Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem několik doplňků, které byly skladem, další den mne obchod kontaktoval, že 3 ze 4 položek nejsou a nebudou. Dodnes jsou na webu uvedené jako SKLADEM...

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Děkujeme za Váš názor.
    Nicméně se musíme ohradit. V době Vašeho nákupu jsme měli chybně uvedeno, ale obratem bylo upraveno a a od té doby na našich stránkách jiné příchutě jak pomeranč v nabídce nemáme.
    S pozdravem
    Vacková Jana

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobré ceny
    • dobré produkty a výběr
    • milá pani majitelka
    • dobrá komunikace se zákazníkem
    • 2x zaslali jiný produkt, který jsem si neobjednala

    Mám ráda tento obchod a asi ještě nakoupím. Mám ale dilema, protože už podruhé poslali substitut, produkt v úplně jiné barvě, než jsem si objednala. Ostatní věci byli ok. Nemám z toho úplně radost.

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Děkujeme za hodnocení.
    Bohužel jsme nebyli kontaktováni přímo a nevíme o jakou chybu se jedná, abychom zjednali nápravu.
    Zákaznice kontaktována, chybu samozřejmě napravíme. Jsme jen lidé. ;)
    S pozdravem
    Vacková Jana

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když si objednám 10 dní před vánocemi dárky a nepřijdou ani dnes, nebudu již nákup u vás opakovat a ani vás nebudu nikomu doporučovat.
    Zkazili jste mi Vánoce.

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že Vám zásilka nebyla dodána do Vánoc. Byla odeslána 17.12. a přepravce ji doručuje až 27.12., bohužel toto neovlivníme, nemůžeme ručit za služby přepravců.
    Přijměte alespoň naši omluvu.
    S pozdravem
    Vacková Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si Vitamín C 1000mg, bez jakékoliv zprávy z obchodu mi poslali Vitamín C 500mg - téměř o polovinu levnější / platila jsem bohužel předem. Jednání totálně nepřijatelné. To je takový problém poslat info mail? Rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    O chybě v objednávce se bohužel dozvídáme až z dotazníku. Zákaznice nás jinak neinformovala. Chyba napravena, zákaznici jsme kontaktovali a vyřešili reklamaci.
    Jsme jen lidé...i chybička se může vloudit.
    Zákaznici se ještě jednou omlouváme.
    Děkujeme.
    Jana Vacková, býtfit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Prodlevy od objednání po správu o doruceni

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Děkujeme za hodnocení.
    Zboží bylo krátkodobě nedostupné, proto bylo dodání až za týden.
    Omlouváme se.
    Jana Vacková, býtfit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikace
    • dodání do dvou dnů
    • když už pošlete dárek tak by neměl být po expiračce

    Všechno poběhlo hladce. Objednal jsem si to v časy kdy byli na dovolené. Byl mi poslán e-mail že produkt bude doručen později (dovolená). Balíček mi došel a byli tam o dva produkty navíc (později jsem si všiml že je na nich napsané dárek, asi proto že mi to poslali později, přišlo mi to milé a správné až na to že dárky které mi byli zaslány bli po expirační době takže dostal takový dar nedar.

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Děkujeme za Váš názor.
    Dárky nebyly zaslány jako omluva za delší dodání. Na to jste byl upozorněn s možností storna objednávky. Rozumíme, že někdo nechce týden čekat, proto bylo na naši dovolenou důrazně upozorněno.
    Proto nám přijde Vaše hodnocení neadekvátní, dárky jste neplatil byly navíc.
    Jana Vacková, býtfit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace

    Objednala jsem si Melasu s BetaGlukanem a doručena mi byla obyčejná Melasa za cenu té s tím BetaGlukanem. Kdyby mě obchod předem informoval o tom, že onu Melasu s BetaGlukanem nemají, že mi místo ní můžou nabídnout pouze tu obyčejnou, odmítla bych, jelikož jsem chtěla pouze tu s BetaGlukanem. Obchod mě pouze informoval o tom, že Melasa je v plechovce a ne v pet lahvi. Chce to neklamat zákazníky.

