek odpoledne s tím, že mám na pátek pronajatou garáž a tím pádem objednávku potřebuji nejpozději v pátek dopoledne. Samozřejmě zásilka dorazila odpoledne, zaplacená garáž propadla, úplně nové auto bez keramiky a člověk by od slušné firmy čekal aspoň omluvu, popřípadě přibalení nějakého obyč. detailinghadru. Takže první a poslední objednávka tady.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Něco si objednat ...katastrofa kde řeknou že dodáme a pak to úplně sejde z nálady kde objednávku úplně oddálí a to samé telefonát kde jsem chtěl poradit a nějaký chlapec mě div skoro neposlal ....přístup jak k penězům.uz nikdy vic
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Anténa do uvedeného vozu nepasuje.Má jiný konektor.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Stále jsem to nedostal

    Reakce obchodu CarMedia

    Dobrý den vážený zákazníku,
    Vůbec nechápeme Vaši recenzi, která nemá dle nás naprosto žádný opodstatněný základ. Vaší objednávku jsme vyexpedovali takřka obratem, bohužel je opožděná díky přetíženosti dopravce. V těchto předvánočních dnech evidujeme prodloužené doby dodání jak u České pošty, tak Zásilkovny. Vy však dáváte negativní recenzi nám, i když víte, že z naší strany proběhlo vše v pořádku. Chápu, že vyjádřit své zklamání je touto cestou nejjednodušší, i když ne vůči nám úplně férové.

    Přeji hezký den,

    Jiří Karlovský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodník si nechal zaplatit a poté sdělil že zboží nemá a pošle ho až bude na skladě. Jen doufám že přijde do vánoc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem dost zklamaný minulý týden jsem si objednal balíček pár drobností co měli skladem a balíček stále nemám. Takže NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu CarMedia

    Dobrý den vážený zákazníku.

    Je mi opravdu líto, že nemáte svůj balíček. Nicméně se trochu divím, že píšete recenzi na náš obchod ačkoliv víte, že Vaše zásilka byla v pořádku odeslána již minulý týden. Pakliže se balíček toulá u některého z přepravců, je ideální kontaktovat buď nás, nebo případně přepravce a zjistit důvod, případně danou situaci řešit. Psaní recenze, která neodpovídá dané situaci mě nepřijde jako adekvátní řešení.

    Přeji hezký den,

    Jiří Karlovský

  • Ještě jste mi nevrátili peníze za dvojí platbu!
    S pozdravem:Miloš Volavka

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost vyřízení objednávky, rychlá osobní komunikace
    • Odbornost vázne

    Objednal jsem zboží s doručením do AlzaBoxu. V potvrzené objednávce jsem nic takového neměl. Písemně jsem zaslal kde chci zboží doručit, bez odpovědi. Zboží zasláno na pro mne nejvzdálenější poštu u nás. Pro mne hrůza, na poštu nechodím, jejich služeb nevyužívám. Žiji v 21. století. Toto je pro mne špatně. Prý jsem zadal doručení na svou adresu. Ne nebylo to tak. Chtělo by to vyladit systém objednávky?

    Reakce obchodu CarMedia

    Dobrý den Marceli, omlouvam se za komplikace. System zadávání adresy máme nejlepší, co v dnešní době existuje. Veškeré dopravce napojené na API a vše probíhá zcela automaticky. Bohužel jsme ale dodatečně přišli na to, že odezva Balikovny minulý čtvrtek a pátek nepracovala korektně a i když si zákazník vybral určitou pobočku, automaticky spadl do nahodilého odběrného místa v daném městě. Sami jsme to nechápali, protože do té doby fungovalo vše u Balikovny korektně. I tak si ale nemyslím, že toto je důvod negativní recenze, navíc s poznámkou, že máme nízkou odbornost. Zrovna v tomto směru na tom budeme jako jedny z nejlepších. V tom si jsem jistý.

    Přeji hezký den,

    Jiří Karlovský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhe vyrizeni objednavky, i kdyz psali u vseho skladem.
    • Ze 4 objednanych polozek prisla jedna jina.
    • Na reklamaci spatne dodane polozky opet dlouha odezva.

    Velmi pravdepodobne eshop, ktery nekdo provozuje jako bokovku a tak to i vypada.

    Reakce obchodu CarMedia

    Dobrý den Juraji, je mi líto, že jste s objednávkou nespokojen. Kolegové se zajisté postarají o to, aby vše bylo v pořádku.

    Jen bych uvedl na pravou míru informace, které jste uvedl. Objednávku jste vytvořil 5. po 18té hodině, 7. byla již předána přepravci. Čili odeslání trvalo 2 dny, což je zapříčiněné i širokou marodkou, kterou nyní trpíme. Nicméně zpoždění 1 den snad nemůže být ani důvodem negativní recenze? E-mail s informací o problému jsme od Vás obdrželi včera po 16té hodině, aktuálně máte již i zpětnou vazbu od kolegyně, která se snaží vše dát do pořádku. Chápu, že lidská vlastnost je vše zveličovat. V tomto případě mě příjde Vaše recenze ale jako zcela neobjektivní, napsaná bez jakékoliv soudné rozvahy. O mohu Vás ubezpečit, že náš e-shop rozhodně žádná bokovka není. I díky tomu, že jsme největším distributorem autokosmetiky v ČR bychom si tento postoj ani nemohli dovolit.

    Přeji hezký den,

    Jiří Karlovský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Goods have not arrived no communication about the delay and no idea if I am ever going to see them. This might very well be a total scam at this point. I'd strongly advise not to buy anything here as if this is not a scam the way they handle delays in shipping is terrible at best.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejsou schopni správně zadat adresu
    • Objednávka snad o týden zpožděna
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle doručení
    • Dostal jsem špatnou věc
    • Komunikace ohledně vracení produktu

    Reakce obchodu CarMedia

    Dobrý den Štěpáne,

    upřímně nechápu Vaší recenzi. Že jste dostal špatný adaptér ovládání na volantu je opravdu pravda, ale bohužel chybou označení dovozce, nikoliv naší. Kolegyně Vám tuto situaci vysvětlila a zároveň se s Vámi domluvila, že nám jej můžete poslat zpět, my Vám obratem po přijetí zašleme správnou variantu. Zpět nám došel dnes a zároveň je k expedici připravený ten správný. Dokonce jej i fyzicky překontrolovala dle vaší dohody. Ráno jste kvůli této záležitosti opět volal, a to dokonce se mnou a vše jsme vyřešili a potvrdili ku Vaší spokojenosti. Upřímně nechápu, co v rámci komunikace můžeme udělat víc a jak předejít tomu, aby se nemohlo v žádném případě stát nedopatření tohoho charakteru a zároveň i předejít tomu, abyste nenapsal recenzi tohoto typu, která se bohužel zakládá na pravdě bohužel sotva z 30%. Věřte, že mě tato situace mrzí, ale zároveň jsem přesvědčený o tom, že jsme si negativní recenzi v žádném případě nezasloužili.

    I tak Vám přeji hezký den,

    Jiří Karlovský

  • Není co hodnotit když Zásilka nebyla doručena

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace ze strany obchodu ohledně dodání zboží

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 32 dní a zboží zatím nepřišlo
    • Dlouhá dodací doba