Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • alespoň vrátili peníze
    • prodávají na webu Spiromedic.cz, takže negativní recenze končí jinde

    Pravděpodobně se jedná o sběrnu zákaznických dat, produkt který jsem objednal, nabízejí stále. Naštěstí jsem platil kartou a takovou platbu jde celkem snadno reklamovat. Zřejmě proto ji obchod vrátil sám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi nedodali a ani nereagovali na mou urgenci
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    E-shop mě uvedl v omyl, když u zboží v počtu 1 kusu uvedl fotografii 3 kusů, která byla v jiném e-shopu použita u prodeje tříkusového balení, bohužel jsem nepozorně přečetl text a domníval se, že nakupuji velmi výhodně a naopak jsem hodně přeplatil. Nevím, zda to byl omyl nebo záměr. V každém případě tady už nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny
    • Extrémně dlouhá dodací lhůta
    • Nemožnost kontaktovat prodejce

    Reakce obchodu Businessimo

    Pěkný den,
    přes vánoční svátky a Nový rok jsme měli provozní pauzu, jako většina e-shopů, bylo uvedeno na hlavní straně, stačí jen číst. Nemožnost kontaktovat? To je asi omyl, kontakt naleznete v Kontaktu:-) Telefon také zde, v obchodních podmínkách, na řadě dalších míst (google apod.).
    Pěkný nový rok
    Tým Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží jsem si objednal jako dárek k vánocům, jenže dorazilo úplně jiné zboží než jsem si objednal.

    Reakce obchodu Businessimo

    Pěkný nový rok,
    po kontrole vaší objednávky musíme konstatovat, že jste obdržel objednané. Máte-li jiné představy o produktu, můžete zdarma vrátit přes zásilkovnu ve lhůtě 30 dnů, vrátíme vám peníze.
    S pozdravem
    Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávka byla odeslána až po 3 dnech, kdy jsem urgoval dodávku. Jako náhradní náplň došla bohužel jen náplň do kuličkového pera.

    Reakce obchodu Businessimo

    Pěkný den, během času před Vánoci jsou 4 dny na doručení velmi slušné, většina zákazníků nám děkuje za rychlost apod., více nemůžeme sloužit, máte-li náhradní naplň do kuličkového pera ke kuličkovému, je to správně, je zdarma, chtěl byste tedy vše zdarma? Ještě k tomu poslat stokorunu? To nepůjde, děkujeme za pochopení.
    Tým Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala a na mou žádost o nápravu firma vůbec nereaguje.

    Reakce obchodu Businessimo

    Pěkný den, během vánočních svátků opravdu nepracujeme, i když to zákazníci nepochopitelně vyžadují, máme vše uvedeno na e-shopu, jestli potřebujete přepsat do e-mailu to, co můžete nalézt na e-shopu, v pokynech pro nákup, potvrzovacích e-mailech o odeslání, v e-mailu k vyřízení objednávky, v obchodních podmínkách, tak to nemůžeme sloužit, zkuste nějakého kamenného prodejce jako Tesco apod.
    Pěkný zbytek roku a rozum na správném místě.
    Tým Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Výhodné ceny
    • Nulová komunikace. Pouzdro na brýle přišlo černé, byť jsem si objednala hnědé. Na faktuře ovšem bylo hnědé. Bez upozornění mi bylo zasláno jiné zboží!

    V tomto obchodě jsem nakupovala víckrát a vždy to bylo bez chyby a rychlé dodání zboží. Negativní zkušenost mám pouze tuto, kdy, jak výše zmiňuji, mi bez předchozí konzultace bylo zasláno zboží v jiné barvě s argumentem, že tu "moji" barvu nemají. ( Stále ale hnědé pouzdro na brýle na stránkách nabízejí). Není vhodné poslat bez upozornění pouzdro černé. Peníze mi zatím vráceny nebyly, ale je to teprve týden a věřím, že o peníze nepřijdu. Jak jsem psala, je to první negativní zkušenost, zatím jsem byla vždy spokojena.

    Reakce obchodu Businessimo

    Pěkný den, během vánočních svátků a ještě na Štědrý den opravdu nepracujeme, i když to zákazníci nepochopitelně vyžadují, máme vše uvedeno na e-shopu, jestli potřebujete přepsat do e-mailu to, co můžete nalézt na e-shopu, v pokynech pro nákup, potvrzovacích e-mailech o odeslání, v e-mailu k vyřízení objednávky, v obchodních podmínkách, tak to nemůžeme sloužit, zkuste nějakého kamenného prodejce jako Tesco apod.
    Pěkný zbytek roku a rozum na správném místě.
    Tým Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zápisník je bez poutka na pero !