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Děkujeme za recenzi.
    Jsme si vědomi pochybení, při expedici došlo k záměně zboží. Jsme jen lidé... Rozhodně nechceme klamat zákazníky. Zákaznice nás bohužel nekontaktovala, abychom celou situaci napravili, o chybě se dozvídáme až za několik dní z tohoto hodnocení.
    Zákaznice byla kontaktována s návrhem nápravy.
    Jana Vacková, býtfit.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, nemají zboží které inzerují
    • nemají zboží které inzerují

    nepoužitelný

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Vážený zákazníku,
    u produktu, který jste si objednal jsme uváděli "U dodavatele" nikoli "Skladem". Proto nám přijde Vaše hodnocení neoprávněné.
    Zboží, které nevedeme skladem objednáváme do 24 hod, to že bylo během této doby vyprodáno, bohužel neovlivníme. O nedostupnosti produktu jste byl obratem informován.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsem objednala ve čtvrtek jako balík do ruky, v pátek mi došla SMS, že ho přijala česká pošta, do úterý nedošlo nic, v úterý urgence na firmě, omylem zadali balík na poštu, opraví to, ve středu volá pošta, že na adrese se naše firma nenachází ( změna sídla proběhla před 5 lety, diktuji novou adresu, ve čtvrtek ( týden od objednání) se neděje nic, urguji na poště, v pátek přijíždí konečně kurýr pošty, platím 20 Kč za změnu dodání.....

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Vážená zákaznice,
    za vzniklou chybu se samozřejmě omlouváme, je nám líto, že jsme Vám svým chybným zadáním Vaší zásilky způsobili problémy.
    Pro vysvětlení:
    Při odeslání bylo chybě zadáno balík Na poštu. Po upozornění od zákaznice jsme se obrátili na poštu, která přislíbila dodat na požadovanou adresu hned druhý den. Případný poplatek jsme poště chtěli uhradit, byli jsme však po telefonu ujištěni, že se hradit navíc nic nebude.
    Uhrazených 20,- bylo zákaznici vráceno na její účet.
    U pošty ještě prověříme, kde došlo k pochybení z jejich strany.

    K pochybení v komunikaci z naší strany nedošlo, problém jsme okamžitě řešili.

    S pozdravem
    Vacková Jana

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

    • široký sortiment zboži
    • podpora lokální firmy místo globálního řetězce
    • komunikace se zákazníkem,
    • chybí přehled o stavu objednávky,
    • není info o termínu doručení

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Na našich stránkách v obchodních a dodacích podmínkách bylo uvedeno, že v období od 27.6. - 4.7.máme dovolenou. Z tohoto důvodu byly objednávky vyřizovány až v následujícím týdnu. Každý zákazník byl o této skutečnosti informován.
    Dovolujeme si tvrdit, že v tomto případě jsme nepochybili, protože zákaznice byla dostatečně informována.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala jsem si 150 ks lancet v balení, dorazil jiný druh lancet balený po 100 ks. Není tedy dobře ani faktura, kde mi obchod fakturuje jiné zboží. Navíc lancety které dorazily jsem mohla koupit kdekoli, neobjednávala bych je po internetu. Nejsem spokojená, ale zboží si nechám.

