Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 30 %

    • Měli zboží, které jsem jinde nenašla, což mě přimělo nakoupit, ačkoliv jsem nenašla recenze na obchod.
    • Úroveň komunikace se zákazníkem (pokud vůbec probíhá).
    • Člověk nemá ponětí o stavu zásilky. Informace mi přišla až od pošty v den doručování.

    Pokud nebudu muset, osobně už zde nenakoupím.

    Reakce obchodu Businessimo

    Dobrý den, při přihlášení do systému eshopu můžete až nepřetržitě sledovat stav odbavení. Je pravdou, že bezprostředně před Vánoci nebylo možné každého zákazníka několikrát denně ujišťovat, že máme produkt skladem a obdrží včas, nedělali bychom nic jiného, raději jsme všechny objednávky vyřídily včas. Na e-maily jsme reagovali ze 100%. Děkujeme za pochopení. Businessimo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuji

    Velice špatný

    Reakce obchodu Businessimo

    Pane Novák, vaše objednávka byla delší dobu ve stavu vyřizuje se, omlouváme se, ale jak víte, vrátili jsme vám peníze, produkt jste si nechal pro radost a jako omluvu a ta další objednávka byla zcela v pořádku. Děkujeme za důvěru a trpělivost, stále se zdokonalujeme. Tým Businessimo