    Jako jedno z hlavních kritérií pro výběr zápisníku po mne byl dostatečný počet stránek a poutko na pero. Dle vyobrazení a popisu toto zápisník LANYO II splňuje, bohužel skutečnost je opačná a do vánoc nestihnu provést reklamaci. Proto již s tímto prodejcem nechci nic mít ! KLAME SPOTŘEBITELE svou laxností.

    Reakce obchodu Businessimo

    Pěkný večer, vážený pane,
    Je nám líto nedorozumění i vašich pocitů, jen je trochu škoda, že tu píšete hlouposti o klamání laxnosti apod.u zápisníku za stokorunu, ale nenapíšete nám, co vás trápí.. Máme elegantní vlepovací poutka od německé značky Leuchtturm za 60 Kč, mohli jsme vám zdarma poslat rychlou dopravou EMS a měl byste vše, jak si přejete a ještě tento týden, několik dní před Vánoci. Raději příště než vymýšlet rádoby poutavé texty napište tam, kde vám mohou snadno rychle pomoci věc vyřešit;) I tak přejeme pěkné svátky a šťastný nový rok.
    Tým Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje, nekomunikuje.
    • Bohužel jsem provedl platbu předem.
    • nemá uvedené telefoní číslo
    • na sídle firmy uvedeno špatné telefoní číslo

    Nedoporučuji, obchod je velice nespolehlivý.

    Reakce obchodu Businessimo

    Dobrý den, milý Martine, truhláři,
    Děkujeme za recenzi, jen jste vedle, jako ta jedle:). Nevíme kam jste se snažil volat, ale tam nás neseženete, protože kdybyste mrknul do kontaktu, najdete tam e-mail, na který můžete napsat a hned byste věděl, co potřebujete. Používáte někdy e-mail? Tam jsme vám psali několikrát, ale nic:) Tedy někdy stačí číst a psát a je vše vyřešeno;)
    Pěkné svátky, hodně dárků pod stromečkem a hlavně zdraví a štěstí v novém roce!
    Tým Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poštovné zdarma
    • špatná komunikace

    Spony nedrží na kravatě, ostré hrany.

    Reakce obchodu Businessimo

    Dobrý den, vážený pane,
    spona je určena k zastrčení i na košili, je-li samostatně na kravatě, sklouzává. Když tak se zkuste podívat na návod jak nosit kravatu apod.;)
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkné léto
    Tým Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží neměli a dle mailu už nebude protože se nevyrábí...
    • Peníze zpět zatím po více jak 14 ti dnech nedorazily ( již po jednom upozornění)

    Reakce obchodu Businessimo

    Dobrý den, Honzo,
    dodavatel nám oproti naší objednávce a jeho příslibu výprodejový zlevněný produkt - obal na šaty bohužel již nedodal, nabídli jsme vám obdobný, i cenově dostupnější, čekali na vaše vyjádření, jakmile jste promyslel, chtěl objednávku stornovat, tak jsme tak učinili. Následně běží jak procesní tak zákonná lhůta, ve které refundujeme prostřednictvím platební brány do vaší banky, to nějaký čas trvá. Tedy je třeba určitým způsobem pochopit běh lhůt a také potřebu určitého času na zrealizování.

    Tedy jsme vše udělali jak měli, respektujeme jak obchodní podmínky, tak zákonné podmínky i běžnou etiku, některé věci bohužel neovlivníme, ale rozumíme vašim pocitům.
    Pro jejich zlepšení vám nabídneme omluvný dárek dle vašeho výběru, případně zajímavou slevu na produkt, který byste potřeboval, neváhejte nám napsat své přání a jistě vám vyjdeme vstříc.
    Děkujeme za pochopení a přejeme, ať se vám daří.
    Tým Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 3 dny po vytvoření objednávky zjistili, že zboží, které bylo původně skladem na skladě nemají. Domluvili jsme se na vrácení zaplacené částky, kterou ani po týdnu nemám zpět. Musela jsem je o vrácení částky urgovat, takže nyní čekám.

    Reakce obchodu Businessimo

    Dobrý den, ano poslední ks byl vystaven, tedy nebylo možné odeslat, jak jsme se domluvili. Neviděla jste v tom problém. Nyní si stěžujete, dobrá. Na vrácení peněz přes platební kartu je třeba nějaký čas, několik dnů, je dáno poskytovatelem platební brány, přes kterou jste platila i vaší bankou, tedy děkujeme za trpělivost a pochopení. S pozdravem Businessimo

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možnost vyzvednutí přes zásilkovnu
    • Prodávající změnil místo vyzvednutí
    • Zboží z obchodu bylo odesláno po 8 dnech i přes to, že bylo zaplaceno v den objednání přes okamžitou platbu z karty
    • Měla jsem objednanou černou tuhu do pera Parker a prodávající zaslal modrou co na to říct na jeden obchod trochu hodně chyb
    • Telefonní kontakt je vám v případě potřeby na nic jelikož vám telefón nikdo nevezme. Volala jsem 5x

    Už vím, že nikdy od této společnosti nic neobjednám!