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    U většiny našich produktů jsou stahována data od našich dodavatelů, včetně názvů a cen. Dodavatel měl chybu v názvu produktu, tím pádem se i u nás zobrazovalo chybně. Tato záležitost vyřešena s dodavatelem. Zákaznici byla nabídnuta kompenzace, ale nevyužila ji.
    Vacková Jana

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží, které nabízejí jako skladem není k dispozici

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Reaguji na recenzi zákazníka, který nepravdivě uvádí některé údaje. Zákaznice si objednala 2 různé produkty, jeden vedeme stále skladem a u druhého je uvedeno do týdne. Tento produkt byl záhy objednán u dodavatele, ten nám sdělil, že je dočasně nedostupný, o čemž byla zákaznice ihned informována. Zásadně nesouhlasíme s neinformovaností. Pravděpodobně, dle hodnocení, nedošlo k předání informace od zákaznice svému synovi, který měl produkt objednán a který pravděpodobně recenzi provedl. Zákaznici bylo zároveň nabídnuto, pokud nechce čekat, platbu, kterou provedla, obratem vrátíme zpět na její účet. S delším dodáním souhlasila. Zakládáme si na pravdivosti o dostupnosti našich produktů a pokud je nějaký problém s objednaným zbožím, zákazník je ihned informován.
    Vacková Jana
    BýtFit

  • Dnes je 26.1.2015 a já stále nemám své zboží,ačkoliv jsem ho přes banku zaplatila.Do mobilu jsem dostala odkaz,že česká pošta převzala do přepravy balík DR 7521030212 M.Předpokládaný termín doručení 19.1.2015.Takže o spokojenosti se nedá mluvit.Hálová

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Zákaznici jsme kontaktovali a vyřizujeme reklamaci u České pošty, kde došlo pravděpodobně k pochybení při doručování zásilky. Děkujeme za upozornění. K pochybení ze strany obchodu nedošlo, zásilka byla odeslána v den zaplacení.
    Vacková Jana
    BýtFit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velice dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Dobrý den,
    jak jsme upozorňovali naše zákazníky, někteří naši dodavatelé přes vánoční svátky nepracovali a proto bude dodání delší. Informovali jsme také, že budeme expedovat v 2.týdnu roku 2015.
    U produktů, které si zákaznice objednala, pravdivě uvádíme, že nemáme skladem, proto tedy nemohlo být odesláno ihned.
    Zboží jsme u dodavatele objednali hned včera, kdy dodavatel začal zboží expedovat.
    Zákaznice svou objednávkou souhlasila s těmito podmínkami, na naší straně tedy k pochybení nedošlo.
    Vacková Jana

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • komunikace

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    U této objednávky jsme si nebyli vědomi žádného pochybení, proto jsme kontaktovali zákaznici. Potvrdila, že s námi problém nebyl, ale hodnotila záporně dopravce. Chybnou formulací při hodnocení, ale poškodila především náš obchod.
    Být Fit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena
    • 14.4.2014 jsem objednal a zaplatil
    • 28.4.2014 stále není zboží k vyzvednutí

    Dlouhá dodací doba!!!!

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Při vyřizování této objednávky došlo k našemu pochybení. Čekali jsme přes týden na dodání chybějícího zboží od dodavatele (momentální nedostupnost). Bohužel jsme zapomněli zákazníka informovat a případně domluvit úpravu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nenakupovat

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení a mrzí nás, že jste neměl pochopení pro fakt, že vámi objednané zboží náš dodavatel neměl na skladě a proto jsme byli nuceni vaší objednávku stornovat. Tomuto dodavateli platíme za každodenní posílání elektronického ceníku a tak se nám veškeré jeho produkty každý den brzy ráno aktualizují (dostupnosti i ceny). Tím, že k načítání ceníku dochází v ranních hodinách, tak se samozřejmě může stát, a byl to bohužel i váš případ, že je některý produkt během dne vyprodán a nám se změna načte až druhý den opět ráno. Snažíme se zákazníky informovat pravdivě a ne jako většina e-shopů kamenných lékáren, které u produktů tohoto dodavatele uvádějí, že je mají všechny skladem, což samozřejmě není technicky možné a nemohou mít ani takovou finanční rezervu, protože se jedná o několik tisíc produktů. Hodnocení jste bohužel psal po zklamání z neuskutečněného prodeje a bohužel jste neměl pochopení pro výše uvedený důvod storna. Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den.