Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží,přestože není ve výrobě,stále v nabídce

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Dobrý den,
    za to, že některý dodavatel stáhne z prodeje některý ze svých produktů, tak za to nemůžeme a ani to neovlivníme. Co se týče Vaší výtky, tak tam došlo k našemu pochybení, zapomněli jsme produkt smazat, již jsme to napravili

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žádné
    • O co relativně ušetříte o to více zaplatíte na poštovném a balném a na víc si musíte počkat než dojde platba než obchod zjistí zda má na skladě inzerované zboží

    Lépe na příště bude kamenný obchod.

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za váš názor, ale musím vám oponovat.
    Objednávku jste odeslala 13.11.
    Platba nám přišla 14.11. zboží bylo ten den objednáno.
    Odesláno na vámi určenou adresu 15.11.
    Nechápu tedy vaše hodnocení o délce dodací lhůty a komunikaci. Veškeré podklady vám přišli na e-mail a byla jste informována o každém stavu vaší objednávky. To, že neušetřite oproti kamenné prodejně, musíte v prvé řadě vědět vy. Vy byste někomu cizímu odeslala zboží aniž by vám zaplatil??? Toto hodnocení beru jako hodně nefér a zavání to pošpiněním našeho dobrého jména konkurencí. Va vašem případě jděte opravdu do kamenné prodejny, jsme sice rádi za každého zákazníka, ale zázraky neumíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají věci skladem a zjistíte to až po objednání

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Dobrý den,
    jste bohužel další z těch co nečtou obchodní podmínky a potom nesmyslně hodnotí. Nelíbila se vám délka dodací lhůty. Od nás vámi objednané zboží odešlo do 26 hodin od objednání a to jsme ho neměli skladem. Za to, že je Česká pošta jaká je, my nemůžeme a bohužel to ale vrhá špatné světlo i na nás. Další věc kterou ve vašem hodnocení nechápu je, že zjistíte až po objednání, že produkt není skladem. Opět upozorňuji, že nečtete vše. U vámi objednaných produktů NEBYLO uvedeno SKLADEM, ale odeslání 2-4 dny a to je dost velký rozdíl. Doporučuji příště pozorně číst co vlastně objednáváte aby jste se poté opět nedivila. Z naší strany k žádnému pochybení nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nabízejí zboží, které nemají

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Dobrý den,
    k tomuto hodnocení mohu dodat pouze toto. U výrobků je psána dostupnost. Skladem - zboží máme na skladě a pokud je v dostatečném počtu, tak je ještě v den objednání odesláno. U většiny produktů je ale uvedeno "odeslání 2-4dny", toto znamená, že po objednání zákazníkem zjišťujeme aktuální cenu a dostupnost. Máme to uvedeno v Obchodních podmínkách, v Dodacích podmínkách a na stránce Dostupnost a doba odeslání zboží. Doporučuji aby jste příště četla podmínky a ne jenom klikala. Jsme poctivý a pravdivě uvádíme co máme skladem a co ne, většina obchodů má vše skladem a ubezpečuji vás, že to není možné, protože je na trhu několik desítek tisíc produktů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá cena
    • pozdní vyřizování objednávek, špatná informovanost o stavu

    Shrnutí nákupu:
    1.12.2012 zboží jsem objednal a zaplatil převodem

    6.12.2012 žádné informace o stavu objednávky - musím je uhánět, jak to vypadá s mojí objednávkou

    6.12.2012 vymlouvání se na všechny okolo (dodavatelé, česká pošta) + snaha o nápravu dárkem navíc, pozitivní přístup

    7.12.2012 zboží zatím nemají, ujištění, že bude odesláno 10.12.2012

    12.12.2012 zboží zatím nepřišlo, žádné nové informace o stavu objednávky, strach o své peníze zaplacené převodem

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Dobrý den,
    objednal jste sice 1.12., ale platba přišla až 3.12. odpoledne. Tady přiznáváme svou chybu, protože jsme zapomněli odkliknout změnu stavu objednávky a to, že jste zaplatil. Nepřišel vám tudíž ani e-mail. Zboží od našeho dodavatele přišlo 6.12., bohužel nám dodavatel poslal místo 2 ks 1000 ml, pouze 1 ks 500 ml. Píšete, že se vymlouváme na vše kolem, ale já mohu doložit faktury a lístek o doručení poštou, ale jak vy doložíte křivé nařčení vůči nám??? Po zjištění, že námi požadované a objednané výrobky dodavatel zapomněl poslat, jsem všechny dotčené zákazníky osobně obtelefonoval a vzniklou situaci jsem jim vysvětlil. Všichni pochopili jenom vy ne. Ptal jsem se vás, jest-li chcete svou objednávku zrušit a nebo počkáte až nám dodavatel pošle chybějící zboží z předešlé objednávky. Byl jste naprosto v pohodě a rozhodl jste se počkat. Dodavatelem jsme byli ubezpečeni, že zásilka odešla ještě ten den tj. 6.12. (čtvrtek). Česká pošta ale zásilku nestihla dodat do druhého dne (pátek 7.12.), ale přišla nám až v pondělí 10.12., opět mohu doložit fakturu i lístek o doručení.
    Tímto si myslím, že Vaše hodnocení bylo neadekvátní. Snažíme se našim zákazníkům vyjít vstříc a o jakémkoli problému každého informujeme, bohužel ve Vašem případě došlo s souhře několika faktorů, ať už naší chyby, chyby dodavatele a délkou dodání České pošty a na straně druhé vašeho nepochopení vzniklé situace.
    S pozdravem Vacek Václav

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přehlednost stránek
    • laciné zboží a rychlé dodání zboží
    • zboží, které bylo skladem a dle dodacích podmínek mělo být doručeno do 2 dnů, bylo dodáno až po více než týdnu

    příště raději vyzkouším větší firmu

    Reakce obchodu Býtfit.cz

    Dobrý den, na e-shopu jsme měli uvedeno, že v důsledku dovolené, bude vyřizování objednávek mírně zpožděno. Toto upozornění bylo uvedeno na začátku všech statických stránek ( hlavní stránka, dodací a obchodní podmínky, doba odeslání a kontakty), navíc jsme toto upozornění uvedli i do nákupního košíku. Bohužel naše zkušenost je taková, že zákazník si nic nepřečte a pak přichází záporné recenze. Jedná se ale i o zboží v akcích, kdy jsou k produktům přibalovány dárky dle přání zákazníka, ale většina si toho ani nevšimne.