    Reakce obchodu Businessimo

    Dobrý den, vámi vybraná Zásilkovna byla provozovatelem uzavřena, z důvodu jejího zaplnění, čekali jsme na její uvolnění několik dní, nakonec jsme museli vybrat jinou, když se s vámi nebylo možné spojit telefonicky. V době předvánočních špiček doporučujeme kontakt e-mailem, viz informace na e-shopu. Mimo provozní dobu se nedovoláte, je dobré sledovat informace v kontaktech e-shopu a na hlavní straně. Pokud jde o náplň do pera (tuhy do pera nepatří), jsou v standardně dodávané výrobcem vč. barvy, kterou naleznete v popisku produktu. Můžete si dokoupit jinou barvu, standardně je dodávána modrá náplň. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkné svátky. Tým Businessimo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod obratem nabídl alternativu nedostupného výrobku.
    • Kvalitní zboží
    • Obchod inzeroval výrobek na skladě, který se nakonec ukázal jako vadný a nebylo ho možné dodat.
    • Dlouhé dodací lhůty, pokud není výrobek skladem (v mém případě 8 týdnů)

    Zboží inzerované jako na skladě se ukázalo jako poškozené, obchod nabídl alternativní produkty, které jsem však nechtěla a trvala na původní objednávce i přes avizovanou dobu dodání cca 3-4 týdny. Po měsíci jsem musela urgovat alespoň informaci o dodání zboží, které nakonec dorazilo po 8 týdnech od objednání.

    Reakce obchodu Businessimo

    Dobrý den, vážená paní,
    Je-li produkt na dotaz (nikoliv skladem), zadáváme-li jej do výroby v SRN přes léto - čas dovolených a omezeném provozu výrobce, pak může být dodací lhůta delší (5 týdnu nikoliv 2 měsíce jak mylně a nadsazeně uvádíte). Jinak úplně nerozumíme celkovému obsahu této recenze, chápeme spíše jako určitý okázalý výlev, než reálné informace. Doba dodání je dána výrobcem, jde o luxusní specifický produkt, vyšli jsme vám vstříc, obvykle objednáváme tyto výrobky na podzim, kdy je jejich hl. sezóna, udělali jsme výjimku pro vás, chtěli vyjít vstříc, informace vám poskytli a souhlasila jste s tím, navíc komunikovala, že vůbec není problém a ráda si na produkt počkáte, nyní jaksi obracíte. Bohužel svědčí o určité nesolidnosti některých zákazníků, naštěstí většina je korektní.
    S pozdravem tým Businessimo

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace

    Naposledy se mi ozvali, že mnou objednané a již zaplacené zboží nemají skladem. Jiné jsem si nevybrala a žádala jsem o vrácení peněz na účet. Je to již téměř 14 dní a peníze mi stále nevrátili.

    Reakce obchodu Businessimo

    Dobrý den, vážená paní,
    mrzí nás Váš pocit:/ Jak sama uvádíte, kontaktovali jsme Vás a několikrát, tedy není možné hovořit o "žádné" komunikaci, také jsme se domluvili, že Vaše pouzdro s nepatrnou povrchovou vadou nebudeme posílat, objednáme nové od výrobce z Itálie, pošleme obratem, jakmile obdržíme;) Škoda, že jste se ještě neozvala, že si přejete vrátit peníze, o čemž jsme nevěděli, když máme pro vás pouzdro, které jste si vybrala.
    Každopádně pěkný advent a vše se brzy vyjasní!:)
    Tým Businessimo

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • spatna komunikace se zakaznikem

    pokud nebudu muset, znova nenakoupim. nulovy prehled o stavu objednavky...

    Reakce obchodu Businessimo

    Dobrý den, při přihlášení do systému eshopu můžete až nepřetržitě sledovat stav odbavení. Je pravdou, že bezprostředně před Vánoci nebylo možné každého zákazníka několikrát denně telefonicky ujišťovat, že produkt máme a zásilku dostane před Vánoci, obdobně na tom byla většina dopravců, stejně tak partnerské e-shopy. Raději jsme objednávky vyřizovaly. Děkujeme za pochopení. Businessimo.cz