-
Tak musím přidat další příspěvek do diskuze. Na maily nikdo neodpovídal, proto jsem volala na zákaznickou linku, kde mě operátorka ujišťovala, že zboží bude do středy v Brně. Ptala jsem se, jak se dá objednávka zrušit a na to mi odpověděla, že nic rušit nemám, protože opravdu ve středu to už bude v Brně. Přeorganizovala jsem si program a ve středu šla převzít zásilku do knihkupectví, tam mi řekli, že pro mne tam rozhodne nic NEMAJÍ!!! Takže si ze mě udělali pěknou srandu! Na místě jsem se otočila a šla knihy koupit jinam! Byly sice trochu dražší, ale mám je už zabalené a jednali se mnou jako s člověkem ne jako s obtížným hmyzem! Jediné štěstí bylo, že jsem knihy neplatila předem. Také nechápu jak tento obchod může mít označení ověřeno zákazníky, u mě si ověřili, že už si tam nikdy nic nekoupím. Bohužel podobné zkušenosti čtu i na jejich facebookových stánkách i tady na heuréce.
-
Tak to je paráda :-( , je vidět, že nejsem sám, kdo s tímto shopem má negativní zkušenost. Na příspěvky v diskusi ani negativní recenze se ani nikdo z bux.cz neobtěžuje reagovat.
Tímto tedy žádám zástupce HEUREKA.cz, aby bux.cz odebrali tu slavnou placku "OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY" -
HROZNÉ! 11.12. objednáno, 12.12. zaplaceno a teprve dnes mi přišel email (po tom co sem se jim asi 15 min snažila dovolat a poslala několik emailů), že ČÁST objednávky je KONEČNĚ vyexpedována České poště. A ještě jako bonus, některé věci UŽ nejsou na skladě. Nikdy už Nikdy si tady nekoupím ani list papíru. HROZNÉ, NEDOPORUČUJI. Jednání s nimi je ještě horší!!!
-
Nejsem spokojena, zboží objednané z 22.11. dosud nedorazilo, ač uváděli lhůtu k odeslání 5-6 dní a zaplatila jsem předem. Na maily nereagují, na telefonické urgence standardně odpovídají, že to prověří a zavolají a pak se na to vykašlou. Knihu prý mám zarezervovanou, ale nejsou schopni říci, kdy ji dodají. Nedokázali ani dát vědět, že knihu nemají. Dávno jsem ji mohla mít z jiného e-shopu a levněji, takto nemám zajištěný vánoční dárek. Zde už nenakoupím nikdy nic, NEDOPORUČUJI!!!
-
Zboží jsem si objednala, protože jsem viděla ikonu ověřeno zákazníky a 92%. Z časových důvodů jsem si ale bohužel nečetla recenze. Dne 9.12. jsem si objednala knihy-osobní odběr,abych měla jistotu, že pošta nebude mít nějaké doručovací problémy před Vánoci. U knih bylo napsáno skladem a dodávka do dvou dnů!!! Dne 12.12. se mi nad kolonkou vytvořeno-9.12. objevilo: objednávka přijata :D. Takže 3 dny trvalo jen to, než se někdo na objednávku vůbec podíval!!! Dnes je 15.12. a doteď mi nepřišel žádný mail a objednávka stále není připravena k odběru. Čas jsem si rozhodně neušetřila, protože teď musím shánět dárky osobně!!A pravděpodobně budu mít knihy, které můžu věnovat pod stromeček leda tak za rok. Dodací lhůta uvedená na stránkách rozhodně neodpovídá skutečnosti!!!!
-
Story s bux.cz má pokračování. Dnes,13 dní po objednávce mi naprosto suše a beze slova omluvy mailem oznámili, že druhou a předem zaplacenou knihu mi nedodají, protože ji nesehnali, i když měli v shopu uvedeno SKLADEM. Takže teď mi dluží peníze, protože jsem platil promptně předem a story bude ještě pokračovat, akorát uvažuji, že do toho zapojím Českou obchodní inspekci. Heuréko, Heuréko, jak něco takového jako bux.cz může dostat "Ověřeno zákazníky"?
NIKDY opravdu NIKDY VÍCE
------------------------------------------
N E D O P O R U Č U J I ! ! !
------------------------------------------
bux.cz se obloukem vyhněte !!! -
Bohužel mě Heureka nenechá přidat recenzi (?), tam by to bux.cz schytal.
Každopádně příběh má pokračování - po 12 dnech a e-mailové urgenci stavu objednávky mi oznámili, že mi posílají jen 1 ze 2 objednaných knih, která byla avizována jako skladem a druhou (také "skladem") pošlou, až ji seženou u dodavatele. Můj dotaz proč automaticky nepotvrzují přijetí platby a expedici objednávky, jak je to běžné v seriózních e-shopech, zůstal nezodpovězen.
Takže shrnuto:bux.cz NEVER MORE^2 -
Objednal a ZAPLATIL jsem knihy, o kterých na e-shopu bylo uvedeno, že jsou skladem. Dnes je to 11 dní a neobtěžovali se mi ani potvrdit přijetí platby a termín dodání. To jsem si tedy naběhl. bux.cz NEVER MORE
-
k internetovému obchodu
- pozdní dodání, peníze mají druhý den a zboží přijde za týden a to jsem ráda
- drahé poštovné
- bohužel pro Bux, jsou knihkupectví, které nabízejí doopravdy rychlé dodání, nižší ceny knih i nižší poštovné -
Jsem spokojená, hlavně s prodejnou na Novodvorské. Už nejednou jsem tam byla a vždy mi dobře poradila menší brýlatá slečna, stejně jako dnes. Odnesla jsem si hned dvě knihy. Těším se na další návštěvu.
-
Nevím, jak napsat hodnocení či jinak hodnotit. Tak svoji zkušenost tady popíšu.
Objednané zboží mělo být skladem s deklarovanou dobou expedice 1-2 dní. Zboží jsem si nechal poslat na pobočku v Praze.
Ani po dvou dnech jsem nedostal od obchodu email s informací, že dochází ke zpoždění nebo cokoli jiného, zkrátka abych jako zákazník věděl co se děje. Čtvrtý den večer píši naštvaný email na info adresu, načež druhý den dopoledne kniha zázračně dorazila na prodejnu.
To však není vše, co mě naštvalo. Knihu jsem dostal řádně zabalenou v kartónu jak je to zvykem třeba u Amazonu, prodavačka z něj jen sundala fakturu a já zaplatil. Při rozbalení jsem zjistil, že obal knihy vyl poničen - nacházely se na něm rýhy (od jehly či nože, netuším).
Takže tento obchod skutečně nedoporučuji. Kdyby se jednalo o knihu pro mě, tak budiž, ale jednalo se o dárek. -
Bohužel zatím nemůžu napsat recenzi. Každopádně v pondělí objednané zboží do pátku stále nedorazilo. Expedice 1-2 dny a potvrzení o odeslání přišlo po 4 dnech. Takže zboží nejspíše dorazí až nějaký 6 pracovní den od objednávky, což je v dnešní době podle mého nestandartní. Sám se podílím na provozu internetového obchodu, takže vím, že doručit zboží zákazníkovi druhý den od objednávky je možné a cena za dopravu je také 99,-. Nespokojenost, jelikož jsem objednával dárek k narozeninám a 5 dnů předem mi přišlo dostačující. Obchod nedoporučuji.